بهترین مژه کار رشت 💎 معرفی 10 بهترین مرکز کاشت و اکستنشن مژه در رشت

بهترین مژه کار رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مژه کار رشت کیست ؟ یکی از روش های جدید و پرطرفدار آرایشی در سال های اخیر ، کاشت مژه است. در کاشت و یا اکستنشن مژه ، تارهای مصنوعی در میان مژه های طبیعی و اصلی فرد قرار می گیرند. اینگونه در پایان ، مژه های فرد به صورت یکدست و زیبا به نظر می رسد. در صورتی که شما نیز مایل هستید برای کاشت مژه به بهترین مژه کار رشت مراجعه کنید ، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین مراکز کاشت مژه در رشت آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق چربی در رشت – سال 1401 + نظرات مراجعین

معرفی بهترین مژه کار رشت

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز کاشت مژه در رشت را معرفی کرده ایم. اگر شما نیز در این زمینه مراکز معتبری را می شناسید ، حتما ایشان را در بخش نظرات معرفی کنید تا تمامی کاربران بتوانند خدمات با سطح کیفی بالا را دریافت کنند.

سالن زیبایی نشیمل 

بهترین مژه کار رشت

  • آدرس : رشت ، گلسار  ، بلوار سمیه ، خیابان ۱۳۰ ، توحید ۸
  • شماره تماس : 01333754168

سالن زیبایی فاطمه قربانی – بهترین مژه کار رشت

بهترین مژه کار رشت

  • آدرس : رشت ، گلسار ، خیابان ۱۲۲ ، ساختمان فرهام ، طبقه ۲
  • شماره تماس : ۰۹۳۶۰۸۲۹۸۷۳

سالن زیبایی مهان 

بهترین مژه کار رشت

  • آدرس : رشت ، بلوار مطهری ، کوچه اصغر نیا ، ساختمان سونوگرافی طلوع ، طبقه 4
  • شماره تماس : 01333337293

سالن زیبایی مه سیما

بهترین مژه کار رشت

  • آدرس : رشت ، شهرک گل ها ، بلوار دیلمان ، خیابان آذر اندامی
  • شماره تماس : 01333758361

سالن زیبایی گلدیس – بهترین مژه کار رشت

بهترین مژه کار رشت

  • آدرس : –
  • شماره تماس : 01333754168

کاشت مژه چگونه انجام می شود ؟

اکستنشن مژه که البته تحت عنوان کاشت مژه نیز شناخته می شود ، یکی از روش ها و راهکارهایی است که امروزه توسط خانم ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. افرادی که دارای مژه های کم پشت و بی حالت هستند ، می توانند با استفاده از این روش ، مشکل مژه های خود را برطرف کنند.

در روش اکستنشن مژه ، تارهای مژه مصنوعی به صورت تک به تک به مژه های طبیعی چسبانده می شوند که ضخامت ، طول و رنگ مژه ها بهبود پیدا کند. اکستنشن ها از مواد مصنوعی شامل موی سمور ، ابریشم و حتی موی انسان ساخته می شوند. به طوری که پس از قرار گرفتن در لا به لای مژه های طبیعی فرد ، ظاهر طبیعی دارند. در صورتی که برای اکستنشن مژه به سراغ بهترین مژه کار رشت بروید و روش های کاشت کلاسیک و طبیعی را انتخاب کنید ، به سختی قابل تشخیص خواهد بود.

مرتبط بخوانید :بهترین ناخن کار در رشت – 10 بهترین سالن کاشت ناخن در رشت

انواع اکستنشن مژه

با توجه نوع مژه های مصنوعی و همینطور حالت چسباندن آن ها در لا به لای مژه های طبیعی فرد ، روش های مختلفی برای اکستنشن مژه ها استفاده می شود. در ادامه پیرامون رایج ترین انواع اکستنشن مژه ، توضیحاتی را آورده ایم.

کاشت مژه والیوم توسط بهترین مژه کار رشت

در کاشت مژه به روش والیوم ، بین هر دو مژه طبیعی فرد ، دو تا سه مژه مصنوعی به صورت تار به تار قرار می گیرد. کاشت مژه به روش والیوم نسبت به دیگر انواع روش های اکستنشن مژه ، دارای حجم بیشتری می باشد. ضمن اینکه ضخامت تارهای مژه نیز در این روش 0.5 است که منجر به افزایش حجم مژه ها نیز می گردد.

کاشت مژه مگاوالیوم

مگاوالیوم از دیگر روش های اکستنشن مژه است که برای پرپشت تر شدن مژه ها با مژه های مصنوعی به ضخامت 0.3 الی 0.5 مورد استفاده قرار می گیرد. حجم این نوع از اکستنشن برای مژه های کم پشت بسیار مناسب است.

کاشت مژه اسپایکی توسط بهترین مژه کار رشت

اکستنشن اسپایکی یکی از روش های متفاوت برای کاشت مژه می باشد. در این روش تارهای مژه مصنوعی به صورت تک به تک به تارهای طبیعی وصل می شوند و اینگونه مژه ها پررنگ تر به نظر می رسند.

کاشت مژه گربه‌ ای

بهترین مژه کار رشت

در روش کاشت مژه گربه ای ، تارهای مو به صورت یکسان در تمامی قسمت های پلک قرار نمی گیرد. در این روش در بخش کناری چشم ، تعداد و تجمع مژه های مصنوعی بیشتر می شود و چشم حالت و فرم کشیده تری پیدا می کند. به همین دلیل این روش به کاشت مژه گربه ای معروف است.

کاشت مژه سنجابی

کاشت مژه سنجانی از بهترین روش های کاشت مژه برای افرادی است که چشم های آن ها دارای حالت افتاده و بی حال است. در این روش اندازه مژه ها در بخش میانی بلندتر می باشد اما حجم و تعداد تارهای مژه در تمامی نقاط یکسان است.

کاشت مژه کلاسیک توسط بهترین مژه کار رشت

کاشت مژه کلاسیک ، از بهترین روش ها برای کسانی است که به کاشت نچرال علاقه دارند. در این روش بین هر دو تار مژه طبیعی ، یک تار مژه مصنوعی با ضخامت 0.4 قرار می گیرد. حجم و طول مژه ها در این روش کمی بیشتر از مژه های فرد است ، به همین دلیل ظاهر آن بسیار طبیعی می باشد.

کاشت مژه هیبریدی

اکستنشن مژه به روش هیبریدی از نظم و قانون خاصی پیروی نمی کند. در واقع این روش نوعی اکستنشن نامرتب است که طرفداران زیادی دارد.

سوالات متداول 

  • بهترین مژه کار رشت کیست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مژه کارهای رشت را معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت مژه در رشت چقدر است ؟

هزینه کاشت مژه بر اساس نوع کاشت مژه متفاوت می باشد. به همین دلیل بهتر است برای اطلاع از هزینه با مرکز کاشت مژه مورد نظرتان تماس بگیرید.

  • انواع کاشت مژه چیست ؟

انواع کاشت مژه شامل کاشت عروسکی ، کلاسیک ، والیوم ، مگاوالیوم ، فانتزی و … می باشد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت 💎 لیست 5 تایی + نظرات مراجعین

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت کیست ؟ امروزه انجام جراحی های زیبایی ، …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *