بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران 💎 معرفی 10 مرکز پروتئین تراپی مو در تهران + نظرات

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران را در این مقاله از وبسایت پاسخ تو ، معرفی خواهیم کرد. بسیاری از مشکلات مرتبط با تارهای مو ، ناشی از ضعیف شدن کوتیکول مو اتفاق می افتند. هر تار مو متشکل از دو بخش شامل فولیکول و کوتیکول است که هر یک دارای ساختار مشخص و وظایف متفاوتی هستند. پروتئین تراپی با هدف تقویت کوتیکول مو ، مورد استفاده قرار می گیرد و ضمن داشتن جنبه درمانی ، منجر به براق تر شدن و حجیم تر شدن موهای سر و افزایش زیبایی آن نیز می شوند. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کراتینه مو در تهران

معرفی بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران

در این قسمت ، چند مرکز پروتئین تراپی مو در شهر تهران را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم. حتما پیش از دریافت نوبت از هر یک از سالن های زیبایی که در ادامه آورده‌ ایم ، پیرامون کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می شود ، تحقیق کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب را نمایید.

سالن سیمای ماندگار

مرکز پروتئین تراپی مو در تهران

  • آدرس  : تهران ، صادقیه ، ابتدای آیت الله کاشانی ، پشت بیمارستان ابن سینا ، خیابان اعتمادیان ، جنب دبستان شکوفه های انقلاب ، پلاک ۲۷ ، واحد ۱۹ ، زنگ ۱۹ ، طبقه ۵
  • شماره تماس : ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴

نیره سادات حنفی

مرکز پروتئین تراپی مو در تهران

  • آدرس : تهران ، فلکه صادقیه ، خیابان اسدی ، پلاک ۶۵۵ ، طبقه ۵
  • شماره تماس : –

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز صافی مو ریباندینگ در تهران

پروتئین تراپی مو چیست ؟

کوتیکول های مو از جنس پروتئین های مختلف هستند اما اصلی ترین پروتئین تشکیل دهنده آن ها ، پروتئینی تحت عنوان کراتین می باشد. کراتین اصلی ترین عنصر تشکیل دهنده تارهای مو می باشد که بیش از 95 درصد از حجم هر تار مو را شامل می شود. عواملی شامل نور مستقیم خورشید ، عرق کردن ، آلودگی ، رطوبت ، خشکی و … سبب می شوند که تارهای مو استحکام اولیه خود را از دست بدهند.

در صورتی که ساختار کوتیکول ضعیف شود ، نشانه هایی از خشکی ، شکنندگی ، از دست دادن خاصیت ارتجاعی ، کدر شدن موها و … نمایان می گردد. پروتئین تراپی روشی است که به ترمیم ساختار کوتیکول های مو کمک می کند و جزو روش های درمانی برای موهاست.

مزایای پروتئین تراپی مو

پس از پروتئین تراپی ، ساختار موها قوی تر و مستحکم تر می شوند و زیبایی خود را مجدد به دست می آورند. با استفاده از پروتئین تراپی ، ضخامت هر یک از تارهای موی سر بیشتر می شوند و حجیم تر و پرپشت تر می گردند. وقتی موهای سر ضخیم تر شوند ، کمتر گره می خورند و راحت تر شانه می شوند.

معایب پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی جزو روش های ایمن و در عین حال بدون معایب می باشد که در صورتی که به شیوه ای صحیح انجام شود ، هیچ گونه مشکل و پیامدی را برای بیمار به همراه نخواهد داشت.  در صورتی که پزشک و متخصص پوست و مو تشخیص دهد که موهای شما نیاز به دریافت مواد مغذی دارد و برای اینکار به بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران مراجعه کنید ، این روش هیچ عوارضی نخواهد داشت.

البته لازم است اشاره کنیم که در روش پروتئین تراپی ، متریال مورد استفاده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و مستقیما تعیین کننده کیفیت نهایی کار هستند. بنابراین سعی کنید برای جلوگیری از آسیب دیدن موهایتان به مراکزی مراجعه کنید که از بهترین مواد برای پروتئینه کردن موهای شما استفاده می کنند.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو تهرانپارس

چه زمانی باید به بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران مراجعه کنیم ؟

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران

در صورتی که نشانه هایی از آسیب دیدن مو شامل خشک شدن تارهای مو ، ایجاد حالت شکنندگی در تارهای مو ، کد شدن رنگ موها ، ضعیف شدن ساختار مو ، وجود موخوره در انتهای مو ، گره خوردن مو و … را مشاهده نمودید ، یعنی ساختار موی شما ضعیف شده است و باید برای درمان این حالت به بهترین مرکز پروتئین تراپی مو ، در تهران مراجعه کنید. در ادامه پیرامون هر یک توضیحاتی را آورده‌ ایم.

خشک شدن تارهای مو

در صورتی که کوتیکول های مو دارای کمبود ویتامین و پروتئین های مورد نیاز باشند ، دچار خشکی می گردند. برای افزایش استحکام و افزایش سلامت کوتیکول ها ، نیاز است که با استفاده از انواع ویتامین ها و پروتئین ها تغذیه شوند.

برطرف کردن حالت شکنندگی در موها در بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران

از دیگر دلایلی که مراجعه به بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران را تبدیل به یک ضرورت کرده است ، ایجاد حالت شکنندگی در موها می باشد. این مشکل به دلیل کم شدن استحکام کوتیکول اتفاق می افتد و نشان دهنده‌ ساختار ضعیف مو است که با پروتئین تراپی احیا می گردد.

پوک شدن ساختار مو

در این حالت حفره های متعددی در امتداد تارهای مو ایجاد می شوند که منجر به از بین رفتن‌ استحکام موها می گردند. در بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران با پروتئین تراپی ، مواد مغذی و پروتئین های مورد نیاز مو ، این حفره ها را پر می کنند و منجر به افزایش استحکام تارهای مو می شوند.

رفع کدر شدن موها در بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران

در صورتی که کوتیکول های مو بسیار ضعیف شوند ، تارهای مو نازک می شوند و رنگدانه های موجود در آن ها کم می گردد. از اصلی ترین نشانه های کمبود پروتئین در تارهای مو ، کدر شدن موها است. با پروتئین تراپی در بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران‌ ، می توان ضمن درمان مو ، زیبایی طبیعی آن را نیز برگرداند.

مرتبط بخوانید : مرکز تخصصی رنگ و مش در تهران

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران‌ کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران‌ به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران‌ چه ویژگی هایی دارد ؟

استفاده از مواد باکیفیت ، دریافت هزینه مناسب و … از ویژگی های بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در تهران‌ می باشد.

  • قیمت پروتئین تراپی مو در سالن تهران‌ چقدر است ؟

قیمت پروتئین تراپی مو در سالن تهران‌ وابسته‌ به قد و حجم موهای شما و سالن زیبایی که انتخاب می کنید ، متغیر است.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *