ماساژ در پردیس 💎 معرفی 5 بهترین سالن ماساژ در پردیس

ماساژ در پردیس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز ماساژ در پردیس کجاست ؟ کار کردن‌ و فعالیت زیاد ، منجر به بروز مشکلاتی شامل استرس ، بی خوابی ، فشارهای عصبی و … می شود. یکی از راهکارهای رهایی از تنش های روزانه ، ماساژ درمانی می باشد. ماساژ منجر به رفع خستگی بدن و همینطور انقباض عضلانی می گردد. در صورتی که به ماساژ درمانی علاقه مند هستید ، در ادامه برای آشنایی با بهترین سالن ماساژ در پردیس  و همینطور انواع روش های ماساژ درمانی ، همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید: باشگاه در پردیس

معرفی بهترین سالن ماساژ در پردیس 

شاهد راه اندازی سالن ماساژ در پردیس رودهن هستیم. در ادامه یکی از بهترین این سالن ها را برای شما معرفی کرده‌ ایم.

سالن ماساژ درمانی پردیس

ماساژ در پردیس

  • آدرس : پردیس ، بلوار ملاصدرا
  • شماره تماس : 09197233701

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی در پردیس

ماساژ درمانی چیست ؟

ماساژ به مجموعه ای از حرکات از جمله فشار ، مالش و همینطور اجرای برخی تکنیک ها بر روی عضلات ، بافت های نرم ، تاندون ها و دیگر نقاط از بدن گفته می شود. به همین دلیل با توجه به روندی که ماساژ درمانی دارد ، باید توسط فردی که در این زمینه تجربه دارد و مدرک دریافت کرده است ، صورت بگیرد.

در صورتی که حرکاتی که در روند ماساژ صورت می گیرد ، ضمن بهبود وضعیت جسمانی فرد ، منجر به بهبود سلامتی افراد نیز شود ، تحت عنوان ماساژ درمانی شناخته می شود. ماساژ ضمن اینکه در تسکین دردهای فیزیکی تاثیرات بسیار زیادی را دارد ، در سلامت روانی افراد نیز موثر است و در افزایش و یا کاهش برخی از هورمون ها در بدن تاثیر می گذارد. به طوری که پس از ماساژ درمانی بسیاری از افراد احساس می کنند ، تنش و استرس از آن ها دور شده‌ است.

ماساژ درمانی چه تأثیری بر بدن دارد ؟

حرکات و ضربه هایی که در طی روند ماساژ به بدن وارد می شود ، منجر به کم تر شدن میزان هورمون استرس زا یعنی کورتیزول در بدن می گردد ، ضمن اینکه به افزایش میزان هورمون های سرخوشی در بدن نیز منتهی می شود.

افزایش هورمون سرخوشی و همینطور کاهش هورمون استرس زا ، منجر به افزایش احساس آرامش پس از ماساژ درمانی می گردد. ضمن اینکه این روش در تسکین دردهای مزمن و رفع گرفتگی و خستگی عضله ها نیز تاثیرگذار می باشد.

مرتبط بخوانید : وکیل در پردیس 

انواع ماساژ درمانی و فواید آن

ماساژ در پردیس

ماساژ درمانی وابسته به نوع ماساژ و ناحیه درد ، دارای تنوع بسیار زیادی می باشد که در ادامه در مورد برخی از انواع آن ، توضیحاتی را آورده‌ ایم.

ماساژ سوئدی

یکی از رایج ترین انواع ماساژ ، ماساژ سوئدی است که از مزیت های آن می توان به کاهش اضطراب و تنش ، افزایش آرامش و رفع آسیب دیدگی اشاره کرد.

ماساژ سوئدی شامل حرکاتی از جمله ضربات نرم و طولانی و ورز دهنده بر روی مفاصل می باشد. هدف اصلی از ماساژ سوئدی ، کم کردن تنش های عضلانی بالای بدن است.

ماساژ تایلندی در سالن ماساژ در پردیس

ماساژ تایلندی ترکیبی از حرکات کمکی یوگا و طب فشاری می باشد که حتی ممکن است برای برخی از افراد دردناک نیز باشد. در حقیقت ماساژ تایلندی از اعمال فشارهای ملایم به همراه حرکات کششی استفاده می کند تا بدن در آرام ترین وضعیت ممکن قرار داشته باشد.

از مزیت های این نوع ماساژ می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • منعطف شدن بدن
  • افزایش انرژی
  • بهبود دامنه تحرکات
  • رفع سردرد های تنشی
  • بهبود اسپاسم عضلانی
  • افزایش تحریک گردش خون
  • و …

ماساژ سنگ داغ

ماساژ سنگ داغ نیز در بهترین مرکز ماساژ در پردیس انجام می شود. در این روش ماساژور از سنگ های آتشفشانی از جمله بازالت استفاده می کند که به درمان گرفتگی های عمیق و انقباض عضلات موثر است.

وزن و گرمای این سنگ ها در منعطف شدن بافت نواحی مختلف از بدن ، دارای تاثیر بسیار زیادی است. همینطور این ماساژ آرام بخش نیز می باشد چراکه وقتی سنگ ها بر روی قسمت های مختلفی از بدن از جمله شکم ، صورت ، کف دست و … قرار می گیرند ، منجر به تسکین اعصاب مرکزی می شوند.

ماساژ آروماتراپی

آرماتراپی یکی دیگر از روش های ماساژ درمانی است که ریشه آن به شرق آسیا می رسد. در این روش از روغن های گیاهی که دارای رایحه های متنوعی هستند ، استفاده می گردد. رایحه هایی که عملکرد مغز را بهبود می بخشند و اضطراب را کمتر می کنند. اغلب روغن هایی که در آروماتراپی مورد استفاده قرار می گیرند ، دارای طبع گرمی هستند و سردرد را کاهش می دهند.

از مزیت های ماساژ آروماتراپی موارد زیر هستند :

  • بهبود کیفیت خواب
  • بهبود دردهای مفصلی و میگرن
  • رفع استرس و بی‌ قراری
  • مبارزه با بیماری‌ هایی از جمله انواع ویروس‌ ها و قارچ‌ ها

ماساژ ورزشی در سالن ماساژ در پردیس

ماساژ ورزشی یکی دیگر از خدمات سالن های ماساژ در پردیس است که در این روش ، اقدام به دستکاری عضلات می کنند تا ورزش های سنگین را انجام دهند. از ماساژ درمانی با هدف تحریک مفاصل ، عضلات و بافت بدن استفاده می گردد. کسانی که در طول روز ، دارای فعالیت های بدنی بالایی می باشند ، برای دریافت خدمات ماساژ ورزشی ، کاندید مناسبی هستند. به این معنی که برای افراد معمولی گزینه مناسبی نیست.

ماساژ ورزشی می تواند میزان فشار خون و ضربان قلب را کم کند و گرفتگی عضلات را بهبود ببخشد و آرامش افراد را بالاتر ببرد. این نوع ماساژ برای درمان و پیشگیری از بروز آسیب دیدگی‌ در بافت نرم و همینطور صدمات ناشی از فعالیت های تفریحی و یا ورزشی کاربرد دارد.

ماساژ بارداری (قبل از تولد)

از میان 10 مادر بارداری که تصمیم به زایمان طبیعی می گیرند ، تقریبا 9 مادر با مشکل پارگی واژن (اپیزیوتومی ) مواجه می شوند. به طوری که ممکن است حدود 18 ماه بعد از زایمان درد داشته باشند. ماساژ بارداری یکی از ماساژهای مناسب برای مادران باردار است. البته توصیه می شود حتما پیش از دریافت خدمات ماساژ از پزشک متخصص خود مشاوره دریافت کنید. همینطور دریافت این خدمات در سه ماهه دوم بارداری مجاز می باشد و در این دوره زمانی که درد در قسمت پشت و یا کمر و همینطور گرفتگی عضلات به سراغ مادر باردار می آید ، بهترین زمان برای دریافت خدمات ماساژ است.

ماساژ درمانی در دوران بارداری ، دارای اثرات مفید بسیاری از جمله برطرف شدن درد در ناحیه کمر ، جلوگیری از گرفتگی عروق ، افزایش آرامش روانی برای مادر و … است. به طوری که در نهایت استرس های مادر باردار را از او می گیرد و به او کمک می کند تا یک زایمان بدون درد را تجربه کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق بوتاکس در شهر پردیس

توصیه های لازم پیش از دریافت خدمات ماساژ درمانی در پردیس

ماساژ در پردیس

در نظر داشته باشید برای اینکه ماساژ دارای تاثیر لازم بر بدن باشد ، بهتر است برخی موارد را رعایت کنید.

  • به میزان کافی آب بنوشید. مصرف آب کافی قبل و بعد از ماساژ درمانی یک ضرورت است.
  • از غذا خوردن برای حداقل دو ساعت قبل از ماساژ درمانی خودداری نمایید.
  • به منظور افزایش آرامش جسمانی و روانی خود ، سعی کنید زودتر به مرکز ماساژ مراجعه کنید.
  • به سوالات ماساژ درمانگر در مورد سابقه بیماری و یا دارویی که مصرف می کنید ، به درستی پاسخ بدهید.
  • اگر که در هنگام دریافت خدمات ماساژ در پردیس ، احساس درد کردید ، حتما به ماساژ درمانگر خود بگویید.
  • در صورتی که پس از دریافت خدمات ماساژ درمانی ، احساس خستگی و یا خواب آلودگی داشتید ، حتما استراحت کنید.

سوالات متداول

  • بهترین سالن ماساژ در پردیس کجاست ؟

بهترین سالن ماساژ در پردیس را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • در بهترین سالن ماساژ در پردیس ، چه روش هایی برای ماساژ ارائه می شود ؟

در بهترین سالن ماساژ در پردیس ، از روش های ماساژ درمانی سنگ داغ ، ماساژ تایلندی ، ماساژ سنگ داغ و … استفاده می شود.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین سالن ماساژ در پردیس چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین سالن ماساژ در پردیس بر اساس روش ماساژ ، دستمزد ماساژور و … متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *