کاشت ابرو سعادت آباد 💎 معرفی 5 کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد

کاشت ابرو سعادت آباد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد کدام می باشد؟ ابروها دارای تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره هستند. بسیاری از افراد بر اساس ویژگی های ژنتیکی خود ، دارای ابروهای کم حجمی هستند و برخی دیگر نیز ممکن است به دلیل ریزش ابرو ، ابروهای خوش فرمی نداشته باشند. خوشبختانه برای ایجاد ابروهای خوش فرم و زیبا ، روش دائمی کاشت ابرو وجود دارد. اگر ساکن محدوده سعادت آباد هستید و به دنبال بهترین کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد می باشید ، در این مقاله ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

معرفی بهترین کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد

در محدوده سعادت آباد تهران ، کلینیک های بسیاری راه اندازی شده‌ اند که خدمات کاشت ابرو را به زیباجویان ارائه می دهند. اما با توجه به تاثیری که ابروها در زیبایی چهره دارند ، اغلب افراد به دنبال مرکزی هستند که این خدمات را با کیفیت بالایی ارائه دهند.

در ادامه تعدادی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو سعادت آباد را معرفی کرده‌ ایم. توصیه می کنیم پیش از اینکه برای دریافت خدمات اقدام کنید ، ابتدا به صورت حضوری به کلینیک انتخابی خود مراجعه نمایید و یک جلسه مشاوره دریافت کنید. با دریافت مشاوره کاشت ابرو ، می توانید انتظارات خود را با پزشکتان مطرح کنید. ضمن اینکه در این مراجعه حضوری می توانید با مراجعه کنندگان نیز صحبت کنید و از کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، مطلع گردید.

دکتر مجید ایرانی – کلینیک شانا

کاشت ابرو سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، میدان فرهنگ
  • شماره تماس : 09012222675

کلینیک زیبایی پرنیان نو

بهترین مرکز کاشت ابرو سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت‌ آباد ، سرو غربی ، نرسیده به میدان کتاب ، جنب بانک ملت ، پلاک 147 ، طبقه چهارم
  • شماره تماس : 22380603

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست سعادت آباد

کاشت ابرو چیست ؟

کاشت ابرو یکی از روش های زیبایی و همینطور درمانی است که برای ایجاد ابروهایی خوش فرم و خوش حالت انجام می شود. در این روش پزشک متخصص اقدام به برداشت گرافت مو از نواحی مختلفی شامل کناره گوش ، پشت سر ، بغل گوش و … می کند. سپس موهای برداشته شده‌ را پس از آماده سازی در ناحیه مورد نظر در ابروها قرار می دهد.

کاشت ابرو نیز مشابه با فرآیند کاشت مو است. موهایی که در ناحیه ابروها کاشته می شوند ، تا پایان عمر به رشد خود ادامه می دهند. به طوری که مشابه با ابروهای طبیعی به کوتاهی و مرتب کردن نیاز خواهند داشت. این روش زیبایی و درمانی بهترین انتخاب برای کسانی که به دنبال ابروهایی طبیعی و در عین حال زیبا و خوش حالت هستند ، می باشد.

روش های مختلف کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد

در بهترین کلینیک های کاشت ابرو سعادت آباد از روش های مختلفی برای کاشت ابرو استفاده می گردد. در ادامه پیرامون رایج ترین این روش ها توضیحاتی را آورده‌ ایم.

کاشت ابرو به روش نواری

کاشت ابرو به روش نواری جزو روش های قدیمی برای کاشت ابرو است. این روش دارای دوره نقاهت طولانی می باشد و معمولا در آن نیاز به بخیه وجود دارد. برای انجام این روش از موهای پشت گوش استفاده می گردد.

کاشت‌ ابرو به روش FUE در کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد

از دیگر روش های کاشت ابرو ، روش FUE است که می توان گفت جزو روش های بی دردسر و با نتایج خوب می باشد. در این تکنیک از کاشت مو نیازی به برش نواری نیست و برای برداشت گرافت نیز از موهای پشت سر استفاد می شود. 

کاشت ابرو به روش FUE با تراکم بالایی صورت می گیرد. به همین دلیل دارای بیشترین شباهت به موهای طبیعی است. این روش جزو روش های غیرتهاجمی می باشد و دوره نقاهت کوتاهی دارد.

کاشت ابرو به روش sut

این روش از کاشت ابرو در بهترین کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد دارای نتایج طبیعی است. تفاوت این تکنیک با تکنیک های قبلی ، در نحوه برداشتن فولیکول های مو می باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه در سعادت آباد

آیا کاشت ابرو در بهترین کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد ، عوارض دارد ؟

بهترین کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد

در برخی مواقع کاشت ابرو با برخی عوارض همراه است که در ادامه به آن ها پرداخته‌‌ ایم:

احساس درد

پس از مدت زمان کوتاهی از اتمام فرآیند کاشت ابرو ، با از بین رفتن تاثیر داروهای بی حسی ، ممکن است فرد کمی احساس درد داشته باشد که کاملا طبیعی می باشد.

خونریزی پس از کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد

از عوارض نادر پس از کاشت ابرو ، خونریزی می باشد. این عارضه در صورتی که فرد دارای پوست بسیار حساسی باشد ، مشاهده می گردد.

تورم

بدن افراد مختلف نسبت به کاشت ابرو ، واکنش های مختلفی را نشان می دهند. در صورتی که به بهترین کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد مراجعه کنید ، این روش عارضه ای را به همراه نخواهد داشت. در صورتی که افراد شاهد تورم و کبودی در ناحیه کاشت باشند ، می توانند از کمپرس یخ استفاده کنند.

عفونت

بروز عارضه عفونت پس از کاشت ابرو در صورتی اتفاق می افتد که برای کاشت ابرو به کلینیک های غیر معتبر مراجعه کرده باشند. معمولا این عارضه پس از کاشت ابرو در کلینیک های حرفه‌ ای اتفاق نمی افتد.

ریزش ابرو پس از کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد

پس از گذشت یک بازه زمانی دو هفته‌ ای از کاشت ابرو ، ممکن است موهای کاشته شده بریزند که این امر طبیعی می باشد. به طور کلی معنی ریزش ابرو پس از کاشت این است که این عمل به درستی صورت گرفته است. معمولا پس از گذشت یک مدت زمان کوتاه ، مجدد موها رشد می کنند.

مرتبط  بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی سعادت آباد 

سوالات متداول 

  • بهترین کلینیک کاشت ابرو سعادت آباد‌ کدام است ؟

برای اطلاع از لیست بهترین کلینیک های کاشت ابرو در سعادت آباد‌ به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • هزینه کاشت ابرو در سعادت آباد‌ چقدر است ؟

هزینه کاشت ابرو در بهترین کلینیک های کاشت ابرو در سعادت آباد وابسته‌ به کلینیک انتخابی ، روش مورد استفاده برای کاشت ابرو و … متغیر است.

  • آیا کاشت ابرو دارای عوارض است ؟

در برخی مواقع عوارضی شامل درد ، خونریزی ، تورم ، عفونت و … پس از کاشت ابرو وجود دارد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *