آموزشگاه کاشت مژه در اهواز 💎 معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت و اکستنشن مژه در اهواز

آموزشگاه کاشت مژه در اهواز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

آموزشگاه کاشت مژه در اهواز کجاست ؟ به فرآیند اضافه کردن مژه های مصنوعی به مژه های طبیعی افراد ، کاشت مژه می گویند. البته مژه های مصنوعی استفاده شده برای کاشت مژه دارای شکل و ظاهر بسیار زیبا و طبیعی هستند و با کیفیت های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. به طوری که معمولا برای کاشت از جنس های مختلفی شامل موی طبیعی مینک ، سیبل ، پلاستیک و ابریشم استفاده می شود.

این مژه ها وقتی در میان مژه های طبیعی فرد قرار می گیرند ، ظاهر بسیار طبیعی دارند. همین ظاهر طبیعی سبب شده است که امروزه افراد زیادی علاقه مند به انجام اکستنشن مژه باشند. از سویی دیگر برخی نیز مایل به یادگیری این حرفه و مهارت و کسب در آمد از طریق آن می باشند. اما فراموش نکنید که زمانی می توانید از طریق کاشت مژه به درآمد برسید که آن را از افراد متخصص در این زمینه بیاموزید. به همین دلیل در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با بهترین آموزشگاه کاشت مژه در اهواز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : آموزشگاه کاشت ناخن در اهواز 

معرفی بهترین آموزشگاه کاشت مژه در اهواز

محبوبیت کاشت مژه روز به روز در حال افزایش است. به طوری که بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است ، حتی پیش ببنی می شود که تا سال 2025 با رشد 5.2 درصدی نیز همراه باشد. این موضوع زمینه ای را فراهم کرده است که امروزه افزاد زیادی علاقه مند به فعالیت در زمینه کاشت مژه هستند. ضمن اینکه شرایط مناسبی برای فعالیت در این زمینه برای علاقه مندان به یادگیری به حرفه کاشت مژه فراهم شده است تا بتوانند با ارائه خدمات به زیباجویان ، کسب در آمد کنند.

در ادامه تعدادی از بهترین آموزشگاه کاشت و یا اکستنشن مژه در اهواز را معرفی کرده ایم. چنانچه شما نیز در این زمینه آموزشگاه معتبری را می شناسید ، در قسمت نظرات معرفی کنید.

اکستنشن مژه ناهید سلیمانی

آموزشگاه کاشت مژه در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان وهابی ، بین خیابان 7 و 8 خرداد
  • شماره تماس : 090397348

آموزش و اکستنشن تخصصی مژه مائده ویسی

آموزشگاه کاشت مژه در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، 18 غربی ، فاز 2 ، پلام 56
  • شماره تماس : 091658295

آموزش کاشت مژه – سالن جشنواره

آموزشگاه کاشت مژه در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان 6 غربی ، نبش خرداد
  • شماره تماس : 090382861

مرتبط بخوانید : کاشت ریش در اهواز 

اکستنشن مژه غزاله جنادله

آموزشگاه کاشت مژه در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان 11 غربی ، انتهای فاز 2 سالن زیبایی عروس سرا
  • شماره تماس : 09303538559

مرتبط بخوانید : اندولیفت در اهواز

آموزش انواع سبک کاشت مژه در آموزشگاه کاشت مژه در اهواز

انواع سبک های کاشت مژه در مراکز آموزش کاشت مژه در اهواز به هنرجویان آموزش داده میشود. در انواع روش ها در انتخاب مژه ها مواردی شامل طول ، ضخامت ، حجم و میزان انحنا بسیار مهم می باشد. در ادامه رایج ترین و محبوب ترین سبک های کاشت مژه را معرفی کرده ایم.

سبک کاشت مژه طبیعی

معمول ترین و رایج ترین شکل کاشت مژه ، کاشت مژه طبیعی است. در این حالت هدف اصلی ایجاد یک شکل زیبا و کاملا طبیعی برای چشمان می باشد. در این مدل فردی که در حال ارائه خدمات است باید طول مژه ها را بر اساس چشم زیباجو اننتخاب کند. به طوری که پس از اتمام کار تغییر شگرفی در چشمان فرد ایجا نشده باشد و صرفا چهره او به صورت طبیعی زیبا شده باشد.

مرتبط بخوانید :لیفت صورت با نخ در اهواز

آموزش سبک کاشت مژه عروسکی در آموزشگاه کاشت مژه در اهواز

کاشت مژه عروسکی امروزه میان خانم ها به ویژه دختر خانم های جوان بسیار رایج شده است. در این روش مژه های کوتاه تر در ابتدا و انتهای پلک قرار می گیرند و مژه های بلند در وسط پلک افزوده می شوند. از بهترین روش ها برای افرادی با چشم های بادامی است. در این روش چهره از حالت سادگی بیش از اندازه خارج می شود و به شکل طبیعی زیبا می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح پلک در اهواز ( بلفاروپلاستی )

سبک کاشت مژه گربه‌ ای

از دیگر سبک هایی که در آموزشگاه کاشت مژه در اهواز آموزش داده می شود ، سبک کاشت مژه گربه ای می باشد. در این مدل کاشت بلندترین مژه ها در گوشه خارجی چشم ها قرار می گیرند. با حرکت به سمت داخل و گوشه داخلی چشم ها ، طول مژه ها نیز کوتاه تر می شود. این روش برای افرادی که دارای چشم های گردی هستند و می خواهند به روشی چشمان زیباتری داشته باشند ، بهترین گزینه است. چراکه حالت گردی چشم را تغییر می دهد.

توجه داشته باشید که سبک کاشت مژه گربه ای برای افرادی که گوشه های چشم آن ها به سمت بالا و یا پایین انحنا دارد ، مناسب نیست. چراکه منجر به کوچک تر شدن چشم ها و عدم تقارن میان آن ها می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز 

آموزش سبک کاشت مژه حجیم در آموزشگاه کاشت مژه در اهواز

کاشت مژه حجیم نیز جزو محبوب ترین روش های کاشت مژه می باشد که شکل ترکیبی و نامتقارنی دارد. به طوری که مژه های کوتاه و بلند به صورت ترکیبی در کنار یکدیگر به کار می روند. این روش برای انواع چشم مناسب است.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت مو 

سوالات متداول 

  • بهترین آموزشگاه کاشت مژه در اهواز کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین آموزشگاه های کاشت مژه در اهواز را معرفی کرده ایم.

  • هزینه شرکت در دوره های آموزش کاشت مژه در اهواز چقدر است ؟

هزینه شرکت در دوره های آموزش کاشت مژه در اهواز وابسته به نحوه برگزاری دوره شامل خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی و همینطور سرفصل های دوره متغیر است.

  • در دوره های کاشت مژه در اهواز چه روش هایی آموزش داده می شود ؟

معمولا در اغلب دوره های کاشت مژه در اهواز ، روش های رایج برای کاشت مژه شامل کلاسیک ، والیوم ، مگا والیوم ، اسپایکی ، فانتزی و … آموزش داده می شود.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *