بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران 💎 معرفی 10 بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران

بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

یکی از دغدغه های افراد در سنین مختلف ، زیبایی و البته جوان ماندن است و تمامی افراد از پیری و آثاری که بر روی پوست و مو می گذارد ، فراری هستند. به همین دلیل امروزه شاهد راه اندازی کلینیک های زیبایی متعددی هستیم که هر یک انواع خدمات زیبایی مرتبط با پوست و مو شامل تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و فیلر ، مزوتراپی پوست و مو ، هایفوتراپی و … را به زنان و مردان ارائه می دهند. با توجه به اینکه تعداد کلینیک های زیبایی راه اندازی شده‌ در تهران بسیار زیاد است ، پیدا کردن بهترین کلینیک زیبایی در این شهر فرآیندی چالش برانگیز شده است. در صورتی که ساکن شمال تهران هستید ، برای آشنایی با بهترین کلینیک زیبایی در شمال تهران در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق ژل شمال تهران

معرفی بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران

از میان کلینیک های زیبایی متعددی که در شمال شهر تهران قرار دارند ، یکی از بهترین کلینیک های زیبایی را در ادامه معرفی کرده‌ ایم. می توانید با مراجعه به این کلینیک زیبایی ، از انواع خدمات مرتبط با پوست و مو استفاده کنید.

کلینیک پوست و زیبایی و لاغری آسمان ونک

بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران

  • آدرس : تهران ، ونک ، ابتدای خیابان ونک ، پاساژ آسمان ونک ، طبقه چهارم ، واحد 211
  • شماره تماس : 02188190290

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست شمال تهران

در بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران چه کارهایی انجام می شود ؟

بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران

تمامی انسان ها برای زیبا بودن و داشتن چهره ای جوان و باطراوت تلاش می کنند. در‌ پی رشد علم پزشکی و به وجود آمدن جدیدترین روش ها که در بسیاری از موارد عوارض کمی دارند و یا عوارضی را ندارند ، بسیاری از افراد برای رسیدن به زیبایی ، به بهترین مراکز تخصصی پوست ، مو و لیزر مراجعه می کنند تا از خدمات زیبایی که در این زمینه ارائه می شود ، برای سلامت و زیبایی پوست و موی خود بهره ببرند.

به تناسب متخصصینی که در کلینیک حضور دارند و همینطور تجهیزاتی که در اختیار دارند ، خدمات متنوعی در زمینه پوست و مو ارائه می شود. در ادامه پیرامون برخی از رایج ترین خدمات زیبایی که در بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران ارائه می شود ، توضیحاتی را آورده ایم.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در دسته بندی خدمات زیبایی پرطرفدار قرار دارد و اصلی ترین دلیل این موضوع نیز تاثیر دستگاه لیزر موهای زائد در برطرف کردن موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن است.

این دستگاه به واسطه حرارت دادن و سوزاندن موهای زائد با نور لیزر ، موهای زائدی که در قسمت های مختلف از بدن رشد کرده اند را از بین می برد. توصیه می کنیم برای دریافت نتیجه ، سعی کنید به بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران که در آن از دستگاه های جدید و پیشرفته و نیروی کار متخصص استفاده می شود ، مراجعه کنید.

هایفوتراپی

طی تکنیک هایفوتراپی با استفاده از امواج فراصوت می توان به نتایجی مشابه با جراحی لیفت صورت دست پیدا کرد. در‌ روش هایفوتراپی بدون اینکه برش و یا بخیه ای بر روی صورت فرد انجام شود ، پوست صورت او لیفت می شود. در حقیقت امواج فراصوت دستگاه هایفوتراپی بر روی لایه های زیرین پوست تاثیر می گذارد و منجر به تحریک کلاژن سازی در این لایه می شود. تحریک کلاژن سازی منجر به جوانسازی پوست می گردد.

آر اف فرکشنال در بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران

در روش آر اف فرکشنال ، انتقال انرژی با استفاده از سوزن های بسیار ریز به لایه های زیرین در پوست انجام می شود. با این روش امکان رفع مشکلات پوستی شامل آکنه ، اسکار ، چین و چروک های پوستی ، منافذ باز در پوست ، ترک های پوستی و … در بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران وجود دارد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

تزریق بوتاکس

بیشترین میزان تقاضا برای خدمات زیبایی ، متعلق به تزریق بوتاکس است. در این روش سمی تحت عنوان بوتولینوم به زیر پوست تزریق می شود. با تزریق بوتاکس به عضلات صورت و فلج شدن موقتی آن ها ، چین و چروک های ایجاد شده نیز به مرور و کم کم از بین می روند. این روش درمان دائمی نیست اما به عنوان موثرترین روش های موقتی جوانسازی پوست طرفداران زیادی دارد.

تزریق ژل

ژل ها در دسته بندی مواد پر کننده قرار دارند که برای حجم دهی به پوست مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از ژل های نیمه دائم که بر پایه هیالورونیک اسید هستند ، رایج می باشد. می توان از تزریق ژل برای حجم دهی و فرم دهی به زیر چشم ، گونه ها ، لب ، فک ، چانه و … استفاده کرد.

بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران

پاکسازی و فیشیال صورت 

یکی از خدمات زیبایی جدید در بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران خدمات پاکسازی پوست صورت است. در این روش متخصص زیبایی که دوره های لازم را در زمینه پاکسازی پوست پشت سر گذاشته‌ است ، ابتدا نوع پوست زیباجو را تشخیص می دهد و سپس سعی می کند متناسب با نوع پوست بیمار و مشکلات پوستی که دارد ، از محصولات مناسب استفاده کند.

در روش پاکسازی و فیشیال صورت که در مراحل مختلفی انجام می شود ، تمامی جوش های سرسیاه ، کومودون های پوستی و … از بین می روند ؛ به همین دلیل نتیجه آن پوستی سالم ، درخشان و شفاف است.

پاکسازی پوست و فیشیال صورت مزیت های بسیاری برای پوست دارد. به طوری که منجر به رفع خشکی پوست و حالت پوسته پوسته شدن پوست می شود. همینطور در جمع شدن منافذ باز در پوست های چرب نیز بسیار موثر است. فیشال برای جلوگیری از افتادگی پوست صورت ، شفاف سازی و رفع کدر بودن پوست صورت ، رفع ترک خوردگی های پوست و …. نیز موثر است.

مزوتراپی پوست و مو در بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران

از دیگر خدمات زیبایی که در بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران ارائه می شود ، مزوتراپی پوست و مو است. در این روش موادی که ترکیبی از داروهای گیاهی ، آنزیم ها ، ویتامین ها ، هورمون ها و دیگر مواد موثره دارویی است ، به مناطقی از پوست و برای تقویت مو در ناحیه سر تزریق می شوند.

وقتی این مواد در روش مزوتراپی پوست و مو به ناحیه های مختلفی تزریق می شوند ، سلول های پوست و مو را تحریک می کنند. این موضوع منجر به ساخت کلاژن در پوست می شود که ضمن اینکه در رفع مشکلات پوستی بسیار تاثیرگذار است ، منجر به افزایش شادابی و طراوت پوست نیز می شود.

در روش مزوتراپی مو نیز تمامی فاکتورهای رشد به ریشه موها تزریق می شوند. این فرآیند به بهبود خونرسانی و همینطور تنظیم غدد چربی پوستی کمک می کند که نتیجه آن بهبود بافت پوست و افزایش سلامت موها و رفع کچلی مو است.

پی آر پی

پی آر پی و یا پلاسما درمانی جزو روش هایی بسیار کاربردی برای جوانسازی و همینطور ترمیم بافت های آسیب دیده‌ در بدن می باشد. در این روش متخصصی که در بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران حضور دارد ، به میزان لازم و کم از بدن بیمار خون می گیرد و سپس پلاکت های آن را جداسازی و غنی می کند و سپس به ناحیه های مورد نظر تزریق می کند.

تزریق پلاکت تغلیظ شده‌ به بدن ، زمینه رفع چین و چروک های پوستی ، رفع ریزش مو در ناحیه ابرو و صورت و همینطور برطرف کردن تیرگی های دور چشم و پف آن را ایجاد می کند و منجر به افزایش شادابی پوست می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک زیبایی شمال‌ تهران کجاست ؟

برای آشنایی با بهترین کلینیک زیبایی شمال‌ تهران‌ به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • در بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران‌‌ چه خدماتی ارائه می شود ؟

در بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران‌ ، انواع خدمات زیبایی مرتبط با پوست و مو ارائه می شود.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین کلینیک زیبایی شمال‌ تهران چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران به نوع خدمات مورد نظر شما بستگی دارد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *