رستوران روباز در شمال تهران 💎 معرفی 10 بهترین رستوران روباز در شمال تهران

رستوران روباز در شمال تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

رستوران های روباز در مقایسه با رستوران هایی که فضای بسته ای دارند ، دارای حال و هوای منحصر به فرد تری می باشند. به طوری که در این رستوران ها نور و هوای طبیعی ، لذت بودن در کنار دوستان و خانواده و صرف غذا را دو چندان می کند. رستوران های روباز محیط صمیمی تری را برای افراد فراهم می کنند تا بتوانند ملاقات های کاری ، ملاقات های دوستانه ، قرارهای عاشقانه و یا دورهمی های خانوادگی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. در صورتی که در محدوده شمال تهران به دنبال بهترین رستوران روباز در شمال تهران هستید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بانجی فیتنس در شمال تهران

معرفی بهترین رستوران روباز در شمال تهران

در شمال تهران رستوران های متعددی راه اندازی شده اند و هر یک از نظر فضا و دکوراسیون داخلی با یکدیگر تفاوت هایی را دارند. در ادامه یکی از بهترین رستوران های روباز در شمال تهران را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم.

رستوران کیپ لیک 

رستوران روباز در شمال تهران

  • آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان ولیعصر ، خیابان زعفرانیه ، انتهای خیابان طاهری ، کاخ موزه سعد آباد
  • شماره تماس : 22731146 – 22735124

مرتبط بخوانید : بهترین مراکز آب درمانی در شمال تهران

انواع سبک رستوران های روباز در شمال تهران

رستوران روباز در شمال تهران

در شمال تهران شما می توانید انواع رستوران های روباز با طراحی های مختلف را پیدا کنید. در ادامه به انواع سبک رستوران هایی که در این محدوده از تهران وجود دارند ، پرداخته‌‌‌ ایم.

رستوران های روباز با فضای سنتی 

در رستوران های روباز که دارای فضای سنتی هستند ، از تخت های بزرگ و قدیمی استفاده می شود. معمولا طراحی این نوع رستوران ها با مصالح و وسایل سنتی انجام می گردد. به طوری که می توان انواع منبت کاری ها ، سنگ و کاشی کاری های قدیمی با طرح های سنتی را در این رستوران ها مشاهده کرد. در رستوران هایی که دارای طراحی سنتی هستند ، معمولا از آبنما و فواره های آب بزرگی استفاده می شود.

تمامی این موارد در رستوران های روباز سنتی در شمال تهران ، سبب شده است یک فضای آرام با صدای آرامبخش آب ایجاد گردد که می توانید در آن انواع غذاهای ایرانی را سفارش دهید و از میل کردن‌ آن لذت ببرید.

رستوران‌ روباز با طراحی کلاسیک

سبک کلاسیک برای طراحی رستوران های فضای باز از گذشته تا به امروز محبوب بوده است و طرفداران زیادی دارد. نوع چیدمان رستوران های کلاسیک ظریف و در عین حال بسیار لوکس است. این رستوران ها برای کسانی که مایلند در یک فضای اصطلاحا لاکچری غذای خود را میل کنند ، مناسب است.

معمولا در رستوران های روباز با طراحی کلاسیک در شمال تهران از رنگ های خنثی شامل طلایی، بژ و قهوه ای استفاده می گردد. این رنگ ها بیشترین هماهنگی را با سبک کلاسیک ایجاد می کنند و به نوعی در دکوراسیون این سبک از رستوران ها یک تناسب را برقرار می کنند. برای تزئین فضای این دسته از رستوران ها از اکسسوری های مختلفی شامل لوستر ، تابلوهای مجلل ، گلدان های خیلی بزرگ ، شمع و … استفاده می گردد.

رستوران روباز در شمال تهران با فضای مدرن

امروزه استفاده از اصول طراحی مدرن در رستوران های روباز بسیار افزایش پیدا کرده است. در طراحی داخلی رستوران های روباز مدرن از مبلمان ساده و چوبی استفاده می شود و معمولا رنگ های سفید و خاکستری در آن ها بیشتر استفاده می گردد. این رنگ ها به دلیل ملایم بودن و سادگی داری بیشترین هماهنگی با فضای مدرن هستند. فضای مدرن به دلیل آرامشی که دارد ، امروزه به خصوص در میان جوانان بسیار محبوب است.

رستوران‌ های فضای باز با محیط های باغی و جنگلی

برای ایجاد یک فضای آرامش بخش و دلنشین ، از طراحی های باغی و جنگلی نیز برای طراحی رستوران های فضای باز استفاده می گردد. در این رستوران ها از انواع گیاهان و درختان متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه استفاده می شود. همینطور از گیاهان و درختان در کنار دیگر عناصر از جمله آبشار ، استخر و … استفاده می گردد که تداعی کننده طبیعیت برای مشتریان است.

رستوران فضای باز با سبک فرهنگی هنری

در برخی رستوران ها کتاب به عنوان یک عنصر اصلی در طراحی مورد استفاده قرار می گیرد. کتاب در فضای رستوران ، آن را تبدیل به یک محیط شیک و در عین حال مدرن و دوستانه می کند. معمولا بخشی از این رستوران ها به نمایش آثار هنری اختصاص دارد. این دسته از رستوران ها نیز طرفداران خاص خود را دارند.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تغییر رنگ چشم تهران

ویژگی‌ های بهترین رستوران روباز در شمال تهران

رستوران روباز در شمال تهران

برای انتخاب بهترین رستوران روباز در شمال تهران باید برخی معیارها را در نظر داشته باشید تا بتوانید از رفتن‌ به رستوران و صرف یک غذای خوشمزه لذت ببرید. در ادامه به مهم ترین ویژگی های یک رستوران خوب در شمال تهران اشاره کرده ایم.

کیفیت بالای غذا

اولین ویژگی یک رستوران روباز خوب در شمال تهران ، برخورداری رستوران از غذاهایی با کیفیت بالاست. بنابراین اگر یک رستوران را در شمال تهران انتخاب کرده اید ، سعی کنید با جستجو در فضای مجازی و مراجعه به وبسایت رستوران ، از نظرات دیگر مشتریان آن مطلع گردید و از کیفیت غذا در آن اطمینان به دست آورید. هرچقدر هم محیط یک رستوران شیک و زیبا باشد ، اگر کیفیت غذا خوب نباشد ، قطعا تجربه خوبی برای شما نخواهد بود.

موقعیت مکانی رستوران روباز در شمال تهران

از دیگر ویژگی های بهترین رستوران روباز در شمال تهران قرار داشتن‌ در موقعیت مکانی مناسب است. مکانی که دسترسی به آن آسان باشد و همینطور پارکینگ اختصاصی نیز داشته باشد. اینگونه بدون اینکه نگران ترافیک و یا جای پارک برای ماشین خود باشید ، می توانید به رستوران مورد نظر بروید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

دارای فضا و دکوراسیون زیبا 

رستوران هایی که دارای فضا و دکوراسیون زیبایی هستند ، قطعا برای صرف یک وعده ناهار و یا شام و گذراندن زمان در کنار دوستان و خانواده ، انتخاب مناسبی می باشند. بنابراین در انتخاب رستوران فضای باز ، به مناسب بودن فضای آن نیز دقت داشته باشید.

ارائه خدمات با هزینه مناسب

در رستوران های مختلف قیمت ها نیز متفاوت هستند. سعی کنید به سراغ دسته ای از رستوران های روباز در شمال تهران بروید که در آن هزینه دریافتی برای غذاها و خدمات ، منصفانه و معقول باشد. در تعیین هزینه نهایی که باید برای دریافت خدمات از رستوران های روباز پرداخت کنید ، نوع رستوران و فضای داخلی آن ، کیفیت غذا ، نحوه ارائه خدمات و … تاثیرگذار هستند.

برخورداری رستوران روباز در شمال تهران از محیط بهداشتی و تمیز

قطعا یکی از اصلی ترین مشخصات یک رستوران خوب ، داشتن‌ محیط بهداشتی و تمیز است. رستوران هایی که در آن میز و صندلی و یا مبلمان های خیلی تمیز و مرتب قرار دارند و خدمات با رعایت اصول بهداشتی به مشتریان ارائه می گردد.

مدیریت خوب رستوران

یکی از اصلی ترین ویژگی های بهترین رستوران روباز در شمال تهران برخورداری رستوران از مدیریت خوب است. این مدیریت یک رستوران است که کیفیت نهایی خدماتی که در آن ارائه می شود را تعیین می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز ماساژ در شمال تهران

سوالات متداول

  • بهترین رستوران روباز در شمال تهران‌ کدام است ؟

بهترین رستوران روباز در شمال تهران‌ را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • آیا در شمال تهران رستوران هایی با طراحی باغی و جنگلی نیز وجود دارد ؟

بله ، تعدادی از رستوران های روباز شمال‌ تهران‌ ، دارای طراحی باغی و جنگلی هستند.

  • در انتخاب بهترین رستوران روباز در شمال تهران چه معیارهایی را باید در نظر گرفت ؟

کیفیت غذا در کنار محیط دلنشین از مهم ترین معیارها برای انتخاب بهترین رستوران‌ روباز در شمال‌ تهران است.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *