مرکز لیزر اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز لیزر اصفهان + نظرات

مرکز لیزر اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

لیزر موهای زائد به عنوان یکی از بهترین روش ها برای رها شدن از موهای زائدی که در قسمت های مختلف از بدن رشد می کنند ، شناخته می شود. در این روش پرتوهای متمرکز نور برای رفع فولیکول های مو ، مورد استفاده قرار می گیرند. به طوری که اپراتور لیزر ، نور لیزر را به صورت مستقیم به فولیکول های مو می تاباند و آن ها را تخریب می کند. فولیکول ها در حقیقت کیسه های کوچکی هستند که در درون پوست قرار دارند و مو در آن ها رشد می کند. با تخریب فولیکول های مو ، رشد موها نیز متوقف خواهد شد. در ادامه با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با بهترین دستگاه لیزر برای انواع پوست ، با بهترین مرکز لیزر اصفهان نیز آشنا شویم.

معرفی بهترین مرکز لیزر اصفهان

قطعا زمانی افراد از مراجعه به بهترین مرکز لیزر اصفهان به نتیجه می رسند که دستگاه لیزر با پوست و موی آن ها هماهنگی داشته باشد. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز لیزر را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم. این مراکز زیر نظر پزشک متخصص اداره می شوند و به دلیل استفاده از دستگاه لیزر مناسب با رنگ و نوع پوست شما ، با بهترین نتیجه همراه هستند.

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر اِلارا

مرکز لیزر اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، بعد از چهار راه شریعتی ، به سمت چهار راه نظر ، پلاک ۴۰۸ ، طبقه‌ دوم
  • شماره تماس : 03191013037

مرکز لیزر رونیک مرداویج

مرکز لیزر اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان هزار جریب ، ابتدای خیابان آزادی (مرداویج)
  • شماره تماس : 09130244448

کلینیک ایران

مرکز لیزر اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، مرداویج ، خیابان ملاصدرا ، کوچه 1 ، مجتمع آفاق
  • شماره تماس : 03133386252

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز رفع غبغب در اصفهان

لیزر موهای زائد ، چگونه باعث حذف موهای زائد در بدن می شود ؟

لیزر موهای زائد ، یکی از روش های پزشکی می باشد که در آن از پرتوهای متمرکز نور یا لیزر ، برای رفع موهای زائد در بدن استفاده می گردد. در فرآیند لیزر موهای زائد ، نوری از لیزر ساطع می شود که این نور توسط رنگدانه هایی که در مو وجود دارند ، جذب می گردد. به همین دلیل انرژی نور به گرما تبدیل می شود و اینگونه به فولیکول های مو آسیب می رساند. آسیبی که به فولیکول های مو وارد می شود ، رشد موها را به تاخیر می اندازد.

نکته مهمی که در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد و در کمتر مراکزی به آن اشاره می شود ، این نکته است که لیزر موهای زائد ، رشد موها را برای یک بازه زمانی طولانی به تاخیر می اندازد اما هیچ گاه باعث حذف دائمی موهای زائد در بدن نمی شود. بنابراین با انتخاب بهترین دستگاه لیزر ، می توان رشد موهای زائد بدن را برای یک بازه زمانی طولانی به تاخیر انداخت. البته برای حفظ نتایج حاصل از لیزر موهای زائد ، کافی است افراد با استفاده از بهترین دستگاه لیزر که مناسب با پوست و موی آن هاست ، نتیجه را تمدید کنند.

بهترین دستگاه لیزر برای پوست من ، کدام است ؟

مرکز لیزر اصفهان

یکی از سوالات رایجی که در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد ، این است که کدام دستگاه لیزر برای کدام نوع پوست مناسب می باشد ؟ افراد مختلف دارای پوست و مویی متفاوت از نظر جنس و رنگ هستند. به همین دلیل مهم است از دستگاه لیزری استفاده کنند که با پوست و موی آن ها بیشترین سازگاری را داشته باشد.

در ادامه به مهم ترین دستگاه های لیزر موهای زائد اشاره کرده ایم. هر یک از دستگاه های معرفی شده برای گروه خاصی از افراد با برخی ویژگی های پوست و مو ، مناسب هستند. اطلاع از اینکه هر دستگاه برای چه افرادی مناسب است ، کمک می کند زیباجویان با انتخاب صحیح بهترین مرکز لیزر اصفهان و بهترین دستگاه لیزر ، سریع تر به نتیجه ای که مدنظر دارند ، دست پیدا کنند.

دستگاه لیزر الکساندرایت (Alexandrite)

یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزر موهای زائد ، دستگاه لیزر الکساندرایت است که در آن از یک کریستال آلکساندریت استفاده می شود و قادر است نور لیزر با طول موج بالاتری را تولید کند. الکساندریت در حقیقت نام یک کریستال یاقوت مانند می باشد که در ابتدا کاربرد جواهر داشت ، اما امروزه به عنوان منبع لیزر ، کاربرد دارد. طول موج این لیزر در محدوده مادون قرمز و برابر با 755 نانومتر می باشد که دارای کاربردهای متفاوتی است.

دستگاه لیزر الکساندرایت برای از بین بردن موهایی که دارای رنگ تیره هستند ، مناسب است. بنابراین اگر پوست شما نسبتا روشن است و موهای زائد بدنتان سیاه و یا قهوه ای است ، با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت ، سریع تر می توانید به نتیجه برسید.

دستگاه لیزر دایود (diode laser) در مرکز لیزر اصفهان

از دیگر دستگاه های لیزر محبوب در ایران ، دستگاه لیزر دایود است. دستگاه لیزر دایود در حقیقت نور لیزر با طول موج خاصی را تولید می کند که با انتقال این نور و حرارت به ساقه مو ، فولیکول های مو تخریب می شوند و در نهایت از بین می روند. از مزیت های دستگاه لیزر دایود ، برخورداری از قابلیت تنظیم پارامترها و همینطور عملکرد سریع است.

لیزر دایود در دسته بندی فناوری های نیمه هادی قرار دارد که نور منسجمی را در یک محدوده مرئی تا مادون قرمز تولید می کند. به دلیل برخورداری از طول موج لیزر دایود 800 نانومتری ، از عمیق ترین سطح نفوذ و جذب ملانین نیز برخوردار است. به همین دلیل است که امروز لیزر دایود ، تبدیل به یکی از ایمن ترین و موثرترین روش های لیزر موهای زائد برای انواع پوست و مو و در تمامی نواحی بدن شده‌ است.

دستگاه لیزر دایود برای پوست های تیره ، دستگاهی ایمن تر است و با بازدهی به مراتب بالاتری همراه است. بنابراین اگر پوست و موی نسبتا تیره ای دارید ، بهتر است برای دریافت بیشترین بازدهی ، از دستگاه لیزر دایود استفاده کنید.

 دستگاه لیزر Nd:YAG

دستگاه لیزر ان دی یاگ به دلیل برخورداری از کریستال نئودیمیوم ، ایتریوم و آلومینیوم ، به صورت اختصار “Nd:YAG” نامیده می شود. این دستگاه قادر به تولید نور لیزری با طول موج طولانی تر می باشد. دستگاه لیزر ان دی یاگ ، برای پوست های تیره و موهای ضخیم ، عملکرد بهتری را دارد. این دستگاه ها دارای عمق نفوذ بالاتری می باشد و با استفاده از آن می توان موهای سوخته را نیز از بین برد.

دستگاه ان دی یاگ برای کسانی که دارای پوست و موی تیره ای هستند ، انتخاب ایده آل تری است. همینطور لازم به ذکر است که طول موج این دستگاه با توجه به رنگ و ساختار پوست و موی افراد ، مناسب تر می باشد. بنابراین اگر رنگ پوست و موی شما تیره است و به دنبال روش ایمنی برای رفع موهای زائد در بدنتان هستید ، قطعا دستگاه لیزر ان دی یاگ را باید انتخاب کنید.

دستگاه لیزر IPL در مرکز لیزر اصفهان

دستگاه لیزر IPL از دیگر دستگاه های لیزر محبوب برای رفع موهای زائد در بدن می باشد که پرتوهای نوری با طیف گسترده را تولید می کند که به صورت انتخابی بر روی پوست تمرکز می کند و موهای زائد را در قسمت تحت درمان ، از بین می برد. این لیزر دارای سرعت عمل بالایی است و قادر به پوشش منطقه گسترده ای از بدن است و به صورت قابل توجهی موهای زائد را از بین می برد.

دستگاه لیزر IPL که در بهترین مرکز لیزر اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد ، برای کسانی که دارای موهای تیره و همینطور پوست روشن هستند ، انتخاب مناسب تری است. بنابراین اگر پوست شما روشن است ، با این حال موهای زائد با رنگ تیره بر روی پوستتان رشد می کند ، بهتر است به سراغ دستگاه لیزر IPL بروید.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در اصفهان

نکات مهم در انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد

مرکز لیزر اصفهان

اگر تصمیم به لیزر موهای زائد در بدن خود را گرفته اید ، باید برای دریافت یک نتیجه فوق العاده ، به سراغ بهترین دستگاه لیزر بروید. در قسمت فوق به رایج ترین دستگاه های لیزری که مورد استفاده قرار می گیرند ، اشاره کردیم و مطرح کردیم که هر یک برای کدام رنگ پوست و مو مناسب است. در ادامه به نکات بیشتری برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد اشاره نموده ایم.

نوع پوست و رنگ موها

نوع پوست و رنگ موها ، جزو عوامل مهم برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد در بدن می باشد. قطعا برای هر نوع پوست و رنگ مویی ، یک دستگاه لیزر خاص مناسب می باشد و افراد باید دستگاه لیزری را انتخاب کنند که با نوع پوست آن ها سازگار باشد و بر روی موهای زائد در بدن آن ها تاثیر بگذارد.

بهتر است به بهترین مرکز لیزر اصفهان که زیرنظر پزشک متخصص اداره می شود ، مراجعه کنید و ابتدا از پزشک مشورت دریافت کنید تا بهترین دستگاه لیزر و طول موج لیزر را برای شما پیشنهاد دهد. دلیل این موضوع این است که پیگمنت های مو در جذب نور لیزر ، عملکرد متفاوتی را دارند. بنابراین برای دریافت یک نتیجه ایده آل ، رنگ موها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

اثرات جانبی و ریسک‌ ها

استفاده از دستگاه های لیزر متفاوت ، دارای اثرات جانبی متفاوتی نیز بر روی پوست می باشد. به همین دلیل مهم است که در انتخاب یک دستگاه لیزر برای از بین بردن موهای زائد در بدن ، تمامی اثرات جانبی و ریسک های مرتبط با آن نیز در نظر گرفته شود. در صورت انتخاب دستگاه لیزر اشتباه ، ممکن است افراد شاهد بروز عارضه هایی از جمله لک های پوستی ، سوختگی پوست و … باشند.

قابلیت تنظیمات و مناطق قابل پوشش

بهترین دستگاه لیزر ، دستگاهی است که از قابلیت تنظیمات برخوردار باشد. به طوری که بتوان با استفاده از آن قدرت و طول موج مناسب را برای دستگاه تنظیم کرد. برخی از انواع دستگاه های لیزر برای موهای زائد ، از قابلیت پوشش گسترده ای از مناطق برخوردار هستند و در رفع موهای زائد در تمامی قسمت های بدن ، موثر می باشند. بنابراین در انتخاب بهترین مرکز لیزر اصفهان از تکنسین در مورد برخورداری دستگاه لیزر از این ویژگی ، پرس و جو کنید و اطمینان به دست آورید.

اگر به نکاتی که در این قسمت مطرح کردیم ، دقت داشته باشید ؛ قطعا می توانید بدون تجربه هیچ عارضه جانبی ، از شر موهای زائدی که در قسمت های مختلفی از بدنتان رشد می کند ، خلاص شوید.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان

ویژگی های بهترین دستگاه لیزر مو های زائد چیست ؟

بهترین دستگاه لیزری که در مرکز لیزر اصفهان مورد استفاده قرار می گیرد ، دارای برخی ویژگی ها است که در ادامه قصد داریم به آن ها بپردازیم.

قدرت نفوذ بالا

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ، از قابلیت نفوذ بالایی برخوردار است. در صورتی که لیزر دارای قدرت نفوذ بالایی باشد ، تارهای موی ضخیم را نیز از بین می برد. بنابراین یک دستگاه لیزر خوب ، باید از قدرت نفوذ بالایی برخوردار باشد.

کاملا بدون درد و سوختگی

لیزر موهای زائد برای بسیاری از افراد دردناک است. در صورتی که از دستگاه های مناسبی برای لیزر موهای زائد استفاده نشود ، این روش از رفع موهای زائد ، همراه با درد و سوختگی خواهد بود. این در حالی است که امروزه از دستگاه های لیزر پیشرفته ای برای رفع موهای زائد استفاده می شود که به دلیل برخورداری از سیستم کولینگ ، موهای زائد را بدون درد و سوختگی از بین می برند. بنابراین حتما پیش از دریافت خدمات ، اطمینان به دست آورید که دستگاه لیزری که استفاده می کنید ، موهای زائد را بدون درد و سوختگی از بین می برد.

برخورداری از سرعت بالا

در صورتی که دستگاه لیزر موهای زائد سرعت بالایی داشته باشد ، موهای زائد را در طی مدت زمان کوتاهی از بین می برد. به طوری که با استفاده از این دستگاه ها ، موهای زائد بدن در کمتر از یک ساعت از بین می روند و نیازی به جلسات طولانی و اضافه تری نیست.

بدون نیاز به ژل و بی حس کننده

کار کردن با استفاده از دستگاه های جدید و پیشرفته ، به دلیل اینکه مجهز هستند ، نیازی به استفاده از ژل و بی حس کننده ندارند. به همین دلیل پیش از مراجعه به بهترین مرکز لیزر اصفهان اطمینان به دست آورید که دستگاه پیشرفته است و مشکلی را برای پوست و موی شما ایجاد نمی کند.

لیزر موهای زائد آقایان در مرکز لیزر اصفهان

مرکز لیزر اصفهان

لیزر موهای زائد آقایان در بسیاری از قسمت های بدن آن ها قابل انجام است. در ادامه به مهم ترین قسمت هایی از بدن که امکان لیزر آن وجود دارد ، اشاره کرده‌ ایم :

حذف موهای گردن و زیر چانه

در فرآیند لیزر موهای زائد آقایان ، از فناوری لیزر برای تمیز کردن ناحیه گردن ، زیر چانه و رفع موهای زائدی که در این قسمت رشد می کنند ، استفاده می شود. اصلاح موهای زائد در این قسمت و با استفاده از تیغ ، در بسیاری از موارد ، منجر به بروز زخم می شود. اما با استفاده از خدمات لیزر ، می توان موهای این ناحیه را به راحتی از بین برد.

مرتب کردن ریش‌ ها در مرکز لیزر اصفهان

مرتب بودن ریش ، در آراسته بودن ظاهر آقایان تاثیر بسیار زیادی را دارد. این در حالی است که اغلب افراد وقت ندارند به صورت روزانه ریش خود را مرتب کنند. استفاده از خدمات لیزر موهای زائد آقایان در بهترین مرکز لیزر اصفهان این امکان را به آقایان می دهد تا با استفاده از لیزر ، موهای زائد که در قسمت های ناخواسته از صورت رشد می کنند را به صورت دائمی از بین ببرند و خط ریش منظمی را داشته باشند.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و باسن آقایان

استفاده از وکس و یا تیغ برای رفع موهای زائد در ناحیه تناسلی و یا باسن آقایان ، کمی سخت و دشوار به نظر می رسد. به طوری که اگر افراد دقت لازم را نداشته باشند ، ممکن است جراحت و یا خطرات شدیدتری بروز پیدا کند. همینطور اصلاح این قسمت ها با مشکلاتی شامل خارش و یا سوزش این نواحی نیز همراه است.

رفع موهای زائد در این قسمت ها با استفاده از لیزر موهای زائد ، با دردسرهای رفع موهای زائد با استفاده از تیغ و یا اپیلاسیون همراه نیست. از سویی دیگر خیلی آسان و سریع موهای این قسمت با استفاده از لیزر موهای زائد ، از بین می رود.

لیزر موهای زائد زیر بغل مردان

یکی از آزار دهنده ترین قسمت هایی که موهای زائد در آن رشد می کند ، موهای زیر بغل است. رشد موهای زیر بغل با آلودگی ، تعریق زیاد و در نهایت بوی بد همراه می باشد. با استفاده از لیزر موهای زائد ، می توان موهای زائدی که در ناحیه زیربغل رشد می کنند را برای همیشه از بین برد.

لیزر موهای زائد پا آقایان در مرکز لیزر اصفهان

اغلب ورزشکاران از خدمات لیزر موهای زائد در ناحیه پا استفاده می کنند. با استفاده از خدمات لیزر موهای زائد ، می توان موهایی که در این ناحیه رشد می کنند را خیلی راحت و برای همیشه از بین برد.

علاوه بر قسمت های نامبرده ، از لیزر موهای زائد برای رفع موهای زائد آقایان در قسمت های دیگری از جمله میان دو ابرو ، گوش ، گونه ها ، بینی ، گردن و شانه ، سینه و شکم ، پشت ، بازوها ، کمر و لگن و … نیز استفاده می شود. برای دریافت بهترین نتیجه ، کافی است به بهترین مرکز لیزر اصفهان که خدمات لیزر موهای زائد آقایان را ارائه می دهند ، مراجعه نمایید.

لیزر موهای زائد واژن در مرکز لیزر اصفهان

مرکز لیزر اصفهان

ناحیه تناسلی جزو قسمت های حساس در بدن می باشد که رفع موهای زائد در این قسمت ، ضمن اینکه دارای جنبه زیبایی است ، از نظر بهداشتی نیز اهمیت بالایی دارد. در طی سال های اخیر و با تولید دستگاه های پیشرفته و مدرن ، رفع موهای زائد در این قسمت نیز خیلی آسان صورت می گیرد و ضمن اینکه باعث بهبود ظاهر این قسمت از بدن می شود ، زمینه جذب میکروب و همینطور رشد باکتری را نیز از بین می برد. همینطور خانم ها را از استفاده از انواع تیغ و ژیلت و همینطور مواد موبر خانگی و روش های اپیلاسیون و پردردسر رها می کند.

برای اینکه خطرات و عارضه های ناشی از لیزر موهای زائد بیکینی در بهترین مرکز لیزر اصفهان به حداقل برسد ، سعی کنید برای دریافت این خدمات به مرکزی که دارای تجهیزات پیشرفته است ، مراجعه نمایید.

خدمات لیزر موهای زائد بیکینی

در ادامه به خدمات لیزر موهای زائد واژن در مراکز لیزر اصفهان ، اشاره کرده ایم :

  • لیزر بیکینی پایه : در این نوع لیزر ، قسمت خارجی بیکینی لیزر می شود. این قسمت ناحیه کمی را در بر می گیرد و به همین دلیل نیز درد کمی دارد. کسانی که دارای آستانه تحمل درد پایینی هستند و می خواهند موهای قسمت خارجی مایو و یا شورت را از بین ببرند ، می توانند از خدمات لیزر بیکینی پایه بهره مند شوند.
  • لیزر بیکینی کامل : در این قسمت موهای کل قسمت های زیر مایو و یا شورت و به اندازه چهار سانتی متر تا وسط اندام تناسلی لیزر می شود.
  • لیزر بیکینی برزیلی : در این روش موهای زائدی که در ناحیه بیکینی رشد کرده اند ، به صورت کامل از بین می روند و در نهایت افراد احساس تمیزی و شادابی خواهند داشت.
  • لیزر خط باسن : در لیزر خط باسن ، موهایی که در این قسمت رشد می کنند و مستعد جذب انواع میکروب و باکتری هستند ، از بین می روند. با توجه به اینکه شیو کردن این ناحیه با استفاده از تیغ و یا اپیلاسیون ، آزار دهنده است ، لیزر موهای زائد می تواند روش مناسبی باشد.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی ضرر دارد ؟

لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی ، جزو ایمن ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد در این قسمت می باشد و هیچ ضرری را ندارد. به طوری که نور لیزر به عمق دو الی سه میلی متری پوست انسان نفوذ پیدا می کند و طول موج لیزر توسط ملانین های مو جذب می گردد. به همین دلیل آسیبی به بیکینی و واژن وارد نخواهد شد.

آیا لیزر موهای زائد واژن در مرکز لیزر اصفهان درد دارد ؟

لیزر موهای زائد در ناحیه واژن ، نسبت به دیگر نواحی بدن ، به دلیل اینکه این نقطه حساس تر است ، با کمی درد همراه می باشد. میزان درد ناشی از لیزر موهای زائد در ناحیه واژن با توجه به آستانه تحمل درد در افراد مختلف ، از فردی به فرد دیگر متفاوت است. با این حال اغلب افراد در این ناحیه احساس گز گز و یا سوزش خفیفی را تجربه می کنند.

معمولا برای کاهش درد در ناحیه بیکینی ، کرم و یا ژل های بی حس کننده ، داروهای مسکن از جمله ایبوپروفن یا استامینوفن و همینطور کمپرس سرد بر روی ناحیه تحت درمان پیشنهاد می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کراتینه مو در اصفهان

هزینه لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر اصفهان

یکی از سوالات رایجی که در مورد خدمات لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر اصفهان وجود دارد ، سوال در مورد هزینه این خدمات زیبایی می باشد. هزینه لیزر موهای زائد در تمامی مراکز لیزر ، مقدار ثابت و مشخصی نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی متفاوت است. در ادامه به مهم ترین عوامل در تعیین هزینه لیزر موهای زائد ، اشاره کرده‌ ایم :

  • دستگاه لیزر مورد استفاده و کمپانی تولید کننده آن
  • نوع پوست و موی زیباجو
  • ناحیه مورد نظر برای لیزر موهای زائد
  • خدمات جانبی ارائه شده‌ شامل عینک و یا لوازم یکبار مصرف
  • تعداد جلسات لیزر
  • و …

برای اینکه از قیمت دقیق لیزر موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن در بهترین مرکز لیزر اصفهان مطلع شوید ، با مرکز لیزر مورد نظر خود تماس بگیرید و مطابق با ناحیه مورد نظر برای لیزر که مد نظر دارید ، از هزینه مطلع گردید.

مرتبط بخوانید : دکتر تزریق مزوژل در اصفهان

مراقبت های لازم قبل و بعد از لیزر موهای زائد در اصفهان

مرکز لیزر اصفهان

در صورتی که برای لیزر موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن خود اقدام کرده‌ اید ، برای دریافت بهترین نتیجه ، لازم است قبل و بعد از لیزر موهای زائد ، برخی مراقبت ها را جدی بگیرید. در ادامه به مهم ترین مراقبت هایی که قبل و بعد از لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر اصفهان که رعایت آن ها ضرورت دارد ، اشاره کرده‌ ایم :

مراقبت های لازم قبل از لیزر موهای زائد

لازم به ذکر است مراقبت های لازم قبل از مراجعه برای لیزر موهای زائد ، شامل موارد زیر هستند :

  • برای حداقل یک ماه قبل از اینکه برای لیزر کردن موهای زائد در بدن خود اقدام کنید ، سعی کنید از برنزه کردن پوست خود خودداری نمایید.
  • برای شیو کردن موهای زائد در ناحیه لیزر ، از روش هایی که موها را از ریشه جدا می کند ، استفاده نکنید.
  • قبل از مراجعه برای لیزر موهای زائد ، ناحیه مورد نظر را با تیغ شیو کنید ؛ به طوری که هیچ موی زائدی بر روی آن باقی نماند.

مراقبت های لازم بعد از لیزر موهای زائد

به مراقبت های لازم بعد از مراجعه برای لیزر موهای زائد ، در ادامه اشاره کرده ایم :

  • ممکن است ناحیه لیزر موهای زائد ، تا چند روز پس از درمان ، کمی قرمز ، متورم و حساس باشد. برای کاهش این علائم می توانید از کمپرس سرد در ناحیه مورد نظر استفاده کنید.
  • برای حداقل دو هفته ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، اجتناب کنید.
  • در فاصله بین جلسات ، از روش هایی مثل اپیلاسیون که موها را از ریشه می کند ، استفاده نکنید.
  • پس از لیزر به مدت 48 ساعت ، از حمام کردن با آب داغ خودداری کنید تا از تحریک پوست شما جلوگیری شود.
  • از ویتامین E استفاده نمایید که به بهبود و تسکین پوست شما کمک می کند.
  • از مصرف دئودورانت خودداری کنید چراکه باعث تحریک پوست شما می شود.
  • از محصولات لایه بردار برای اسکراب پوست خود استفاده نکنید.
  • تا چند روز از ورزش کردن‌ و هر گونه فعالیت سنگین که منجر به تعریق بدن شود ، خودداری نمایید.

برای رفع کامل موهای زائد بدن ، به چند جلسه لیزر در مرکز لیزر اصفهان نیاز است ؟

همانطور که اشاره کردیم ، لیزر موهای زائد جزو روش هایی است که با استفاده از آن ، موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن برای یک بازه زمانی طولانی از بین می روند. اما برای دستیابی به این نتیجه ، افراد باید به صورت منظم در جلسات لیزر موهای زائد شرکت کنند.

اغلب افراد پس از 6 الی 8 جلسه لیزر موهای زائد ، به نتیجه می رسند ؛ به طوری که بیش از 70 درصد از موهای زائد در بدنشان از بین می رود. با این حال برای حفظ نتیجه ، افراد باید هر چند ماه یکبار برای شارژ لیزر اقدام کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن پروتئین تراپی مو اصفهان

سوالات متداول 

  • چگونه بهترین مرکز لیزر اصفهان را شناسایی کنیم ؟

ما در مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو ، تعدادی از بهترین مراکز لیزر اصفهان را معرفی کرده‌ ایم.

  • آیا در مرکز لیزر اصفهان ، خدمات لیزر موهای زائد آقایان نیز ارائه می شود ؟

بله ، در بهترین مرکز لیزر اصفهان می توان از خدمات لیزر موهای زائد آقایان نیز بهره مند شد.

  • هزینه لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر اصفهان ، چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد در بهترین مرکز لیزر اصفهان به ناحیه لیزر موهای زائد ، دستگاه لیزر مورد استفاده و … بستگی دارد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *