برداشتن خال در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز برداشتن خال در تهران💎

برداشتن خال در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز برداشتن خال در تهران کجاست ؟ بسیاری از افراد در برخی اندام ها و صورت خود ، خال هایی دارند که احساس می کنند وجود آن ها موجب ایجاد ظاهری نامناسب شده است ؛ به همین دلیل اغلب سعی دارند به روش های مختلفی این خال ها را بردارند. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو ، قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز برداشتن خال در تهران را برایتان معرفی کنیم.

بهترین مراکز برداشتن خال در تهران

وقتی سلول های پوست انسان به صورت برآمده و قالبی رشد می کنند ، خال شکل می گیرد. در اغلب موارد وجود این خال ها برای سلامتی انسان هیچ ضرری ندارد اما در برخی موارد نادر وجود برخی خال ها تبدیل به سرطان می شود. به همین دلیل توصیه می شود که افرادی که دارای خال های متعددی در بدنشان هستند ، برای برداشتن خال به مراکز معتبری مراجعه کنند تا پس از شناسایی نوع خال آن ها اقدام به برداشتن آن ها نمایند.

در بهترین مراکز برداشتن خال در تهران ، علاوه بر برداشتن خال هر گونه زگیل موجود بر روی پوست نیز با استفاده از جدیدترین تجهیزات برداشته می شود. در صورتی که مایل هستید برای از بین بردن انواع خال های موجود بر روی پوست خود به بهترین مرکز مراجعه کنید ، در ادامه همراه ما باشید چراکه تعدادی از بهترین مراکز برداشتن خال در تهران را برایتان معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید : پلاسماجت در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز پلاسماجت تهران

کلینیک رازی

برداشتن خال در تهران

کلینیک رازی در تهران ، از بهترین کلینیک های فعال در زمینه پوست ، مو و زیبایی می باشد که با دو شعبه بزرگ آماده ارائه خدمات به زیباجویان است. در این کلینیک با استفاده از جدیدترین دستگاه ها خدمات برداشتن انواع خال ، کاشت مو ، رفع غبغب ، پروتز سینه ، ژنیکوماستی ، رفع خال و زگیل و واریس ، لیپوماتیک و لیپوساکشن ، تزریق ژل و چربی و بوتاکس ، جراحی بینی و گوش و فک و صورت و … به مراجعه کنندگان ارائه می گردد.

  • آدرس : تهران ، میدان سلماس ، ضلع شرقی میدان ، پلاک 21 ، واحد 1 ، کلینیک پوست و مو رازی
  • تلفن تماس : 02188025435

کلینیک سپید

برداشتن خال در تهران

کلینیک سپید در زمینه پوست ، مو و زیبایی فعال است که پزشکان متخصص و حاذق در این کلینیک با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه درمان بیماری های پوستی فعال هستند. از برخی خدمات کلینیک سپید می توان به برداشتن خال در تهران ، بوتاکس ، مزوتراپی ، لایه برداری ، لیزر موهای زائد ، درمان کک و مک ، جوانسازی پوست ، درمان سیاهی و گودی چشم و … اشاره کرد.

  • آدرس : تهران ، پایین تر از میدان ولیعصر ، جنب پاساژ ایرانیان ، کوچه نصر ، پلاک ۱۵ ، طبقه ٤ ، واحد ٥
  • تلفن تماس : 02188945723

مرتبط بخوانید : پلاژن تراپی در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز پلاژن تراپی تهران

کلینیک ایریس

برداشتن خال در تهران

از کلینیک های تخصصی در زمینه پوست ، مو و زیبایی در تهران ، کلینیک ایریس است که در آن کادری حرفه ای خدمات پوستی را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند. در این مرکز سعی پرسنل درمان انواع بیماری های پوستی است به طوری که خدمات متنوعی شامل برداشتن خال ، فیس آپ ، مزونیدلینگ ، تزریق بوتاکس ، کربوکسی تراپی ، تزریق ژل و انواع فیلر ، مزوتراپی سر و صورت ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و … را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

  • آدرس : تهران ، فلکه دوم صادقیه ، خیابان کاشانی ، بین اباذر و مهران ، ساختمان راز ، پلاک ۶۱ ، بلوک B ، طبقه دوم ، واحد ۲۰۲
  • تلفن تماس : 02140440322

کلینیک روما

برداشتن خال در تهران

از دیگر کلینیک های تخصصی برداشتن خال در تهران ، کلینیک روما است که با استفاده از کادری متخصص و پرسنل با تجربه در زمینه جلب رضایتمندی مراجعه کنندگان فعال است. خدمات متنوعی شامل برداشتن خال ، جراحی زیبایی ، لیزر موهای زائد ، خدمات لاغری غیرتهاجمی و … در این کلینیک ارائه می شود.

  • آدرس : تهران ، قیطریه ، بلوار کاوه شمال ، خیابان روشنایی ، خیابان بهار شمالی ، کوچه جلیل زاده ، پلاک 6 ، طبقه 4 ، شماره 12
  • تلفن تماس : 02122231437

مرتبط بخوانید : آر اف در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز آر اف فرکشنال تهران

کلینیک گلدن رویال

برداشتن خال در تهران

کلینیک گلدن رویال در زمینه ارائه خدمات پوست ، مو و زیبایی به مردم تهران فعال است که جزو بهترین مراکز برداشتن خال می باشد و خدمات باکیفیتی را به زیباجویان ارائه می دهد. علاوه بر برداشتن خال این مجموعه دیگر خدمات شامل لیزر موهای زائد ، اصلاح فرم بینی ، جوانسازی پوست ، برداشتن خال و زگیل ، درمان تعریق با بوتاکس ، مزوتراپی و پی آر پی مو و … را نیز ارائه می دهد.

  • آدرس : تهران ، بلوار شهید لواسانی ، نرسیده به چهار راه فرمانیه ، جنب بیمارستان فرمانیه ، ساختمان پزشکان پالاتزو ، پلاک ۱۸ ، واحد ۵
  • تلفن تماس : 02126122082

مرتبط بخوانید : پی آر پی در تهران – لیست 10 تایی بهترین مرکز پی آر پی در تهران

برداشتن انواع خال در تهران

برداشتن خال در تهران

همانطور که پیش تر اشاره کردیم ، خال نوعی ضایعه پوستی اما خوش خیم می باشد که متشکل از تجمع سلول های ملانوسیت است. در واقع در زمان تشکیل خال در بدن ملانوسیت ها به طور خوشه ای در کنار یکدیگر قرار می گیرند. خال ها از زمان تولد در بدن انسان وجود دارند و در برخی موارد نیز در اثر تابش نور خورشید و … به وجود می آیند. به طور کلی خال های تشکیل شده بر روی بدن انسان دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • خال گوشتی
  • خال جانکشنال
  • خال مرکب
  • خال ملانوسیتی
  • خال دیسپلاستیک
  • خال هاله دار
  • خال آبی

مرتبط بخوانید : کربوکسی تراپی در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز کربوکسی تراپی تهران

انواع روش برداشتن خال در تهران

به منظور برداشتن خال ها از روی پوست صورت و بدن از روش های مختلفی استفاده می شود که در ادامه به برخی از رایج ترین آن ها اشاره کرده ایم :

1.برداشتن خال به روش جراحی تراشیدن

اولین روش مورد استفاده برای برداشتن خال در تهران ، استفاده از جراحی می باشد که با استفاده از این روش متخصص از بیهوشی موضعی استفاده می کند و پس از ایجاد یک برش بر روی سطح خال ، آن را با دیگر قسمت های پوست هم سطح می کند.

2.برداشتن خال به روش جراحی بیوپسی پانچ

این روش برای خال های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

3.برداشتن خال به روش جراحی برش در تهران

خال به طور کامل برش زده می شود و در انتها نیز آن را بخیه می زنند.

مرتبط بخوانید : اندولیفت در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز اندولیفت تهران

4.برداشتن خال به روش فریز کردن

فریز کردن و یا کرایو خال با استفاده از دستگاه مخصوصی انجام می شود که طی این روش مقداری نیتروژن مایع را بر روی خال می زنند تا در اثر شوک ، سرمایی وارد خال شده و خون رسانی به سلول های خال متوقف گردد تا پزشک بتواند آن را بردارد.

5.برداشتن خال به روش سوزاندن در تهران

این روش از روش های قدیمی برداشتن خال است و با پیشرفت علم ، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. طی این روش از دستگاهی با نام کوتر از جریان برق و گرمای تولید شده برای برداشتن خال استفاده می شود. از معایب این روش به وجود آمدن اسکار و چاله در محل خال پس از برداشتن می باشد.

مرتبط بخوانید : فیلر زیر چشم در تهران – لیست 10 تایی بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در تهران

سوالات متداول

  • بهترین مرکز برداشتن خال در تهران کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز برداشتن خال در تهران را برایتان معرفی کرده ایم.

  • آیا پس از برداشتن خال به مراقبت خاصی نیاز است ؟

بله ، توصیه می شود پس از برداشتن خال افراد تمامی نکات بهداشتی را رعایت کنند به طوری که از دستکاری ناحیه مورد نظر اجتناب کرده و تا چند روز به آن آب نزنند. توصیه می شود تا یک ماه در محل مورد نظر از کرم ضد آفتاب استفاده گردد.

  • ویژگی بهترین مراکز برداشتن خال در تهران چیست ؟

برخورداری از سابقه و تجربه پزشک متخصص ، رعایت اصول زیبایی شناسی ، پاسخگویی صبورانه به سوالات مراجعه کنندگان ، استفاده از جدیدترین تکنیک ها برای برداشتن خال و … از ویژگی بهترین مراکز برداشتن خال در استان تهران است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *