مزوتراپی مو در سعادت آباد 💎 معرفی 5 مرکز مزوتراپی مو در سعادت آباد

مزوتراپی مو در سعادت آباد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

در این مقاله از وبسایت پاسخ تو، بهترین مرکز مزوتراپی مو در سعادت آباد را معرفی خواهیم کرد. مزوتراپی مو جزو روش‌ های محبوب در درمان و همینطور کنترل ریزش مو می باشد. با توجه به اینکه امروزه بسیاری از افراد با مشکل ریزش مو مواجه هستند ، این مقاله از وبسایت پاسخ تو را به ارائه اطلاعاتی از مزوتراپی مو و معرفی بهترین مراکز مزوتراپی مو در سعادت آباد اختصاص داده‌ ایم. همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین مزوتراپی مو در تهران

معرفی بهترین مرکز مزوتراپی مو در سعادت آباد

در محدوده سعادت آباد تهران ، کلینیک های زیبایی و مطب های پزشکی متعددی وجود دارند که می توانید برای دریافت خدمات مزوتراپی مو به آن ها مراجعه کنید. در ادامه چند پزشک نام آشنا در این زمینه را معرفی کرده‌ ایم.

دکتر ماندانا خسروآرا

مزوتراپی مو در سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، سرو غربی ، بین پاک نژاد و فرحزادی ، پلاک 104 ، ساختمان نگار ، طبقه 3 ، واحد 65
  • شماره تماس : 02122148723

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز فیزیوتراپی سعادت آباد

دکتر مینا فتح آبادی

مزوتراپی مو در سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، ضلع جنوب شرقی ، چهار راه سرو ، ساختمان مینیاتور ، طبقه دوم ، واحد 5 و 6
  • شماره تماس : 02122342619

مرتبط بخوانید : جراح بینی سعادت آباد

مزوتراپی مو چیست ؟

مزوتراپی جزو جدیدترین تکنیک های درمانی برای موهاست که کاربرد آن افزایش رشد مو و افزایش تراکم موها می باشد. از مزوتراپی مو در کنار دیگر روش های ترمیمی پوست از جمله پی آر پی استفاده می گردد که تاثیر فوق العاده‌ ای را در افزایش رشد موها و همینطور درمان مشکلاتی از جمله ریزش مو دارد.

در روش مزوتراپی مو پزشک ترکیبی که شامل انواع ویتامین ها ، هورمون ها ، عصاره ها و … مورد نیاز برای رشد مو است را به پوست سر تزریق می کند. در حقیقت ترکیب این ویتامین ها و یا عصاره های گیاهی و در برخی موارد داروها ، منجر به جوانسازی و ترمیم پوست سر می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت مو سعادت آباد

فواید مزوتراپی موی سر

در تکنیک مزوتراپی پزشک از سوزن‌ های خیلی ریز استفاده می کند تا ماده درمانی که بر اساس نیازهای بیمار تهیه شده است را به لایه میانی و یا مزودرم پوست سر تزریق کند. هدف اصلی از اینکار رفع مشکلات اساسی پوست و موی سر بیمار می باشد.

با انجام مزوتراپی ، گردش خون ضعیف در سر بیمار درمان می گردد. التهابی که در پوست بیمار وجود دارد ، کم می شود و نتیجه این فرآیندها درمان ریزش موی سر می باشد. وقتی گردش خون در پوست سر بالا می رود ، فولیکوهای مو تقویت می شوند. با تقویت فولیکوهای مو ، ساقه موها نیز تقویت می گردد و رشد موها بیشتر می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ناخن سعادت آباد

نحوه انجام مزوتراپی در بهترین مرکز مزوتراپی مو در سعادت آباد

مزوتراپی مو در سعادت آباد

ابتدا پزشک ناحیه درمان را با استفاده از داروی لیدوکائین بی حس می کند. سپس با استفاده از یک سوزن ظریف ، مواد درمانی را به پوست تزریق می کند. ممکن است سوزنی که پزشک از آن استفاده می کند ، متصل به یک تفنگ مکانیکی باشد که منجر به افزایش سرعت تزریق می گردد.

وابسته به اینکه موهای بیمار در چه شرایطی قرار دارند و شدت آسیب چقدر است ، تزریق نیز در عمق متفاوتی از پوست سر انجام می شود. در هر بار تزریق قطره کوچکی از محلول وارد پوست سر می گردد. برای انجام مزوتراپی به تکنیک خاصی نیاز است اما سعی کنید به بهترین دکتر مزوتراپی مو در سعادت آباد مراجعه کنید تا متناسب با شرایط شما از مقدار معینی از مواد درمانی برای رفع مشکلات ریزش مو و افزایش حجم موهایتان استفاده کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

درمان ریزش مو در مرکز مزوتراپی مو در سعادت آباد

مزوتراپی یکی از روش های موثر برای درمان ریزش موی ناشی از آلوپسی می باشد. در مزوتراپی از عصاره های طبیعی گیاهی ، ویتامین ها و همینطور برخی داروها از جمله فیناستراید و ماینوکسیدیل که در درمان ریزش مو موثر هستند ، استفاده می گردد. پزشک تمامی این موارد را به لایه مزودرم در پوست سر تزریق می کند.

دسته ای از افراد که تجربه مزوتراپی مو را داشته‌ اند ، از تاثیر مثبت این روش در رفع مشکل ریزش مو رضایت داشته اند. دلیل این موضوع این است که مزوتراپی منجر به بهبود گردش خون در پوست سر می شود و همینطور عدم تعادل هورمونی در داخل و اطراف فولیکول های مو را اصلاح می کند. با رساندن مواد مغذی به فولیکول های مو ، از ریزش مو جلوگیری کرده و آن را درمان می کند.

عوارض مزوتراپی مو 

مزوتراپی در مقایسه با دیگر روش‌ هایی که برای ترمیم و درمان ریزش موها استفاده می شود ، یک روش کم خطر تر و بدون عوارض می باشد. اما مشابه با هر روش درمانی دیگری ممکن است مزوتراپی نیز با برخی عوارض همراه باشد. در صورتی که برای دریافت این خدمات درمانی به بهترین دکتر مزوتراپی مو در سعادت آباد مراجعه کنید ، هیچ خطری سلامت شما را تهدید نخواهد کرد.

با این حال ممکن است برخی عوارض طبیعی مزوتراپی مو شامل کبودی پوست ،  سرخی پوست ، راش پوستی ، عفونت پوست ، زخم‌ های خفیف و کوچک روی پوست ، لکه‌ های تیره پوستی ، برجستگی در محل تزریق ، خارش پوست ناحیه تحت درمان ، ورم ناحیه تحت درمان ، بروز حساسیت در پوست ، احساس درد در ناحیه تحت درمان ، حالت تهوع و … پس از مزوتراپی بروز پیدا کند. معمولا این عوارض پس از چند روز برطرف می شوند، اما در صورتی که برای شما ادامه دار شد ، حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل سعادت آباد

سوالات متداول

  • بهترین مرکز مزوتراپی مو در سعادت آباد کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین مراکز مزوتراپی مو در سعادت آباد به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزینه مزوتراپی مو در سعادت آباد چقدر است ؟

هزینه مزوتراپی مو وابسته به مرکز انتخابی و تعداد جلسات مزوتراپی برای رفع مشکل شما متغیر است.

  • آیا انجام مزوتراپی مو دارای عوارض است ؟

مزوتراپی با برخی عوارض طبیعی شامل بروز حساسیت در پوست ، تورم ، قرمزی و … همراه است که پس از مدت زمان کوتاهی رفع می گردد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *