میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران 💎 معرفی 5 مرکز میکروبلیدنیگ و فیبروز ابرو مردانه تهران

میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران کجاست؟ از جدیدترین شیوه های مورد استفاده برای طراحی ابرو ها ، روش میکروبلیدینگ است که در آن از قلمی ظریف که متشکل از چندین سوزن بهداشتی است ، استفاده می گردد. به طوری که در این تکنیک ، رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو تزریق می شوند و خطوطی را مشابه به تارهای موی طبیعی ابروهای فرد ایجاد می کنند. در این روش از آرایش نیمه دائمی ابروها ، ابروها پرتر و خوش فرم تر می شوند. ماندگاری این روش حداقل یکسال است. در صورتی که به دنبال بهترین مرکز فیبروز ابرو مردانه هستید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو با ما همراه شوید.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر آقایان در تهران

معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران

برای دریافت خدمات میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو ، لازم است به مراکز تخصصی در این زمینه مراجعه کنید. چراکه ایجاد خطوط ظریف و مشابه به تارهای ابروی خود فرد و همینطور ایجاد ابروهایی قرینه و یکدست برای آقایان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با مراجعه به افرادی که با آناتومی چهره آشنایی دارند و بهترین فرم ابرو را برای فرد طراحی می کنند ، می توانید کیفیت نهایی کار نیزرا افزایش دهید.

در ادامه به تعدادی از بهترین مراکز میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران اشاره کرده ایم. می توانید پیش از دریافت نوبت جهت دریافت خدمات ، به هر یک از مراکز معرفی شده مراجعه کنید و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند را از نزدیک مشاهده نمایید. سپس می توانید در صورت رضایت از نمونه کارها ، برای انجام فیبروز و یا میکروبلیدینگ ابرو وقت بگیرید.

حامد راستین

فیبروز ابرو مردانه

  • آدرس : سعادت آباد
  • شماره تماس : 09192711864

میکروبلیدینگ ابرو آقایان زمانی

فیبروز ابرو مردانه

  • آدرس : تهران ، ولنجک ، روبروی مجتمع گالریا ، پلاک 6
  • شماره تماس : 02128424617

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست آقایان

مراحل انجام خدمات میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران

مراحل انجام میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران مشابه با فرآیند کاشت ابرو ، فرآیند پیچیده و زمانبری نیست و در بسیاری از مراکز این خدمات به آقایانی که قصد بهبود فرم ابروهای خود را دارند ، ارائه می گردد.

البته شما نباید برای دریافت این خدمات به هر کسی اعتماد کنید ، چراکه انجام میکروبلیدینگ و یا فیبروز ابرو توسط افراد نابلد و بی تجربه ، ضمن اینکه برای سلامتی پوست شما خطرناک است ، در زیبایی چهره تان نیز تاثیر منفی می گذارد. بنابراین سعی کنید یک مرکز معتبر را برای دریافت خدمات میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران انتخاب کنید.

مشاوره و طراحی ابرو ها

در ابتدا متخصص میکروبلیدینگ ابرو مردانه ، آناتومی چهره فرد و فرم ابروهای او را مورد بررسی قرار می دهد و سپس از مراجعه کننده می خواهد تا انتظارات خود را بیان کند. سپس در این مرحله اقدام به طراحی ابروها متناسب با آناتومی چهره فرد می کند. در این مرحله باید طراحی ابروهای فرد به گونه ای صورت بگیرد که ابروها به چهره بنشیند.

تزریق بی‌ حسی

برای شروع فرآیند میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران‌ نیاز به بی حسی است. برای اینکار از مقدار مناسبی از ماده بی حسی استفاده می گردد تا میزان درد ناشی از ایجاد خراش بر روی پوست در طی فرآیند فیبروز ابرو به حداقل برسد.

ترسیم فرم ابرو

پس از بی حسی طراحی نهایی ابروها با استفاده از ابزارهای مخصوصی انجام می شود. در نهایت اگر فرد فرم ترسیم شده برای ابروهایش را تائید کند ، فرآیند میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران آغاز می گردد.

افزودن رنگ‌ دانه‌ ها

از دستگاه های مخصوص که دارای 10 الی 12 سوزن بسیار ریز می باشد ، جهت تزریق رنگدانه ها به پوست استفاده می شود.

مرتبط بخوانید : لیزر روشن کننده پوست در تهران

فیبروز ابرو مردانه چه مزایایی دارد؟

میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران و یا فیبروز ابرو ، دارای مزیت های بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده ایم :

  • بهبود ظاهر ابروها به شیوه ای طبیعی
  • ایجاد تراکم بالا در ناحیه ابروها
  • تغییرات آسان ابرو
  • دارای هزینه مناسب نسبت به کاشت ابرو
  • فرم دهی به تاج ابرو
  • دارای سوزش و درد کم
  • و …

مرتبط بخوانید : آموزش میکروبلیدینگ

نکات مهم قبل و بعد از میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران

میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران

اگر تصمیم گرفته اید ابروهای خود را میکروبلیدینگ کنید ، حتما باید برای دریافت بهترین نتیجه ، به برخی نکات قبل و بعد از میکروبلیدینگ توجه داشته باشید. در ادامه به این نکات پرداخته ایم.

نکات مهم قبل از میکروبلیدینگ ابرو مردانه

  • حداقل یک ماه قبل از میکروبلیدینگ ، بهتر است از روش های پاکسازی پوست شامل لایه برداری ، میکرونیدلینگ ، میکرودرم ابریژن ، لیزر درمانی و … استفاده نکنید.
  • استفاده از مواد غذایی و یا داروهای حاوی ویتامین (E) را به حداقل برسانید و یا از مصرف آن اجتناب کنید.
  • به مدت یک تا دو هفته ، از لیزر و یا اپیلاسیون صورت خود اجتناب کنید. همینطور تزریق ژل و بوتاکس نیز قبل از میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران ، می تواند در عملکرد رنگدانه ها اختلال ایجاد کند.
  • به مدت 48 ساعت قبل از مراجعه به بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران ، از مصرف الکل ، کافئین ، نیاسین و ایبوپروفن خودداری نمایید.
  • اگر پوست شما دچار آفتاب سوختگی است ، تا زمان بهبودی کامل از میکروبلیدینگ ابروهای خود اجتناب نمایید.

نکات مهم بعد از میکروبلیدینگ ابرو مردانه

  • پس از میکروبلیدینگ ، ابروهای خود را بخار ندهید.
  • در طی هفته اول ، از خیس کردن و شستن ابروهای خود اجتناب کنید.
  • انجام دادن هرگونه فعالیت ورزشی را که منجر به تعریق می شود ، به مدت یک هفته به تاخیر بیاندازید.
  • برای تمیز کردن زخم ابروهای خود ، از آب استریل استفاده کنید.
  • تا زمان بهبودی کامل ، از قرار گرفتن در محیط های آلوده و پر گرد و غبار اجتناب کنید.
  • تا‌ حد امکان در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

مرتبط بخوانید : بهترین میکروبلیدینگ کار در تهران

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران کجاست ؟ 

تعدادی از بهترین مراکز میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران را در متن مقاله فوق معرفی کردیم.

  • هزینه فیبروز ابرو مردانه چقدر است ؟

هزینه فیبروز ابرو مردانه وابسته به پارامترهای مختلف شامل مرکز انتخابی ، میزان تغییرات اعمالی بر روی ابرو ، کیفیت مواد و … متغیر است.

  • چه کسانی نمی توانند از خدمات میکروبلیدینگ ابرو مردانه تهران استفاده کنند ؟

افراد با سابقه اگزما ، مبتلایان به دیابت ، مبتلایان به بیماری های پسوریازیس و اسکلردرمی … بهتر است از انجام فیبروز ابرو مردانه بپرهیزند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *