مرکز لیزر پونک 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر پونک + نظرات مراجعین

مرکز لیزر پونک

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 مرکز لیزر پونک کجاست ؟ رفع موهای زائد به صورت دائمی ، تبدیل به یک دغدغه برای خانم ها شده است. لیزر کمک بزرگی به رفع موهای زائد بدن می کند و افرادی که اقدام به دریافت خدمات لیزر می کنند ، می توانند مدت ها بدون نیاز به شیو کردن مو و یا اپیلاسیون ، از شر موهای زائد بدن خود خلاص شوند. در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین مراکز لیزر در پونک تهران آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست پونک

معرفی بهترین مرکز لیزر پونک

بسیاری از خانم ها و آقایان از موهای زائد بدن خود رنج می برند و مایل هستند که از طریق روشی مطمئن و بی خطر اقدام به رفع آن ها نمایند. لیزر به عنوان یک روش دائمی برای رفع موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در پونک را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه مرکز لیزر معتبری را می شناسید ، در بخش نظرات معرفی کنید.

کلینیک پاسارگاد

مرکز لیزر پونک

  • آدرس :  تهران ، پونک ، اشرفی اصفهانی شمال به جنوب ، بعد از خروجی نیایش ، کوچه آزاده ، جنب داروخانه رکس ، ساختمان بهاران ، طبقه ۴ ، واحد ۱۱
  • تلفن تماس : 02146017359

مرکز لیزر پونک – دکتر فائزه فیروزمند

مرکز لیزر پونک

  • آدرس : تهران ، خیابان پیامبر شرقی ، خیابان حاجی زاده (گلدشت) ، روبروی درب شرقی بیمارستان پیامبران ، نبش کوچه شفق ، پلاک 18 ، طبقه دوم ، واحد 7
  •  تلفن تماس : 02144020595

بهترین مرکز لیزر پونک – دکتر قانعی

مرکز لیزر پونک

  • آدرس : تهران ، بلوار مرزداران ، ساختمان نگین آسمان ، پلاک 178 ، بلوک d ، طبقه 3 ، واحد 10
  • شماره تماس : 44225813(021)

کلینیک آتریسا

مرکز لیزر پونک

  • آدرس : تهران ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، بالاتر از پل همت ، نبش خیابان اسلامیان ، ساختمان قصر ، پلاک 283 ، طبقه 2 ، واحد 5
  • شماره تماس : 45843000(021)

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی پونک

چه افرادی نباید لیزر موهای زائد انجام دهند؟

لیزر موهای زائد یک روش اثبات شده و پر طرفدار و کم عارضه است اما این به این معنا نیست که این روش برای همه افراد مفید و و توصیه شده باشد. در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که مانع انجام لیزر برای مراجعین میشود.

  • افرادی که دچار اختلالات هورمونی هستند.
  • مراجعینی که داروهای خاص مصرف میکنند.
  • بیماری های خاص میبایست از قبل با پزشک چک شود.
  • سابقه گوشت اضافه در محل مورد لیزر نباید داشته باشند.
  • تبخال مکرر از مواردی است که باید مد نظر باشد.
  • عفونت های پوستی مثل جوش های مزمن ممکن است مانع باشد.
  • کسانی که به تازگی برنزه کرده اند.
  • وجود خال یا کک و مک زیاد در محل لیزر.
  • مصرف کنندگان ایزوتریتینوبین.
  • افرادی که داروهای حاوی طلا مصرف میکنند.
  • خانم های شیرده یا باردار.

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر پونک چند نوع است ؟

مرکز لیزر در پونک

در مرکز لیزر پونک از دستگاه های مختلفی با طول موج های متفاوت استفاده می گردد. دستگاه هایی که مورد استفاده قرار می گیرند ، در از بین بردن موهای زائد بدن تاثیر بسیار زیادی دارند. در ادامه پیرامون انواع دستگاه های لیزر موهای زائد توضیحاتی را آورده ایم.

دستگاه مبتنی بر فناوری لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت از بهترین انواع لیزر ها برای رفع موهای زائد بدن به شمار می رود که دارای طول موجی برابر با 755 نانومتر می باشد. این دستگاه برای افرادی که دارای پوست سفید و روشنی هستند بسیار مناسب است.

دستگاه مبتنی بر فناروی لیزر دایود در مرکز لیزر پونک

لیزر دایود از دیگر لیزرهای حرفه ای برای رفع موهای زائد بدن می باشد. این دستگاه دارای طول موجی برابر با 800 الی 810 نانومتر است. این لیزر دارای نفوذ بسیار بالایی در پوست انسان می باشد و برای کسانی که پوست آن ها کمی تیره است ، انتخاب مناسبی به شمار می رود.

دستگاه مبتنی بر فناوری ان دی یاگ

لیزر ان دی یاگ مشابه با دو لیزر دیگر ، نتیجه خوبی را برای زیباجویان به همراه دارد. طول موج این نوع دستگاه برابر با 1064 نانومتر می باشد که از بهترین گزینه ها برای کسانی است که دارای پوستی تیره هستند.

دستگاه مبتنی بر لیزر دکا

در این دستگاه از تکنولوژی بسیار مطلوبی استفاده می شود و می توان گفت ترکیبی از لیزر ان دی یاگ و الکساندرایت است و در رفع موهای زائد بدن تاثیر بسیار زیادی دارد. چراکه انرژی ساطع شده از این نوع لیزر بسیار کم می باشد و زیباجویان درد کمتری را در طول درمان احساس می کنند.

مرتبط بخوانید : کدام لیزر برای کدام پوست ؟

عوارض لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر در پونک

در صورتی که برای رفع موهای زائد بدن با استفاده از فناوری لیزر به مراکز معتبری مراجعه کنید، احتمال اینکه عوارض این روش را تجربه کنید ، بسیار کم است.  بسیاری از موارد زیر در صورت عدم تبحر تکنسین لیزر و معتبر نبودن برند دستگاه لیزر رخ میدهد . در ادامه به برخی از عوارض لیزر موهای زائد بدن پرداخته ایم.

بروز درد ، قرمزی و التهاب 

لیزر نوعی فناوری است که به طور خاص به پیاز مو و فولیکول های موساز بدن آسیب می رساند و فقط آن ها را مورد هدف قرار می دهد. در صورتی که لیزر به هر بافتی آسیب برساند ، بدن از خود واکنش نشان می دهد.

تخریب کردن انتخابی فولیکول های مو نیز منجر به بروز برخی واکنش ها شامل قرمز شدن و التهاب پوست در ناحیه تحت درمان با لیزر می گردد. همینطور برخی زیباجویان ممکن است پس از لیزر کردن ، در ناحیه تحت درمان احساس کنند پوستشان نسبت به لمس حساس شده است. گاهی از عوارض لیزر موهای زائد ، تورم ناحیه تحت درمان نیز می باشند. بروز علائم شامل درد ، قرمزی و التهاب در ناحیه تحت لیزر موقتی است و پس از مدت زمان کوتاهی و به تدریج رفع می گردد.

پوسته پوسته شدن 

پوسته پوسته شدن از دیگر عوارض احتمالی ناشی از لیزر موهای زائد بدن است. در صورتی که افراد مراقبت های لازم را انجام دهند ، جای نگرانی نیست و خطری به همراه ندارد. اما در نظر داشته باشید که پوسته پوسته شدن ، احتمال بروز خشکی و آسیب پذیر بودن پوست را افزایش می دهد و احتمال بروز زخم و اسکارهای پوستی نیز وجود دارد. بنابراین سعی کنید در صورت مشاهده این مشکل از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید تا از ایجاد زخم های بزرگ تر جلوگیری کند.

تغییر یافتن‌ رنگ پوست 

تغییرات کم در رنگ پوست ، از دیگر عوارض لیزر موهای زائد است. ممکن است افراد احساس کنند پس از لیزر رنگ پوست آن ها کمی روشن تر و یا تیره تر شده‌ است. در چنین شرایطی افراد باید از قرار گرفتن‌ در زیر نور مستقیم خورشید اجتناب نمایند و سعی کنند از کرم های ضد آفتاب استفاده کنند.

مرتبط بخوانید : دندانپزشکی در پونک

خصوصیات ویژه بهترین مرکز لیزر پونک

مرکز لیزر پونک

برای اینکه به کلینیک لیزر پونک با خیال آسوده مراجعه کنید و خصیصه های یک مرکز لیزر را به خوبی تشخیص دهید تا بهترین نتیجه را از لیزر بگیرید ، ما در ادامه با نام بردن بهترین ویژگیهای مرکز لیزر خوب در پونک ، اطلاعات ارزشمندی در این رمینه به شما مخاطبان عزیز ارائه خواهیم کرد.

  • محیط تمیز و پاکیزه برای انجام لیزر
  • دارا بودن پرسنل با حوصله و اپراتور مجرب و حرفه ای برای امر لیزر
  • دارا بودن پزشک متخصص پوست و مو جهت مشاوره صحیح قبل از لیزر
  • دارا بودن دستگاه های مجهز و حرفه ای لیزر
  • ارائه قیمتهای منصفانه و رقابتی برای لیزر
  • تمیزی و استریل بودن دستگاه لیزر

مرتبط بخوانید: پاکسازی پوست پونک

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر پونک کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز لیزر پونک را معرفی کرده ایم.

  • آیا لیزر روش دائمی برای رفع موهای زائد بدن است ؟

بله، از لیزر به عنوان روشی دائمی برای رفع موهای زائد بدن استفاده می شود.

  • در بهترین مرکز لیزر پونک از چه دستگاه هایی استفاده می گردد ؟

در بهترین مراکز لیزر پونک تهران از دستگاه های مختلفی شامل الکساندرایت ، دایود ، ان دی یاگ و دکا برای پاسخگویی به تمامی مشتریان استفاده می گردد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *