آموزشگاه کامپیوتر تهران 💎 معرفی 10 بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران + نظرات مراجعین

آموزشگاه کامپیوتر تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران کجاست ؟ امروزه آشنایی با کامپیوتر و کار کردن با آن ، تبدیل به یک ضرورت شده است و از مهم ترین نیازهای جامعه و مردم می باشد. به همین دلیل بسیاری از مردم به دنبال شرکت در کلاس های کامپیوتر و همینطور دریافت مدرک در این زمینه هستند تا ضمن آشنایی با این حوزه ، مدرک معتبر برای ارائه جهت استخدام در زمینه های مختلف نیز دریافت کنند. این مقاله از وبسایت پاسخ تو را به منظور راهنمایی شما عزیزان به معرفی بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران اختصاص داده ایم. همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : آموزشگاه موسیقی تهران

معرفی بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران

از پرکاربردترین و پردرآمدترین مشاغل ، کارهای مرتبط با کامپیتوتر می باشد. مهم نییست شما دنبال چه کاری هستید ، آنچه که اهمیت دارد ، این موضوع می باشد که در هر کاری نیاز به کار کردن با کامپیوتر دارید. از سویی دیگر هرچه مهارت های خود را در زمینه کار با کامپیوتر افزایش دهید ، شانس بیشتری برای پیدا کردن یک شغل خوب خواهید داشت. امروه برای استخدام در هر شغلی ، به مدرک معتبر نیاز می باشد. برای دریافت مدرک کامپیوتر و همینطور دریافت گواهینامه های مختلف و مرتبط با کامپیوتر باید به سراغ آموزشگاه های معتبر نیز بروید. در ادامه تعدادی از بهترین آموزشگاه های کامپوتر تهران را برایتان معرفی کرده ایم.

آموزشگاه کامپیوتر راه ذکریا در تهران

بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران

  • آدرس : تهران ، آیت الله کاشانی ، ابتدای شاهین جنوبی
  • شماره تماس : 02144088914 – 09121572006

آموزشگاه‌ کامپیوتر گام نوین تهران

بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران

  • آدرس : تهران ، ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، نبش خیابان مریم ، پلاک 2279 ، واحد 6
  • شماره تماس : 0218879260

کلاس کامپیوتر الماس دانش

بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران

  • آدرس: تهران ، سهروردی شمالی ، نرسیده به بزرگراه رسالت ،  کوچه حاج حسنی ، پلاک ۴۰
  • شماره تماس : ۰۲۱۸۸۷۳۴۷۸۷

آموزشگاه کامپیوتر بزرگ امید رایانه

بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران

  • آدرس : تهران ، دریا ، خیابان مطهری شمالی ، خیابان عیسی پور
  • شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۶۰۵۵۲

آموزشگاه‌ کامپیوتر ثمین

بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران

  • آدرس : تهران ، شهر آرا ، خیابان ستارخان ، خیابان شهر آرا
  • شماره تماس:  ۰۲۱۸۶۰۱۷۱۰۲

مرتبط بخوانید : آموزشگاه آرایشگری مردانه تهران

ویژگی های بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران

بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران دارای ویژگی هایی می باشد که آن را از دیگر آموزشگاه ها متمایز می کند. از مهم ترین ویژگی های آموزشگاه کامپیوتر تهران موارد زیر هستند :

  • بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران دارای اساتید برجسته و حرفه ای هستند که دوره ها را با بالاترین کیفیت به هنرجویان آموزش می دهند.
  • آموزشگاه کامپیوتر تهران دارای محیط مناسبی برای آموزش است. بی شک ارائه اطلاعات به کارآموزان در محیطی مناسب ، منجر به افزایش بازدهی از کلاس ها نیز می گردد.
  • در بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران‌ جدیدترین و به روزترین تکنولوژی های کمک آموزشی استفاده می شود.
  • در آموزشگاه های حرفه ای کامپیوتر ، زمانبدی مناسبی برای کلاس ها در نظر گرفته شده است و کلاس ها در ساعات مختلفی برگزار می گردند.
  • بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران‌ پس از اتمام دوره آموزشی نیز به فراگیران مدرک معتبر می دهند.

مرتبط بخوانید : آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

آموزش مهارت های هفت گانه دوره ICDL در بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران

بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران

از جمله دوره های آموزشی در بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران ، آموزش مهارت های هفت گانه دوره ICDL می باشد. کلمه ICDL در حقیقت مخفف عبارت Internashnal Computer Driving License است که معنی آن گواهینامه بین المللی کار کردن با کامپیتوتر است. در این دوره 7 مهارت در زمینه کامپیتوتر و خدمات اداری به متقاضیان آموزش داده می شود. در ادامه به 7 دوره مهم که برای اعطا مدرک ICDL به متقاضیان برگزار می گردد ، اشاره کرده ایم.

آموزش مفاهيم ابتدایی و کلی فناوری اطلاعات

اولین دوره ICDL ، آموزش مفاهیم ابتدایی در فناوری اطلاعات و همینطور نحوه کار کردن با سخت افزار های کامپیتور و نرم افزارهای آن می باشد. ضمن اینکه اینکه اطلاعات پایه و مقدماتی از شبکه های اطلاعاتی و کاربرد روزانه برنامه های کاربردی کامپیوتر نیز در این دوره آموزش داده می شود.

آموزش استفاده از سیستم عامل ویندوز (windows)

در این دوره نحوه استفاده از کامپیوتر و سیستم عامل آن یعنی ویندوز به متقاضیان آموزش داده می شود تا بتوانند در زمینه های مختلف ، تنظیمات دلخواه را در ویندوز اعمال کنند. در حقیقت تمامی افراد باید بتوانند از عهده کار کردن و مدیریت فایل های رایانه ای شامل کپی ، حذف و … به آسانی برآیند.

آموزش استفاده از نرم افزار  وزد (Word)

سومین دوره ICDL مرتبط با استفاده از نرم افزار ورد می باشد. موارد مرتبط با پردازش متن شامل ایجاد متن ، ویرایش متن ، قالب بندی ، جدول بندی ، کار کردن با تصاویر و … در این دوره آموزش داده می شود.

آموزش استفاده از صفحه گسترده (Excel) 

در دوره بعدی از ICDL ، فراگیران باید با مفهوم برنامه های صفحه گسترده شامل ايجاد ، ويرايش ، قالب بندی ، جدول بندی و … آشنا شوند. همینطور فرمول های مقدماتی ریاضی و کاربردی را نیز فرا می گیرند تا اینگونه بتوانند با کاربردهای روزانه اکسل آشنا شوند.

آموزش استفاده از نرم افزار پایگاه داده‌ ها (Access) 

در این مهارت، فراگیران با مفهوم پایگاه داده در کامپیوتر و همینطور ایجاد و ویرایش حالت مقدماتی جداول پایگاه داده ای و همینطور پرس و جوهای مقدماتی آشنا می گردند.

آموزش استفاده از نرم افزار ارائه مطلب (PowerPoint) 

بخش بعدی از دوره ICDL نیز نحوه استفاده از ابزارهای ارائه مطلب کامپیوتر و به خصوص نرم افزارهایی است که با استفاده از آن ها امکان ایجاد اسلایدها و همینطور ویرایش و قالب بندی متن و تصاویر وجود دارد. اینگونه افراد می توانند به راحتی از حرکات و امکانات این نرم افزار استفاده نمایند.

اطلاعات و ارتباطات (خدمات اطلاعاتی شبكه – اینترنت و پست الكترونیک)

در این مرحله از دوره ICDL ، مفهوم کلی اینترنت و همینطور شاخص های امنیتی به فراگیران آموزش داده می شود تا فراگیر قادر به جستجوی اینترنتی ، به بهترین شیوه ممکن باشد. همینطور کار کردن با صفحات اینترنتی ، کار با پست الکترونیک تحت وب و همینطور نرم افزارهای پست الکترونیکی نیز به فراگیران آموزش داده می شود تا آن ها به راحتی قادر به ارسال و دریافت نامه های الکترونیک و پیوست ها باشد.

مرتبط بخوانید : آموزش تزریق ژل و بوتاکس در تهران

سوالات متداول 

  • بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران کجاست ؟

برای اطلاع از لیست بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • در بهترین آموزشگاه کامپیوتر تهران چه دوره هایی برگزار می گردد ؟

در بهترین آموزشگاه کامپیتوتر تهران تمامی دوره های مرتبط با کامپیوتر برگزار می گردد.

  • هزینه دریافت خدمات از آموزشگاه کامپیوتر تهران جقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از آموزشگاه کامپیوتر تهران مستقیما به دوره مدنظر شما وابسته‌ است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *