فیبروز ابرو سعادت آباد 💎 معرفی 5 مرکز فیبروز ابرو سعادت آباد

فیبروز ابرو سعادت آباد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز فیبروز ابرو سعادت آباد کجاست ؟ فیبروز ابرو از جدیدترین روش های آرایشی و زیبایی برای ابروها می باشد. این تکنیک به صورت دستی و با استفاده از سوزن‌ های یکبار مصرف انجام می شود. به طوری که در لا به لای ابروهای طبیعی فرد ، خطوطی کشیده می شوند. هدف اصلی در فیبروز ابرو ، برطرف کردن نواقص ابرو به شکلی طبیعی می باشد. فیبروز ابرو از روش های نیمه دائمی است و پس از مدت زمان کوتاهی از بین می رود. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مرکز فیبروز ابرو سعادت آباد آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران

معرفی بهترین مرکز فیبروز ابرو سعادت آباد

در محدوده سعادت آباد تهران ، سالن های زیبایی بسیاری خدمات فیبروز ابرو را به افراد ارائه می دهند ، اما پیدا کردن بهترین فیبروزکار سعادت آباد کمی چالش برانگیز است. فردی که ضمن استفاده از مواد باکیفیت ، این کار را با دقت و وسواس بسیاری انجام دهد ، به طوری که نتیجه کار طبیعی و زیبا باشد.

در ادامه چندین سالن زیبایی که خدمات فیبروز ابرو را ارائه می دهند را معرفی کرده‌‌ ایم. پیش از دریافت نوبت حتما نمونه کارهای این سالن های زیبایی را مشاهده کنید و یا به صورت حضوری و از نزدیک با مراجعه به سالن ، از نمونه کارها مطلع گردید.

سالن زیبایی بانوی بهشت

فیبروز ابرو سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، چهار راه سرو ، بلوار پاک نژاد شمالی ، روبه روی شهروند ، داخل خیابان هفدهم ، تقاطع اول سمت راست ، پلاک 34
  • شماره تماس : 02122114645

مرتبط بخوانید: بهترین آرایشگاه زنانه در سعادت آباد

سالن زیبایی سایه پارسا

بهترین فیبروزکار سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، میدان کتاب خیابان طاهرخانی ، پلاک 33 ، واحد 1 ، روبروی دانشگاه امام صادق
  • شماره تماس : 09198923746

فیبروز ابرو چیست ؟

فیبروز ابرو ( eyebrow phibrows ) از تکنیک های نیمه دائمی برای فرم دهی و زیبا سازی ابروها است. در این روش با ایجاد خطوطی در لا به لای موهای طبیعی ابرو ، نواقص احتمالی هر ابرو را برطرف می کنند. اجرای فیبروز ابرو مطابق با اصول میکروبلیدینگ ابرو می باشد و مشابه با آن است.

این تکنیک در حقیقت یک مهارت دستی برای کشیدن خط هایی در میان موهای طبیعی ابرو می باشد. به طوری که در این روش فیبروز کار ابتدا بر اساس نسبت طلایی زیبایی صورت ، ابروها را طراحی می کند و سپس فیبروز ابرو را برای فرد اجرا می کند.

مزایای فیبروز برای ابروها

فیبروز ابرو دارای مزیت های بسیاری است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده‌‌ ایم :

  • ایجاد تراکم بالا برای ابروها و رفع حالت کم پشتی ابروها
  • فرم و شکل دادن‌ به آرک و تاج ابروها
  • امکان پاک کردن در صورت عدم رضایت
  • قرینه کردن ابروها
  • امکان تغییر حالت در فرم ابروها
  • ایجاد ظاهری ظریف و طبیعی در ابروها
  • بدون سوزش ، درد و التهاب
  • ماندگاری مناسب

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت مو سعادت آباد

مراحل انجام فیبروز ابرو در بهترین مرکز فیبروز ابرو سعادت آباد

بهترین فیبروزکار سعادت آباد

بهترین فیبروزکار سعادت آباد ابتدا خطوط فیبروز را در تاج ابروها اجرا می کند و هر خطی که میان ابروها کشیده‌‌ است را یک و یا دو بار اجرا می کند. پس از اینکه فیبروزکار تمامی خطوط را در میان ابروها اجرا کرد ، به رنگ شوک می دهد. پس از گذشت سه الی چهار دقیقه ابروها رنگ می گیرند.

در مرحله بعدی دم ابرو و آرک آن ترسیم می گردد. برای اینکه پس از اتمام کار نتیجه نهایی مشخص باشد ، در این قسمت ضخامت خطوطی که کشیده‌ می شوند ، باید دو برابر باشد. معمولا اجرای فیبروز مطابق با پوست بیمار در چندین مرحله صورت می گیرد. بهترین گزینه برای فیبروز ابرو ، پوست های خشک و نرمال هستند.

در این روش برای اجرای خطوط در میان ابروها از قلم میکروبلیدینگ استفاده می شود که دستگاه مخصوص جهت ایجاد هاشور و سایه ابرو در تکنیک فیبروز نیز می باشد. دستگاهی که مشابه با یک قلم دستی است و می توان با استفاده از آن خطوط و نقاط ظریفی را بر روی پوست ایجاد نمود.

مرتبط بخوانید : جراح بینی سعادت آباد

ماندگاری فیبروز ابرو سعادت آباد

یکی از پرتکرارترین سوالات پیرامون فیبروز ابرو ، میزان ماندگاری این روش است. به طور کلی ماندگاری فیبروز ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حالت عادی میزان ماندگاری این روش بین 6 ماه تا یک سال می باشد.

دلیل این موضوع این است که خطوطی که در روش فیبروز کشیده‌ می شوند ، عمق کمتری دارند. به همین دلیل ماندگاری آن نیز نسبت به دیگر روش ها از جمله میکروبلیدینگ کمتر است. به طور کلی عوامل زیر در ماندگاری فیبروز ابرو سعادت آباد تاثیر می گذارند:

نوع پوست

از مهم ترین عوامل در میزان ماندگاری فیبروز ابرو ، نوع پوست می باشد. هر چه پوست خشک تر باشد ، ماندگاری این روش نیز بیشتر است و هر چه پوست چرب تر باشد ، ماندگاری این روش کمتر است.

تغییر هورمون های بدن

هورمون های بدن زنان در دوران های قاعدگی ، بارداری و شیردهی دچار تغییراتی می شوند. این تغییرات در میزان ماندگاری فیبروز ابرو تاثیر می گذارند. به همین دلیل توصیه می شود که فیبروز ابرو در زمانی به غیر از زمان های نامبرده انجام شود.

عمق هاشور ابرو

هر چه فیبروز ابرو با عمق بیشتری انجام شود ، ماندگاری آن نیز بیشتر است. معمولا در تکنیک فیبروز عمق خطوط ایجاد شده‌‌ نسبت به دیگر روش ها کمتر می باشد که سبب می شود ماندگاری این روش کمتر از دیگر روش ها باشد.

مرتبط بخوانید : اکستنشن مژه سعادت اباد

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز فیبروز ابرو سعادت آباد کجاست ؟

برای اطلاع از لیست بهترین مرکز فیبروز ابرو در سعادت آباد به متن مقاله فوق مراجعه نمایید.

  • هزینه فیبروز ابرو در سالن های زیبایی سعادت آباد چقدر است ؟

هزینه فیبروز ابرو وابسته‌ به سالن زیبایی انتخابی شما و مهارت فیبروز کار متفاوت می باشد.

  • ماندگاری فیبروز ابرو چقدر است ؟

فیبروز ابرو جزو روش های نیمه دائمی است و ماندگاری آن 6 ماه تا یک سال می باشد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *