10 بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان 💎 سال 1403 + نظرات مراجعین

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان کجاست ؟ یکی از مهم ترین موارد در زیبایی و جذابیت افراد ، داشتن موهایی سالم و پرپشت می باشد. اما متاسفانه افراد بسیاری به دلایل مختلفی دچار ریزش مو می شوند و از وضعیت به وجود آمده رضایت ندارند. این دسته از افراد می توانند با کاشت موی طبیعی به نگرانی های خود پایان دهند. چراکه کاشت مو از بهترین روش ها برای برطرف کردن طاسی سر و یا کم پشت بودن مو در نواحی مختلف سر می باشد. ضمن اینکه نتایج آن بسیار طبیعی و دائمی است. در ادامه این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین کلینیک های کاشت مو در اصفهان را معرفی کنیم.

مرتبط بخوانید : کاشت ریش در اصفهان 

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

برخی عوامل شامل استفاده بی رویه از وسایل گرمایشی و خشک کننده مو همچون سشوار ، اتو مو ، شامپو های نامناسب ، تافت و ژل مو ، رنگ موهای شیمیایی ، ابتلا به بیماری های هورمونی و ژنتیکی از عوامل موثر در ضعیف شدن فولیکول های مو است که در نهایت به ریزش مو منتهی می شود. در صورتی که افراد دچار ریزش مو باشند ، بهترین و در عین حال موثرترین روش درمان ، کاشت مو می باشد. کاشت مو ضمن اینکه دارای نتایج بسیار طبیعی است ، دارای ماندگاری بالایی نیز می باشد.

در ادامه تعدادی از بهترین پزشکان برای کاشت مو در اصفهان را معرفی کرده ایم.

کلینیک تخصصی پوست ، مو و زیبایی سینایار

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه ۴۱ ، کلینیک تخصصی پوست ، کاشت مو و لیزر سینایار
  • شماره تماس : 0313664000

مرتبط بخوانید: تزریق مزوژل اصفهان

مجموعه زیبایی آدریس- کاشت مو در اصفهان

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

  • آدرس : اصفهان
  • شماره تماس : 0313625877

کلینیک هور

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان چهار باغ بالا، جنب مجتمع پارک ، طبقه فوقانی بانک سپه ، کلینیک تخصصی پوست ، پیوند مو و لیزر هور
  • شماره تماس : 0313666206

مرکز کاشت  مو اصفهان- دکتر مینا مسلمی

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان بزرگمهر ، خیابان هشت بهشت شرقی ، نرسیده به چهار راه لاهور ، ساختمان صدر ، طبقه سوم
  • شماره تماس : 0313265969

کلینیک آراد

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بالای بانک پاسارگارد ، طبقه اول ، واحد اول
  • شماره تماس : 0913032329

مرتبط بخوانید : جدیدترین روش کاشت مو – معرفی انواع روش ها کاشت مو

نحوه انجام عمل زیبایی کاشت مو چگونه است ؟

داشتن موهایی زیبا و پرپشت ، منجر به افزایش جذابیت چهره افراد می شود. به همین دلیل است که افرادی که دچار ریزش مو می شوند ، به دنبال راهکاری برای برطرف کردن مشکلات ریزش موی خود هستند. با عمل زیبایی کاشت مو ، دسته ای از فولیکول های مو که دچار آسیب شده اند ، مجدد ترمیم می شوند و دوباره رشد می کنند.

فرآیند کاشت مو در سه مرحله شامل برداشت واحدهای فولیکولار مو و یا گرافت مو از بانک مو ، آماده سازی گرافت ها و سپس پیوند آن در مناطق کم پشت و یا طاس سر انجام می شود.

در بهترین کلینیک‌ های کاشت مو در اصفهان ، معمولا از موهای پشت سر و یا بالای گوش افراد جهت کاشت مو در نواحی کم پشت استفاده می گردد. اما در صورتی که نقاط ضروری و مناسب برای پیوند زدن فولیکول های مو از نظر پزشک مناسب نباشد ، می توان از موهای بدن بیمار همچون موهای زیر گردن و ریش و دیگر نواحی بدن از جمله قفسه سینه جهت پیوند فولیکول مو استفاده کرد.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در اصفهان ( بلفاروپلاستی ) 

مزایای کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

کاشت مو با مزیت های بسیاری همراه است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

روشی ایمن 

یکی از مزیت های کاشت مو این است که روشی ایمن می باشد. چراکه در این روش از هیچ داروی شیمیایی استفاده نمی گردد و نتایج کاشت مو نیز طبیعی است.

نتایج طبیعی 

اغلب افرادی که دچار ریزش مو می شوند ، از ظاهر خود رضایت ندارند و به نوعی اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. این دسته از افراد برای اینکه بتوانند اعتماد به نفس خود را به دست آوردند ، می توانند از کاشت مو استفاده کنند. این روش دارای نتایج بسیار طبیعی می باشد.

بهبودی سریع 

دوره نقاهت پس از کاشت مو کوتاه است ، به طوری که افراد می توانند پس از گذشت سه الی چهار روز به فعالیت های روزانه خود باز گردند.

بدون نیاز به مراقبت

نتایج کاشت مو مشابه به موهای طبیعی است. به طوری که فرد می توانند همانند موهای طبیعی خود با آن ها رفتار کند ، بدون اینکه مشکلی ایجاد گردد.

معرفی روش های کاشت مو در اصفهان 

کاشت مو FUT :

روش FUT یکی از اولین روش های کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان است در این روش با استفاده از داروی بیهوشی شخص را بیهوش کرده و قسمتی از پوست پشت سر را که معمولا از تراکم مو بهتری برخوردار است جدا میکردند.

سپس آنرا در قسمت مورد نظر سر پیوند میزدند که بخاطر اینکه یک عمل جراحی به حساب می آمد عوارض خاص خورد را داشت از جمله کم بودن مقدار مورد نظر برای پیوند ، درد زیاد بعد از عمل و بجا ماندن جای بقیه بود .

کاشت مو FIT :

روش FIT در کاشت بود بعد از روش بالا ارائه شد و نسبت به آن بهتر بود چون مقدار گراف های مورد پیوند در آن بیشتر بود امام نیاز به جلسان مکرر و باز دوره نقاهت و میزان خونریزی زیاد داشت .

این روش در واقع یک مقدار تکامل یافته روش FUT در کاشت مو بود که امروزه کمتر مورد استفاده قرار میگیرد .

 کاشت مو BHT :

این روش کاشت مو در اصهفان نیز مشابه روش های قبلی بود با این تفاوت که فولیکول های مو از نواحی دیگر بدن جدا و بعد به پوست سر پیوند زده میشد که نتیجه بخشی مناسب نداشت و معایب و عوارض خاص خود را داشت.

کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان با SUT :

روش SUT که در بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان انجام می پذیرد ،  جدیدترین روش این عمل زیبایی است که از نظر نتیجه بخشی و کم عارضه بودن از سایر روش ها بهتر میباشد .

در این روش فوکیلول مو از قسمت هایی که دارای تراکم موی بهتری هستند ، بصورت مستقل جدا شده و با دستگاه اتوماتیک به قسمت های مورد نظر با تراکم بالا پیوند زده میشود .

در این روش حتی رکورد 60 تار مو در یک سانتی متر شکسته شده و تا 14000 تار موی جدید میتواند کاشته شود که امتیاز این روش بدون جراحی بودن ، کم درد بودن و بدون خونریزی بودن است .

کاشت مو به روش ترکیبی

همانگونه که از نام این روش مشخص است ، برای کاشت مو به روش ترکیبی از دو روش استفاده می گردد. پزشک از تلفیقی از دو روش SUT و FUT برای کاشت مو با بالاترین بازدهی استفاده می کند.  در صورتی که پزشک پس از بررسی شرایط بیمار ، تشخیص دهد که حل مشکل او با یک روش امکان پذیر نیست از دو روش برای کاشت مو استفاده می کند.

برای اینکار ابتدا عمل FUT را برای کاشت مو در جلوی سر استفاده می کند ، سپس از روش SUT برای کاشت مو در ناحیه میانی سر بهره می برد. با ترکیب این دو روش ، مقدار زیادی از بانک مو برداشته می شود و می توان وسعت زیادی از مناطق کم تراکم را با مو پوشش داد.

عوارض کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

در صورتی که برای کاشت مو به بهترین کلینیک زیبایی مراجعه کرده باشید ، عوارضی را تجربه نخواهید کرد. اما گاهی به تناسب روش مورد استفاده برای کاشت مو و همینطور شرایط بیمار وجود برخی عوارض از جمله عفونت ، خارش در ناحیه کاشت فولیکول های مو ، خیز یا ادم و التهاب ، سرفه ، سنکوپ ، احساس درد ، ایجاد کیست های زیر پوستی ، التهاب فولیکول ها و … وجود دارد. در صورت بروز هریک از این عوارض می توانید موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

مرتبط بخوانید : پی آر پی در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین مرکز پی آر پی در اصفهان

هزینه های عمل زیبایی کاشت مو 

از مهم ترین موضوعات برای بیماران و علاقه مندان به کاشت مو ، موضوع قیمت است. در واقع با اطلاع از هزینه دقیق کاشت مو ، بهتر می توان در این زمینه تصمیم گیری داشت. هزینه عمل زیبایی کاشت مو وابسته به فاکتورهای مختلفی شامل موقعیت جغرافیایی و محل قرار گیری مطب ، روش مورد استفاده برای کاشت مو ، میزان مهارت و تجربه پزشک ، تعداد فولیکول های مورد نیاز برای پیوند مو و … متغیر می باشد.

وجود برخی هزینه ها شامل هزینه تهیه داروها شامل آنتی بیوتیک ها ، ضد درد و دیگر داروها نیز به هزینه عمل اضافه می شود. به همین دلیل نمی توان مبلغی را برای کاشت مو اعلام کرد و بهتر است در این زمینه با کلینیک انتخابی خود تماس بگیرید و پس از دریافت یک جلسه مشاوره از پزشک ، از هزینه دقیق نیز مطلع شوید.

مرتبط بخوانید : پلاسماجت در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین مراکز پلاسماجت اصفهان

ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو در اصفهان

بهترین دکتر کاشت مو در اصفهان ، دارای ویژگی های مختلفی است که در ادامه به آن ها پرداخته ایم :

سرعت عمل بالا بهترین دکتر کاشت مو در اصفهان

بهترین دکتر کاشت مو ، کسی است که سرعت عمل بالایی داشته باشد. به طوری که قادر به انجام عمل جراحی در کمترین زمان ممکن باشد.

آشنا با جدیدترین متدهای روز 

بهترین دکتر کاشت مو ، کسی است که به جدیدترین متدهای روز دنیا و تجهیزات مدرن مورد استفاده در این زمینه ، آشنایی دارد. به طوری که اقدام به کاشت مو به جدیدترین شیوه می کند.

دارای تیم حرفه ای

از دیگر ویژگی های مورد نظر برای بهترین دکتر کاشت مو ، برخورداری از تیم حرفه ای است. به طوری که علاوه بر پزشک ، تیم پزشکی نیز باید تخصص کافی داشته باشند.

رفتار مناسب

رفتار پزشک باید حرفه ای باشد ، به طوری که با پاسخگویی به سوالات بیمار، استرس را از او بگیرد.

توصیه های بهترین دکتر کاشت مو در اصفهان

برای گرفتن نتایج عالی از عمل کاشت مو به نصایح بهترین دکتر کاشت مو گوش دهید و مراقبتهای لازم در این راستا را داشته باشید تا هزینه و وقتی که برای انجام این عمل کرده اید از بین نرود.

  • بعد از عمل کاشت زیر نور خورشید نباشید.
  • در مکانهایی که پر از غبار و آلودگی و خاک است نروید.
  • در معرض باد شدید و تند قرار نگیرید.
  • محل کاشت را به هیچ وجه نخارانید.
  • نسخه پزشک را به دقت انجام دهید.
  • داروهایی بدون تجویز پزشک مصرف نکنید.
  • موهایتان را مدتی به دستور پزشک نشویید.
  • هرگاه زمان شستشو فرا رسید با شویندهای ضعیف با متدی که دکتر ارائه کرده است، بشویید.
  • هنگام خوابیدن مراعات و مراقبتهای لازم را انجام دهید.
  • آب کافی به بدنتان برسانید.

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین کلینیک‌ های کاشت مو در اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • آیا کاشت مو در اصفهان دارای عوارضی نیز می باشد ؟

احتمال وجود برخی عوارض پس از کاشت مو شامل عفونت ، خارش ، ادم ، سرفه ، احساس درد ، ایجاد کیست های زیر پوستی ، التهاب فولیکول ها و … وجود دارد.

  • هزینه کاشت مو چقدر است ؟

هزینه کاشت مو وابسته به عوامل مختلفی شامل موقعیت جغرافیایی کلینیک ، روش انجام کاشت مو ، مهارت و تجربه پزشک ، تعداد فولیکول موی مورد نظر برای پیوند مو و … متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *