رستوران ایرانی در ایروان – معرفی 10 بهترین رستوران ایرانی در ایروان

 

رستوران ایرانی در ایروان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 

رستوران های ایرانی در ایروان هم برای ارمنستانی هایی که به خوردن غذاهای ایرانی علاقه دارند و هم برای گردشگران و ساکنین ایرانی این شهر ، غذاهای کاملا ایرانی را سرو می کنند و با توجه به اینکه شهر ایروان ارمنستان مقصد بسیاری از ایرانیان برای مسافرت است ، تعداد رستوران های ایرانی شهر کم نیستند و در نقاط مختلف شهر می توانید به بهترین رستوران ها که انواع غذاهای ایرانی را سرو می کنند ، دسترسی داشته باشید.

معرفی بهترین رستوران های ایرانی در ایروان

بدون شک یکی از لذت بخش ترین تجربه های سفر به یک شهر در خارج از کشور ، تجربه کردن مزه غذاهای جدید و محلی آن شهر است اما گاهی طعم و مزه غذاها با ذائقه ما ایرانی ها ما جور در نمی آید و در این مواقع است که به دنبال رستوران ایرانی در آن شهر خواهید بود. شهر ایروان ارمنستان نیز غذاهای متنوعی دارد اما اگر هوس خورشت ها و کباب های ایرانی را کرده اید ، می توانید به رستوران های ایرانی که در این شهر هستند ، مراجعه کنید و تجربه لذت بخشی را برای خود در کنار خانواده و عزیزانتان رقم بزنید.

مرتبط بخوانید : صرافی ایرانی در ایروانرستوران ایرانی در استانبولرستوران ایرانی در تورنتو

تعدادی از رستوران های ایراني معروف در ایروان در ادامه معرفی شده اند. آدرس این رستوران ها را نیز درج می کنیم تا شما بتوانید به نزدیک ترین رستوران دسترسی داشته باشید.

رستوران ایرانی آریا در ایروان

یکی از قدیمی ترین و البته معروف ترین رستوران های ایرانی در ایروان ، رستوران آریاست. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح مطلوبی قرار دارد و سرآشپز نیز ایرانی است. رستوران آریا از دو بخش کافی شاپ و سالن غذاخوری تشکیل شده است و در آن غذاهای ایرانی با عطر و بوی عالی سرو می شود.

  • آدرس رستوران آریا : ارمنستان ، ایروان ، خیابان ایساهاکیان ، بین خیابان تامانیان (پارک کاسکاد) و باغرامیان

رستوران آرارات

رستوران آرارات ، اولین رستوران ایراني در ایروان است که شهرت جهانی هم دارد. این رستوران پاتوق همیشگی ایرانیان مقیم ایروان است و محیط دل انگیز ، میز و صندلی‌ های چوبی و فضای سنتی ، لذت غذا‌ خوردن در رستوران را چند برابر می کند.

  • آدرس رستوران آرارات : ارمنستان ، ایروان ، میدان جمهوری ، ساختمان دولتی شماره 2

رستوران سنتی شیروان در ایروان

یکی دیگر از بهترین رستوران های ایراني در ایروان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت ، رستوران شیروان است که البته این رستوران در کنار طبخ انواع خورشت و کباب های ایراني ، دارای منوی غذای اروپایی نیز می باشد. فضای رستوران شیروان سنتی و دل انگیز است ، البته کمی قیمت غذاها از سایر رستوران ها بیشتر است ولی از کیفیت و مزه غذاهای این رستوران لذت خواهید برد.

  • آدرس رستوران شیروان : تومانیان شماره 32 (بین خیابان آبویان و تریان)

رستوران ایرانی آرش در ایروان

اگر کمی درباره رستوران های این شهر جستجو کرده باشید ، احتمالا نام رستوران آرش را که در خیابان تگران متس قرار دارد ، شنیده اید. غذاهایی که در رستوران آرش سرو می‌ شوند ، طعم غذاهای ایرانی و خانگی خودمان را دارند و همین موضوع باعث محبوبیت این رستوران شده است. سرآشپز رستوران آرش ایرانی است و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را می توانید در این رستوران پیدا کنید.

  • آدرس رستوران آرش : ايروان ، خيابان تگران متس ، روبروی پاساژ تاشير ، جنب هتل سيلاچی

رستوران پروانه در ایروان

رستوران ایرانی در ایروان

 

از معروف ترین رستوران های ایراني در ایروان ، رستوران پروانه است که دارای فضای خانوادگی می باشد. قیمت غذاهای رستوران پروانه به نسبت سایر رستوران ها مقرون به صرفه تر است و البته پایین بودن قیمت ها ، تاثیری روی کیفیت عالی غذاها ندارد.

  • آدرس رستوران پروانه : خیابان ایساهاکیان ، شماره 41 (Hrazdan Gorge , Yerevan 0082

مرتبط بخوانید : رستوران ایرانی در تورنتو – رستوران ایرانی در لندنرستوران ایرانی در دوسلدورف

صرافی ایرانی در ایروان

رستوران ایرانی آراگاست در ایروان

رستوران آراگاست به واسطه اسمی که دارد ، شبیه یک کشتی طراحی شده است (اراگاست در ارمنی به معنای كشتی است) و در سه طبقه مجزا انواع غذاهای ایراني ، دریایی ، انواع سالاد ، فست فود ، پیتزا و … سرو می شود. رستوران آراگاست را می توان از زیباترین رستوران های ایروان دانست و توصیه می شود که در سفر خود به ایروان حتما سری به این رستوران هم بزنید.

در اینجا لیستی از بهترین رستوران های ایرانی در شهر زیبای ایروان ارمنستان معرفی شدند. اگر تجربه مراجعه به این رستوران ها را دارید و یا رستوران های دیگری را در ایروان می شناسید ، حتما تجربیات خود را در بخش نظرات برای ما بنویسید تا سایر گردشگران و ایرانیان مقیم ایروان نیز بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *