املاک سعادت آباد 💎 معرفی 5 بهترین املاک سعادت آباد

املاک سعادت آباد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین املاک سعادت آباد کجاست ؟ زمانی که قصد خرید خانه ، مغازه و یا زمین را دارید و یا مایل به فروش و یا اجاره یک ملک هستید ، اولین جایی که باید به آن مراجعه کنید ، بنگاه مشاور املاک می باشد. با توجه به رشد و توسعه تمامی مناطق تهران ، امروزه شاهد تاسیس بنگاه های بسیاری در قسمت های مختلف از تهران از جمله سعادت آباد هستیم. از میان مشاوران املاک متعددی که در این محدوده قرار دارند ، باید سعی کنید بهترین و معتمدترین مشاور املاک را شناسایی کنید که بتوانید به او اعتماد کنید و از خدماتی که در زمینه خرید و فروش و اجاره ملک ارائه می دهد ، بهره مند گردید. در صورتی که می خواهید با بهترین املاک سعادت آباد آشنا شوید ، در ادامه ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : باشگاه بدنسازی سعادت آباد

معرفی بهترین املاک سعادت آباد

همانطور که اشاره کردیم ، در محدوده سعادت آباد تهران ، مشاوران املاک و بنگاه های بسیاری وجود دارند که می توانید از خدمات آن ها برای پیدا کردن‌ یک محل مناسب برای کار و یا زندگی ، خرید خانه ، اجاره واحد تجاری و اداری و … بهره مند شوید. در ادامه یکی از بهترین املاک هایی که در این محدوده قرار دارد را معرفی کرده‌ ایم. می توانید پس از اطمینان از معتبر بودن این املاک ، برای دریافت خدمات از آن اقدام کنید.

بنگاه معامالت ملکی و آژانس مسکن امیر شکریان

املاک سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، نبش بلوار  24 متری ، پلاک 5
  • شماره تماس : 22062728

مرتبط بخوانید : بهترین آتلیه سعادت آباد

چرا باید به املاک مجاز در سعادت آباد مراجعه کنیم ؟

در هر بازاری که پول زیادی در آن در گردش است ، متاسفانه کلاهبردارن نیز حضور دارند. در‌ بازار مسکن نیز کلاهبرداران جولان می دهند و همین موضوع نشان دهنده لزوم مراجعه به املاک مجاز در سعادت آباد است. در صورتی که افراد به قوانینی که در این زمینه وجود دارد ، تسلط کافی نداشته باشند ، قطعا برخی سودجویان از این عدم تسلط به نفع خود استفاده می کنند.

مشاوران املاک کسانی هستند که روزانه با افرادی زیادی سر و کار دارند و معاملات زیادی را انجام می دهند. به همین دلیل نیز با توجه به دانش و تجربه ای که در این زمینه دارند ، می توانند هر گونه اقدامات کلاهبردارانه از سوی سودجویانی که در این زمینه وجود دارند را شناسایی کنند. به همین دلیل باید سعی کنید برای انجام معامله ، به این دسته از افراد مراجعه کنید و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

وظایف مشاوران املاک سعادت آباد چیست ؟

مشاوران املاک سعادت آباد که دارای فعالیت مجاز و رسمی هستند ، پیش از تنظیم و عقد قرارداد ، ابتدا صحت مدارک طرفین معامله را مورد بررسی قرار می دهند تا پیش از عقد قرارداد از صحیح بودن تمامی مدارک اطمینان به دست آورند. به طوری که اگر در این فرآیند کوچکترین سهل انگاری صورت بگیرد ، افراد حتی می توانند از او شکایت کنند و خسارت نیز دریافت نمایند. اینگونه کسانی که قصد معامله ملک دارند ، یک وظیف مهم که بررسی مدارک طرف دیگر معامله است را از دوش خود بر می دارند و بر عهده مشاور املاک می گذارند.

تمامی مشاوران املاک سعادت آباد که عضو اتحادیه مشاوران املاک هستند ، باید هر گونه معاملات و نقل و انتقالات ملکی که انجام می دهند را در سامانه سراسری ثبت معاملات مسکن درج کنند و یک کد رهگیری برای آن دریافت کنند.

بنابراین وقتی شما به مشاور املاک معتبر و مجاز مراجعه می کنید و  یک معامله را در بهترین املاک در سعادت آباد انجام می دهید ، یک کد رهگیری برای معامله انجام شده در اختیار شما قرار می گیرد. با این کد رهگیری می توان هر گونه مشکلی را پیگیری نمود. تمامی این توضیحات نشان دهنده لزوم دریافت مشاوره از مشاوران املاک مجاز و معتبر است.

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه موسیقی سعادت آباد

بهترین املاک سعادت آباد را چگونه بشناسیم ؟

املاک سعادت آباد

در قسمت قبل به مهم ترین دلایلی که نشان می دهد دریافت خدمات از بهترین مشاور املاک سعادت آباد یک ضرورت است ، اشاره کردیم. در سطح شهرها مشاوران املاک بسیاری در حال فعالیت هستند که عضو اتحادیه نمی باشند. مراجعه کردن به این دسته از مشاوران املاک نه تنها بررسی موارد حقوقی و صحت مدارک را از روی دوش شما بر نمی دارند ، معاملات شما نیز به دلیل عدم دسترسی این دسته از مشاوران املاک به سیستم ، ثبت نمی شود و نمی توانید کد رهگیری دریافت کنید.

با اینکه اتحادیه مشاوران املاک و نیروی انتظامی تا جای ممکن از فعالیت بنگاه های معاملاتی ملک غیر مجاز جلوگیری می کنند ، با این حال بهتر است خودتان نیز در این زمینه تحقیق کنید و از معتبر بودن بنگاه املاک انتخابی خود اطمینان به دست آورید.

اطمینان از پروانه کسب مشاور املاک

در قدم اول برای اطمینان از فعالیت مجاز یک بنگاه معاملاتی املاک باید پروانه کسب آن را مورد بررسی قرار دهید. زمانی اتحادیه مشاوران املاک به یک مجموعه و املاک سعادت آباد ، مجوز فعالیت می دهد که استعلام‌ های قضایی و انتظامی صورت بگیرد و افراد دوره های آموزشی لازم را پشت سر بگذارند. بنابراین یعنی می توان به آن ها اعتماد کرد.

دریافت کد رهگیری پس از ثبت معامله

در قدم بعدی ، مشاوران املاک معتبر کد رهگیری را در اختیار طرفین معامله قرار می دهند. اگر مشاوران املاک به سیستم ثبت معاملات مسکن دسترسی داشته باشند ، موظف هستند معامله را در سامانه ثبت نمایند و کد رهگیری را به فروشندگان و خریداران ارائه دهند.

شما می توانید به سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور به آدرس الکترونیکی www.iranamlaak.ir مراجعه کنند. به طوری که بخش جستجوی مشاوران املاک را بررسی نمایید و متوجه شوند که آیا املاک انتخابی شما دارای مجوز است یا خیر.

مرتبط بخوانید : بهترین کافه در سعادت آباد

حق کمیسیون مشاوران املاک سعادت آباد چقدر است ؟

املاک سعادت آباد

کمیسیون مشاوران املاک وابسته به نوع معامله اعم از خرید ، فروش و یا اجاره ملک و همینطور ارزش ملک مورد معامله ، با فرمول های مختلفی محاسبه می گردد. یکی از اصلی ترین مفاد قوانین معاملاتی در کشور ، پرداخت کمیسیون می باشد و طرفین معامله موظف به پرداخت آن به املاک سعادت آباد‌ هستند.

میزان کمیسیون مشاوران املاک سعادت آباد برای هر معامله مقدار متفاوتی است و توسط اتحادیه صنف مشاوران املاک تعیین می شود. همینطور ممکن است این مقدار در شهرهای مختلف نیز با یکدیگر متفاوت باشد.

خدماتی که مشاوران املاک به مشتریان خود ارائه می دهند و برای آن ها حق کمیسیون دریافت می کنند ، شامل خرید و فروش ملک ، رهن کامل ملک ، رهن و اجاره ملک ، معاوضه ملک ، فسخ قرارداد های ملکی ، مشارکت در ساخت ، ارائه خدمات مرتبط با قراردادهای جعاله ملکی و … است.

مرتبط بخوانید: صبحانه در سعادت اباد

سوالات متداول

  • بهترین املاک سعادت آباد‌ کدام است ؟

بهترین املاک سعادت آباد را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • بهترین املاک سعادت آباد‌ چه خدماتی ارائه می دهد ؟

بهترین املاک سعادت آباد خدمات متنوعی از جمله اجاره ، فروش ، خرید ملک و … را ارائه می دهد.

  • هزینه قرارداد اجاره در املاک سعادت آباد‌ چقدر است ؟

هزینه قرارداد اجاره در املاک سعادت آباد‌ مطابق با نرخ اتحادیه مشاوران املاک محاسبه می گردد که طرفین معامله باید آن را پرداخت کنند.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *