تزریق ژل در کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز تزریق ژل در کرج

تزریق ژل در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز تزریق ژل در کرج چیست ؟ از دید هر فردی ، معیارهای زیبایی نیز متفاوت می باشند. برخی از افراد دارای صورت های استخوانی هستند و برخی دیگر صورت های پرتری را دارند. امروزه گونه های برجسته ، لب های حجیم و خوش فرم و … جزو معیارهای زیبایی به شمار می روند. عوامل بسیاری شامل ابتلا به بیماری ، تغذیه نامناسب ، تغییرات هورمونی ، قرار گرفتن‌ در معرض نور مستقیم خورشید و … منجر به لاغر شدن اجزای صورت می شوند. با این حال یکی از روش های ایمن برای از بین بردن مشکلات لاغری صورت و فرم دهی به صورت ، تزریق ژل است. در صورتی که مایل هستید با اطلاعات بیشتری از تزریق ژل آشنا شوید و با بهترین مرکز تزریق ژل در کرج آشنا گردید ، در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج

معرفی بهترین مرکز تزریق ژل در کرج

در شهر کرج ، تزریق ژل در کلینیک های زیبایی و مراکز بسیاری صورت می گیرد. در صورتی که به دنبال بهترین مرکز تزریق ژل در شهر کرج هستید ، می توانید به مرکزی که در ادامه معرفی کرده‌ ایم ، مراجعه کنید.

کلینیک لیزر و زیبایی نیلوفر

تزریق ژل در کرج

  • آدرس : کرج ، مهرویلا ، خیابان درختی ، سه راه تهران ، مجتمع آفتاب ، طبقه 7 ، واحد 18
  • شماره تماس : 09354095991

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در کرج

کاربرد تزریق ژل در کرج چیست ؟

تزریق ژل در کرج

تزریق ژل در شهر کرج ، دارای کاربردهای بسیار زیادی است. به طوری که از این روش زیبایی برای فرم و حجم دهی به قسمت های مختلف از صورت شامل گونه ، بینی و لب ، زاویه سازی فک و چانه ، رفع خطوط ناشی از افزایش سن ، از بین بردن‌ چین و چروک و یا ناهمواری های روی صورت ، درمان لاغری صورت ، پر کردن فرو رفتگی صورت و یا گودی های مرتبط با اسکار و یا جای زخم ، خوش فرم کردن صورت ، رفع خطوط و انحناهای ظریف در صورت ، بزرگ و برجسته سازی لب های باریک و … استفاده می شود. به منظور راهنمایی شما عزیزان ، در ادامه پیرامون هر یک از کاربردهای تزریق ژل در کرج ، توضیحاتی را آورده ایم.

تزریق ژل خط اخم

تزریق ژل در ناحیه میان دو ابرو و محل خط اخم ، خیلی پرطرفدار است. چین و چروک در ناحیه میان دو ابرو ، چهره را عبوس و اخمو می کند. یکی از دلایلی که منجر به محبوبیت روش تزریق ژل خط اخم شده است ، این است که در بسیاری از موارد تزریق بوتاکس در این ناحیه ، چندان موثر نیست. بوتاکس در جلوگیری از ایجاد چین و چروک ، نقش موثری را دارد ، اما در رفع چین و چروک های عمیق در ناحیه میان دو ابرو تاثیر زیادی ندارد. به طوری که برای رفع فرورفتگی های این قسمت ، از تزریق ژل استفاده می شود که در کم شدن ظاهر عصبانی صورت موثر می باشد و باعث جوانسازی صورت می گردد.

تزریق ژل خط خنده

یکی از رایج ترین و قدیمی ترین کاربردهای تزریق ژل در کرج رفع خط خنده می باشد. این روش باید با دقت و حساسیت بالایی صورت بگیرد ، به طوری که مرز طبیعی میان دهان و گونه از بین نرود. پزشک متخصص بر اساس تعداد خطوط و عمق چین و چروک های ایجاد شده‌ در این ناحیه ، از یک مقدار ژل مشخصی استفاده می کند. به طوری که حداقل از یک میلی لیتر ژل برای رفع خط خنده استفاده می شود. برای پر شدن این خطوط به میزان ژل بیشتری نیاز است.

تزریق ژل چروک چشم در مرکز تزریق ژل در کرج

تزریق ژل در زیر چشم یکی از راه های برگرداندن حجم از دست رفته‌ در این ناحیه می باشد. با این روش دایره های سیاه و گودی های ریز در زیر چشم به راحتی قابل درمان است. البته تزریق ژل در این ناحیه نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد و بهتر است برای تزریق آن به بهترین دکتر مراجعه کنید تا تزریق ژل بدون مشکل برایتان انجام شود.

تزریق ژل چروک پیشانی

وابسته به فرم صورت بیمار ، در ناحیه پیشانی و در قسمت های جلو و طرفین آن ، ژل تزریق می شود تا شکل مناسبی را پیدا کند. کم شدن چین و چروک های ناحیه پیشانی ، منجر به یکدست شدن سطح پوست می شود. معمولا برای بهبود ظاهر پیشانی ، از ترکیب ژل و بوتاکس برای فرم دهی به آن استفاده می شود.

تزریق فیلر برای رفع چروک گردن

برای رفع چین و چروک های روی صورت و همینطور رفع پژمردگی های ایجاد شده‌‌ در این ناحیه ، از تزریق ژل استفاده می گردد. درمان چروک های این ناحیه با تزریق ژل ، دارای نتایج بهتری نسبت به انواع کرم ها و داروها می باشد.

تزریق فیلر برای رفع چروک دست

یکی از اولین قسمت هایی که آثار پیری بر روی آن دیده‌ می شود ، دست ها هستند. برای پر کردن چین و چروک های روی دست و بهبود پژمردگی دست ها ، تزریق ژل و فیلر انتخاب خوبی است.

تزریق ژل لب

لب ها جزو قسمت های اصلی در صورت می باشند که در اثر افزایش سن ، حجم آن‌ ها کم می شود. به طوری که معمولا ارتفاع لب ها و برجستگی آن ها کمتر می شود. تزریق ژل لب ، یکی از بهترین روش هایی است که برای بزرگ تر کردن لب ها مورد استفاده قرار می گیرد و با این روش ضمن بهبود فرم و حجم لب ها ، می توان عدم تناسبی که ممکن است میان لب بالا و پایین وجود داشته باشد را نیز از بین برد. حجم کل لب با تزریق ژل در کرج قابل افزایش می باشد.

خدمات تزریق ژل بینی در  کرج

تزریق ژل در قسمت هایی از بینی که کمی گود است ، صورت می گیرد. در صورتی که در بینی ، انحراف و یا شکستگی جزئی وجود داشته باشد ، برای پر کردن آن ، از تزریق ژل استفاده می شود. امروزه در بسیاری از موارد ، تزریق ژل برای رفع عدم تقارن در بینی و یا پر کردن فرورفتگی های پس از عمل بینی ، مورد استفاده قرار می گیرد.

تزریق ژل گونه 

گونه های برجسته و پر ، امروزه جزو معیارهای زیبایی قرار دارند و در زیبایی چهره نیز بسیار تاثیرگذار هستند. خدمات تزریق ژل ضمن اینکه در رفع چین و چروک های ایجاد شده‌ در این ناحیه موثر است ، به گونه ها حجم و فرم دلخواه را نیز می دهد و باعث صافی پوست در این قسمت می شود. در حقیقت تزریق ژل جزو روش های ایمن و بی خطر برای برجسته سازی و فرم دهی به گونه ها می باشد و نسبت به پروتزهای مصنوعی و گران قیمت نیز روشی مقرون به صرفه تر می باشد.

تزریق‌ فیلر چانه

با دریافت خدمات از بهترین مرکز تزریق ژل در کرج می توان به چانه نیز فرم و حجم دلخواه را داد. تزریق ژل در این قسمت ، مشکل چانه کوچک و همینطور رفع عقب رفتگی چانه را حل می کند. همینطور نسبت به پروتزهای مصنوعی و گران قیمت نیز هزینه مناسبی را دارد.

سایر کاربردهای تزریق ژل در کرج

تزریق ژل در قسمت های دیگری از بدن نیز صورت می گیرد ؛ با این حال توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA ) تائید شده نیست. به طوری که از تزریق ژل برای فرم و حجم دهی به قسمت های مختلف بدن شامل افزایش حجم سینه‌ ها ، افزایش حجم باسن ، حجم‌ دهی به پاها ، تزریق ژل به درون استخوان ، تاندون ، رباط و عضله و … استفاده می شود.

هزینه تزریق ژل چقدر است ؟

تزریق ژل در کرج

هزینه تزریق ژل در کرج بر اساس فاکتورهای مختلفی متغیر می باشد. در ادامه به مهم ترین عواملی که در تعیین هزینه نهایی تزریق ژل تاثیرگذار است ، اشاره کرده‌ ایم :

  • مقدار ژل مورد نیاز برای تزریق در قسمت مورد نظر در صورت
  • عمق چین و چروک در ناحیه روی صورت
  • نوع و برند ژل
  • و …

برخی از برندهایی که در روند تزریق ژل در کرج مورد استفاده قرار می گیرند ، شامل برندهای رستیلان ، پرلن ، رادیس و ژوویدرم هستند. هر یک از این برندها دارای قیمت های مختلفی می باشند. وابسته به ناحیه تزریق ژل و همینطور مقدار ژل مورد نیاز ، پزشک یکی از این برندها را انتخاب می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست آقایان کرج

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز تزریق ژل در کرج کجاست ؟

بهترین مرکز تزریق ژل در کرج را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه تزریق ژل در کرج ، چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل در کرج بر اساس نوع و برند ژل ، مقدار ژل مصرفی ، دستمزد پزشک متخصص و … متغیر است.

  • عوارض تزریق ژل در کرج چیست ؟

از عوارض تزریق ژل در کرج می توان به تورم ، درد ، قرمزی ، خارش ، کبودی ، واکنش های آلرژیک و حساسیت و … اشاره نمود.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *