وکیل ایرانی در تورنتو – معرفی معتبر ترین وکلای ایرانی در تورنتو کانادا

وکیل ایرانی در تورنتو

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

وکیل ایرانی در تورنتو برای امور مختلف حقوقی مخصوصا مهاجرتی تقاضای بسیاری از هموطنان عزیز ما در کاناداست . جهت مهاجرت به کشور کانادا و شهر تورنتو گزینه های زیادی جلوی روی شماست و هر فرد می بایست با توجه به شرایط خود ، یکی از گزینه های موجود را برگزیند.

مهاجرت به کشور کانادا کار ساده ای نیست و حتما توصیه میشود که یک وکیل خوب مهاجرتی در این راه شما را همراهی نماید، همچنین بعد از اینکه موفق به اقامت در این کشور شدید هم به یک وکیل ایرانی برای اموری همچون خرید و اجاره خانه ، امور بانکی و … نیاز خواهید داشت. اگر به دنبال بهترین وکیل ایرانی در تورنتو هستید ، در ادامه این مطلب لیست بهترین وکلای ایرانی را در این شهر معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید: لیزر موهای زائد تورنتو

معرفی بهترین وکیل ایرانی در تورنتو ؟

بهترین وکلای ایرانی تورنتو در ادامه معرفی شده اند که در حوزه های مهاجرت ، خانواده ، جنایی و … فعالیت می کنند.

  • Sourena Sarbazevatanسورنا سرباز وطن )
  • Elmira Moghadam ( المیرا مقدم )
  • Maral Mir Hosseini ( مارال میر حسینی )
  • Shirin Taghavi ( شیرین تقوی )
  • Shahriar Jahanshahi ( شهریار جهانشاهی )
  • Zeynab Ziaie (زینب ضیائی )
  • Bahman Azimi ( بهمن عظیمی )

تفاوت وکیل ایرانی در تورنتو برای مهاجرت و مشاور مهاجرت

در بین کشورهای تراز اول دنیا که سیاست مهاجرپذیری دارند ، کانادا یکی از بهترین گزینه هاست و هر ساله تعداد زیادی از ایران و سایر کشورها به قصد تحصیل ، اشتغال و …. به شهر تورنتو کانادا مهاجرت می کنند. برای داشتن یک مهاجرت بدون مشکل و دردسر قطعا به یک وکیل ایرانی مهاجرت نیاز خواهید داشت تا جلوتر از شما کارهای مربوط به امور اداری و درخواستهای رسمی را انجام دهد . وکیل ایرانی مهاجرت با اطلاع داشتن از قوانین و شرایط گرفتن اقامت در کانادا و تجربه انجام این امور ، شما را راهنمایی خواهد کرد و با بررسی شرایط فردی و شخصی شما ، بهترین و سریع ترین روش های ورود به این کشور را به شما پیشنهاد میدهد.

مرتبط بخوانید : وکیل ایرانی در لندن ، بهترین وکیل تهران – وکیل ایرانی در سوئد – وکیل ایرانی در هلند

توجه داشته باشید که وکیل مهاجرت با مشاور مهاجرت کاملا متفاوت هستند و بیشتر افراد تفاوتی میان این دو قائل نیستند. یک وکیل مهاجرت به کانادا در رشته حقوق تحصیل کرده است به قوانین کلی کانادا نیز آشناست، در حالی که مشاور بعد از گذراندن یک دوره و کسب شرایط لازم ، مدرک مشاوره مهاجرتی خود را از انجمن نظارتی مشاوران مهاجرت به کانادا (ICCRC) دریافت کرده است.

همچنین وکیل مهاجرت به دلیل تحصیل در رشته حقوق و مدرک وکالت ، امکان دفاع از پرونده موکل خود را در دادگاه های کانادا دارد ولی مشاور به دلیل نداشتن تحصیلات در رشته حقوق ، مجاز به این کار نیست ضمن اینکه حق الزحمه وکیل بیشتر از مشاور است.

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا کیست ؟

بهترین وکیل ایرانی در تورنتو وکیلی است که از تمام قوانین کشور کانادا آگاهی کامل دارد و به خوبی می تواند مهاجران را راهنمایی کند. همچنین وکیل با توجه به تجربه ای که در طول سال ها به دست آورده است ، از ترفند هایی استفاده می کند که شانس ریجکت شدن پرونده متقاضیان را کم کند. بهترین وکیل ایرانی در تورنتو باید مدارک تحصیلی کاملی داشته باشد و با تجربه و تخصصی که دارد ، بتواند با کمترین هزینه و کمترین زمان شانس قبولی پرونده موکل خود را افزایش دهد.

یکی از مهم ترین راه های شناسایی وکیل معتبر در کانادا ، بررسی شماره مدرک ثبت شده او در انجمن نظارتی مشاوران مهاجرت به کانادا (ICCRC) است. همچنین حتما از وکیل خود بپرسید که دارای چند سال سابقه فعالیت در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد زیرا اگر به اندازه کافی در این کار تجربه نداشته باشد ، نمی‌ تواند احتمالات را به خوبی پیش‌ بینی کند و شما را در همان اقدام اول به نتیجه برساند البته مد نظر داشته باشید که برای قطعی شدن ویزای شما عوامل مختلفی دخیل هستند و رجکت شدن ویزا دلیل قطعی برای ناکارآمدی وکیل شما نیست و عوامل مختلفی از جمله شرایط شما و امتیاز کسب شده در این رجکتی موثر هستند.

وظایف وکیل ایرانی تورنتو

از جمله مهم ترین وظایف وکیل ایرانی در تورنتو به میتوان به مواردی زیر اشاره کرد :

  • بررسی و تحلیل موقعیت و شرایط پرونده موکل و جزئیات آن
  • مشخص کردن موانع روبروی پرونده و سعی در حل آن از قبل
  • آگاهی دادن به موکل از تمام قوانین مهاجرت به کانادا و شرایط لازم
  • ارائه راه حل برای موانع احتمالی و راهنمایی برای رفع آن
  • ارائه درخواست اخذ و تمدید ویزا
  • اخذ ویزا و اقامت برای موکل
  • اخذ پذیرش از دانشگاه ها یا مدارس تورنتو
  • داشتن سرعت عمل و تمرکز روی کار

هزینه وکیل ایرانی در تورنتو

هزینه وکیل ایرانی در تورنتو با توجه به شرایط افراد کاملا متفاوت است. ممکن است پرونده شما پیچیدگی های زیادی نداشته باشد و زمان کمتری برای رسیدن به نتیجه لازم داشته باشد و در این صورت حق الوکاله وکیل نیز کمتر خواهد بود اما برای پرونده های دارای پیچیدگی و مشکلات زیاد ، حق الوکاله بیشتری دریافت می شود. علاوه بر آن تجربه و تخصص وکیل نیز در تعیین حق الوکاله تاثیر مستقیم دارد.

برای شما عزیزی که در تورنتو کانادا زندگی میکنید احتمالا این مطالب ما نیز مفید است : رستوران ایرانی در تورنتو – دندانپزشک ایرانی در تورنتو – صرافی ایرانی در تورنتو

الزام استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

بهترین وکیل ایرانی در تورنتو

 

کمک گرفتن از تجربه و تخصص یک وکیل ایرانی در تورنتو به همه کسانی که قصد مهاجرت دارند و یا در این شهر مقیم هستند ، توصیه می شود اما شرایط بعضی از افراد به صورتی است که حتما باید یک وکیل استخدام کنند.

  • اگر وقت کافی یا توانایی پیگیری مراحل اداری را نداری
  • اگر قبلا در پرونده مهاجرتی خود رجکتی داشته اید
  • اگر دارای سابقه کیفری هستید
  • اگر مدت زمان ویزای شما به اتمام رسیده و باید تمدید کنید
  • اگر قصد سرمایه گذاری در کانادا را دارید و نیاز به مشاوره  در زمینه های مناسب سرمایه گذاری دارید
  • اگر قصد ادامه تحصیل در تورنتو را دارید ولی نمی دانید که نحوه دریافت ویزای تحصیلی و اخذ پذیرش دانشگاه مدنظر به چه صورت است
  • اگر از روش مهاجرتی خود اطمینان ندارید
  • و …

در تمام موارد فوق ، مشاوره گرفتن و یا حتی استخدام یک وکیل ایرانی در تورنتو ضروری است و هزینه کردن برای وکیل عاقلانه به نظر می رسد.

سوالات متداول

  • بهترین وکیل ایرانی در تورنتو چه کسی است ؟

در متن مقاله فوق از سایت پاسخ تو ، بهترین وکیل ایرانی در تورنتو را معرفی کرده ایم.

  • هزینه وکیل ایرانی در تورنتو چقدر است ؟

هزینه وکیل ایرانی در تورنتو کاملا وابسته به پیچیدگی پرونده شما می باشد ، برای پرونده هایی با پیچیدگی بیتشر ، بدهی است هزینه بیشتری نیز باید پرداخت کنید.

  • وظابف وکیل ایرانی برای مهاجرت چیست ؟

وظایف وکیل ایرانی برای مهاجرت بررسی و تحلیل موقعیت و شرایط پرونده موکل و جزئیات آن ، مشخص کردن موانع روبروی پرونده و سعی در حل آن از قبل ، آگاهی دادن به موکل از تمام قوانین مهاجرت به کانادا و شرایط لازم و … است.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

4 دیدگاه‌ها

  1. سلام وقتتون بخیر، کدوم وکیل ایرانی در تورنتو کار مهاجرت هم انجام میدن؟

  2. سلام ممنون از مطلبتون لطفا شماره تماس وکلای ایرانی در تورنتو رو هم بزارین

  3. ببخشید من میخوام وکالت نامه ای تنظیم کنم توسط یه وکیل ایرانی در تورنتو و ارسال بشه به ایران میشه راهنمایی کنین

  4. سلام ببخشید وکیل ایرانی در تورنتو میتونه کارهای طلاق غیابی انجام بده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *