اکستنشن مژه سعادت اباد 💎 معرفی 5 مرکز کاشت مژه در سعادت آباد

اکستنشن مژه سعادت اباد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر می خواهید بدانید بهترین مرکز اکستنشن مژه سعادت اباد کجاست ، با ما در این مقاله همراه شوید. مژه های پرپشت ، بلند و حجیم تاثیر بسیاری در زیبایی صورت دارند. برای داشتن مژه های پرپشت و بلند ، راه حل های مختلفی نیز وجود دارد و برای این منظور می توان از ریمل های حجم دهنده تا فرمژه استفاده نمود. اما هیچ کدام از این روش ها دائمی نیستند ، به همین دلیل است که افراد مختلف به اکستنشن مژه علاقه مند شده‌ اند. در ادامه چندین مرکز معتبر اکستنشن مژه سعادت اباد را معرفی کرده‌‌ ایم.

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در سعادت آباد

معرفی بهترین مرکز اکستنشن مژه سعادت اباد

در روش اکستنشن مژه ، مژه های مصنوعی و نیمه دائمی در لا به لای مژه های طبیعی فرد قرار می گیرند تا در نهایت مژه ها پرپشت تر ، تیره تر و بلند تر از مقدار اولیه خود به نظر برسند. در این روش مژه های مصنوعی به صورت تکی و تار به تار ، با استفاده از چسب مخصوص اکستنشن در میان مژه های طبیعی قرار می گیرند. چسبی که برای اکستنشن مژه مورد استفاده قرار می گیرد ، جزو چسب های نیمه دائمی می باشد.

در سالن های زیبایی مختلف از مواد متفاوتی نیز برای اکستنشن مژه ها استفاده می شود. با توجه به اینکه چشم عضو حساسی است ، حتما سعی کنید برای دریافت این خدمات زیبایی به بهترین مراکز اکستنشن مژه مراجعه کنید تا بتوانید این خدمات را با بالاترین سطح کیفیت دریافت کنید تا بدون اینکه به چشم های شما آسیبی وارد شود ، اکستنشن مژه انجام گردد.

در ادامه تعدادی از بهترین سالن های زیبایی در محدوده سعادت آباد که می توانید خدمات اکستنشن مژه را از آن ها دریافت کنید را معرفی کرده‌ ایم. پیش از دریافت خدمات سعی کنید از کیفیت مواد مورد استفاده برای اکستنش مژه و همینطور میزان رضایت مراجعه کنندگان مطلع گردید.

سالن زیبایی ویس

اکستنشن مژه سعادت اباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، سرو شرقی ، بعد از علامه شمالی ، روبروی بانک ایران زمین ، پلاک 32
  • شماره تماس : 02188688050

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت مو سعادت آباد

سالن زیبایی الی مر

اکستنشن مژه سعادت اباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، میدان فرهنگ ، ضلع جنوبی میدان ، نبش کوچه معارف ، پلاک 37 ، بالای داروخانه ، طبقه 3
  • شماره تماس : 02122085634

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ناخن سعادت آباد

مدل‌ های مختلف کاشت مژه در بهترین مرکز اکستنشن مژه سعادت اباد

کاشت مژه در بهترین مرکز اکستنشن مژه سعادت اباد در مدل های مختلفی انجام می شود که در ادامه پیرامون هر یک توضیحاتی را آورده‌‌ ایم.

اکستنشن مژه کلاسیک

در روش کاشت مژه به مدل کلاسیک ، بر روی هر تار مژه طبیعی فرد ، یک تار اکستنشن چسبانده می شود. این مدل دارای ظاهر بسیار طبیعی است و برای افرادی که می خواهند مژه های زیبا و در عین حال طبیعی داشته باشند ، مناسب است.

اکستنشن مژه گربه ای

در این مدل از اکستنشن مژه ، هر چه به دو طرف چشم ها نزدیک تر شویم ، مژه ها حالت پرپشت تری را به خود می گیرند. به همین دلیل در قسمت بیرونی مژه ها ، بر روی هر تار مژه بیش از یک تار اکستنشن چسبانده می شود.

اکستنشن مژه والیوم

کسانی که به اکستنشن مژه های پرحجم و پرپشت علاقه مند هستند ، می توانند به سراغ مدل اکستنشن والیوم بروند. در این مدل بر روی هر تار موی طبیعی ، بیش تر از یک تار مو اکستنشن چسبانده می شود که سبب می شود ظاهر مژه ها بسیار پرپشت تر شود.

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست سعادت آباد

ماندگاری اکستنشن مژه

مژه ها نیز مشابه موی سر دارای یک دوره طبیعی برای رویش ، رشد ، ریختن و رشد مجدد می‌ باشند. به طوری که مژه هایی که هر فرد دارد ، در مراحل مختلفی از یک چرخه قرار دارند. برخی از آن ها در نزدیکی ریختن هستند و برخی دیگر مراحل رشد را طی می کنند. این فرآیند زمانی که اکستنشن مژه داشته باشید نیز طی می گردد. وقتی تارهای مژه مصنوعی به صورت تک تک بر روی تارهای مژه شما جسبانده می شوند ، پس از اینکه دوره رشد مژه ها به پایان برسد ، همراه با مژه های طبیعی می ریزند.

در صورتی که از انجام مالش چشم ها ، استفاده از ریمل ، استفاده از محصولات آرایشی چرب و … اجتناب نمایید ، اکستنشن مژه تا یک ماه ماندگاری دارد. بعد از گذشت یک ماه ، باید برای ترمیم مژه های خود اقدام کنید تا اکستنشن هایی که افتاده است ، جایگزین گردند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

قیمت کاشت مژه در بهترین مرکز اکستنشن مژه سعادت اباد

اکستنشن مژه سعادت اباد

قیمت کاشت مژه در بهترین مرکز اکستنشن مژه سعادت اباد وابسته‌ به فاکتورهای مختلفی متغیر است. از جمله مواردی که در تعیین قیمت نهایی اکستنشن مژه تاثیر گذار است ، جنس اکستنشنی که انتخاب می کنید ، می باشد. در صورتی که به سراغ اکستنشنی که در آن از متریال های طبیعی استفاده شده‌ است بروید ، باید هزینه بیشتری را نسبت به متریال مصنوعی بپردازید. اکستنشن های مصنوعی نیز وابسته‌ به کیفیتی که دارند ، دارای قیمت های مختلفی می باشند.

از دیگر عواملی که در هزینه کاشت مژه در بهترین مرکز اکستنشن مژه سعادت اباد تاثیر می گذارد ، میزان مهارت فردی که اینکار را برای شما انجام می دهد ، می باشد. هر چه فرد در این زمینه سابقه و مهارت بیشتری داشته باشد ، هزینه بالاتری را نیز دریافت می کند. مدل انتخابی برای اکستنشن مژه نیز در هزینه نهایی تاثیر گذار است چراکه در هر روش تعداد مشخصی مژه استفاده می شود. هزینه کاشت مژه های پرحجم تر بیشتر است.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد

سوالات متداول

  • بهترین مرکز اکستنشن مژه سعادت اباد کجاست ؟

برای اطلاع از اسامی بهترین مرکز اکستنشن مژه سعادت اباد به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزینه اکستنشن مژه در سالن های زیبایی سعادت اباد‌ چقدر است ؟

هزینه اکستنشن مژه در سعادت آباد وابسته‌ به سالن زیبایی انتخابی ، مواد و متریال مصرفی و … متغیر است.

  • انواع اکستنشن مژه کدام است ؟

اکستنشن مژه در انواع مختلفی شامل کلاسیک ، والیوم ، مگاوالیوم و … قابل انجام است.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *