پروتئین تراپی مو در شرق تهران 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو شرق تهران

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟ در صورت ضعیف شدن کوتیکول های مو ، شاهد بروز مشکلات مرتبط با موها خواهیم بود. هر یک از تارهای موی انسان شامل دو بخش تحت نام های فولیکول و کوتیکول هستند که هر کدام از آن ها دارای ساختار مشخص و وظایف متفاوتی می باشند. هدف اصلی از پروتیئن تراپی ، تقویت فولیکول های مو می باشد که ضمن اینکه دارای جنبه درمانی است ، در نهایت منجر به براق تر شدن و حجیم تر شدن موهای سر نیز می گردد و به افزایش زیبایی موها کمک می کند. در ادامه برای آشنایی با بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کراتینه مو در شرق تهران

معرفی بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران

در شرق تهران ، کلینیک های پوست و موی بسیاری وجود دارند که ارائه دهنده خدمات پروتئین تراپی مو هستند. در ادامه یکی از بهترین این کلینیک ها را معرفی کرده‌ ایم.

كلينيک پوست ، مو و زیبایی رزهای طلايی

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

  • آدرس : پاسداران ، گلستان هشتم ، پلاک 65 ، واحد ١٣
  • شماره تماس : 02122777103

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران

پروتیین تراپی مو چیست ؟

موی انسان متشکل از پیوندی است که میان آمینو اسیدها شکل می گیرد. آمینو اسیدها مواد تشکیل دهنده پروتئین هستند که اساسی ترین ماده تشکیل دهنده مو نیز می باشند. موها به دلایل مختلفی ممکن است ساختار و پیوند خود را از دست بدهند و در نهایت دمیج ، شکننده ، بی حالت و خشن شوند. برای اینکه پروتئین از دست رفته‌ موها تامین شود ، نیاز به پروتئین تراپی است.

در روش پروتئین تراپی ، از مواد مخصوص احیا کننده مو بر روی موها استفاده می شود. به طوری که آرایشگر از مواد مخصوص احیا کننده موها ، بر روی ساقه موها استفاده می کند. این مواد به عمق موها نفوذ پیدا می کنند تا پیوند میان آمینو اسیدها را تشکیل دهند. استفاده از مواد احیا کننده بر روی موها ، باید مطابق با نیازهای مو و در چندین جلسه ، به صوررت پشت سر هم انجام شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

به طور کلی این فرآیند تخصصی با هدف بهبود سلامت و زیبایی موها صورت می گیرد. متخصصان مراقبت از موها بر این باور هستند که این کار برای جلوگیری از ریزش مو ، افزایش حجم موها و … موثر است.

مراحل پروتئین تراپی موها

  1. تشخیص نیازهای مو : در ابتدا ، تراپی گر اقدام به بررسی و ارزیابی موها می کند. به طوری که نوع مو و مشکلاتی که دارد را شناسایی می کند.
  2. انتخاب محصولات مناسب : مطابق با نیازهای موی هر یک از افراد ، تراپی گر از محصولات مراقبتی مناسب برای موها نیز استفاده می کند. به طوری که ممکن است این محصولات شامل شامپو ، ماسک ، سرم های مویی از جمله پروتئین و … باشند.
  3. ماساژ موها : از مراحل مهمی که در روند پروتئین تراپی موها وجود دارد ، ماساژ موها می باشد. ماساژ با هدف تقویت ریشه های مو و افزایش جریان خون به سمت موها صورت می گیرد.
  4. استفاده از محصولات حاوی پروتئین : تراپی گر ، از موادی که دارای پروتئین های مورد نیاز موهای زیباجو است ، استفاده می کند تا موهای فرد تقویت و تغذیه شوند.
  5. تنظیم مدت زمان تراپی : مدت زمان مناسب برای تراپی موها بسیار مهم می باشد. این مدت زمان بر اساس وضعیت موها و نیازهای شخصی زیباجو تعیین می گردد.

مزیت های پروتئین تراپی مو در شرق تهران چیست؟

پروتئین تراپی دارای مزایای بسیار زیادی است که به بهبود سلامت و زیبایی موها کمک می کند. در ادامه به مهم ترین مزیت هایی که پروتئین تراپی موها دارد ، پرداخته‌ ایم.

افزایش حجم موها

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که پروتئین تراپی دارد ، افزایش حجم موهاست. در حقیقت پروتئین تراپی به تقویت ریشه موها کمک می کند و منجر به افزایش ضخامت موها می شود. در حقیقت با پروتئین تراپی ، موها جلوه بیشتری را خواهند داشت.

تقویت ریشه‌ ها و جلوگیری از ریزش مو

پروتئین تراپی منجر به تقویت ریشه های مو می شود و از ریزش موها جلوگیری می کند. این مرحله از تراپی ، به موها استحکام بیشتری را می دهد و از ریزش موها نیز جلوگیری می کند.

افزایش نرمی و لطافت موها پس از پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پروتئین تراپی منجر به افزایش نرمی و لطافت موها می شود. به طوری که پس از پروتئین تراپی موها خیلی راحت تر مدل دلخواه را می گیرند و نرم تر می شوند. موهای نرم و لطیف از نظر ظاهری نیز زیباتر هستند.

بهبود ظاهر موها

یکی از مزیت های پروتئین تراپی ، بهبود ظاهر موهاست. به طوری که موها به اندازه ای زیباتر می شوند که اعتماد به نفس بیشتری را به افراد می دهد.

نکات مهم و ضروری پس از پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

پس از پروتئین تراپی موها ، رعایت برخی نکات برای حفظ سلامت موها ضرورت دارد. به طوری که این نکات برای حفظ نتایح مثبت حاصل از مزوتراپی ، از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به این نکات اشاره کرده‌ ایم :

استفاده از محصولات مناسب

در جهت حفظ سلامت موها و حفظ نتایج ناشی از پروتئین تراپی ، استفاده از محصولات مراقبتی و شامپوهای مناسب برای موها ، از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که مشاوران تراپی بر این باور هستند که افراد باید پس از مزوتراپی از محصولاتی استفاده کنند که با تراپی موها سازگار باشد.

جلوگیری از استفاده از مواد شیمیایی مضر

استفاده از مواد شیمیایی مضر برای موها پس از پروتئین تراپی ممنوع است. موادی که دارای تاثیرات مخربی بر روی موها هستند و ممکن است به موها آسیب برسانند. به طوری که افراد باید سعی کنند از محصولات طبیعی و مراقبتی برای موهایشان استفاده کنند.

مصرف مواد غذایی مناسب پس از پروتئین تراپی مو در شرق تهران

تغذیه مناسب در افزایش سلامت موها ، تاثیر مثبتی را دارد. به همین دلیل افراد باید اطمینان به دست آورند هر مواد غذایی شامل پروتئین ، ویتامین و مواد معدنی که برای موها نیاز است را مصرف می کنند.

حفظ سطوح رطوبت موها

موهای خشک به صورت طبیعی دارای یک نرمی خاص هستند. افراد باید اطمینان به دست آورند که محصولاتی که استفاده می کنند ، به حفظ رطوبت موهایشان کمک می کند.

مراقبت از موها در مقابل آسیب‌ های محیطی

موها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله قرار داشتن‌‌ در برابر آفتاب ، گرما ، آلودگی هوا و … نیاز به مراقبت داشته باشند. به همین دلیل بسیار مهم است افراد در مواجهه با این عوامل موهایشان را حقظ کنند و از محافظت کننده های مناسب استفاده نمایند.

فرق پروتئین تراپی با بوتاکس مو

پروتئین تراپی مو در شرق تهران

یکی از سوالات رایج در مورد خدمات پروتئین تراپی مو در شرق تهران این است که این خدمات مرتبط با موها ، چه تفاوتی با خدمات بوتاکس مو دارد ؟ در پاسخ باید بگوییم هر دو خدمات پروتئین تراپی و بوتاکس مو ، برای تقویت موها به کار می روند. در روش پروتئین تراپی ، از فرمول غنی از پروتئین برای نفوذ عمیق به ساقه موها و ترمیم موهای آسیب دیده‌ استفاده می شود. بنابراین بیشتر برای کسانی که دارای موهای خشک ، موهای آسیب دیده‌ و یا تحت درمان شیمیایی قرار دارند ، مناسب تر است.

از سویی دیگر بوتاکس روشی است که در آن از ترکیبی از مواد طبیعی برای آبرسانی ، تغذیه و از بین بردن‌ خشکی موها و افزایش درخشندگی و حالت ارتجاعی و طبیعی موها استفاده می شود. این روش در کم شدن موخوره و بهبود بافت مو ، روشی مناسب می باشد. بهتر است انتخاب روش مناسب برای موهایتان را به متخصصی که انتخاب کرده‌ اید ، بسپارید.

مرتبط بخوانید : بهترین فروشگاه کتوژنیک در شرق تهران

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران کجاست ؟

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در شرق تهران را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • آیا پروتئین تراپی مو در شرق تهران باعث پرپشت تر شدن موها می شود ؟

خیر ، پروتئین تراپی در افزایش حجم موها تاثیری را ندارد و فقط برای درمان ساقه موی آسیب دیده‌ موثر است.

  • آیا پس از دکلره و رنگ مو نیز می توان از خدمات پروتئین تراپی مو در شرق تهران استفاد کرد ؟

بله ، پروتئین تراپی مو در شرق تهران پس از دکلره کردن منجر به افزایش پیوند میان آمینو اسیدها و ترمیم موهای آسیب دیده‌ خواهد شد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

سالن زیبایی در پونک

سالن زیبایی در پونک 💎 معرفی 5 بهترین آرایشگاه پونک

در بهترین سالن زیبایی در پونک چه خدماتی ارائه می شود ؟ امروزه زیبایی و …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *