کلینیک دامپزشکی در کرج – لیست 10 تایی بهترین کلینیک های دامپزشکی کرج

کلینیک دامپزشکی در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

چگونه می توان از بهترین کلینیک دامپزشکی در کرج مطلع شد ؟ بسیاری از افراد برای دریافت خدمات پزشکی حیوان خانگی خود به دنبال بهترین کلینیک هستند تا با انجام چکاپ های دوره ای از وضعیت سلامتی حیوان خود آگاه باشند. برای اطلاع از بهترین کلینیک دامپزشکی در کرج تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید:قالیشویی در کرج

بهترین کلینیک دامپزشکی در کرج

یکی از چالش هایی که افرادی که دارای حیوان خانگی هستند ، با آن مواجه می باشند ؛ پیدا کردن یک کلینیک دامپزشکی خوب می باشد تا بتوانید تمامی خدمات پزشکی مرتبط با حیوان خود را دریافت کنند. به همین دلیل در ادامه به تعدادی از بهترین کلینیک های دامپزشکی در کرج اشاره کرده ایم :

درمانگاه دامپزشکی ابوریحان کرج

  • آدرس : کرج ، مهرویلا ، میدان معلم ، ساختمان اورانوس ، درمانگاه دامپزشکی ابوریحان
  • شماره تماس : 02633500180

بیمارستان دامپزشکی 14مهرکرج

  • آدرس : کرج ، ​سه راه گوهر دشت ، خیابان میثم 4
  • شماره تماس : 02634406364

کلینیک و پت شاپ رویال البرز  در کرج

  • آدرس : کرج ، ​جهانشهر ، خیابان استانداری ، مجتمع تجاری آراکس ، طبقه منفی یک ، واحد 15
  • شماره تماس : 02634459288

مرتبط بخوانید :دامپزشکی مهرشهر

 دامپزشکی چنیکا کرج

  • آدرس : کرج ، ​خیابان بهار ، طالقانی شمالی ، ابتدای خیابان بهار ، نبش کوچه شهید کشت دار ، طبقه فوقانی داروخانه دکتر ناصر بخت ، پلاک 638 ، طبقه 8 ، واحد 4
  • شماره تماس : 09351686232

کلینیک دامپزشکی دکتر کیومرث وحدانیان در کرج

  • آدرس : کرج ، ​محمد شهر ، بلوار امام خمینی ، بلوار دشت بهشت ، اوایل خیابان نیستان دوم
  • شماره تماس : 02636200568

مرتبط بخوانید : بهترین جراح بینی در کرج 

خدمات ارائه شده در کلینیک دامپزشکی در کرج

بسیاری به دنیال کلینیکی هستند که ارائه دهنده تمامی خدمات پزشکی مرتبط با حیوانات خانگی باشد ، تا بتوانند با ایجاد پرونده پزشکی برای حیوان خانگی خود ، ضمن انجام چکاپ های دوره ای ، در صورت وجود مشکل در سلامتی حیوان نیز آن را برطرف نمایند. در ادامه به مهم ترین خدماتی که در کلینیک دامپزشکی در کرج ارائه می شود ، پرداخته ایم :

 مرتبط بخوانید: عکاسی بارداری در کرج

1.دندانپزشکی حیوانات

در هر کدام از کلینیک های معتبر دامپزشکی ، خدمات مرتبط با دندانپزشکی حیوانات نیز ارائه می شود. در زمینه دندانپزشکی حیوانات ، تمامی خدمات مرتبط با ترمیم کردن دندان و ریشه دندان ، عصب کشی ، انجام پروتز های دندانی ، جرم گیری ، رفع بیماری های مرتبط به لثه ، از بین بردن بوی بد دهان حیوان و … ارائه می شود. متخصصان در این بخش از انواع دستگاه های مجهز شامل تجهیزات مرتبط با جرم گیری ، اولتراسونیک و کلیه لوازم تخصصی جراحی های فک استفاده می کنند.

2.عقيم سازی

از دیگر خدمات که در اکثر کلینیک های دامپزشکی ارائه می شود ، عقیم سازی است. عقیم سازی به معنای نابارور کردن حیوانات است که طی آن اندام جنسی حیوانات و یا قسمتی از آن حذف می شود. برای حیوانات ماده از واژه عقیم کردن و برای حیوانات نر از عبارت اخته کردن استفاده می شود که هر دو دارای معنای مشابهی هستند.

3.واکسیناسیون در کلینیک دامپزشکی در کرج

از واکسن زدن برای جلوگیری از بیماری حیوانات خانگی استفاده می شود و منجر به بقای طولانی تر او می گردد. هر کدام از بیماری ها دارای واکسن های متفاوتی هستند که مهم ترین آن ها واکسن های سه گاه گربه و واکسن های هشت گانه سگ است.

4.اصلاح موی حیوانات

از دیگر خدمات ارائه شده در کلینیک های دامپزشکی ، اصلاح موی حیوانات خانگی است. اصلاح کردن موی حیوانات تاثیر بسیاری در نگهداری درست از آن ها دارد. اینکار ضمن اینکه ریزش شدید موی حیوانات خانگی را کم می کند ، مشکلات مرتبط با نظافت آن ها را نیز برطرف می کند. همینطور حیوانات خانگی پس از اصلاح مو زیباتر و پاکیزه تر به نظر می رسند.

اصلاح موی حیوانات به خصوص در فصول گرم سال ، از گرمازدگی آن ها جلوگیری می کند و با کم ترین گره خوردگی موهای آن ها ، سلامت پوست و موهایشان را بهبود می بخشد.

مرتبط بخوانید : مرکز لازک چشم در کرج 

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک دامپزشکی در کرج کجاست ؟

برای اطلاع از بهترین کلینیک دامپزشکی در کرج به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • آیا اصلاح موی حیوانات خانگی نیز در کلینیک های دامپزشکی انجام می شود ؟

بله ، در اکثر کلینیک های دامپزشکی خدمات مرتبط با اصلاح موی حیوانات خانگی ارائه می شود.

  • در کلینیک دامپزشکی چه خدماتی ارائه می شود ؟

در کلینیک های دامپزشکی خدماتی شامل معاینات دوره ای ، تشخیص بیماری ، مراقبت ویژه بیماران اورژانسی ، ویدیو اتوسکوپ ، رادیولوژی اورژانسی ، اندازه گیری فشار خون و چشم سگ و گربه ، جرم گیری دندان ها ، آرایش ، اصلاح ، شست و شو و … انجام می شود.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *