مرکز اکستنشن مو در شرق تهران 💎 معرفی 10 مرکز اکستنشن مو در شرق تهران

مرکز اکستنشن مو در شرق تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران کجاست ؟ داشتن موهای بلند از خواسته های اغلب خانم هاست و بانوان بسیاری دوست دارند موهای بلند و خوش حالت داشته باشند. از سویی دیگر سرعت رشد موها در اغلب افراد بسیار کم است و به همین دلیل بلند شدن موها فرآیندی زمانبر می باشد. در چنین شرایطی بهترین راه حل اکستشن مو است. با اکستنشن مو شما می توانیید حجم و قد موهای خود را به اندازه دلخواه افزایش دهید. در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو با ما همراه شوید تا با بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل لب در شرق تهران

معرفی بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران

در بهترین مرکز تخصصی اکستنشن مو شرق تهران از اکستنشن مو برای افزایش حجم و قد موها استفاده می شود. این روش برای کسانی که دارای موهای نازکی هستند ، گزینه مناسبی محسوب می شود. برای اینکه فرآیند اکستنشن موها طبیعی و زیبا به نظر برسد و آسیب زیادی به موها وارد نشود ، حتما سعی کنید به بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران مراجعه کنید تا این فرآیند توسط افراد حرفه‌ ای و با استفاده از مواد درجه یک برایتان انجام شود.

مرتبط بخوانید: مرکز کراتینه مو در شرق تهران

مرکز تخصصی اکستنشن مو ویونا

مرکز اکستنشن مو در شرق تهران

  • آدرس : خیابان پیروزی ، چهار راه کوکاکولا ، انتهای 21 متری دهقان ، کوچه رضا علی ، پلاک 86
  • شماره تماس : 02177430679

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز الکترولیز در شرق تهران

مرکز تخصصی اکستنشن مو نقره نگار  

مرکز اکستنشن مو در شرق تهران

  • آدرس : فلکه اول تهرانپارس ، خیابان 142 شرقی (شهید قانع عبادی) ، جنب پاساژ سپید ، پلاک 60
  • شماره تماس : 09025995032

اکستنشن مو چیست ؟

اکستنشن مو یکی از روش های بسیار کاربردی در میان خانم ها است که در این روش می توان با موی اضافی که می تواند طبیعی و یا مصنوعی باشد ، بلندی و حجم موها را به دلخواه تغییر داد. بنابراین اگر علاقه مند به داشتن موهای پرحجم و زیبا هستید ، این روش برای شما مناسب است.

در این روش دسته ای از موهای طبیعی و یا مصنوعی ، با روش ها و تکنیک های مختلفی در لا به لای موهای فرد نصب می شوند. وابسته به انتخاب و سلیقه زیباجو ، در این روش بلندی موها متغیر است. انتخاب رنگ ، قد ، حجم موها و … با سلیقه مشتری صورت می گیرد.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر پوست شرق تهران

انواع روش های اکستنشن مو در مرکز اکستنشن مو در شرق تهران

مرکز اکستنشن مو در شرق تهران

در مرکز تخصصی اکستنشن مو شرق تهران از انواع روش ها برای اکستنشن مو استفاده می شود که در ادامه پیرامون آن ها توضیحات بیشتری را آورده‌ ایم.

اکستنشن مو با گیره یا کلیپس

در این روش ، از رشته موهایی که دارای پایه و یا گیره مخصوصی هستند ، استفاده می شود. به طوری که موها در لا به لای موهای طبیعی قرار می گیرند و سپس با استفاده از گیره ای که دارند ، به موهای طبیعی متصل می گردند. در این روش افراد می توانند هر زمان که خواستند ، اکستنشن موها را به راحتی جدا کنند.

اکستنشن مو چسبی

در این تکنیک که در بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران انجام می شود ، از چسب مخصوصی استفاده می گردد. موی مورد استفاده در این روش به صورت دو لایه است که لایه ای که در بالا قرار می گیرد ، دارای چسب مخصوصی است.

اکستنشن کار برای نصب اکستنشن ، لایه ای از موهای طبیعی فرد را جدا می کند. یک لایه از اکستنشن را در زیر موی طبیعی قرار می دهد و لایه دوم را نیز در بالای آن قرار می دهد. اینگونه موی طبیعی در میان دو لایه موی اکستنشن قرار می گیرد. برای افزایش ماندگاری در این روش نیز با یک ابزار مخصوص چسب را گرم می کنند تا به خوبی در جای خود باقی بماند.

مرتبط بخوانید : کلینیک زیبایی شرق تهران

اکستنشن مو به روش دوختن در مرکز اکستنشن مو در شرق تهران

در این مدل از اکستنشن مو ، ابتدا اکستنشن کار خطی را در پشت سر و لا به لای موها جدا می کند و سپس موها را به صورت افقی بر روی پوست سر می بافتد. در نهایت نیز اکستنشن موها با استفاده از نخ و سوزن ، به موی بافته شده دوخته می شوند.

اکستنشن مو با لیزر

در تکنیک اکستنشن مو با استفاده از لیزر ، نتایج اکستنشن مو بسیار طبیعی و زیباست. در این روش شاخه های مو که برای اکستنشن مورد استفاده قرار می گیرند ، دارای یک قسمت چسبی و کراتینی در بالای شاخه مو هستند. اکستنشن مو بر روی تارهای موی طبیعی قرار می گیرد و سپس از یک دستگاه مخصوص و لیزری برای فیکس کردن آن استفاده می شود. این روش به دلیل داشتن نتایج فوق العاده طبیعی ، برای افرادی که موهای نازک و کم پشتی دارند ، مناسب است.

مرتبط بخوانید: بهترین رنگ کار مو در شرق تهران

اکستنشن مو با رینگ

در این روش که در بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران استفاده می شود ، از رینگ های کوچک و مخصوصی استفاده می گردد. به طوری که ابتدا یک شاخه نازک از موها چدا می شود و سپس با استفاده از قلاب در درون رینگ مخصوص قرار می گیرد.

سپس یک شاخه اکستنشن مو نیز در این رینگ ها قرار داده می شود و در نهایت نیز از ابزاری مشابه با انبردست برای سفت کردن آن استفاده می کنند تا محکم شوند.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر شرق تهران

سوالات متداول

  • بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران‌ کجاست ؟

در متن مقاله فوق لیست بهترین مراکز اکستنشن مو در شرق تهران‌ آورده‌‌ شده‌ است.

  • هزینه اکستنشن مو در شرق تهران‌ چقدر است ؟

هزینه اکستنشن مو وابسته به مرکز انتخابی شما ، قد و حجم مو ، تکنیک اکستنشن مو و … متغیر است.

  • در بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران‌ برای اکستنشن مو از چه روش هایی استفاده می شود ؟

در بهترین مرکز اکستنشن مو در شرق تهران از انواع روش های شامل اکستنشن مو با گیره ، چسب ، لیزر ، دوختن و … استفاده می شود.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *