لیزر روشن کننده پوست در اصفهان 💎 معرفی 10 مرکز لیزر روشن کننده پوست در اصفهان + نظرات

لیزر روشن کننده پوست در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر به دنبال بهترین لیزر روشن کننده پوست در اصفهان هستید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو با ما همراه شوید ، این مقاله برای شما آماده شده است. از جمله نگرانی هایی که برای افراد از جمله خانم ها وجود دارد ، تغییر رنگ پوست می باشد. برای جلوگیری از تغییر رنگ پوست ، شما باید ضمن توجه به کاهش استرس ، تغییر سبک زندگی ، داشتن تحرک کافی و … از روش های درمانی موثر در این زمینه نیز بهره ببرید. از جمله روش های مورد استفاده برای روشن کردن پوست ، استفاده از لیزر روشن کننده پوست در اصفهان است که در ادامه قصد داریم توضیحات بیشتری را پیرامون آن ارائه دهیم.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر پوست اصفهان

معرفی بهترین مرکز لیزر روشن کننده پوست در اصفهان‌

مرکز لیزر در اصفهان به تعداد زیاد تاسیس شده است اما همه آنها خدمات لیزر روشن کننده پوست را ندارند. در ادامه لیستی از مراکز معتبر لیزر که این خدمات را ارائه می دهند برای شما عزیزان آماده شده است.

توصیه می کنیم پیش از دریافت نوبت برای لیزر روشن کننده پوست ، ابتدا از کیفیت خدماتی که در هر یک از مراکز معرفی شده ارائه می گردد ، اطمینان حاصل نمایید.

 مرکز تخصصی پوست، پیوند مو و لیزر و لاغری هور در اصفهان

مرکز لیزر روشن کننده پوست در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، چهار باغ بالا ، جنب بانک سپه ، مرکز لیزر هور
  • شماره تماس :03136662224

کلینیک آفرینش

مرکز لیزر روشن کننده پوست در اصفهان

  • آدرس : خیابان شمس آبادی ، خیابان پارس ، مجتمع پزشکی مریم
  • شماره تماس : ۰۹۱۳۶۰۳۲۷۱۲ – ۰۹۱۳۶۰۶۲۷۳۵

کلینیک وی آی پی در اصفهان

لیزر روشن کننده پوست صورت در اصفهان

  • آدرس : چهارباغ بالا ، بین چهار راه شریعتی و مجتمع پارک ، نبش کوچه ۲۱ ، ساختمان ترنج ، طبقه اول ، کلینیک زیبایی و لیزر vip
  • شماره تماس : ۳۶۶۷۳۳۸۰

مرکز لیزر نادیا

لیزر روشن کننده پوست صورت در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، دروازه شیراز ،
  • نوبت دهی:

مرتبط بخوانید : مرکز تزریق ژل لب در اصفهان

عملکرد لیزر روشن‌کننده پوست صورت در اصفهان چگونه است؟

پوست صورت به دلیل عوامل مختلفی شامل ژنتیک ، ابتلا به برخی بیماری ها ، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و … ممکن است شفافیت خود را از دست بدهد و کدر به نظر برسد. برای جلوگیری و درمان تیره شدن پوست صورت ، روش ها و راهکارهای مختلفی وجود دارد که از موثرترین آن ها لیزر می باشد.

در لیزر روشن کننده پوست صورت ، پزشک متخصص از پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن آسیب های پوستی استفاده می کند. این روش دارای عارضه خاصی نیست ، اما نتایج آن مثبت است و تا مدت های طولانی نیز ماندگار می باشد. در این روش سلول های پوستی جدید تحریک می شوند و با رفع سلول های مرده پوست ، پوست سفیدتر و روشن تر می گردد.

بر اساس عملکردی که دستگاه لیزر روشن کننده پوست دارد ، از آن برای رقع لکه های تیره ای که بر روی پوست صورت ایجاد شده اند نیز استفاده می گردد.

مرتبط بخوانید : اسکن پوست در اصفهان

درمان لکه های پوستی با استفاده از لیزر 

لیزر روشن کننده پوست یک درمان سرپایی می باشد و نیازی به بستری شدن برای انجام آن نیست. در صورت نیاز پزشک برای مناطق تحت درمان از کرم بی حس کننده استفاده می کند. در حالت کلی نیز این روش با درد زیادی همراه نمی باشد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای روشن کردن پوست با لیزر با توجه به میزان لکه های پوستی بیمار ، توسط پزشک تعیین می شود. اما به طور کلی هر جلسه لیزر بین 30 الی 120 دقیقه به طول می انجامد.

تعداد جلسات روشن شدن پوست با لیزر‌

لیزر روشن کننده پوست در اصفهان

به طور کلی برطرف کردن لکه های پوستی و روشن کردن پوست صورت با استفاده از لیزر ، به چندین جلسه درمانی نیاز دارد. لیزر و لایه برداری پوست با توجه به وسعت لکه ها و میزان مقاومت پوست ، در 6 الی 8 جلسه انجام می شود. پس از پشت سرگذاشتن تمامی جلسات درمانی ، پوست در وضعیت ظاهری بهتری قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق بوتاکس در اصفهان

هزینه لیزر روشن کننده پوست در اصفهان

یکی از سوالات پرتکرار علاقه مندان به روش لیزر روشن کننده پوست در کلینیک ها و مراکز لیزر اصفهان ، هزینه دریافت این خدمات می باشد. در نظر داشته باشید که استفاده از لیزر برای رفع تیرگی و لک های تیره بر روی پوست ، دارای نتایج دائمی و طولانی مدت است اما در عین حال روشی بسیار مقرون به صرفه نیز می باشد.

قیمت لیزر روشن کننده پوست در اصفهان با توجه به فاکتورهای زیر متغیر است :

  • ناحیه ای که قصد روشن کردن آن را دارید.
  • هدفتان از روشن کردن پوست تان
  • نوع دستگاه مورد استفاده برای روشن کردن پوست تان
  • مهارت پزشک
  • کلینیک انتخابی برای لیزر روشن کننده پوست
  • نوع ، برند و قدرت دستگاه لیزر مورد استفاده

توصیه می کنیم برای اطلاع از هزینه لیزر روشن کننده پوست در اصفهان ابتدا با کلینیک و مرکز انتخابی خود تماس حاصل فرمایید و وقت مشاوره دریافت کنید. پس از شرکت در جلسه مشاوره و معاینه توسط پزشک ، هزینه این خدمات متناسب با مشکلات پوستی شما تعیین می گردد.

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در اصفهان

نتایج لیزر روشن‌ کننده پوست را چه زمانی می توان مشاهده کرد؟

برای اینکه بتوانید نتایج لیزر روشن کننده پوست در اصفهان را مشاهده کنید ، باید جلسات درمانی را تکمیل نمایید. در طی جلسات اول لایه های مرده پوست از بین می روند و لایه های جدید جایگزین آن می گردند. جلسات لیزر در فواصل زمانی مشخصی صورت می گیرد اما پس از هر چلسه لکه های پوستی به وضوح کم رنگ تر می شوند و می توان نتیجه لیزر را مشاهده کرد.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز لیزر روشن کننده‌ پوست در اصفهان کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز لیزر روشن کننده پوست در اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • هزینه لیزر روشن‌ کننده پوست در اصفهان چقدر است ؟

هزینه لیزر روشن کننده پوست‌ در شهر اصفهان وابسته به ناحیه درمان مورد نظر بیمار ، پزشک انتخابی ، قدرت و برند دستگاه لیزر و … متغیر است.

  • آیا دستگاه لیزر روشن کننده پوست‌ برای رفع لکه های تیره نیز کاربرد دارد ؟

بله ، از این دستگاه در مرکز لیزر برای رفع لکه های تیره پوست نیز استفاده می گردد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *