مرکز لیزر کرج 💎 معرفی 8 بهترین مرکز لیزر کرج + نظرات

مرکز لیزر کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز لیزر کرج کجاست ؟ یکی از بهترین و ایمن ترین روش هایی که برای رفع موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد ، لیزر موهای زائد بدن می باشد. این روش نسبت به دیگر روش های رایج از جمله استفاده از موم و یا وکس ، تیغ و ژیلت ، اپیلاسیون و … دارای نتایج ماندگارتری است.

دستگاه لیزر بدون ایجاد درد و یا عارضه پوستی ، موهای زائد را به صورت دائمی و همیشگی از بین می برد. از دیگر مزایایی که دریافت خدمات از بهترین مرکز لیزر در کرج به همراه دارد ، می توان به اینکه روشی بی خطر و ایمن است ، اشاره نمود. ضمن اینکه در صورتی که افراد به صورت مرتب در جلسات لیزر شرکت کنند ، با این روش بیش از 70 درصد از موهای زائد بدن آن ها از بین می رود. در ادامه همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری از لیزر موهای زائد بدن و همینطور بهترین مرکز لیزر کرج آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل در کرج

معرفی بهترین مرکز لیزر کرج 

با افزایش آگاهی عمومی نسبت به خدمات لیزر موهای زائد و مزیت هایی که این روش به همراه دارد ، امروزه مراکز بسیاری انواع دستگاه های لیزر را تهیه کرده‌‌ اند و خدمات لیزر موهای زائد را به بانوان و آقایان ارائه می دهند.

تمامی مراکز لیزر مجهز به دستگاه های پیشرفته ، پزشک متخصص ، اپراتور باتجربه و حرفه ای نیستند ، به همین دلیل تمامی این مراکز خدمات باکیفیتی را ارائه نمی دهند. در ادامه چند مرکز معتبر از مراکز لیزر در کرج را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم.

دکتر شمیم ویسه

مرکز لیزر کرج

  • آدرس : کرج ، چهار راه طالقانی ، به سمت آزادگان ، خیابان مرجان (پوشاک خانواده) ، روبروی مركز جراحی پاستور ، پلاک ١٣٨
  • شماره تماس : 09107784358

کلینیک لیزر و زیبایی نیلوفر

مرکز لیزر کرج

  • آدرس : کرج ، مهرویلا ، خیابان درختی ، سه راه تهران ، مجتمع آفتاب ، طبقه 7 ، واحد 18
  • شماره تماس : 09354095991

مطب سامان اسکین

مرکز لیزر کرج

  • آدرس : کرج ، میدان توحید ، نرسیده به خیابان امیری ، نبش بانک سامان ، طبقه ۴ ، واحد ۴۵
  • شماره تماس : 02632243541

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج

نحوه لیزر موهای زائد بیکینی در کرج

لیزر بیکینی امروزه برای رفع موهای زائد در قسمت شرمگاهی انجام می شود. در صورتی که افراد تمایل داشته‌ باشند ، لیزر باسن و خط باسن نیز همراه با لیزر بیکینی صورت می گیرد. برای از بین بردن موهای زائد در ناحیه بیکینی ، از اشعه لیزر استفاده می شود. به طوری که اشعه لیزر توسط پوست جذب می شود و فولیکول های مو را از بین می برد.

بر خلاف دیگر روش ها از جمله اپیلاسیون و یا اصلاح موها با استفاده از ژیلت ، این روش باعث تحریک پوست در ناحیه بیکینی نمی شود. به طوری که پس از اتمام جلسات لیزر درمانی ، به دلیل اینکه فولیکول های مو از بین می روند و رشد موها متوقف می شوند ، مویی در این ناحیه نیز رشد نمی کند.

برخی از افراد با یک باور اشتباه ، تصور می کنند که لیزر بیکینی منجر به نازایی و یا بروز مشکلاتی برای بانوان می شود ، این در حالی است که لیزر موهای زائد در ناحیه بیکینی و باسن ، جزو روش های امن و بی خطر برای رفع موهای زائد به شمار می رود. دلیل این موضوع این است که در این روش ، نور لیزر در عمق دو الی سه میلیمتری پوست نفوذ پیدا می کند و به همین دلیل نیز آسیبی را به پوست و مو وارد نمی کند. همینطور باید اشاره کنیم که این روش دارای ماندگاری طولانی تری است.

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ممنوع است ؟

مرکز لیزر کرج

در کلینیک لیزر در کرج ، لیزر موهای زائد به تمامی افراد توصیه نمی شود و با ممنوعیت هایی نیز همراه است. در ادامه به افراد منع از انجام لیزر موهای زائد در کرج اشاره کرده‌ ایم :

  • افرادی که از ماینوکسیدیل برای رفع پرمویی و پرپشت شدن موهایشان استفاده می کنند ، بهتر است تا پایان دوره مصرف این دارو ، لیزر موهای زائد را به تعویق بیاندازند.
  • کسانی که دچار اگزما و آکنه هستند ، در صورتی می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند که بر روی آکنه آن ها عفونتی وجود نداشته باشد. در غیراینصورت لیزر منجر به پخش عفونت می شود.
  • لیزر موهای زائد منجر به ایجاد زخم و سوختگی نمی شود. در صورتی که افراد مبتلا به کلوئید باشند ، ممکن است لیزر منجر به سوختن پوست و ایجاد گوشت اضافه شود. به همین دلیل بهتر است افرادی که دارای کلوئید هستند ، از لیزر موهای زائد استفاده نکنند.
  • افراد مبتلا به بیماری های پوستی ، در صورت تجویز پزشک می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند. معمولا لیزر موهای زائد به مبتلایان به بیماری های پوستی حاد ، پیشنهاد نمی شود.
  • مصرف کنندگان داروی راکوتان ، برای لیزر موهای زائد گزینه مناسبی نیستند ؛ چراکه مصرف راکوتان باعث نازک شدن پوست می شود و اثربخشی لیزر را کم می کند.
  • افرادی که باردار هستند ، بهتر است از لیزر کردن شکم و ناحیه تناسلی خود خودداری کنند. دلیل این موضوع این است که زمینه انتقال هر گونه مشکل و خطر برای لیزر موهنای زائد به حداقل برسد.
  • در صورتی که در مناطقی که قصد لیزر موهای زائد آن را دارید ، زخم عفونی وجود داشته باشد ؛ بهتر است از لیزر موهای زائد خودداری شود.
  • کسانی که از سولاریوم و حمام آفتاب استفاده کرده اند ، نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند.
  • افرادی که دارای تبخال فعال هستند ، در صورت تجویز پزشک ، می توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند.

لیزر موهای زائد برای هر فردی با علائم ذکر شده ممنوع می باشد و در صورت تجویز پزشک خود ، می تواند برای رفع موهای زائد خود از لیزر استفاده کند.

کدام بیماری ها مانع انجام لیزر موهای زائد است؟

برخی بیماری ها ، در روند درمانی لیزر موهای زائد تداخل ایجاد می کنند. از مهم ترین بیماری هایی که افراد مبتلا به آن ها نباید از خدمات لیزر موهای زائد استفاده کنند ، می توان به بیماری هیرسوتیسم ، بیماری های آلرژیکی ، درماتوز بولوتیک ، بیماری های عفونی و قارچی ، سیمپلکس یا تبخال ، زگیل تناسلی فعال ، اختلال هورمونی و ابتلا به بیماری های کهیر پوستی ، بیماری های خود ایمنی و …اشاره نمود.

خانم ها و آقایانی که به بیماری های مذکور مبتلا می باشند ، کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد نیستند. به طوری که اگر مبتلایان به بیماری های نامبرده از خدمات لیزر موهای زائد استفاده کنند ، ممکن است به نتیجه ای که مد نظر دارند ، دست پیدا نکنند. به همین دلیل افرادی که مبتلا به یک بیماری زمینه ای هستند ، پیش از اینکه از خدمات لیزر موهای زائد استفاده کنند ، باید با پزشک خود مشورت کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست آقایان کرج

اقدامات لازم قبل و بعد از لیزر موهای زائد بدن

مرکز لیزر کرج

برای دریافت نتیجه بهتر از لیزر موهای زائد ، افراد باید برخی اقدامات را قبل و بعد از جلسات لیزر انجام دهند. در ادامه به این اقدامات اشاره کرده‌ ایم :

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد

  • از مصرف لوسیون و یا محصولات آرایشی و بهداشتی بر روی پوست خود در ناحیه تحت درمان ، خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از بروز آسیب های احتمالی ، برای دو هفته قبل از درمان ، از محصولات برنزه کننده و یا اسپری برنزه کننده بر روی پوست خود خودداری نمایید.
  • برای حداقل سه روز قبل از لیزر موهای زائد و همینطور سه روز بعد از لیزر موهای زائد ، در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.
  • برای حداقل چهار هفته پیش از لیزر موهای زائد ، از اپیلاسیون ، موچین ، بند انداختن پوست و … در ناحیه لیزر خودداری کنید. به طور کلی استفاده از روش هایی که موها را از ریشه می کند ، پیش از لیزر موهای زائد ، ممنوع است. اصلاح موها باید قبل از لیزر موهای زائد و با تیغ صورت بگیرد.

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

  • پس از جلسات لیزر موهای زائد ، از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید ، خودداری نمایید. در صورتی که مجبور به بیرون رفتن‌ از خانه هستید ، از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.
  • برای چهار ساعت پس از لیزر موهای زائد ، حمام نکنید.
  • در صورتی که احساس درد و یا سوزش دارید ، در ناحیه لیزر موهای زائد از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • برای 48 ساعت بعد از لیزر موهای زائد ، از رفتن به سونا ، جکوزی ، استخر آب گرم و … خودداری نمایید.

عوامل موثر در هزینه لیزر موهای زائد در کرج

مرکز لیزر کرج

در تعیین هزینه لیزر موهای زائد بدن ، فاکتورهای متعددی تاثیرگذار می باشند. در ادامه پیرامون عوامل موثر در هزینه لیزر موهای زائد در کرج ، توضیحاتی را آورده ایم.

دستگاه لیزر

امروزه برای لیزر موهای زائد در بدن ، از دستگاه های لیزر متفاوتی نیز استفاده می شود. هر یک از دستگاه های لیزر که از سوی برندهای مختلفی نیز به بازار عرضه شده‌ اند ، دارای قابلیت های مختلفی نیز می باشند. هر چه قدر برند دستگاه لیزر معتبرتر باشد ، دارای کیفیت بالاتری نیز می باشد و در رفع موهای زائد نیز قدرت بالاتری را دارد. از سویی دیگر هر چه دستگاه لیزر مورد استفاده کیفیت بالاتری داشته باشد ، در نهایت هزینه هر جلسه لیزر موهای زائد نیز بیشتر می شود.

تعداد جلسات لیزر در کرج

در مرکز لیزر خوب در کرج لیزر موهای زائد در یک جلسه صورت نمی گیرد. به طوری که برای تکمیل جلسات لیزر ، به چندین جلسه لیزر درمانی نیاز است. به طوری که افراد برای رسیدن به نتیجه باید در 6 الی 8 جلسه لیزر شرکت کنند. هر چه تعداد جلسات لیزر بیشتر شود ، قطعا هزینه نهایی که برای لیزر یک ناحیه از بدن و یا کل بدن باید پرداخت شود نیز بالاتر می رود.

نواحی تحت لیزر

از دیگر عامل هایی که در هزینه نهایی لیزر موهای زائد بدن تاثیرگذار می باشد ، نواحی تحت لیزر است. به طوری که لیزر موهای زائد برای قسمت های مختلفی از بدن و صورت قابل انجام است. برخی نواحی به دلیل گستردگی و تراکم بالای موهای زائد ، با هزینه لیزر موهای زائد بیشتری نیز همراه هستند.

موقعیت مکانی مطب

موقعیت قرارگیری مطب و یا کلینیک لیزر نیز در هزینه لیزر موهای زائد در بدن ، تاثیر بسیار زیادی را دارد. هر چه قدر که موقعیت مکانی مطب و کلینیک لیزر بهتر باشد و مراجعه کنندگان دسترسی بهتری به آن داشته باشند ، هزینه لیزر نیز بالاتر می رود.

لیزر موهای زائد برای چه سنی مناسب است ؟

تمامی افراد در سنین مختلف ، علاقه مند هستند پوستی صاف و بدون حتی یک تار موی زائد باشند. اما سوالی که برای اغلب افراد وجود دارد ، این است که بهترین سن برای لیزر موهای زائد ، چه سنی است ؟ آیا لیزر موهای زائد در هر سنی امکان پذیر است ؟ در پاسخ باید بگوییم که لیزر موهای زائد برای افراد بالای 18 سال توصیه می شود.

دلیل اینکه بهترین سن برای لیزر موهای زائد ، بالای 18 سال است ؛ این موضوع می باشد که افراد در این سن به یک الگوی رشد موی تثبیت شده‌ رسیده اند. البته در سنین کمتر و برای نوجوانانی که به بلوغ رسیده‌ اند و رشد بیش از اندازه مو را تجربه می کنند نیز لیزر موهای زائد انجام می شود.

در حالت کلی بهتر است افراد برای تصمیم گیری جهت لیزر و یا عدم لیزر موهای زائد در بدن خود ، به پزشک متخصص مراجعه کنند تا برنامه درمانی لیزر موهای زائد مطابق با نیازها و اهداف فردی آن ها صورت بگیرد تا در نهایت بتوانند از جلسات لیزر درمانی موهای زائد ، به بهترین نتیجه برسد.

لازم به ذکر است که افراد با افزایش سن نیز تغییراتی را در الگوی رشد موهای خود تجربه می کنند و حتی ممکن است شاهد رشد بیش از اندازه موهایشان در مناطق خاصی از بدنشان باشند. برای این دسته از افراد نیز لیزر موهای زائد ، با بازدهی بالایی همراه است.

مرکز لیزر کرج

بسیاری از متخصصان بر این باور هستند که زنان باردار نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند. با اینکه بر روی مضررات و عوارض لیزر موهای زائد برای زنان باردار ، تحقیقات کاملی صورت نگرفته است ، با این حال لیزر موهای زائد برای زنان باردار با برخی ضررها نیز همراه است. برای زنان باردار ، لیزر موهای زائد در اطراف سینه و در ناحیه بیکینی ، ممکن است با درد بیشتری همراه باشد.

اشاره کوتاهی کردیم که لیزر موهای زائد بر روی بانوان باردار هیچ آسیبی را به همراه ندارد و دلیل این موضوع این است که لیزر به عمق کمی از پوست نفوذ پیدا می کند. تضمینی وجود ندارد که امواج لیزر موهای زائد برای جنین خطرناک نیست و به همین دلیل نیز توصیه می شود بانوان باردار لیزر موهای زائد را به بعد از دوران بارداری موکول کنند.

در دوران بارداری هورمون های خانم باردار ثابت نیست و در یک سطح یکسانی قرار ندارد ، به همین دلیل ناشی از تغییرات هورمونی ، ملانین خون نیز تغییر می کند و رنگدانه های پوست تیره تر می شوند. تغییرات هورمونی ، باعث قوی تر شدن فولیکول های مو نیز می شود. بهتر است افرادی که قصد دارند از لیزر موهای زائد به بهترین نتیجه برسند ، لیزر موهای زائد را تا بعد از ثبات هورمون ها پس از دوران بارداری و اتمام دوره شیردهی به تعویق بیاندازند.

آیا لیزر موهای زائد برای زنان شیرده ضرر دارد ؟

یکی از سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد ، سوال در این مورد است که آیا لیزر برای زنانی که در دوران شیردهی قرار دهند ، ضرر دارد یا خیر. در دوران شیردهی ، لیزر موهای زائد به دلیل تغییرات هورمونی که در این دوران صورت می گیرد ، با نتایج و بازدهی مطلوبی همراه نیست. ضمن اینکه ممکن است تغییرات هورمونی در این دوران ، منجر به بروز عارضه های جانبی لیزر موهای زائد نیز شود.

رشد موها در این دوران به شدت تحت تاثیر هورمون ها می باشد. چرخه رشد مو در بدن بانوان باردار تغییر می کنند و در دوران شیردهی نیز ادامه دارد ؛ به همین دلیل سبب می شود افراد به نتیجه دلخواه از لیزر موهای زائد نرسند.

هایپرپیگمانتاسیون یکی از عارضه های لیزر موهای زائد در بدن است و به معنای افتادن لک بر روی پوست است. این بیماری ناشی از تجمع غیرعادی رنگدانه های روی سطح پوست رخ می دهد. لیزر در دوران بارداری و شیردهی ، احتمال هایپرپیگمانتاسیون را در بانوان بالاتر می برد.

لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد ممکن است در بانوان باردار و شیرده با درد نیز همراه باشد. به همین دلیل بهترین متخصصان برای کاهش درد از کرم های بی حسی استفاده می کنند. در صورتی که این مواد از طریق پوست و خون ، وارد شیر مادر شود ، ممکن است مشکلات جدی را برای کودک شیرخوار به همراه داشته باشد. به همین دلیل بهتر است مادرانی که در دوران شیردهی قرار دارند ، از لیزر موهای زائد استفاده نکنند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در کرج

لیزر موهای زائد در کرج چه عوارضی دارد ؟

لیزر موهای زائد جزو روش های کم عارضه و ایمن برای از بین بردن موهای زائد در بدن می باشد. با این حال ممکن است افراد با مراجعه به مراکز نامعتبر و به دلیل استفاده از دستگاه های لیزر بی کیفیت ، اپراتور بی تجربه و … برخی عارضه ها را تجربه کنند. در ادامه به برخی از عارضه های رایج لیزر موهای زائد اشاره کرده‌ ایم :

  • سوختگی
  • خارش
  • درد
  • بیحسی پوست در ناحیه تحت درمان
  • سوزش
  • قرمزی در پوست
  • تورم فولیکول های ریشه مو
  • و …

البته باید اشاره کنیم که هیچ یک از عارضه های نامبرده ، جدی نیستند و پس از مدتی نیز به صورت خود به خودی و طبیعی از بین می روند.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر در کرج کجاست ؟

بهترین مرکز لیزر کرج  را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه هر جلسه لیزر در بهترین مرکز لیزر کرج ، چقدر است ؟

هزینه هر جلسه لیزر در بهترین مرکز لیزر کرج بر اساس ناحیه تحت درمان ، دستگاه لیزر موهای زائد و … متغیر است.

  • آیا زنان باردار و بانوان شیرده نیز می توانند از خدمات لیزر موهای زائد در کرج ، استفاده کنند ؟

بهتر است بانوان باردار و زنان شیرده از خدمات لیزر موهای زائد در مرکز لیزر کرج استفاده نکنند و دریافت این خدمات را تا بعد از زایمان و تا پایان دوره شیردهی به تعویق بیاندازند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *