قالیشویی در شرق تهران 💎 معرفی 10 قالیشویی در شرق تهران

قالیشویی در شرق تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین قالیشویی در شرق تهران هستید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو با ما همراه شوید. شستشوی فرش ها بدون آسیب دیدن تار و پودشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. درحقیقت بسیار مهم است که فرش ها به گونه ای شستشو داده شوند که تمامی آلودگی ها و کثیفی های تجمع یافته‌ بر روی آن پاک شود اما در عین حال به بافت و رنگ فرش آسیبی وارد نگردد. برای رسیدن به این هدف ، بسیار مهم است که فرآیند شستشوی فرش های خود را به بهترین قالیشویی در شرق تهران بسپارید.

مرتبط بخوانید : بهترین فروشگاه کتوژنیک در شرق تهران

معرفی بهترین قالیشویی در شرق تهران

قالیشویی فرآیندی است که در آن فرش ها به صورت دستی و یا ماشینی شستشو داده‌ می شوند. در قالیشویی خوب در شرق تهران تمامی مراحل شستشوی فرش شامل شستشو ، لکه زدایی ، غبار روبی و … با جدیدترین تکنیک ها و مناسب ترین مواد شوینده انجام می شود. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان ، تعدادی از بهترین قالیشویی ها در شرق تهران را معرفی کرده‌‌ ایم.

قالیشویی اکسیر

قالیشویی در شرق تهران

  • آدرس : تهران ، تهرانپارس ، میدان رهبر ، خیابان رجائی ، کوچه قدس
  • شماره تماس : ۷۷۳۴۰۳۴۰

مرتبط بخوانید : بهترین کافه در شرق تهران

قالیشویی بهاران

قالیشویی در شرق تهران

  • آدرس : تهران ، رسالت ، خیابان فرجام ، خیابان سراج ، ابتدای پل ، کوچه سروش یکم ، درب پارکینگ
  • شماره تماس : ۷۷۱۹۸۸۶۸

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز فیزیوتراپی در شرق تهران

مزیت دریافت خدمات از بهترین قالیشویی در شرق تهران

دریافت خدمات از بهترین قالیشویی خوب در شرق تهران با مزیت‌ های بسیاری همراه است که سبب می شود بسیاری از مردم ، به جای اینکه فرش های خود را در خانه شستشو دهند ، آن ها را به بهترین قالیشویی ها بسپارند. در ادامه پیرامون مهم ترین مزیت های دریافت خدمات از بهترین قالیشویی در شرق تهران اشاره کرده‌‌ ایم.

تمیز شدن فرش ها

فرش ها در زیر پا قرار دارند و به مرور دچار آلودگی و کثیفی می شوند. بسیاری از آلودگی هایی که بر روی فرش تجمع پیدا می کند ، با استفاده از چشم قابل دیدن نیستند. اما به تدریج ظاهر فرش را کدرتر کرده و منجر به کهنه دیده‌‌ شدن‌‌ فرش می شوند. با دریافت خدمات از یک قالیشویی خوب در شرق تهران نیاز نیست در مورد آلودگی فرش های خود نگران باشید ، چراکه مثل روز اول تمیز می شوند.

رفع آلودگی ها بدون آسیب دیدن بافت و رنگ فرش

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، زمانی شستشوی فرش به صورت اصولی صورت می گیرد که ضمن اینکه فرش ها تمیز شوند ، به بافت و تار و پود آن ها نیز آسیبی وارد نشود. انواع فرش ها به خصوص فرش های دستباف دارای تار و پود حساسی هستند و از نظر مادی نیر ارزشمند می‌ باشند. به همین دلیل بسیار مهم است به گونه ای شستشو داده‌ شوند که آسیب نبینند و به ساختار آن ها آسیب نرسد.

در بهترین قالیشویی خوب در شرق تهران نیروی متخصص و ماهر حضور دارند و با فرآیند شستشوی اصولی فرش آشنا می باشند. به همین دلیل در طی فرآیند شستشوی دستی ، اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک سعی می کنند بدون آسیب دیدن فرش ، آلودگی های آن را برطرف کنند.

رفع بوی بد فرش در قالیشویی در شرق تهران

از دیگر مزیت‌‌ های دریافت خدمات از بهترین قالیشویی خوب در شرق تهران رفع بوی بد فرش است. در بسیاری از مواقع به دلیل باقی ماندن آلودگی ها در داخل فرش ، بوی نامطبوعی در فضا پخش می گردد. با استفاده از خدمات قالیشویی که از مواد مخصوصی برای شستشوی فرش ها استفاده می کنند ، می‌ توان این مشکل را برطرف نمود.

رفوی فرش

در بسیاری از مواقع فرش ها فقط کثیف نیستد و در گذر زمان و به دلیل استفاده زیاد ، معیوب نیز شده‌ اند ؛ به طوری که بخش هایی از آن پاره شده است و یا به دلیل شستشوی غیر اصولی رنگ پس داده است. در این شرایط وقتی فرش خود را به قالیشویی های معتبر بسپارید ، به دلیل ارائه خدمات رفوگری فرش ، فرآیند رفوی فرش شما نیز انجام می شود و در پایان می توانید فرشی سالم و تمیز را تحویل بگیرید.

مرتبط بخوانید : بهترین آموزشگاه موسیقی شرق تهران

ویژگی های بهترین قالیشویی خوب در شرق تهران

قالیشویی در شرق تهران

بهترین قالیشویی در شرق تهران دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌ ایم :

  • در قالیشویی های خوب برای شستشوی فرش ها از بهترین مواد شوینده استفاده می شود تا هیچ آسیبی به تار و پود فرش وارد نشود.
  • قیمت ها در بهترین قالیشویی در شرق تهران به صورت شفاف اعلام می شود و بر اساس نرخ های اعلام شده از سوی اتحادیه است.
  • در قالیشویی های حرفه ای ضمن استفاده از روش سنتی و دستی ، امکان شستشوی فرش ها به صورت کاملا مکانیزه نیز وجود دارد.
  • در قالیشویی خوب در شرق تهران‌ ، ضمن ارائه خدمات شستشوی فرش ، خدماتی شامل رفو و تعمیر فرش های معیوب و آسیب دیده‌ نیز ارائه می گردد.
  • در قالیشویی های حرفه ای ، به زمان اعلام شده‌ به مشتری پایبند هستند ؛ به طوری که سعی می کنند فرش را در موعد مقرر شستشو داده و به مشتری تحویل دهند.
  • از دیگر ویژگی های بهترین قالیشویی در شرق تهران پشتیبانی همیشگی است. به طوری که دائما پاسخگوی پیگیری های مشتری خود هستند و به سوالات آن ها به صورت دقیق پاسخ می دهند.

مرتبط بخوانید : بهترین روانشناس شرق تهران

سوالات متداول 

  • بهترین قالیشویی در شرق تهران‌ کجاست ؟

بهترین قالیشویی در شرق تهران‌ را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • آیا در بهترین قالیشویی در شرق تهران‌ خدمات رفوی فرش نیز ارائه می شود ؟

بله ، یکی از خدمات بهترین قالیشویی در شرق تهران‌ رفوی فرش های معیوب و آسیب دیده‌‌ است.

  • هزینه شستشوی فرش در قالیشویی های شرق تهران‌ چقدر است ؟

تعرفه شستشوی فرش در قالیشویی ها وابسته به متراژ فرش ، نوع فرش شامل ماشینی و یا دستباف ، قالیشویی انتخابی و … متغیر است.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *