لیزر در پردیس 💎 معرفی 5 بهترین مرکز لیزر در پردیس

لیزر در پردیس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز لیزر در پردیس کجاست ؟ رشد کردن‌‌ موهای زائد و ناخواسته در قسمت های مختلف از بدن ، برای هیچ یک از خانم ها و آقایان خوشایند نیست. به همین دلیل است که افراد از روش های مختلفی از جمله شیو ، وکس ، کرم های موبر و … برای رفع این موها استفاده می کنند. با این حال تمامی روش هایی که نام بردیم ، روش های دائمی نیستند و پس از مدتی مجدد موهای زائد رشد می کنند. از بهترین روش ها برای خلاص شدن از شر موهای زائد در بدن ، لیزر است. لیزر موهای زائد روشی غیرتهاجمی و بدون عارضه است که اثرگذاری بالایی را نیز دارد. برای آشنایی با بهترین مراکز لیزر موهای زائد در شهر جدید پردیس ، در ادامه همراه ما باشید.

معرفی بهترین مرکز لیزر در پردیس

در شهر جدید پردیس ، کلینیک های زیبایی و مطب های بسیاری خدمات لیزر را با انواع دستگاه های به روز در این زمینه ارائه می دهند. در ادامه یکی از بهترین این کلینیک ها را معرفی کرده‌ ایم.

کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی

لیزر در پردیس

  • آدرس : پردیس ، بلوار شهید سلیمانی ، پردیس ، فاز یک ، نرسیده به میدان عدالت ، نبش خیابان پیام ، پاساژ آلادیوم طبقه اول
  • شماره تماس : 02176290009

مرتبط بخوانید : بهترین سالن ماساژ در پردیس

لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر در پردیس

در روش لیزر موهای زائد ، از دستگاه لیزر استفاده می شود که یک نور باریک را با یک طول موج خاص و به صورت موازی با حداقل پراکندگی تولید می کند. این امواج به شدت متمرکز می باشند و اصلی ترین هدف آن ها نیز فولیکول ها و یا ریشه مو می باشد.

مناطقی از پوست که قرار است با لیزر تحت درمان باشد ، باید از هر نوع آلودگی ، روغن و یا مرطوب کننده به خوبی تمیز گردد. انرژی لیزر ، فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد و آن ها را غیر فعال می کند و از رشد آن ها نیز جلوگیری می کند.

یکی از مهم ترین مواردی که باید در جلسات درمانی با لیزر موهای زائد به آن توجه شود ، فاصله بین جلسات درمانی با لیزر می باشد. به طوری که باید زمانی که موها در فاز رشد قرار دارند ، لیزر بر روی موها تابانده شود و فولیکول های مو را از بین ببرد. زمانی که موها در فاز استراحت باشند ، عملا لیزر موهای زائد نیز بی نتیجه خواهد بود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق بوتاکس در شهر پردیس

مراقبت های لازم بعد از لیزر در پردیس 

لیزر در پردیس

پس از لیزر موهای زائد ، ناشی از انرژی که به پوست وارد می شود ، ممکن است پوست کمی قرمز ، دردناک و ملتهب گردد. ایجاد این حالت در پوست ، طبیعی می باشد و پس از حداکثر 48 ساعت نیز برطرف می گردد. البته نکته جالب در مورد مراقبت های بعد از لیزر ، این است که در صورتی که جلسات درمانی با لیزر ادامه دار شود ، این عوارض نیز کم کم از بین خواهند رفت. دلیل این موضوع این است که کم کم و به مرور ، ضخامت موها کمتر می شود و لیزر نیز درد و التهاب چندانی را ایجاد نخواهد کرد.

در ادامه به برخی از مراقبت های لازم بعد از دریافت خدمات لیزر در پردیس اشاره کرده‌ ایم.

استفاده از کمپرس آب سرد

ممکن است بعد از لیزر موهای زائد ، احساس آفتاب سوختگی و یا یک گرمای ملایم بر روی پوست خود داشته باشید که پس از لیزر نیز تا حدی طبیعی است. می توانید از کمپرس سرد بر روی ناحیه درمان با لیزر استفاده کنید.

استفاده دائمی از ضد آفتاب

نکته ای که در مورد لیزر موهای زائد باید به آن توجه کنید ، این است که پوست بعد از لیزر کمی آسیب پذیر و مستعد سوختگی است. به همین دلیل بسیار مهم است بر روی نواحی مورد نظر از ضد آفتاب استفاده کنید.

شیو کردن موها در زمان مناسب

در صورتی که بعد از لیزر نیز قصد شیو کردن موهای زائد در بدن خود را دارید ، بهتر است اجازه دهید از التهاب پوست شما کم شود. شیو کردن موها بلافاصله بعد از لیزر ، منجر به افزایش التهاب و قرمزی پوست می شود. پس از گذشت چند روز و بهبود علائم ناشی از لیزر موهای زائد ، می توانید از تیغ و یا کرم های موبر استفاده نمایید.

رعایت فاصله میان جلسات لیزر

اگر می خواهید بعد از لیزر در پردیس اثرات آن را مشاهده کنید ، ضمن اینکه باید در سپری کردن‌ جلسات لیزر مداومت داشته باشید ، باید فاصله میان جلسات لیزر را نیز رعایت کنید.

عدم استفاده از مواد معطر پس از لیزر در پردیس

استفاده از عطر ، لوسیون های معطر ، دئودورانت ها و هر گونه مواد آرایشی و بهداشتی که دارای عطر است ، برای پوست بعد از لیزر مناسب نیست. به همین دلیل بهتر است افراد از این مواد استفاده نکنند تا التهابات پوست به حداقل برسد.

عدم اسکراب و لایه برداری پوست 

یکی دیگر از نکات مهم پس از مراجعه برای لیزر در پردیس ، اینکه است که بعد از لیزر از اسکراب و یا لایه برداری پوست حساس اجتناب نمایید. البته در نظر داشته باشید اگر یک هفته بعد از لیزر موهای زائد ، اقدام به اسکراب پوستتان نمایید ، مشکلی نخواهد داشت.

اجتناب از رفتن‌ به استخر 

به مدت 48 ساعت پس از لیزر موهای زائد ، از رفتن به استخر ، سونا ، جکوزی و حمام خودداری نمایید. بخار آب با گرمایی که دارد ، پوست را بیشتر تجریک می کند.

دوش و حمام فقط با آب ولرم

تا زمانی که پوستتان ملتهب است ، از حمام کردن‌ با آب داغ نیز اجتناب کنید. در صورت نیاز حتما از آب خنک و یا آب ولرم برای حمام کردن استفاده کنید. از شستشوی صورت خود با آب گرم خودداری کنید. آب گرم دمای بدن و پوست را بالا می برد و به همین دلیل پوست دچار سوزش و آسیب دیدگی می شود.

به تعویق انداختن‌ ورزش پس از لیزر در پردیس

ورزش کردن باعث تعریق می شود. گرما و رطوبتی که پس از ورزش در پوست ایجاد می شود ، منجر به افزایش التهاب در پوست می گردد و با آسیب های بیشتری برای پوست همراه است.

عدم قرار گرفتن‌ در معرض نور شدید خورشید

از قرار گرفتن‌ در معرض نور خورشید به شدت اجتناب کنید. پوست پس از لیزر در پردیس ، به شدت حساس است. نور خورشید منجر به تحریک و سوزش پوست می گردد و به پوست آسیب می رساند.

به طوری که حتی ممکن است بعد از لیزر نیز شاهد بروز قرمزی و تورم بیشتری در پوست خود باشید. همینطور ممکن است پوستتان نیز دچار لک شود. بهتر است بر روی پوستتان که در معرض نور آفتاب قرار دارد ، از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

مصرف آب فراوان

پس از لیزر ، به میزان بسیار زیادی آب بنوشید. در صورتی که در روتین روزانه شما مقدار کافی آب وجود داشته باشد ، رطوبت پوستتان تامین می شود و کمتر نیز دچار خشکی می گردد.

اجتناب از روش هایی از جمله موم ، اپیلیدی و یا بند انداختن

سعی کنید موهای زائد را پس از لیزر از ریشه جدا نکنید. استفاده از دستگاه هایی مثل اپلیدی ، بند انداختن ، موم و … بعد از لیزر ممنوع است. دلیل این موضوع این است که در جلسات اولیه پس از لیزر ، موهای زائد در صورت رشد می کنند. برای اینکه موها پس از لیزر به صورت کامل از بین بروند ، نباید از ریشه جدا شوند.

عدم برنزه کردن‌ پوست پس از لیزر در پردیس

از برنزه کردن‌ پوست خود خودداری نمایید. پوست در زمان برنزه کردن دچار سوزش و التهاب می شود و می سوزد. به همین دلیل ممکن است پس از برنزه کردن ، شاهد نازک و حساس شدن پوستتان باشید. توصیه می کنیم برنزه کردن پوستتان را به بعد از نتیجه گرفتن از روش لیزر موکول کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی در پردیس

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر در پردیس کجاست ؟

بهترین مرکز لیزر در پردیس را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه لیزر در پردیس چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد در پردیس بر اساس ناحیه تحت درمان ، کلینیک انتخابی و همینطور دستگاه لیزر مورد استفاده و … متغیر است.

  • بهترین مرکز لیزر در پردیس دارای چه ویژگی هایی است ؟

از ویژگی های بهترین مرکز لیزر در پردیس می توان به برخورداری از دستگاه های به روز و جدید ، دریافت هزینه معقول و مناسب ، ارائه خدمات در محیط بهداشتی و … اشاره کرد.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *