لیزر موهای زائد تورنتو 💎 معرفی 5 بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تورنتو + نظرات

لیزر موهای زائد تورنتو

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز لیزر موهای زائد تورنتو کجاست ؟ رفع موهای زائد در قسمت های مختلف بدن ، تبدیل به یکی از دغدغه های خانم ها و آقایان شده است. وجود موهای زائد در نواحی مختلف صورت و بدن برای هیچ فردی خوشایند نیست ، به همین دلیل اغلب افراد مایل هستند با استفاده از شیوه ای موثر ، اقدام به رفع دائمی موهای زائد در بدن خود نمایند. اگر ساکن تورنتو هسنید و به دنبال یک مرکز لیزر معتبر می باشید ، این مقاله از سایت پاسخ تو برای شما عزیزان آماده شده است. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد تورنتو را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

مرتبط بخوانید : کدام لیزر برای کدام پوست ؟ راهنمای انتخاب لیزر مناسب پوست

معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد تورنتو

در تورنتو ، مراکز لیزر بسیاری وجود دارد اما اینکه کدام یک جزو مراکز لیزر با کیفیت هستند ، برای بسیاری از افراد تبدیل به یک چالش شده است. ما در این قسمت تعدادی از بهترین مراکز در تورنتو را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه مرکز لیزر و یا کلینیک معتبری را می شناسید ، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

کلینک لیزر موهای زائد تورنتو رویال

لیزر موهای زائد تورنتو

یکی از بهترین کلینیک ها و مراکز لیزر موهای زائد بدن در تورنتو کلینیک رویال (ROYAL LASER CLINIC) می باشد. این مجموعه به دلیل برخورداری از محیطی تمیز و همینطور داشتن کارکنان خوش برخورد و حرفه ای دارای متقاضیان بسباری است. ضمن اینکه در این مجموعه از به روز ترین تجهیزات و دستگاه ها استفاده می شود و زیباجویان در طول درمان ، کم ترین میزان درد را تجربه می کنند ، ضمن اینکه بالاترین بازدهی را دریافت می کنند.

کلینیک لیزر رویال در ریچموند هیل و در خیابان معروف تورنتو یانگ واقع است و دسترسی به آن برای تمامی ساکنین شهر تورنتو بسیار آسان است. محبوبیت این مرکز لیزر نه تنها در میان ایرانیان ساکن تورنتو بلکه در میان تمامی افرادی که در این شهر سکونت دارند ، شناخته شده است.

می توانید علاوه بر لیزر موهای زائد بدن ، از دیگر خدمات این مجموعه شامل پاکسازی پوست ، میکردرم ابریژن ، بوتاکس و … نیز استفاده کنید.

MARCO DERMA CARE

لیزر موهای زائد تورنتو

از دیگر مراکز لیزر در تورنتو ، MARCO DERMA CARE است که در منطقه ریچموند هیل واقع می باشد. این مجموعه ضمن ارائه خدمات لیزر موهای زائد بدن ، خدمات خود را در زمینه های مختلف شامل تزریق فیلر و بوتاکس ، پاکسازی پوست و … نیز ارائه می دهد.

می توانید با تعیین وقت قبلی برای دریافت خدمات از این مجموعه اقدام کنید. در کلینیک پزشکی MARCO DERMA CARE تیمی از متخصصان ماهر و آموزش دیده حضور دارند که خدمات حرفه ای و با سطح کیفی بالا را به شما عزیزان ارائه می دهند.

CANADA MEDLASER NEWMARKET

لیزر موهای زائد تورنتو

مرکز لیزر CANADA MEDLASER NEWMARKET در منطقه نیومارکت واقع است. در این مجموعه از جدیدترین دستگاه ها برای لیزر موهای زائد بدن زنان و مردان استفاده می گردد. در واقع از هر دستگاه برای نوع خاصی از پوست و مو استفاده می گردد تا بالاترین اثرگذاری را داشته باشد. در‌ این مرکز لیزر می توانید بدون احساس درد و در مدت زمان کوتاهی ، تجربه خوبی از لیزر موهای زائد بدن خود را به دست آورید.

مرتبط بخوانید : وکیل ایرانی در تورنتو – معرفی معتبر ترین وکلای ایرانی در تورنتو کانادا

کلینیک زیبایی و مرکز لیزر دکتر عاکف 

لیزر موهای زائد تورنتو

در کلینیک زیبایی و مرکز لیزر دکتر عاکف خدمات متنوعی از جمله لیزر موهای زائد بدن ارائه می شود. ضمن اینکه ساکنین تورنتو می توانند از دیگر خدمات این مجموعه شامل تزریق بوتاکس ، تزریق فیلر ، درمان لک های پوستی ، درمان سردرد های میگرنی و … نیز بهره مند شوند.

کلینیک‌ زیبایی الگانس

لیزر موهای زائد تورنتو

از دیگر کلینیک های زیبایی معروف در تورنتو و در میان ایرانیان ، کلینیک زیبایی الگانس می باشد. این کلینیک خدمات متنوعی را به زیباجویان ارائه می دهد که یکی از آن ها لیزر موهای زائد بدن است. لیزر موهای زائد بدن در این مجموعه با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها صورت می گیرد.

لیزر‌ موهای زائد بدن چیست ؟

لیزر موهای زائد ، امروزه به عنوان موثرترین روش برای رفع موهای زائد بدن ، مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش پرتوهای نور لیزر منجر به از بین رفتن فولیکول های موهای ناخواسته ای که در قسمت های مختلفی از بدن رشد کرده اند ، می شوند. به تدریج و با تکمیل جلسات لیزر ، موهایی که در ناحیه تابش نور لیزر قرار می گیرند ، از بین می روند.

در نظر داشته باشید که در لیزر موهای زائد ، صرفا موهایی که در معرض تابش نور قرار می گیرند ، از بین می روند و به دیگر بافت های بدن آسیبی وارد نمی شود. به همین دلیل لیزر به عنوان روشی ایمن و غیر تهاجمی شناخته می شود.

لیزر موهای زائد تورنتو

مرتبط بخوانید : دندانپزشک ایرانی تورنتو – معرفی 10 بهترین دندانپزشک ایرانی در تورنتو

عوارض لیزر موهای زائد بدن تورنتو

در صورتی که برای لیزر موهای زائد به مراکز معتبری مراجعه کنید ، عوارضی را تجربه نخواهید کرد. اما در برخی موارد و برخی از افراد عوارضی شامل موارد زیر تجربه کرده اند :

  • قرمزی
  • تورم
  • تغییر تدریجی رنگدانه های پوستی
  • و …

اغلب عوارض فوق موقتی هستند و پس از بازه زمانی کوتاهی از بین می روند.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر موهای زائد تورنتو کجاست ؟

در متن مقاله فوق ، تعدادی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد بدن در تورنتو را معرفی کرده ایم.

  • چگونه می توان بهترین مرکز لیزر موهای زائد تورنتو را شناسایی کرد ؟

شما عزیزان می توانید از طریق جستجو در اینترنت ، پرس و جو از دوستان و آشنایان خود که در تورنتو ساکن هستند و … بهترین مرکز لیزر تورنتو را شناسایی کنید.

  • هزینه لیزر موهای زائد در تورنتو چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد در تورنتو وابسته به ناحیه مورد نظر برای لیزر و همینطور تعداد جلسات لیزر متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *