تبلیغات سالن زیبایی – 💎 بهترین شیوه جذب مشتری سالنهای زیبایی

تبلیغات سالن زیبایی

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین شیوه تبلیغات سالن زیبایی چه می باشد ؟ شما می توانید جزو افرادی باشید که بزرگ ترین سالن زیبایی شهر را دارند و اینگونه در حرفه کاری خود حرف اول و آخر را بزنید. اما موضوع این است که در قدم اول باید تلاش کنید که مردم شما و کسب و کارتان را بشناسند. چراکه اگر شما بزرگ ترین سالن زیبایی را نیز داشته باشید اما افراد دیگر از آن بی اطلاع باشند ، فایده ای نخواهد داشت. تبلیغات برای سالن زیبایی از موثرترین روش های برای معرفی کسب و کارتان به بقیه می باشد. ما در ادامه به شما آموزش می دهیم تا چگونه اقدام به تبلیغات برای آرایشگاه زنانه نمایید.

بهترین شیوه تبلیغات سالن زیبایی – تبلیغات در صفحات برتر گوگل

اگر شما حتی صاحب یک سالن زیبایی مجلل با تمامی امکانات نیز باشید ، اما مشتری هایتان شما را نشناسند و ندانند که سالن زیبایی شما در چه موقعیت جغرافیایی قرار دارد و چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهید ، قطعا نمی توانید به نتیجه مطلوب و درآمد مورد انتظار خود برسید. تمامی خانم هایی که در منطقه قرارگیری سالن زیبایی شما قرار دارند ، مشتریان بالقوه شما می باشند و با تبلیغات می توانید آن ها را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.

تبلیغات برای سالن زیبایی در گوگل 

همانگونه که شما به دنبال مشتری برای سالن زیبایی خود هستید ، مشتریان نیز به دنبال سالن زیبایی برای دریافت خدمات هستند. یکی از راه های جذب مشتری تبلیغات در گوگل می باشد. می دانید که با سرچ یک کلمه در گوگل تعدادی نتایج در صفحه نتایج جستجو گوگل نمایش داده می شود. در بسیاری از این صفحات که کلمه ads در کنار آن ها نمایش داده می شود ، امکان تبلیغات وجود دارد.

تبلیغات گوگل از بهترین شیوه های تبلیغات برای آرایشگاه زنانه ، تبلیغ برای رنگ مو و … است چراکه بازدهی بالایی دارد. برخی از این وبسایت ها دقیقا در رابطه با سالن های زیبایی کار کرده اند و در صفحه نتایج گوگل در میان صفحات برتر قرار دارد ؛ وقتی شما تبلیغات سالن زیبایی خود را به این صفخات می سپارید در واقع به سالن خود را به کاربری که به دنبال یک آرایشگاه زنانه است ، معرفی می کنید.

سایت پاسخ تو، از سایت هایی است که می توانید تبلیغات سالن زیبایی خود را در آن انجام دهید. این سایت صفحات برتر بسیاری را از جمله آرایشگاه عروس معتبر تهران ، آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران ، بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران ،بهترین آرایشگاه زنانه در تهران و … در نتایج گوگل دارد. می توانید تبلیغات سالن زیبایی در شهر تهران را در این صفحات انجام دهید.

البته لازم به ذکر است که سایت پاسخ تو صفحات مرتبط با معرفی بهترین آرایشگاه ها و سالن های زیبایی در دیگر شهرها از جمله آرایشگاه زنانه در کرج ، آرایشگاه زنانه در اصفهان ، آرایشگاه زنانه در شیراز ، آرایشگاه زنانه در مشهد ، آرایشگاه زنانه در رشت و … را نیز در صفحه اول نتایج گوگل دارد.

مزیت های تبلیغات سالن زیبایی در صفحات برتر گوگل چیست؟

  • کاربران هدفی که در گوگل ، بهترین سالن زیبایی را جستجو می کنند ، در واقع همان کاربرانی هستند که شما به دنبال آن ها هستید. وقتی تبلیغات سالن زیبایی شما در این صفحات برتر قرار می گیرد ، کاربرانی که به دنبال بهترین سالن زیبایی هستند ، تبلیغات شما را مشاهده می کنند و اقدام به کلیک بر روی تبلیغات شما می کنند.
  • صفحات مرتبط با سالن زیبایی سایت پاسخ تو ، به دلیل اینکه جزو صفحات برتر در نتایج جستجو بهترین سالن زیبایی در شهرهای مختلف می باشند ، دارای بازدید کنندگان بسیار زیادی هستند. این یعنی تبلیغات سالن زیبایی شما را روزانه کاربران هدف بسیاری مشاهده می کنند. بازدید بیشتر در این نوع تبلیغات به معنای مشتریان بیشتر برای شما می باشد.
  • هزینه تبلیغات در صفحات برتر گوگل نسبت به دیگر روش ها بسیار کمتر است.
  • تبلیغات در گوگل و در صفحات برتر نسبت به دیگر روش ها همچون راه اندازی یک سایت ، ضمن اینکه در مدت زمان کوتاه تری به بازدهی می رسد ، با هزینه بسیار کمتری نیز همراه است. چراکه راه اندازی و نگهداری سایت دارای هزینه بالایی است. ضمن اینکه به نتیجه رسیدن آن نیز به مدت زمان طولانی تری نیاز دارد. این در حالی است که وقتی شما تبلیغات کسب و کار خود را به یکی از سایت های برتر در گوگل بسپارید ، با هزینه کم در صدر نتایج جستجو گوگل نمایش داده خواهید شد.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از نحوه تبلیغات سالن زیبایی در سایت پاسخ تو ، از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان در ارتباط باشید.

سایر روش های تبلیغات برای سالن زیبایی

جهت تبلیغات برای سالن زیبایی روش های مختلفی وجود دارد و انتخاب روش موثر از میان آن ها وابسته به میزان بودجه و همینطور مخاطبان هدف شماست ؛ در صورتی که اغلب مشتریان شما در حوالی سالن زیبایی شما ساکن هستند ، بهتر است از تبلیغات آفلاین همچون پخش تراکت و تبلیغات بیلبوردی استفاده کنید ؛ اما اگر به دنبال پیدا کردن مخاطبان بیشتری هستید ، توصیه می کنیم که از تبلیغات آنلاین استفاده کنید. در ادامه به موثرترین روش های تبلیغات برای ارایشگاه پرداخته ایم :

تبلیغات سالن زیبایی با ثبت موقعیت مکانی سالن‌ در گوگل

این موضوع را در نظر بگیرید که امروزه اغلب افراد برای یافتن بهترین سالن های زیبایی ، از جستجو در گوگل آغاز می کنند ؛ همینطور توجه داشته باشید که وقتی فردی در گوگل به عنوان مثال کلمه سالن زیبایی را جستجو می کند ، گوگل بهترین سالن های زیبایی را بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر برای او نمایش می دهد.

بنابراین با در نظر گرفتن این دو موضوع می توان گفت که بهترین شیوه تبلیغات برای آرایشگاه زنانه ، ثبت موقعیت مکانی سالن در گوگل می باشد. اینگونه کاربران با سرچ کردن در گوگل با سالن زیبایی شما آشنا می شوند و با بررسی موقعیت جغرافیایی برای دریافت خدمات از شما وقت می گیرند. در واقع با ثبت موقعیت مکانی در گوگل بدون هیچ هزینه ای ، دسترسی راحت تری را برای مشتریان خود فراهم می کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه در جردن تهران – معرفی 10 آرایشگاه برتر جردن 1401

تبلیغات برای ارایشگاه در اینستاگرام

اگر نگاهی به اطراف خود بیاندازید ، خواهید دید که اغلب افرادی که در اطراف شما هستند ، روزانه ساعت ها از اینستاگرام استفاده می کنند. اینستاگرام تریبونی با هزاران مخاطب را در اختیار شما قرار داده است و شما می توانید از این بستر برای تبلیغ کسب و کارتان استفاده کنید.

برای تبلیغ سالن زیبایی در اینستاگرام ، ابتدا باید صفحه ای برای آرایشگاه خود بسازید و در آن فعالیت مستمری داشته باشید تا اینگونه بتوانید تعداد دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید. پس از مدتی که پست های آموزشی و کاربردی را آماده و منتشر کنید ، نمونه کارهای شما در پیجتان قرار می گیرد. می توانید از پشت صحنه کاهای خود استوری تهیه کنید و یا حتی هر چند وقت یکبار نیز لایو برگزار کنید.

پس از مدتی می توانید تبلیغات پیج خود را به صفحاتی که فالوورهای بیشتری دارند نیز بسپارید تا اینگونه بتوانید مخاطبان هدف بیشتری را به پیج خود دعوت کنید و میزان بازدید از استوری ها و پست هایی که تهیه کرده اید را افزایش دهید. بهترین بازدهی برای سالن های زیبایی را همکاری با اینفلوئنسرهای فعال در زمینه آرایشی و بهداشتی و عروس ها دارد.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران – لیست 10 آرایشگاه برتر زعفرانیه

تبلیغ برای سالن زیبایی با برجسته‌ کردن نظرات مشتریان قبلی

بسیاری از افراد در طول روز بدون اینکه متوجه باشند ، تحت تاثیر اطرافیان خود هستند. این همان تاثیر تائید اجتماعی و یا سوشال پروف است ؛ در واقع وقتی مشتریان سالن زیبایی شما ، رضایت دیگر مشتریان را مشاهده کنند ، خیلی راحت تر به شما اعتماد می کنند و مایل به دریافت خدمات از شما هستند.

شما باید این نوع تبلیغات سالن زیبایی را به مشتریان خود واگذار کنید و برای استفاده از این شیوه سعی کنید ارتباط بهتری را با مشتریان خود برقرار کنید ؛ می توانید در اینستاگرام هایلایت مرتبط با رضایت مشتریان ایجاد کنید یا به صورت ویدیویی با آن ها در ارتباط باشید و از آن ها بخواهید در قسمت کامنت اینستاگرام و یا دیدگاه سایت نظرات خود را ثبت کنند.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه – بهترین آرایشگاه زنانه در تهران – 10 آرایشگاه زنانه معتبر تهران

تبلیغ برای رنگ مو با تبلیغات پیامکی 

از تبلیغات آفلاین ، تبلیغات پیامکی می باشد که جزو ارزان ترین روش های تبلیغات سالن زیبایی می باشد که بازدهی نسبتا بالایی هم دارد. در تبلیغات پیامکی شما می توانید کسانی که پیامک شما را دریافت می کنند را پیش از ارسال پیامک مشخص کنید. اینکه خانم ها و یا آقایان پیام شما را دریافت کنند و در چه محدوده سنی باشند و یا حتی در چه محدوده ای زندگی کنند قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی قابل مشخص کردن است. اینگونه شما می توانید به مشتریان خود که در نزدیکی منطقه مورد نظر شما هستند ، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و مشتری های هدف خود را پیدا کنید.

تبلیغات برای آرایشگاه زنانه با پخش تراکت 

از دیگر روش های پربازده برای تبلیغات سالن زیبایی ، پخش تراکت است ؛ بسیاری فکر می کنند این روش قدیمی و منسوخ شده است و کمتر کسی زمانی را برای مطالعه تراکت ها اختصاص می دهد. اما با خلاقیت در چاپ تراکت ، می توان گفت این روش دارای تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری می باشد.

تبلیغات سالن از طریق تبلیغات بیلبوردی

شاید بسیاری از شیوه های تبلیغاتی توسط مشتریان نادیده گرفته شود ، اما تبلیغات بیلبوردی به هیچ عنوان نادیده گرفته نمی شود. بیلبورد های بزرگی که در خیابان های بزرگ نصب می شوند و یک سالن زیبایی را معرفی می کنند.

تبلیغات محیطی با بیلبورد کمی گران است اما به دلیل اینکه دارای بازدهی بسیار بالایی می باشد ، ارزش یکبار هزینه کردن را دارد. بیلبوردهای تبلیغاتی در مقابل چشمان طیف وسیعی از مخاطبان قرار می گیرند ، ضمن اینکه محتوای بصری قوی ای دارند و خیلی راحت بر روی مخاطب تاثیر می گذارند. از سویی دیگر اغلب مردم به تبلیغات محیطی اعتماد می کنند.

اما موضوعی که در رابطه با تبلیغات سالن زیبایی از طریق تبلیغات بیلبوردی وجود دارد ، این است که در این روش باید برای چاپ بر روی بیلبورد از طراحی خلاقانه ای استفاده شود که کوتاه ، گویا و گیرا باشد. هیچ عابری زمانی را مقابل بیلبورد ها نمی ایستد تا تک تک کلماتی که بر روی آن نوشته شده را مطالعه کند. طرح روی بیلبورد باید با یکبار نگاه کردن در ذهن مخاطب ماندگار شود.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه عروس – بهترین آرایشگاه عروس – 10 آرایشگاه عروس معتبر تهران

سوالات متداول

  • بهترین شیوه تبلیغات سالن زیبایی چیست ؟

به بهترین شیوه های تبلیغات سالن زیبایی در متن مقاله فوق اشاره کرده ایم.

  • آیا تبلیغات گوگل بهترین شیوه تبلیغات سالن زیبایی به شمار می رود ؟

اغلب افراد برای جستجوی بهترین سالن زیبایی از گوگل شروع می کنند ، به همین دلیل این روش جزو بهترین شیوه های تبلیغات برای سالن های زیبایی به شمار می رود.

  • آیا تبلیغات سالن زیبایی با بیلبورد بازدهی بالایی دارد ؟

استفاده از روش تبلیغاتی با بیلبورد از موثرترین روش های تبلیغاتی می باشد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

تبلیغات قالیشویی

تبلیغات قالیشویی 💎 معرفی بهترین راهکار تبلیغات قالیشویی ها

بهترین راهکار برای تبلیغات قالیشویی چیست ؟ زندگی های پر مشغله امروزی و البته فضای …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *