فروشگاه وگان غرب تهران 💎 معرفی 10 بهترین فروشگاه وگان غرب تهران

فروشگاه وگان غرب تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر به دنبال بهترین فروشگاه وگان غرب تهران هستید ، در ادامه این مقاله با ما همراه شوید. امروزه گیاه خواری و وگانیسم دارای طرفداران زیادی است. با توجه به اینکه وگان فراتر از تغذیه است و یک سبک زندگی می باشد ، در کشور ایران نیز بسیار رایج شده‌ است. یکی از چالش ها و دغدغه هایی که بسیاری از وگان ها و گیاه خواران با آن مواجه هستند ، پیدا کردن فروشگاه وگان غرب تهران برای تهیه محصولات وگان و گیاه خواری است. به طوری که هم راستا با باورهای آن ها و رژیم غذایی وگان باشد. به همین منظور در ادامه تعدادی از بهترین فروشگاه های وگان در غرب تهران‌ را معرفی کرده‎‌ ایم. همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین روانشناس در غرب تهران

معرفی بهترین فروشگاه وگان غرب تهران

وگان یک نوع رژیم غذایی و یک سبک زندگی است. افرادی که از این رژیم پیروی می کنند نباید از گوشت ، فرآورده های گوشتی و هر نوع کالایی که از حیوانات تهیه می شود ، استفاده کنند. بنابراین افرادی که از این نوع رژیم غذایی پیروی می کنند ، گیاه خواران سخت گیر و یا وگان های رژیمی هستند.

از مزیت های این سبک از زندگی و رژیم غذایی ، درمان بسیاری از بیماری ها و افزایش سلامت جسم و روح است. دانشمندان اثبات کرده‌‌ اند که وگان در جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان تاثیر بسیار بالایی دارد و در این رژیم غذایی ، بدن انسان ویتامین ها و مواد مغذی بیشتری را جذب می کند.

برای اینکه افراد بتوانند به صورت کامل رژیم غذایی خود را عملی کنند ، بسیار مهم است که محصولاتی که مطابق با اصول رژیم غذایی وگان است را تهیه و استفاده نمایند. به همین منظور در ادامه سعی کرده‌ ایم بهترین فروشگاه وگان غرب تهران را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

فروشگاه ارمغان تندرستی

فروشگاه وگان غرب تهران

  • آدرس : تهران ، خیابان ستاری جنوب ، بلوار فردوس غرب ، خیابان پروانه شمالی ، بین کوچه ۱۲ و ۱۳ ، پلاک ۴۶
  • شماره تماس :۰۲۱۴۴۱۳۲۲۶۰

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران

وگان چیست ؟

فرد وگان (vegan) شخصی است که از رژیم غذایی و سبک زندگی وگان پیروی می کند. به طوری که این دسته از افراد که پیرو رژیم وگان هستند ، از خوردن هر گونه محصولات حیوانی اجتناب می کنند. اصلی ترین انگیزه وگانیسم این است که آسیب کمتری به موجودات زنده وارد شود.

بسیاری از افراد به دلیل رنج هایی که انسان به حیوانات مختلف می دهند تا از آن محصولات مختلف را تهیه کنند ، تصمیم می گیرند از خوردن گوشت و هر گونه فرآورده گوشتی اجتناب کنند و سبک زندگی وگان را برای خود انتخاب می کنند.

مرتبط بخوانید : کلاس ژیمناستیک کودکان در غرب تهران

تفاوت بین رژیم‌ غذایی وگان و گیاه‌ خواری چیست ؟

فروشگاه وگان غرب تهران

بسیاری از افراد که برای خرید محصولات رژیم غذایی وگان به فروشگاه وگان غرب تهران مراجعه می کنند ، دو رژیم غذایی وگان و گیاه خواری را با یکدیگر اشتباه می گیرند. وجه اشتراک این دو رژیم غذایی حذف گوشت است. اما با این حال تفاوت هایی نیز دارند.

به طوری که گیاه خواران غذاهای گیاهی و لبنی را مصرف می کنند ؛ اما وگان ها هیچ گونه فرآورده حیوانی را استفاده نمی کنند و فقط غذاهایی که منشاء گیاهی دارند را استفاده می کنند. بنابراین کسانی که گیاه خوار هستند ، می توانند از تخم مرغ استفاده کنند ، اما وگان ها تخم مرغ را به دلیل داشتن منشاء حیوانی حذف کرده‌ اند. بنابراین می توان گفت وگان صرفا یک رژیم غذایی نیست و یک سیک زندگی می باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه موسیقی غرب تهران

وگان ها چه محصولاتی را از فروشگاه وگان غرب تهران تهیه می کنند ؟

وگان‌ ها بر خلاف گیاه خواران ، ضمن حذف گوشت ار رژیم غذایی خود ، محصولاتی شامل تخم مرغ ، لبنیات ، عسل ، ژلاتین که به نوعی فرآورده حیوانی است را نیز مصرف نمی کنند. وگان ها به دنبال فروشگاه وگان غرب تهران هستند تا بتوانند محصولاتی که در آن ها از گوشت ، غذای دریایی ، عسل ، کشک ، کازئین ، ژلاتین ، پنیر ، شیر ، ماست ، دوغ ، تخم مرغ ، کره ، روغن کره ، مارگارین ، نان ، کروسان و دونات و … استفاده نشده است را تهیه کرده و مصرف کنند.

خوشبختانه امروزه فروشگاه های وگان بسیاری در سراسر تهران از جمله محدوده غرب تهران راه اندازی شده‌‌ اند که غذاهای مناسب با رژیم غذایی وگان ارائه می دهند. اینگونه پیروان این رژیم دغدغه ای برای تهیه محصولاتی که اصول رژیم آن ها را در پی داشته باشند ، ندارند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلاس یوگا در غرب تهران

انواع غذاهای مخصوص وگان در فروشگاه وگان غرب تهران

فروشگاه وگان غرب تهران

انواع غذاهای گیاهی وگان که در بهترین فروشگاه وگان غرب تهران  عرضه می شود ، در چندین دسته قابل بررسی هستند. در ادامه پیرامون آن ها توضیحات بیشتری را آورده‌ ایم.

غذاهای پایه سبزیجات

بخش عمده و اصلی غذاهای پیروان رژیم غذایی وگان را سبزیجات تشکیل می دهد و آن ها می توانند انواع سبزیجات را از فروشگاه وگان غرب تهران  برای تهیه انواع سالادها و سوپ های متنوع تهیه کنند. ارزش غذایی ، غذاهای پایه سبزیجات به دلیل فیبر و آنتی اکسیدان بالای آن ها است. البته برخی از گیاهان در قسمت ریشه و ساقه خود ، دارای نشاسته نیز هستند.

این مواد غذایی به گوارش بهتر کمک می کنند و منجر به خنثی شدن اثر رادیکال های آزاد در بدن افراد می شوند. از سویی دیگر سبزیجات دارای آب زیادی هستند و مصرف آن ها به ایجاد تعادل اسید و باز در بدن کمک می کند. از ویژگی های غذاهای پایه سبزیجات می توان به میزان پایین سدیم و همینطور میزان بالای پتاسیم ، منیزیم و فسفر اشاره نمود.

غذاهای پایه غالت

در رژیم غذایی همه چیز خواری ، 40 درصد از مواد غذایی در یک رژیم به غلات اختصاص دارد. وگان ها به دلیل عدم استفاده از گوشت و فرآورده های گوشتی ، از میزان غلات بیشتری استفاده می کنند تا کالری معادلی را به بدن خود برسانند. به همین دلیل از گندم و برنج به دلیل برخورداری از کربوهیدرات ، پروتئین ، چربی و فیبر به میزان بیشتری استفاده می کنند.

غذاهای پایه حبوبات

حبوبات نسبت به سبزیجات دارای تراکم کالری بالاتری هستند ؛ به طوری که در حجم برابری از حبوبات و سبزیجات ، حبوبات با کالری بالاتری همراه هستند اما در عین حال منبع غنی برای پروتئین به شمار می روند. حبوبات بهترین جایگزین برای گوشت و فرآورده های گوشتی در رژیم غذایی وگان هستند.

غذاهای پایه میوه

میوه ها دارای قند طبیعی هستند و می توان با استفاده از آن ها انواع غذاهای جدید شامل آلبالو پلو ، خورشت گوجه سبز ، خوراک کدو و گوجه و … را تهیه نمود. از سویی دیگر در غذاهای وگان که در بهترین فروشگاه وگان غرب تهران ارائه می شود ، دسرهای گیاهی بر پایه میوه نیز به پیروان این رژیم غذایی عرضه می شود.

غذاهای پایه دانه

اصلی ترین بخش غذاهای مصرفی وگان ها را دانه ها تشکیل می دهند. دانه هایی شامل کینوا و باکویت در رژیم غذایی وگان نقش مهمی را دارند. در بسیاری از کشورها از این دانه ها برای تهیه انواع عذاها استفاده می شوند ضمن اینکه می توان از آن ها در کنار انواع خورشت ها استفاده کرد. امکان تهیه انواع دانه ها از طریق فروشگاه وگان غرب تهران وجود دارد.

مرتبط بخوانید : پانسیون سگ در غرب تهران

سوالات متداول

  • بهترین فروشگاه وگان غرب تهران‌ کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین فروشگاه وگان غرب تهران‌ به متن مقاله فوق مراجعه نمایید.

  • در بهترین فروشگاه وگان غرب تهران چه محصولاتی عرضه می شود ؟

تمامی محصولاتی که در آن ها گوشت و فرآورده های گوشتی استفاده نشده است ، در فروشگاه وگان غرب تهران ارائه می شود.

  • آیا وگان ها محصولاتی با پایه دانه را نیز می توانند از فروشگاه وگان غرب تهران تهیه کنند ؟

بله ، امکان تهیه این محصولات نیز از فروشگاه وگان غرب تهران وجود دارد.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *