بهترین آبرسان پوست – 10 بهترین کرم های آبرسان پوست 2022 – برندهای داخلی و خارجی

بهترین آبرسان پوست

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

کرم های آبرسان پوست از محصولاتی هستند که تقریبا همه افراد مخصوصا خانم ها باید از آن استفاده کنند. پوست انسان در اثر آلودگی هوا و استفاده از مواد آرایشی به خشکی و کمبود آب دچار می شود و برای جبران این خشکی باید به صورت روزانه از یک آبرسان پوست استفاده کرد. فرقی ندارد که جوان هستید یا پیر ، زن هستید یا مرد ، حتما استفاده از یک کرم آبرسان به شما توصیه می شود. بهترین آبرسان پوست کرم آبرسانی است که با نوع پوست سازگاری داشته باشد مثلا اگر پوست شما چرب است ، نباید از کرم آبرسان مخصوص پوست های خشک استفاده کنید یا برعکس.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین آبرسان های پوست را برای پوست های خشک و حساس ، چرب و معمولی از برندهای داخلی و خارجی معرفی کنیم.

کرم آبرسان چیست و چه تفاوتی با مرطوب کننده دارد ؟

کرم آبرسان یک کرم فراوری شده ای است که با استفاده روزانه آن رطوبت پوست تامین می شود. مواد مغذی در این کرم وجود دارند که بر پایه هیدراته هستند و می توانند به خوبی رطوبت پوست را در طول روز تامین کند. آبرسان ها موادی هستند که در اصل خاصیت نم‌ نگهدارندگی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که باعث بیشتر شدن رطوبت پوست می شوند.

اما مرطوب کننده ها محصولاتی بر پایه روغن هستند و عملکرد آنها مثل مسدود کننده ها است. در کرم مرطوب کننده از روغن های پالایشگاهی مثل وازلین و روغن‌ های معدنی مثل روغن بچه و امولینت‌ هایی مثل روغن‌ های گیاهی استفاده می‌ شود. این مواد بر روی پوست یک لایه مسدود کننده ایجاد می کنند و نمی گذارند رطوبت و آب از پوست خارج شوند و در نتیجه پوست لطیف تر شده و دیرتر خشک می شود.

در واقع هر دو خاصیت آبرسانی و تنظیم کنندگی رطوبت پوست را دارند اما استفاده از کرم آبرسان به همه افراد و قبل از آرایش کردن توصیه می شود ولی کرم مرطوب کننده بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای پوست خشک هستند. این کرم علاوه بر مرطوب نگه داشتن پوست باعث تولید چربی لازم پوست نیز می شود.

کرم آبرسان پوست به چه افرادی توصیه می شود ؟

کرم آبرسان پوست یکی از محصولات آرایشی مراقبتی ضروری است که حتما باید در کیف آرایش خود داشته باشید. افرادی که دارای پوست خشک هستند یا بیشتر در معرض خشکی پوست قرار دارند ، باید به صورت روزانه از این کرم استفاده کنند چرا که خشکی پوست به مرور باعث چین و چروک و پیری پوست می شود. استفاده از کرم آبرسان نه تنها برای پوست صورت بلکه برای پوست کل بدن مثل دست ها و پاها نیز بسیار توصیه می شود.

بهترین کرم آبرسان پوست من 

بهترین کرم آبرسان پوست بر اساس نوع پوست باید تهیه شود. کرم هایی که دارای عصاره میوه هایی مثل خیار یا آووکادو هستند ، بهترین کرم های آبرسان هستند و شما می توانید از خود این میوه ها هم به عنوان ماسک صورت استفاده کنید.

پیش از معرفی بهترین آبرسان های پوست ابتدا بهتر است که بدانید برای نوع پوست شما چه نوع کرم آبرسانی باید تهیه شود :

  • بهترین آبرسان پوست چرب : برای پوست های چرب ، کرم آبرسان های با چربی کم و رطوبت بالا بهترین کرم آبرسان هستند چرا که پوست های چرب به چربی بیشتری نیاز ندارد.
  • بهترین آبرسان پوست معمولی : برای پوست های معمولی که نه چرب و نه خشک هستند ، کرم آبرسان هایی که چربی و رطوبت موجود در فرمول آن‌‌ ها متناسب است ، توصیه می شود و نباید هیچ کدام به مقدار زیاد باشند.
  • بهترین آبرسان پوست خشک : اگر پوست خشکی دارد بهترین کرم آبرسان برای پوست شما ، کرم آبرسانی است که چربی بالایی داشته باشد. پوست‌ های خیلی خشک ، نیاز به چربی بیشتری برای حفظ رطوبت خود دارند.

معرفی بهترین کرم های آبرسان پوست

بهترین آبرسان پوست

کرم های آبرسان پوست با مارک های ایرانی و خارجی در بازار زیاد هستند اما انتخاب بهترین آنها کمی سخت است. در اینجا معروف ترین کرم های آبرسان را که اکثر مشتریان رضایت کامل از استفاده آنها داشته اند معرفی می کنیم. اگر محصولات معرفی شده توسط ما را خریداری کردید و از آن راضی یا ناراضی بودید ، حتما در بخش نظرات این مطلب تجربه خود را بنویسید و به سایر دوستان در انتخاب بهترین آبرسان پوست کمک کنید.

بهترین آبرسان پوست –  کرم آبرسان مارک کامان

بهترین آبرسان پوست

احتمالا اکثر شما نام کرم آبرسان مارک کامان را شنیده اید که از پر فروش ترین آبرسان ها هستند. کرم آبرسان کامان مدل کلاژن از سری واتربمب‌ های این شرکت است که برای هر نوع پوستی استفاده می شود. برتری کرم آبرسان کامان نسبت به سایر آبرسان ها این است که خاصیت کلاژن سازی دارد و پوست را سفت می کند. کرم آبرسان کامان را می توانید هر شب قبل خواب و قبل از آرایش استفاده کنید و تاثیر فوق العاده آن را پس از مدتی کوتاه ببینید.

کرم آبرسان کامان حاوی ویتامین‌ های A ، B1 ، B3 ، B5 بوده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. ضمن اینکه بوی بسیار ملایم و خوبی دارد و بیش از 90 درصد خریداران از آن راضی بوده اند.

کرم آبرسان سوپکس مدل BLUEBERRY

بهترین آبرسان پوست

سوپکس مدل BLUEBERRY یکی دیگر از بهترین کرم های آبرسان موجود در بازار است که با فرمولاسیون خاص و داشتن ترکیباتی همچون گلیسیرین ، عصاره هلو و آووکادو و ویتامین های A ، E ، B و C و آنتی‌ اکسیدان‌ های مفید به جوانسازی پوست کمک می کند. از دیگر ویژگی های کرم آبرسان سوپکس رفع خشکی پوست است بنابراین اگر پوست خشکی دارید ، این کرم به شما توصیه می شود.

کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل Q10+E

بهترین آبرسان پوست

اگر نمیدانید چه نوع پوستی دارید ، می توانید کرم آبرسان کامان سری واتربمب مدل Q10+E را به عنوان یک آبرسان عالی برای پوست خود استفاده کنید. این کرم با هر نوع پوستی سازگاری دارد و با داشتن چهار رایحه دلپذیر مناسب با هر سلیقه و ذائقه بویایی است

بهترین آبرسان پوست – کرم آبرسان شون 

بهترین آبرسان پوست

مارک شون را اکثر ما مصرف کنندگان ایرانی می شناسیم و حداقل یکبار از محصولات آرایشی بهداشتی شون استفاده کرده ایم. کرم های آبرسان شون مدل Herbal Origin برای پوست های معمولی کارآمد هستند و می توانید از آن به عنوان یک محصول مراقبتی و جلوگیری از حشکی پوست استفاده کنید.

کرم آبرسان و تقویت کننده پوست موتاک مدل عصاره آلوورا

بهترین آبرسان پوست

اگر دنبال یک کرم آبرسان با کیفیت ولی قیمت مناسب تر هستید ، این محصول مناسب شماست. حتما شما هم از در مورد فواید آلوورا اطلاعات کافی را دارید و استفاده از یک کرم آبرسان با عصاره آلوورا که محصولی گیاهی هم هست به شما در شادابی و لطافت پوستتان بسیار کمک می کند.

این کرم آبرسان دارای خاصیت ضد التهابی و ترمیمی نیز می باشد و نحوه استفاده از آن در روز همراه کرم ضد آفتاب و شب همراه کرم شب است. کرم آبرسان پوست موتاک حاوی عصاره آلوورا برای هر نو پوستی مناسب است.

کرم آبرسان الارو

بهترین آبرسان پوست

کرم آبرسان الارو یکی از آبرسان ها از برند فرانسوی است کهه با افزایش خاصیت کشسانی پوست ، چین و چروک‌ های حاصل از لبخند ، اخم و افزایش سن را کاهش می دهد. کرم آبرسان الارو خاصیت کلاژن سازی دارد و نرمی و لطافت را برای پوست شما به ارمغان می آورد. استفاده از این کرم به افراد کمتر از سن 40 سال توصیه می شود زیرا از عمیق تر شدن چین و چروک ها پیشگیری می کند.

بهترین آبرسان پوست – کرم آبرسان ام کیو مدل RH

بهترین آبرسان پوست

اگر به دنبال بهترین آبرسان ایرانی هستید ، می توانید از کرم آبرسان ام کیو مدل RH استفاده کنید که به صورت تیوپی است و در محفظه‌ پلاستیکی نگهداری می‌شود. این کرم آبرسان یک مرطوب کننده قوی هم برای پوست های حساس ، ملتهب و خشک به شمار می رود و باعث می‌شود رطوبت پوست شما برای مدت طولانی حفظ شود و اثر مثبتی بر روی صورت و بدن‌تان می‌ گذارد. انواع ویتامین‌ها مانند ویتامین E، C و B5 را به پوست‌تان می‌ رساند.

کرم آبرسان ویشی 

بهترین آبرسان پوست

کرم آبرسان ویشی سری Aqualia Thermal مدل Rich Rehydrating محصولی با کیفیت از برند فرانسوی است که کاملا برای پوست های خشک و کم آبا مناسب می باشد. این کرم آبرسان به صورت کاسه ای است و در محفظه شیشه ای نگهداری می شود.

سوالات متداول

  • بهترین آبرسان پوست کدام برندها می باشند ؟

بهترین برند آبرسان پوست را در این مقاله از سایت پاسخ تو معرفی کرده ایم.

  • کرم آبرسان پوست چیست ؟

کرم آبرسان پوست از محصولات آرایشی مراقبتی برای پوست است که استفاده روزانه از آن منجر به از بین رفتن چین و چروک و پیری پوست می شود.

  • آیا کرم آبرسان پوست برای تمامی پوست ها انواع مختلفی دارد ؟

بله کرم آبرسان پوست در برند های مختلف برای برای پوست های چرب ، چربی کم و رطوبت بالا ، برای پوست های معمولی که نه چرب و نه خشک هستند و پوست های خشک انواع مختلفی دارد.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

2 دیدگاه‌ها

  1. ببخشید بهترین آبرسان پوست فرانسوی برای پوست خشک رو می‌فرمایید مارکس چیه؟

  2. سلام . من پوستم چرب هست کدوم مدل آبرسان فرانسوی رو باید استفاده کنم ؟ مشابه داخلی هم داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *