آموزشگاه رانندگی اکباتان 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان

آموزشگاه رانندگی اکباتان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بسیاری از افراد به دنبال ثبت نام در کلاس رانندگی هستند و علاقه مندند با مراجعه به آموزشگاه های معتبر ، زیر نظر مربیان باتجربه ، رانندگی را بیاموزند. رانندگی یک نوع مهارت می باشد و  یادگیری آن در دنیای امروز ، برای هر فردی اعم از زنان و مردان ضرورت دارد. البته نداشتن‌ گواهینامه منجر به ایجاد یک خلاء بزرگ در زندگی نمی شود اما یقینا در بسیاری از موارد کمک کننده‌ است. بنابراین یاد گرفتن‌ رانندگی برای استفاده از آن در روزمره ، نیازمند این است که افراد به بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان مراجعه کنند و پس از ثبت نام ، کلاس های تئوری و عملی آموزش رانندگی را پشت سر بگذارند. در انتخاب یک آموزشگاه رانندگی مهم است که افراد فاکتورهایی شامل برخورداری آموزشگاه از مربیان باتجربه و حرفه ای ، نزدیک بودن به محل زندگی و … را مد نظر قرار دهند. برای آشنایی با جزئیات برگزاری کلاس رانندگی و همینطور بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان در ادامه همراه ما باشید.

معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان

در محدوده اکباتان ، آموزشگاه های رانندگی متعددی نیز فعالیت دارند. در ادامه یکی از بهترین این آموزشگاه ها را برای شما معرفی کرده‌ ایم :

آموزشگاه رانندگی ستاره

آموزشگاه رانندگی اکباتان

  • آدرس : تهران ، شهرک اکباتان ، خیابان ورودی پارکینگ
  • شماره تماس : 02144663905

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی اکباتان

هزینه کلاس رانندگی در آموزشگاه رانندگی اکباتان

یکی از موضوعات مهم برای متقاضیان شرکت در کلاس های رانندگی ، هزینه است. در حقیقت متقاضیان در اولین قدم ، مایلند بدانند که برای گرفتن گواهینامه ، چقدر باید هزینه کنند. کلاس های رانندگی در دو بخش تئوری و عملی برگزار می شود.

متقاضیان کلاس رانندگی در ابتدا برای شروع ، باید هزینه کلاس تئوری شامل کلاس های آئین نامه و آشنایی فنی با خودرو را پرداخت کنند و همینطور هزینه شرکت در کلاس های عملی رانندگی را نیز در نظر بگیرند.

بسیاری از آموزشگاه ها برای سهوات پرداخت هزینه ثبت نام در کلاس های تعلیم رانندگی برای افراد ، مبلغ را در دو قسط دریافت می کنند. در کنار هزینه هایی که افراد باید برای شرکت در کلاس های تئوری و عملی در آموزشگاه رانندگی اکباتان پرداخت کنند ، هزینه های مرتبط با واریز به حساب های شهرداری ، نیروی انتظامی و … نیز باید در نظر گرفته شوند. ضمن اینکه معاینه چشم و بررسی های پزشکی نیز دارای هزینه است.

هزینه نهایی که افراد باید برای یادگیری رانندگی در آموزشگاه های مختلف پرداخت کنند ، بر اساس شهر محل زندگی و استان های مختلف ، متفاوت است. برای اطلاع از هزینه دقیق ، بهتر است افراد با بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان تماس بگیرند و از هزینه مطلع شوند.

لازم به ذکر است که اگر افراد در آزمون شهری در حضور افسر ، موفق به طی کردن‌ مراحل آزمون نشوند و رد شوند ؛ باید بار دیگر در کلاس های آموزشی و آزمون شرکت کنند و این یعنی مجدد باید هزینه پرداخت کنند.

کلاس تئوری رانندگی در آموزشگاه رانندگی اکباتان

آموزشگاه رانندگی اکباتان

رانندگی در دو بخش تئوری و عملی برگزار می شود. کلاس های تئوری رانندگی شامل موضوعات زیر هستند :

  • قوانین و مقررات رانندگی
  • شناخت تابلو ها و علائم رانندگی
  • تصادفات رانندگی
  • آشنایی با مباحث فنی خودرو و موضوعات مرتبط با مکانیک خودرو شامل نحوه کنترل مصرف سوخت ، فرق سوخت بنزین و گاز ، موتور و …

شرکت در کلاس های تئوری در بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان برای تمامی افراد ضرورت دارد. معمولا کلاس های تئوری در 6 جلسه برگزار می شوند. پس از اتمام جلسات ، افراد باید در آزمون آیین نامه مقدماتی شرکت کنند. پذیرفته‌ شدگان در این مرحله ، وارد مرحله عملی کلاس های رانندگی می شوند.

کلاس عملی آموزش رانندگی در آموزشگاه رانندگی اکباتان

بخش دوم از تعلیم رانندگی در آموزشگاه رانندگی اکباتان کلاس های رانندگی به صورت عملی و در معابر شهر است. در این مرحله ، متقاضی گواهینامه خودروی سواری ، پشت فرمان یک اتومبیل واقعی قرار می گیرد و مهارت و تجربه لازم را در زمینه رانندگی کسب می کند.

معمولا دوره عملی آزمون رانندگی بین 10 الی 12 جلسه دو ساعته می باشد. در این مرحله ، متقاضیان باید صبر و آرامش داشته باشند تا بتوانند هر آنچه که مربی می گوید را به خوبی یاد بگیرند و از آن ها برای قبولی در آزمون عملی استفاده کنند.

آزمون های دریافت گواهینامه رانندگی

با نزدیک شدن به جلسات پایانی کلاس رانندگی ، افراد باید کم کم خود را برای شرکت در آزمون دریافت گواهینامه آماده کنند. ابتدا افراد باید در آزمون آئین نامه که مربوط به موضوعات تئوری تعلیم رانندگی است ، شرکت کنند. پذیرفته‌ شدگان در آزمون آیین نامه می توانند در آزمون عملی شرکت کنند.

در آزمون عملی ، افراد ابتدا در کنار یک افسر راهنمایی و رانندگی می نشینند و سپس به سوالات افسر بر اساس آنچه که آموخته اند ، جواب می دهند. برای موفقیت در این مرحله حساس و مهم ، افراد باید سعی کنند آرامش داشته باشند و استرس و اضطراب را از خود دور کنند.

کسانی که بتوانند در کنار افسر تمامی نکات را رعایت کنند ، موفق به دریافت گواهینامه می شوند. البته تعداد کسانی که در این مرحله رد می شوند نیز کم نیستند. در صورتی که به هر دلیلی در آزمون عملی پذیرفته نشدید ، سعی کنید بدون اینکه ناامید و ناراحت شوید ، مجدد در آزمون شرکت کنید.

قوانین مربوط به کلاس رانندگی

آموزشگاه رانندگی اکباتان

برای شرکت کردن در کلاس رانندگی ، رعایت برخی قوانین از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به این قوانین و نکات اشاره کرده‌ ایم :

  • طول دوره تعلیم رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان کوتاه است و معمولا در اغلب آموزشگاه ها نیز به صورت فشرده برگزار می گردد. به همین دلیل داوطلبان مجاز به غیبت نیستند.
  • شرکت در تمامی جلسات تئوری برای داوطلبان ضرورت دارد و الزامی می باشد. امکان تغییر ساعت و کنسلی جلسه با هماهنگی قبلی وجود دارد.
  • کسانی که در آزمون های داخلی آموزشگاه قبول شوند ، می توانند در آزمون اصلی شرکت کنند.

ویژگی های بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان

برای دریافت نتیجه سریع تر از شرکت در کلاس های آموزش رانندگی ، بسیار مهم است که افراد به بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان مراجعه کنند. در ادامه به ویژگی های یک آموزشگاه رانندگی خوب اشاره کرده ایم :

  • بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان دارای مجوزهای لازم از اداره راهنمایی و رانندگی کشور است و زیر نظر این اداره فعالیت داد.
  • آموزشگاه های خوب ، کلاس های تئوری و عملی را به صورت همزمان برگزار می کنند. به طوری که به کلاس های تئوری نیز به اندازه کلاس های عملی اهمیت قائل هستند.
  • در بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان مربیان کاربلد و باتجربه حضور دارند و تمامی نکاتی که برای قبولی در آزمون عملی و آیین نامه نیاز است را به افراد آموزش می دهند.
  • قیمت شرکت در کلاس های تئوری و عملی در بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان مناسب می باشد و مربیان از وجدان کاری برخوردار هستند و سعی در افزایش تعداد جلسات شرکت کنندگان ندارند.

سوالات متداول 

  • هزینه شرکت در کلاس های تئوری و عملی در بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان‌ چقدر است ؟

هزینه شرکت در کلاس های تئوری و عملی در بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان بر اساس ساعات دوره ، نوع کلاس و … متفاوت است.

  • بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان‌ را چگونه پیدا کنیم ؟

بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • کلاس های تئوری آموزش رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی اکباتان‌ ، چند جلسه است ؟

معمولا کلاس های آموزش رانندگی در اغلب آموزشگاه ها ، 8 جلسه می باشد.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *