بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران 💎 معرفی 5 بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران

بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بافت های پوستی در اثر افزایش سن نازک تر از گذشته می شوند و کم کم زمینه بروز چین و چروک بر روی پوست فراهم می شود. یکی از روش های موقتی برای حجم دهی به صورت و از بین بردن چین و چروک های پوستی ، تزریق ژل است. ژل ها به دلیل خاصیت پرکنندگی که دارند ، می توانند حجم از دست رفته صورت را پر کنند و تمامی چین و چروک های پوستی را برای یک بازه زمانی معین از بین ببرند. تزریق ژل در رفع خطوط عمیقی که در اطراف بینی ، اطراف چشم ، دهان و … وجود دارند ، بسیار موثر است ، ضمن اینکه برای حجم دهی به برخی قسمت های صورت شامل لب و گونه ها نیز کارایی دارد. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران با مزیت های تزریق ژل به عنوان یک روش جوانسازی پوست و کاربردهای آن آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست شمال تهران

معرفی بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران

در شمال شهر تهران ، مراکز متعددی وجود دارند که خدمات تزریق ژل و فیلر را به زیباجویان ارائه می دهند. در ادامه یکی از پزشکان معتبر در زمینه تزریق ژل را معرفی کرده‌ ایم.

دکتر سید رضا عبدالمطلبی

بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران

  • آدرس : تهران ، خیابان گاندی ، جنب بیمارستان گاندی ، پلاک 128 ، واحد 16 ، کلینیک تخصصی پوست و موی تصویر جوانی
  • شماره تماس : 09334444110

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران

تزریق ژل چیست ؟

تزریق ژل یکی از خدمات زیبایی و درمانی برای پوست است که بدون نیاز به جراحی انجام می شود. ژل هایی که به صورت تزریق می شوند ، به گونه ای تولید شده اند که نواحی فرورفته در صورت را پرتر و برجسته تر می کنند. اینگونه ضمن اینکه چین و چروک ها از بین می روند ، برخی قسمت های صورت نیز حجم می گیرند.

اغلب ژل هایی که برای تزریق در صورت کارایی دارند ، بر پایه هیالورونیک اسید هستند که ماده ای است که در بدن انسان نیز یافت می شود. پس از تزریق ژل حاوی هیالورونیک اسید به بدن ، با گذشت زمان این ماده کم کم متابولیزه و توسط بدن جذب می شود. بنابراین روشی کاملا بی خطر است و تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند.

مزایای تزریق ژل توسط بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران

تزریق ژل توسط بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران دارای مزیت های بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کرده‌ ایم:

  • تزریق ژل منجر به جوانسازی پوست و همینطور کم شدن علائم پیری بر روی صورت می شود.
  • از تزریق ژل برای حجم دهی به قسمت های مختلف از بدن شامل سینه و گونه استفاده می شود.
  • بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران از تزریق ژل برای حجم دهی به دست و پا و جوانسازی آن استفاده می کند.
  • با تزریق ژل می توان در مدت زمان کوتاهی ، نواقص ظاهری بینی را برطرف کرد.
  • تزریق ژل در رفع گودی و سیاهی دور چشم بسیار موثر است.
  • تزریق ژل برای درمان افتادگی پلک ، رفع جای زخم و … نیز روشی موثر می باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین پت شاپ شمال تهران

معیارهای مهم برای انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران

بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران

برای انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران باید معیارهایی را در نظر بگیرید تا در نهایت پزشکی متخصص و باتجربه را برای تزریق ژل انتخاب کنید تا این کار را با بالاترین ایمنی برای شما انجام دهد و بدون اینکه عوارضی را تجربه کنید ، از تزریق ژل احساس رضایت داشته باشید. در ادامه به مهم ترین ویژگی هایی که پزشک انتخابی شما برای تزریق ژل باید داشته باشد ، اشاره کرده‌ ایم.

  • بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران باید دارای تیم پزشکی حرفه ای باشد. به طوری که تمامی مراحل تزریق ژل توسط یک تیم پزشکی مجرب برای شما انجام شود و بتوانید از این روش زیبایی بازدهی بالایی را دریافت کنید.
  • بسیار مهم است پزشکی که برای تزریق ژل انتخاب می کنید ، زیر نظر وزارت بهداشت و درمان فعالیت داشته باشد. اینگونه اطمینان خواهید داشت تمامی مواد و وسایلی که استفاده می کند ، از استانداردهای بالایی برخوردار هستند.
  • بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران در مطبی خدمات تزریق ژل را ارائه می دهد که کاملا تمیز و بهداشتی است. اینگونه احتمال انتقال بیماری به زیباجویان به صفر نزدیک می شود.
  • پزشک خوب ابتدا برای زیباجو یک جلسه مشاوره برگزار می کند و پیرامون خدمات خود و انواع ژل هایی که استفاده می کند به فرد توضیح می دهد. اینگونه زیباجو حق انتخاب دارد و می تواند بهترین ژل را متناسب با بودجه خود و انتظاراتی که دارد ، انتخاب نماید.
  • بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران برای تزریق ژل از بی حسی موضعی استفاده می کند تا زیباجویان در فرآیند تزریق ژل هیچ دردی را احساس نکنند.

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشکی شبانه روزی شمال تهران

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل 

تزریق ژل زمانی با بهترین نتیجه برای زیباجو همراه است که افراد به مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل توجه داشته باشند. در ادامه به مهم ترین توصیه های مراقبتی بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران قبل و بعد از تزریق ژل پرداخته ایم.

  • به مدت حداقل دو هفته پیش از تزریق ژل ، از داروهایی شامل آسپرین و ایبوپروفن استفاده نکنید. این داروها ممکن است عوارض ناشی از تزریق ژل را تشدید کنند.
  • پیش از اقدام برای تزریق ژل ، سعی کنید سیب و سیر مصرف نکنید. این مواد منجر به رقیق تر شدن خون می شوند.
  • برای افزایش میزان ویتامین k در بدن از اسفناج ، کرفس و کلم استفاده نمایید.
  • پس از تزریق ژل ، از ورزش های سنگین و فعالیت های سخت بدنی اجتناب کنید.
  • برای جلوگیری از بروز ورم و خونریزی پس از تزریق ژل ، سعی کنید در محیط های گرم شامل سونا و جکوزی قرار نگیرید و از دوش آب گرم نیز اجتناب کنید.
  • پس از تزریق ژل توسط بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران از مصرف موادی شامل زنجبیل ، ویتامین E ، جنسینگ و سیر اجتناب کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک دامپزشکی شمال تهران

هزینه تزریق ژل در شمال تهران چقدر است؟

بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران

هزینه تزریق ژل توسط بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران مقدار ثابت و مشخصی نیست و بر اساس فاکتورهای مختلفی متغیر است. به همین دلیل نمی توان هزینه دقیقی را برای تزریق ژل به تمامی زیباجویان اعلام کرد. در ادامه به مهم ترین مواردی که در هزینه تزریق ژل صورت تاثیر می گذارند ، اشاره کرده ایم.

  • برای تزریق در قسمت های مختلف از صورت ، به میزان ژل متفاوتی نیز نیاز است. میزان ژل مورد نیاز برای تزریق در قسمت های مختلف از صورت در تعیین هزینه نهایی تاثیر گذار است.
  • برای تزریق ژل ، از ژل های تولید شده توسط برندهای مختلف استفاده می شود. هر یک از برندهای تولید کننده ژل ، قیمت متفاوتی دارند که قطعا تعیین کننده هزینه نهایی نیز می باشد.
  • در نهایت پزشکی که برای تزریق ژل انتخاب می کنید ، متناسب با میزان تجربه ، تخصص و مهارتی که دارد ، دستمزد متفاوتی را نیز دریافت می کند. پزشکان با تجربه که دارای مهارت بالایی در تزریق ژل هستند ، دستمزد بالاتری را دارند.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر هایفوتراپی در شمال تهران

سوالات متداول

  • بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران‌ کدام پزشک است ؟

بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران‌ را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • آیا تزریق ژل در شمال تهران ‌دارای عوارض جانبی خاصی هست ؟

تزریق ژل با برخی عوارض جانبی شامل تورم ، درد کم ، خارش در ناحیه تزریق ، خونریزی ، نشت مواد تزریق به بیرون و … همراه است.

  • هزینه تزریق ژل توسط بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران چقدر هست ؟

هزینه تزریق ژل توسط بهترین دکتر تزریق ژل در شمال تهران به فاکتورهای مختلفی از جمله برند ژل ، میزان ژل مورد نیاز و … بستگی دارد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *