مرکز لیزر آقایان در تهران 💎 لیست 10 تایی مراکز لیزر آقایان در تهران + نظرات مراجعین

مرکز لیزر آقایان در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران را در  این مقاله برای شما همراهان گرامی وبسایت پاسخ تو معرفی خواهیم کرد. از گذشته های دور تا به امروز ، آقایان از روش های مختلفی برای رفع موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن خود استفاده می کنند. استفاده از تیغ ، ماشین های اصلاح و یا کرم های موبر با نتایج موقتی همراه است و مردان باید برای برطرف کردن موهای زائد بدن خود ، به صورت مداوم از آن ها استفاده کنند. امروزه از روش ایمن تر و موثرتری تحت عنوان لیزر برای رفع موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن استفاده می گردد. برای آشنایی با بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست آقایان

معرفی بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران

در شهر تهران به تناسب جمعیت و میزان تقاضایی که برای لیزر موهای زائد بدن مردان وجود دارد ، شاهد راه اندازی کلینیک های بسیاری به عنوان مراکز لیزر آقایان در تهران هستیم. تمامی این مراکز خدمات لیزر موهای زائد برای مردان را با کیفیت یکسانی ارائه نمی دهند. به همین دلیل اغلب افراد ترجیح می دهند به کلینیک ها و مراکز معتبری مراجعه کنند تا بتوانند این خدمات را در سطح کیفی بسیار بالایی دریافت نمایند.

در ادامه چندین کلینیک شامل مرکز لیزر آقایان شرق تهران ، مراکز لیزر آقایان در غرب تهران و … را معرفی کرده ایم. پیش از دریافت خدمات از هر یک از مراکز معرفی شده ، ابتدا پیرامون کیفیت خدمات ارائه شده در این مراکز اطمینان حاصل نمایید.

مطب زیبایی رویا

مرکز لیزر آقایان شرق تهران

  • آدرس : تهران ، یوسف آباد ، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی ، نبش ساختمان تابان ، طبقه چهارم ، واحد 403
  • شماره تماس : 02188065440

مرتبط بخوانید: میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران 

مطب لیزر دکتر ناهید محمدی 

مراکز لیزر آقایان در غرب تهران

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، سرو شرقی
  • شماره تماس : 02126654500

دکتر محسن رضایی

مراکز لیزر آقایان در تهران

  • آدرس : تهران ، نارمک ، میدان هفت حوض ، خیابان آیت جنوبی ، جنب مترو سرسبز ، نبش کوچه بهرامی ، بالای داروخانه دکتر مشیری ، پلاک 39 ، طبقه چهارم ، واحد 10
  • شماره تماس : 02177279088

مرتبط بخوانید : لیزر روشن کننده پوست در تهران

لیزر موهای زائد مردان چیست ؟

لیزر موهای زائد از روش های جدید و پرطرفدار برای از بین بردن موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گیرد. آقایان نیز می توانند برای رفع موهای زائد بدن خود در قسمت های مختلف ، از اشعه پر انرژی لیزر استفاده کنند. در این روش لیزر فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی کند.

برای لیزر موهای زائد از دستگاه های مختلفی استفاده می شود. بسیار مهم است که برای رفع موهای زائد بدن خود به سراغ بهترین کلینیک ها و مراکز لیزر آقایان در تهران بروید تا متناسب با رنگ و نوع پوست و موهایتان از بهترین دستگاه استفاده گردد. اینگونه در طی چند جلسه و با فاصله زمانی تعیین شده ، تمامی فولیکول های موهای زائد در بدنتان از بین می روند و تراکم مو در ناحیه تحت درمان کم می شود.

مزایای لیزر موهای زائد در مرکز لیزر آقایان در تهران

لیزر موهای زائد دارای مزیت های بسیار زیادی است. در ادامه به چند مورد از مهم ترین مزیت هایی که سبب می شود تا مردان به بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران جهت رفع موهای زائد مراجعه کنند، پرداخته‌ ایم:

افزایش بهداشت و سلامت پوست 

رشد موها به خصوص در فصل تابستان برای بسیاری از آقایان خوشایند نیست. از سویی دیگر رفع موهای زائد با روش های معمولی شامل ماشین های اصلاح ، کرم های موبر و … نیز به صورت روزانه باید انجام شود که گاهی خارج از حوصله است. به همین دلیل لیزر به دلیل اینکه از روش های دائمی برای رفع موهای زائد در بدن می باشد ، می تواند به افزایش بهداشت و سلامت پوست کمک کند.

کاهش تراکم مو از مزیت های مراجعه به مرکز لیزر آقایان در تهران

برخی از آقایان بدنی پرمو دارند ، به طوری که تراکم بیش از اندازه موهای بدنشان تبدیل به موضوعی آزار دهنده شده است. از طریق مراجعه به مرکز لیزر آقایان شرق تهران ، به راحتی می توان موهای زائد در پشت ، سینه و شکم و … را رفع نمود. لیزر موهای زائد تا حد زیادی به کاهش تراکم موی بدن مردان کمک می کند.

رفع مشکل موهای زیر پوستی

یکی از مزیت های مراجعه به مراکز لیزر آقایان در غرب تهران ، رفع مشکل رشد موهای زیرپوستی می باشد. به دلیل اصلاح مداوم موهای زائد ممکن است رشد موها به صورت زیرپوستی اتفاق بیافتد. در صورتی که از خدمات لیزر استفاده کنید ، پس از دو الی سه جلسه این مشکل برطرف می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تهران

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد آقایان

مرکز لیزر آقایان در تهران

معمولا در بهترین مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران ، برای رفع موهای پشت و سینه 6 الی 8 جلسه و با فاصله دو ماه از یکدیگر در نظر گرفته می شود. البته لازم است اشاره کنیم که در لیزر موهای زائد آقایان ، هدف اصلی کاهش موهای بدن می باشد و نمی توان با این روش تمامی موهای زائد بدن مردان را برای همیشه از بین برد.

لیزر در هر جلسه فولیکول های فعال مو را هدف قرار می دهد و اینگونه موهایی که در فاز رشد قرار دارند را از بین می برد. در صورتی که آقایان در تعداد جلسات اعلام شده به صورت منظم شرکت کنند ، به اندازه 50 الی 85 درصد از موهای زائد بدن آن ها در قسمت مورد نظر به صورت دائمی کاهش پیدا خواهد کرد.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق چربی در تهران 

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران کجاست ؟

برای آشنایی با بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران ، به متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو مراجعه نمایید.

  • لیزر موهای زائد آقایان در تهران چه مزیت هایی دارد ؟

لیزر موهای زائد دارای مزیت های بسیار زیادی شامل کاهش تراکم موها ، از بین رفتن موهای زیرپوستی ، افزایش بهداشت و سلامت پوست و … می باشد.

  • هزینه لیزر موهای زائد آقایان در تهران چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد آقایان وابسته به ناحیه لیزر ، کلینیک انتخابی ، دستگاه لیزر و … متفاوت می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در صادقیه

پروتئین تراپی مو در صادقیه 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو در صادقیه

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در صادقیه کجاست ؟ شفافیت ، استحکام و خوش حالتی موها …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *