پاکسازی پوست پونک 💎 معرفی 5 مرکز پاکسازی و فیشیال پوست در پونک + نظرات

پاکسازی پوست پونک

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مراکز پاکسازی پوست پونک کجاست ؟ در محدوده پونک تهران ، مراکز پاکسازی بسیاری وجود دارد ، اما چالش پیش روی افراد ، پیدا کردن بهترین مرکز پاکسازی پوست در این محدوده است. با توجه به اینکه پاکسازی پوست دارای مزیت های بسیاری از جمله رفع مشکلات پوستی و همینطور به تعویق انداختن روند پیری و نمایان شدن علائم آن در پوست صورت است ، امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین مراکز پاکسازی پوست پونک آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر پونک

معرفی بهترین مراکز پاکسازی پوست پونک 

اگر تصمیم به پاکسازی پوستتان گرفته اید ، توصیه می کنیم برای اینکار به بهترین مراکز پاکسازی پوست پونک مراجعه کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه برسید و ضمن رفع مشکلات پوستی ، عارضه ای را نیز تجربه نکنید.

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز و کلینیک ها زیبایی و معتبر در محدوده پونک تهران که خدمات پاکسازی پوست و فیشیال صورت را با کیفیت بسیار بالایی ارائه می دهند ، معرفی کرده ایم. البته توصیه می کنیم پیش از دریافت خدمات از کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می شود ، اطمینان حاصل نمایید.

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی در پونک

کلینیک زیبایی کالیزما

پاکسازی پوست پونک

  • آدرس : تهران ، پونک ، بلوار میرزا بابایی ، خیابان گل ها ، پلاک 132
  • شماره تماس : 02144472554

کلینیک‌ ایده آل

پاکسازی پوست پونک

  • آدرس : تهران ، پونک ، بلوار همیلا ، خیابان پارک ، ساختمان پزشکان پاسارگاد
  • شماره تماس : 02144495410

کلینیک زیبایی ژیوانو

پاکسازی پوست پونک

  • آدرس : تهران ، پونک ، ضلع شمالی پاساژ بوستان ، کوچه کربلایی احمد (اردیبهشت سابق) ، پلاک 11 ، واحد 1
  • شماره تماس : 02144897862

کیلینک زیبایی ستایش

پاکسازی پوست پونک

  • آدرس : تهران ، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از چهار راه پونک ، خیابان امام حسن ، پلاک 10
  • شماره تماس : 02144454943

کلینیک آتریسا

پاکسازی پوست پونک

  • آدرس : تهران ، پونک ، بزرگراه اشرفی اصفهانی ، بالاتر از پل همت ، نبش خیابان اسلامیان (گلستان شرقی) ، ساختمان قصر ، پلاک 283
  • شماره تماس : 02145856

مراحل پاکسازی پوست در پونک

پاکسازی پوست صورت در چندین مرحله صورت می گیرد که در ادامه پیرامون هر مرحله توضیحاتی را آورده ایم.

تمیز کردن پوست صورت

پیش از آغاز فرآیند پاکسازی عمقی پوست ، ابتدا باید به طور کامل تمیز شود. به طوری که هر گونه آلودگی ، آرایش و یا محصولات دیگر موجود بر روی پوستتان باید کاملا پاک شود.

لایه برداری پوست صورت

در این مرحله ابتدا از یک اسکراب ملایم برای از بین بردن سول های مرده پوست و همینطور صاف و درخشان تر کردن آن استفاده می شود. به طوری که مقداری کمی از اسکراب و یا لایه بردار بر روی پوست قرار می گیرد و به آرامی ماساژ داده می شود. سپس پوست با آب ولرم شستشو داده می شود. این مرحله در رفع پوست های مرده و همینطور جوش های سرسیاه به خصوص در ناحیه چانه و بینی بسیار موثر است.

ماساژ صورت

ماساژ لذت بخش ترین بخش پاکسازی صورت می باشد. در طی این فرآیند میزان خونرسانی به پوست صورت افزایش پیدا می کند و اینگونه سلول های پوست صورت ، اکسیژن بیشتری را دریافت می کتند. از جمله نتایج ماساژ صورت ، سفت تر شدن و درخشان تر شدن پوست می باشد.

استفاده از بخور گرم

پاکسازی پوست پونک

در این مرحله نوبت تمیز کردن منافذ پوست می رسد. پس از لایه برداری و ماساژ صورت ، استفاده از بخور گرم منجر به باز شدن منافذ بسته شده پوست می گردد و کمک می کند محصولات پوستی که در ادامه استفاده می شود ، بهتر جذب شوند. از سویی دیگر گرمای ملایم بخور برای پوست مناسب می باشد ، چراکه به نوعی آرامش را نیز برای زیباجویان به همراه دارد.

در برخی مراکز و سالن های زیبایی ، در این مرحله از اسانس های معطر همچون اسطوخودوس و یا گل سرخ نیز استفاده می کنند تا خواص بیشتری برای پوست داشته باشد. این مرحله برای پوست های چرب و مستعد آکنه بسیار اثر بخش است.

استفاده از ماسک های صورت

پس از بخور ، پوست آماده دریافت مواد مغذی و رطوبت می باشد. با استفاده از ماسک های صورت ، تمامی آلودگی های پوستی از بین می روند و درخشندگی به پوست باز می گردد.

در این مرحله ضمن اینکه می توانید از ماسک های آماده ای که در بازار وجود دارد ، استفاده کنید ، می توانید از ماسک های خانگی نیز برای پاکسازی پوست خود استفاده نمایید.

به عنوان مثال ماسک جو دو سر و آووکادو از بهترین ماسک ها برای پوست چرب می باشد. همینطور برای پوست های خشک ، مخلوطی از عسل و موز می تواند اثربخش باشد. برای اطراف چشم های خود نیز می توانید از برش هایی از خیار استفاده کنید.

تونر

در این مرحله از پاسکازی پوست صورت ، از تونر استفاده می گردد. تونر در روند پاکسازی پوست صورت بسیار مهم است ، چراکه در طی مراحل قبلی ، پوست شما مواد مغذی را دریافت کرده است. با استفاده از تونر می توان منافذ باز پوست را بست. این مرحله برای پوست های دارای آکنه بسیار موثر می باشد ، چراکه اجازه نمی دهد آلودگی ها و چربی های اضافه بر روی پوست باقی بمانند.

استفاده از مرطوب کننده

آخرین مرحله از پاکسازی پوست صورت ، استفاده از مرطوب کننده است. مراحل تمیز کردن پوست و همینطور بخور دادن‌ ممکن است منجر به خشک شدن‌ پوست شود ، بنابراین بسیار مهم است که از یک مرطوب کننده‌ برای رفع این خشکی استفاده نمایید.  با استفاده از مرطوب کننده پوست صورت آبرسانی می شود و رطوبت از دست رفته آن باز می گردد.

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی پونک

عوارض احتمالی پاکسازی و فیشیال پوست در پونک

بهترین مرکز پاکسازی پوست در پونکفیشیال یا پاکسازی پوست اصولا یک روش مراقبتی و درمانی غیر تهاجمی است و به همین خاطر عوارض خاصی برای آن تاکنون ثبت نشده است ، اما بخاطر داشته باشید که مراجعه به مراکز غیر حرفه ای و نا معتبر میتواند در پاکسازی پوست شما نتیجه عکس بدهد و باعث ایجاد جوش های پوستی و همچنین التهاب ، قرمزی و خشکی پوستتان شود. برای همین در انتخاب مرکز پاکسازی خوب در پونک دقت داشته باشید و به مراکز و کلینیک های معتبر مراجعه نمایید.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز پاکسازی پوست پونک کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز پاکسازی پوست در محدوده پونک را معرفی کرده ایم.

  • پاکسازی پوست در چند مرحله انجام می شود ؟

معمولا پاکسازی پوست در جندین مرحله شامل شستشو ، اسکراب ، ماساژ ، بخور و … انجام می شود.

  • فواید پاکسازی پوست و فیشیال صورت چیست ؟

پاکسازی پوست و فیشیال صورت به رفع مشکلات پوستی کمک می کند و فرآیند پیری پوست را به تعویق می اندازد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *