اکستنشن مو در کرج 💎 معرفی 10 مرکز اکستنشن مو در کرج

اکستنشن مو در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج کجاست ؟ در شهر کرج ، سالن های زیبایی بسیاری وجود دارند که خدمات اکستنشن مو را به زیباجویان ارائه می دهند. هدف اصلی از خدمات زیبایی اکستنشن مو ، افزایش حجم و عمق موهای طبیعی می باشد. افراد به تناسب سلیقه و علاقه مندی خود ، می توانند قد و حجم موهای خود را با اکستنشن افزایش دهند. اکستنشن مو از جمله روش های بی خطر برای موهاست و به موهای طبیعی فرد آسیبی را وارد نمی کند. به همین دلیل با استقبال بالایی نیز مواجه شده است. در ادامه قصد داریم چندین مرکز برای اکستنشن مو در کرج را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل لب در فردیس کرج 

معرفی بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج

امروزه در سالن های زیبایی ، انواع خدمات زیبایی برای پوست ، مو و ناخن ارائه می شود. یکی از خدمات زیبایی پرطرفدار در میان خانم ها ، اکستنشن مو است که اصلی ترین کاربرد آن ، پنهان کردن بسیاری از مشکلات مرتبط با موها شامل نازکی مو ، ریزش مو و طاسی سر می باشد.

امکان استفاده از خدمات اکستنشن مو در کرج برای تمامی افراد در سنین مختلف امکان پذیر است. اگر داشتن موهایی پرپشت و بلند را دوست دارید ، این روش برایتان مناسب خواهد بود. اگر مایل هستید که اکستنشن مو بدون آسیب دیدن موهای طبیعی شما انجام شود ، توصیه می کنیم که به بهترین مراکز اکستنشن مو در کرج مراجعه کنید و انجام اینکار را به متخصصین در این حوزه بسپارید.

مریم اصلانی

اکستنشن مو در کرج

  • آدرس : عظیمیه ، بلوار کاج ، بین ندا و پامچال ، بالای مبل آرتا ، طبقه دوم ، واحد ۳ ، سالن مرسانا
  • شماره تماس : –

مرتبط بخوانید :  مرکز لیزر در فردیس

رزنگار بیوتی

اکستنشن مو در کرج

  • آدرس : فردیس ، فلکه پنجم ، قریشی جنوبی ، نبش خیابان هفتم غربی ، ساختمان ارین ، سالن زیبایی رزنگار ، طبقه اول ، واحد 2
  • شماره تماس : 02636519557 – 02636519539

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در فردیس

انواع اکستنشن مو

اکستنشن مو در کرج ، در انواع مختلفی و با استفاده از موی طبیعی و موی مصنوعی قابل انجام است که در ادامه پیرامون هر دو روش توضیحاتی را آورده‌‌ ایم.

استفاده از موی طبیعی

استفاده از اکستنشن موی طبیعی ، جلوه طبیعی تری دارد و به موهای افراد شبیه تر می باشد. قیمت اکستنشن مو طبیعی در مقایسه با اکستنشن مو مصنوعی بالاتر است و مشابه با موی طبیعی از قابلیت رنگ کردن ، دکلره و هایلایت برخوردار می باشد.

میزان دوام و ماندگاری اکستنشن مو وابسته به میزان رشد موهای فرد ، بین 3 الی 6 ماه متغیر می باشد. اما در صورتی که افراد مایل باشند موهایی با ظاهر طبیعی داشته باشند ، بهتر است هر 45 روز یکبار برای ترمیم اکستنشن موی طبیعی اقدام نمایند. اگر به یک مرکز اکستنشن مو مراجعه کردید و پیرامون کیفیت موهای طبیعی آن اطمینان نداشتید ، با آتش زدن چند تار مو و از بوی سوختن آن می توانید به راحتی متوجه شوید که آیا موهای مورد استفاده برای اکستنشن طبیعی هستند و یا بافتی مصنوعی دارند.

استفاده از موی مصنوعی

با استفاده از اکستنشن مو مصنوعی، امکان قد دادن به موها تا حداکثر 30 سانتی متر وجود دارد. بیشتر از این میزان ، وزن موها زیاد می شود و به پوست سر فشار آورده و همینطور منجر به ریزش موهای طبیعی نیز می گردد. بهترین قد برای اضافه کردن اکستنشن موی مصنوعی ، 22 سانتی متر است. ماندگاری اکستنشن موی مصنوعی بین 3 الی 4 چهار متغیر می باشد. همینطور زمان مناسب برای ترمیم اکستنشن موی مصنوعی نیز وابسته به سرعت رشد مو و سن فرد ، متغیر است.

مرتبط بخوانید: بهترین بوتاکس در فردیس کرج

انواع روش های نصب اکستنشن مو در کرج

اکستنشن مو در کرج

برای نصب اکستنشن مو در کرج ، از انواع روش ها استفاده می شود که در ادامه قصد داریم پیرامون هر یک از آن ها توضیحاتی را ارائه دهیم.

چسب کراتین

در اولین روش از اکستنشن مو در کرج ، از چسب کراتین استفاده می شود. این نوع چسب کاملا بی خطر است و با توجه به ظرافتی که دارد ، معمولا برای جلوی سر و همینطور برای کسانی که موهایشان نازک و کم حجم است ، کاربرد دارد.

این نوع چسب در بالاتر از ریشه مو چسبانده می شود و سپس موی اکستنشن بر روی آن قرار می گیرد. برای چسباندن‌ اکستنشن مو در کرج از گیره موهای طبیعی و مصنوعی استفاده می گردد تا موها با استفاده از حرارت به یکدیگر فشرده و چسبیده‌ شوند.

رینگ

استفاده از رینگ برای دسته ای از افراد که دارای موهای نازک و کم پشتی هستند ، چندان مناسب نیست چراکه وقتی موها جمع شوند ، رینگ نیز مشخص می گردند. در این روش ، یک رینگ واشر دار در داخل یک شاخه موی مصنوعی قرار می گیرد و سپس آن را با قلاب های مخصوص اکستنشن مو ، به داخل رینگ می کشند. سپس با استفاده از یک انبر مخصوص ، رینگ را فشار می دهند تا بر روی مو ثابت شود. اینگونه اکستنشن موی مصنوعی و یا طبیعی به موهای طبیعی فرد متصل می گردد.

دوخت مو

در دیگر روش برای اکستنشن مو ، از دوخت مو استفاده می شود که در صورتی که توسط متخصص انجام شود ، آسیبی را به موها وارد نمی کند.

 اتصال حرارتی

در این روش ابتدا دسته باریکی از موها را جدا می کنند و سپس به بالاتر از ریشه مو ، چسب خاصی را می زنند. سپس یک دسته باریک از موهای اکستنشن بر روی این چسب قرار می گیرد و در نهایت با استفاده از گیره و انبرک به یکدیگر فشرده‌ می شوند. حرارتی که انبرک وارد می کند ، منجر به ذوب شدن‌ چسب می گردد و اینگونه موهای مصنوعی به موهای طبیعی می چسبند. در این روش احتمال ریزش و آسیب بیشتر می باشد.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در کرج 

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج کجاست ؟

بهترین مرکز اکستنشن مو را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه اکستنشن مو در کرج چقدر است ؟

هزینه اکستنشن مو وابسته‌ به قد و حجمی که مد نظر دارید و همینطور طبیعی و یا مصنوعی بودن‌ اکستنشن مو ، متغیر است.

  • انواع اکستنشن مو در کرج کدام است ؟

اکستنشن مو به دو روش اکستنشن مو طبیعی و مصنوعی انجام می شود.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *