لیزر آقایان اصفهان 💎 لیست 10 تایی مراکز لیزر آقایان اصفهان + نظرات مراجعین

لیزر آقایان اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز لیزر آقایان اصفهان کجاست ؟ برای حذف موهای زائد از بدن مردان ، روش های مختلفی وجود دارد که همگی آن ها موقتی هستند و موهای زائد را برای یک بازه زمانی کوتاه از بین می برند. از جدیدترین روش های حذف موهای زائد که منجر به رفع موهای زائد به صورت دائمی از بدن می گردد ، لیزر می باشد. با استفاده از لیزر ، موها به صورت دائمی و با کمترین ناراحتی و درد از بین می روند. لیزر برای رفع موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن کارایی دارد ، اما معمولا آقایان از این روش برای رفع موهای زائد در قسمت های سینه ، شانه ها ، گردن و صورت استفاده می کنند. برای آشنایی با بهترین مراکز لیزر موهای زائد آقایان در اصفهان در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید :بهترین مرکز لیزر در اصفهان

معرفی بهترین مرکز لیزر آقایان اصفهان

در بسیاری از موارد ، آقایان به دلیل مسائل زیبایی ، به دنبال برطرف کردن موهای زائد بدن خود با استفاده از لیزر می باشند. در برخی موارد نیز به لیزر به عنوان راه رهایی از موهای ضخیم و پرحجم در قسمت های مختلف از بدنشان نگاه می کنند.

لیزر جزو روش های دائمی برای کاهش تراکم و حجم موها در قسمت های مختلف از بدن است. به طوری که با این روش ، موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن از بین می روند و اینگونه افراد احساس بهتری نسبت به خود خواهند داشت.

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد آقایان در اصفهان را معرفی کرده ایم. در صورتی که قصد دریافت خدمات از هر یک از مراکز معرفی شده‌ را دارید ، بهتر است ابتدا از طریق مراجعه به وبسایت و یا پیج اینستاگرام و یا از طریق مراجعه حضوری به مرکز و کلینیک لیزر موهای زائد ، از نظرات مراجعه کنندگان و کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، اطمینان حاصل نمایید.

مرکز لیزر نابلکس

قیمت لیزر موهای زائد مردان اصفهان

  • آدرس :اصفهان – خیابان فرایبورگ – کوچه ۱۱ – پلاک ۵۰
  • تلفن تماس : 09132041684

مرکز‌ پوست و لیزر مهرطب

لیزر فول بادی آقایان اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان شمس آبادی
  • شماره تماس : 0913974639

عملکرد لیزر آقایان اصفهان چگونه است ؟

 لیزر آقایان اصفهان

نور لیزر موهای زائد که تیره رنگ باشند را با حرارت می سوزاند و از بین می برد. وقتی فولیکول های موی تیره رنگ ، آسیب می بینند  و از بین می روند ، رشد موهای زائد در بدن نیز متوقف می گردد. هر یک از تارهای مو در بدن انسان ، دارای یک چرخه رشد و یک چرخه استراحت هستند. در یک مرحله خاصی ، موها در فاز استراحت قرار می گیرند و فقط تعداد کمی از آن ها در حال رشد باقی می مانند.

در صورتی که در هنگام لیزر موهای زائد ، موها در فاز استراحت قرار داشته باشند ، اشعه لیزر بر روی آن ها بی تاثیر خواهد بود. به همین دلیل برای از بین بردن موهای زائد ، مردان باید در چندین جلسه درمانی و با فواصل زمانی مشخصی شرکت نمایند. در طی هر جلسه فولیکول های فعال مو می سوزند و پس از مدتی از بین می روند.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر خانه اصفهان

انواع لیزر موهای زائد مردان اصفهان

 لیزر موهای زائد مردان اصفهان

با پیشرفت تکنولوژی لیزر ، امروزه از روش ها و دستگاه های مختلفی نیز برای لیزر درمانی استفاده می گردد. بهترین کار برای لیزر موهای زائد ، این است که ابتدا به یک کلینیک و یا مرکز لیزر آقایان اصفهان مراجعه نمایید تا پزشک متخصص متناسب با رنگ پوست و موی شما ، بهترین دستگاه را پیشنهاد دهد. همینطور برای هر فرد باید از دستگاه مناسب با تنظیمات درست استفاده گردد. تمامی این موارد در میزان تاثیرگذاری لیزر موثر می باشند.

از رایج ترین دستگاه های لیزر موهای زائد مردان در اصفهان ، دستگاه لیزر الکساندرایت است که برای پوست های روشن مناسب می باشد. این در حالی است که لیزر دایود برای پوست های تیره مناسب است و افرادی که دارای پوست تیره هستند ، از لیزر موهای زائد با دستگاه دایود بیشترین بازدهی را دریافت می کنند. بنابراین حتما پیش از اقدام برای لیزر موهای زائد در قسمت های مختلف بدن خود ، با پزشک مشورت کنید و مطابق با نظر او اقدام نمایید.

آمادگی لازم برای لیزر آقایان اصفهان

لیزر آقایان اصفهان

برای اینکه آقایان بتوانند از لیزر موهای زائد بیشترین نتیجه را دریافت کنند ، باید به برخی مراقبت ها و نکات توجه داشته باشند. در ادامه به نکات مهم کسب آمادگی قبل از لیزر موهای زائد پرداخته ایم.

  • بلندی موهای زائد در قسمت های مختلف بدن باید به اندازه 2 الی 3 میلی متر باشد و نباید بر خلاف دیگر روش ها شامل وکس و موم ، خیلی بلند در نظر گرفته شود. بلندی بیش از اندازه موها ، سبب می شود که برای رفع آن ها به انرژی بیشتری نیز نیاز باشد و انرژی پرتو تا رسیدن به فولیکول مو ، تلف شود و از بین برود که در این صورت نتیجه لیزر چندان مطلوب نخواهد بود.
  • به مدت دو الی سه هفته قبل از اقدام برای لیزر درمانی ، در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و از سولاریم استفاده نکنید.
  • به مدت 24 ساعت پس از لیزر ، از اسپری برنزه استفاده نکنید.
  • و …

آیا لیزر در مرکز لیزر آقایان در اصفهان سبب سرطان میگردد؟

مرکز لیزر آقایان در اصفهان

این سوالی است که به تازگی مطرح شده است و عده ای سوال میپرسند که آیا لیزر سبب سرطان در آقایان میگردد؟

ما در مقالات دیگر هم این موضوع را در مورد خانوم ها مورد بررسی قرار داده ایم و لازم است در این جا نیز درباره این موضوع توضیحاتی داده شود.

جواب این سوال به شناخت از عملکرد دستگاه لیزر برمیگردد. افراد فکر میکنند که وقتی اشعه لیزر به آنها برخورد میکند به عمق بدنشان نفوذ میکند و به دلیل تکرار اثرگذاری بر روی ارگانهای داخلی بدن دارد و نهایتا سبب بیماری زایی و یا سرطان اعضای بدن میگردد. این یک تصور کاملا اشتباه میباشد و تحقیقات علمی این موضوع رابطه سرطان خانوم ها و آقایان با لیزر را کاملا با دلایل علمی و منطقی رد میکند.

آیا لیزر آقایان اصفهان سبب مشکلات ناباروری خواهد شد؟

این دستگاه های لیزر مجوز سلامت و ایمنی از FDA امریکا دارند و مورد تایید مراجع قانونی و ذیصلاح ما نیز هستند.لیزر تنها بر لایه های سطحی تاثیر میگذارد و آن هم در جهت تضعیف فولیکولهای موهای زائد خواهد بود تا به مرور شاهد کاهش این موها در نواحی مختلف بدن باشیم.

این اشعه تابشی لیزر تنها با گرم کردن ریشه موهای زائد سبب از بین رفتن آنان خواهد شد و طول  و عمق نفوذ آنها به نواحی زیرین بدن نخواهد رسید. بنابراین با خیال آسوده لیزر را انجام دهید. و لیزر به هیچ وجه مشکلات ناباروری و سرطان و غیره را ایجاد نخواهد کرد.دلایل ناباروری در مردان مشخص است و به هیچ وجه در مقالات علمی استفاده از دستگاه لیزر را سبب ناباروری ندانسته اند.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر آقایان اصفهان کجاست ؟

در متن مقاله فوق ، تعدادی از بهترین مراکز لیزر آقایان اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است ؟

لیزر موهای زائد فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد و بدون اینکه به پوست آسیبی برساند آن را از بین می برد.

  • هزینه لیزر موهای زائد مردان اصفهان چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد مردان اصفهان ، وابسته به ناحیه تحت درمان و همینطور دستگاه مورد استفاده برای رفع موهای زائد متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *