کافه سعادت آباد 💎 معرفی 5 کافه در سعادت آباد

کافه سعادت آباد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کافه سعادت آباد کجاست ؟ امروزه افراد برای دیدار دوستان و یا دیدارهای رسمی ، کافه ها را انتخاب می کنند. مراجعه به بهترین کافه که دارای محیط آرام و دلنشینی باشد و ضمن اینکه منوی باکیفیتی را ارائه دهد ، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. اگر شما نیز مایل هستید بدانید بهترین کافه سعادت آباد کدام است ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین آتلیه سعادت آباد

معرفی بهترین کافه سعادت آباد

اغلب افراد وقتی تصمیم می گیرند به یک کافه بروند ، علاقه مند هستند تا به کافه ای که فضای خوبی داشته باشد و در آن خدمات با کیفیت بسیار بالایی ارائه شود ، مراجعه کنند. همینطور قیمت خوراکی ها و غذاهایی که در کافه های سعادت آباد ارائه می شوند نیز بسیار مهم هستند. در ادامه سعی کرده‌ ایم بهترین کافه سعادت آباد را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

کافه مس مس

کافه سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، علامه طباطبایی جنوبی ، ۳۲ شرقی (قیصری ) ، پلاک ۲۰
  • شماره تماس : ۰۲۱۸۶۱۲۸۲۱۰

مرتبط بخوانید : جراح بینی سعادت آباد

کافه ادیسون

کافه سعادت اباد‌ روباز

  • آدرس : تهران ، سعادت اباد ، بلوار دریا ، نرسیده به چهار راه مسجد ، خیابان رامشه ، نبش توحید ۵
  • شماره تماس : ۰۲۱٨٨٠٨٣١٣٧

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت مو سعادت آباد

انواع نوشیدنی های گرم در منوی کافه سعادت آباد

کافه سعادت آباد

در منوی بهترین کافه سعادت آباد ، نوشیدنی های گرم بسیاری وجود دارند که در ادامه پیرامون برخی از آن ها توضیحاتی را آورده‌ ایم.

اسپرسو (سینگل)

ساده‌ ترین شکل اسپرسو ، اسپرسو تک و یا سینگل می باشد. حجم یک شات اسپرسو سینگل که به صورت استاندارد آماده شود ، برابر با 35 میلی لیز است. برای تهیه اسپرسو به اندازه 7 الی 10 گرم پودر قهوه نیاز می باشد.

مرتبط بخوانید: صبحانه در سعادت اباد

اسپرسوی دبل در کافه سعادت آباد

میزان پودر قهوه مورد نیاز برای تهیه اسپرسوی دبل ، برابر با دو برابر اسپرسوی سینگل ، یعنی برابر با 14 الی 18 گرم می باشد. حجم اسپرسوی دبل نیز دو برابر و برابر با 60 میلی لیتر است. بدیهی است که میزان کافئین اسپرسوی دبل دو برابر می باشد.

آمریکانو

آمریکانو ترکیبی از اسپرسو و آبجوش می باشد. به طوری که برای تهیه آمریکانو از یک شات اسپرسو و تقریبا به اندازه دو برابر آن از قهوه استفاده می گردد. البته امکان تهیه آمریکانوی دوبل نیز وجود دارد ؛ به طوری که می توان به عنوان جایگزینی برای اسپرسوی تک ، از اسپرسوی دوبل نیز استفاده نمود. در این شرایط غلظت و کافئین قهوه بیشتر می گردد.

لاته یا لته

لاته و یا لته ، ترکیبی از اسپرسو و شیر داغ شده به همراه کف شیر می باشد. در این روش از تهیه ترکیبی از قهوه ، ابتدا با استفاده از لوله بخار دستگاه اسپرسو ، شیر داغ می شود و سپس بر روی آن کف ایجاد می گردد که به آن کف شیر و یا فوم نیز گفته می شود. با اضافه کردن شیر و فوم به فنجان اسپرسو ، لانه تهیه می شود. اغلب افراد به دلیل اینکه قهوه و شیر در کنار یکدیگر طعم خوبی دارند ، از لاته استقبال می کنند.

کاپوچینو در منوی کافه سعادت آباد

کاپوچینو ترکیب اسپرسو یا شیر می باشد. با این تفاوت که مقدار فوم کاپوچینو از لاته بیشتر است. در برخی موارد بر روی فنجان کاپوچینو از مقداری پودر کاکائو و شکلات نیز استفاده می شود که طعم آن را بهتر می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه موسیقی سعادت آباد

قهوه ترک

در روش تهیه قهوه اسپرسو از عصاره گیری استفاده می شود ، در حالی که در روش تهیه قهوه ترک ، از روش دم آوری استفاده می گردد. در این روش ، قهوه خیلی آسیاب شده در ظرفی مسی جوشانده می شود تا قهوه ترک به دست آید. درست کردن‌ قهوه ترک دارای قلق است و نیازمند تجربه می باشد.

قهوه فرانسه

برای درست کردن قهوه فرانسه یا از قهوه ساز برقی و یا فرنچ پرس استفاده می گردد. در بهترین کافه سعادت آباد ، برای درست کردن قهوه فرانسه از فرنچ پرس استفاده می شود و نیاز نیست برای درست کردن آن ، حتما از قهوه ساز برقی استفاده گردد.

هات چاکلت در منوی کافه سعادت آباد

هات چاکلت از جمله نوشیدنی های گرم در منوی کافه سعادت آباد است که جزو نوشیدنی های گرم و فوری می باشد. این نوشیدنی نیز مشابه با نوشیدنی های فوری سریعا درست می شود. به طوری که در برخی کافی شاپ ها ، ابتدا قهوه فوری را در لیوانی می ریزند و سپس به آن آب سرد اضافه می کنند و سریعا به مشتری ارائه می دهند.

چای ماسالا

چای ماسالا از دیگر نوشیدنی های گرم و فوری و در عین حال پرطرفدار است که ترکیبی از ادویه های گرم شامل زنجبیل ، دارچین ، میخک و … می باشد. برای تهیه چای ماسالا می توان به جای آبجوش از شیر گرم نیز استفاده نمود.

سایر نوشیدنی های گرم در کافه سعادت آباد

  • چای لته
  • چای
  • چای سبز
  • لانگو یا اسپرسوی پر آب
  • ریستِرتو یا اسپرسوی کم آب
  • ماکیاتو ترکیبی از شامل شیر ، اسپرسو و کف شیر

مرتبط بخوانید : تزریق ژل سعادت آباد

سوالات متداول

  • بهترین کافه سعادت آباد‌ کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین کافه سعادت آباد‌ به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • در منوی بهترین کافه سعادت آباد‌ ، چه نوشیدنی های گرمی وجود دارند ؟

در منوی بهترین کافه سعادت آباد‌ انواع نوشیدنی های گرم شامل کاپوچینو ، اسپرسو ، قهوه فرانسه ، قهوه ترک و … وجود دارند.

  • آیا در بهترین کافه سعادت آباد ، غذا نیز سرو می شود ؟

معمولا در کافه رستوران های سعادت آباد ، غذا نیز سرو می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *