قالیشویی شمال تهران 💎 معرفی 10 بهترین قالیشویی شمال تهران

قالیشویی شمال تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

به دنبال بهترین قالیشویی شمال تهران هستید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو ما را همراهی کنید. با وجود کمبود آب و زندگی کردن‌ اغلب افراد در آپارتمان ها ، امروزه شستشوی فرش در خانه امکان پذیر نیست. به همین دلیل تمامی افراد حداقل یکبار در سال ، نیاز دارند تا برای شستشوی فرش های خود از خدمات قالیشویی ها استفاده کنند. در شمال تهران قالیشویی های بسیاری راه اندازی شده اند که خدمات متنوعی شامل شستشوی فرش های دستباف و ماشینی ، رفو و تعمیر فرش های آسیب دیده و … را به ساکنین در این محدوده از تهران ارائه می دهند. در ادامه قصد داریم ضمن معرفی بهترین قالیشویی شمال تهران به ویژگی های یک قالیشویی خوب نیز بپردازیم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تعمیر لباسشویی بوش در شمال تهران

معرفی بهترین قالیشویی شمال تهران

پیدا کردن‌ یک قالیشویی خوب در شهر بزرگ تهران کار چندان آسانی نیست. به منظور راهنمایی شما عزیزان یکی از قالیشویی های فعال در این منطقه را معرفی کرده ایم. می توانید پس از اطلاع از خدمات و هزینه شستشوی فرش در این قالیشویی ، از خدمات آن بهره مند شوید.

قالیشویی زعفرانیه

قالیشویی شمال تهران

  • آدرس : تهران
  • شماره تماس : 02122605037

مرتبط بخوانید : بهترین کافه در شمال تهران

انواع قالیشویی شمال تهران

قالیشویی ها از نظر تجهیزات و روشی که برای شستشوی فرش ها استفاده می کنند ، در انواع مختلفی دسته بندی می شوند که در ادامه پیرامون هر یک توضیحاتی را آورده‌ ایم.

قالیشویی سنتی

در قالیشویی های سنتی ، شستن فرش ها به صورت دستی و توسط نیروی ماهر صورت می گیرد. البته باید شستشوی فرش خود را به یک قالیشویی سنتی معتبر بسپارید تا ضمن استفاده از مواد شوینده مناسب برای شستشوی فرش ، از نیروی ماهر نیز برای اینکار استفاده کند تا به تار و پود فرش آسیبی وارد نشود.

در این روش ابتدا فرش ها از مشتری تحویل گرفته‌ می شوند و سپس به قالیشویی منتفل می گردند. در مرحله بعدی گرد و عبار فرش از آن گرفته‌ می شود تا برای شستشو آماده شود. از مواد مناسبی با نوع فرش شامل دستباف و یا ماشینی ، برای شستشوی آن استفاده می کنند. سپس آبکشی فرش توسط نیروی ماهر صورت می گیرد و در نهایت فرش آماده خشک شدن‌ است. این فرآیند در صورتی که قالی نیازی به خدمات لکه گیری و یا رفو نداشته باشد ، اجرا می شود. در فرش های آسیب دیده و یا لکه دار ، پیش از شستشو مشکل فرش رفع می گردد.

قالیشویی اتوماتیک

با پیشرفت علم ، برای شستشوی فرش ها نیز از روش های جدیدتری استفاده می شود تا بدون اینکه فرش آسیب ببیند ، در بازه زمانی کوتاه تری و به روشی اصولی شستشو داده شود. در قالیشویی اتوماتیک از تجهیزات مختلفی برای شستن و خشک کردن فرش استفاده می شود. در این روش که بدون دخالت نیروی انسانی است ، تمامی فرآیند شستشوی فرش با دستگاه انجام می گردد. شستشو با این روش با کیفیت بالاتری صورت می گیرد و در آن هیچ آسیبی به فرش وارد نمی شود. معمولا اغلب قالیشویی شمال تهران از روش های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک برای شستن قالی ها استفاده می کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی شمال تهران

در قالیشویی شمال تهران چه خدماتی ارائه می شود ؟

قالیشویی شمال تهران

در بهترین قالیشویی شمال تهران خدمات بسیاری در ارتباط با شستشو و رفع مشکلات فرش ارائه می شود که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • شستن‌ انواع فرش های دستباف ، ماشینی ، ابریشمی و …
  • شستن‌ انواع موکت
  • رفوی فرش های آسیب دیده
  • رفع جای سوختگی بر روی فرش
  • لکه برداری فرش
  • ریشه زنی
  • شیرازه دوزی
  • چرم دوزی
  • متقال دوزی
  • مبل شویی
  • و …

ویژگی های بهترین قالیشویی شمال تهران

قالیشویی شمال تهران

تمامی قالیشویی ها از نظر کیفیت خدمات مشابه نیستند. عدم شستشو و خشک کردن مناسب فرش با مشکلاتی شامل بوی نامطبوع فرش و یا حتی پارگی بر روی فرش همراه است. بنابراین بسیار مهم است برای دریافت خدمات قالیشویی به بهترین قالیشویی شمال تهران مراجعه کنید.

شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چگونه متوجه شوید که یک قالیشویی خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد. برای این منظور باید در انتخاب یک قالیشویی معیارهایی را در نظر داشته باشید. در ادامه به مهم ترین معیارها برای انتخاب بهترین قالیشویی شمال تهران اشاره کرده ایم.

برخورداری از نیروی کار متخصص و ماهر 

از مهم ترین ویژگی های بهترین قالیشویی این است که دارای نیروی متخصص و ماهر باشد. در صورتی که نیروی متخصص و ماهر در یک قالیشویی فعالیت داشته باشند ، ضمن اینکه فرآیند شستشوی فرش با بالاترین کیفیت ممکن انجام می شود ، به فرش نیز هیچ آسیبی وارد نمی گردد.

در قالیشویی هایی که خدمات تخصصی ارائه می دهند ، تمامی نیروی کار به صورت تخصصی برای شستشوی فرش و رفوگری فرش آموزش دیده اند. به طوری که روند شستن‌ قالی ها در این مراکز به صورت کاملا اصولی و علمی صورت می گیرد. بنابراین این ویژگی باید به عنوان یک معیار مهم در انتخاب قالیشویی مد نظر قرار داده شود.

استفاده از مواد شوینده مناسب با نوع قالی

از دیگر ویژگی های یک قالیشویی خوب در شمال تهران این است که برای شستشوی انواع فرش و قالی ، از مواد شوینده مناسب با آن استفاده کند. قطعا برای شستن‌ انواع فرش های دستباف و ماشینی با توجه به ویژگی هایی که هر یک دارند ، به مواد شوینده متفاوتی نیز نیاز است. فرش های دستباف دارای حساسیت بالاتری هستند و برای شستن آن ها به مواد شوینده ملایم تری نیاز می باشد. در صورتی که برای شستشوی قالی ها از مواد شوینده نامرغوب استفاده شود ، ممکن است به بافت و تار و پود فرش آسیب برسد.

در بهترین قالیشویی شمال تهران با توجه به نوع فرش ، از شوینده های مختلفی نیز استفاده می شود که در ادامه به جزئیات آن اشاره کرده ایم.

  • برای شستشوی فرش های ماشینی از سدیم ، کلر ، آب ژاول یا شامپو فرش استفاده می گردد.
  • برای سفید کردن ریشه های فرش از هیپوکلریت سدیم استفاده می کنند.
  • برای فرش های دستباف و ابریشمی از شوینده های تثبیت کننده رنگ فرش نیز استفاده می گردد.

تضمین عدم آسیب دیدن‌ فرش

یکی از دغدغه ها و نگرانی های افراد در هنگام دریافت خدمات از قالیشویی این است که نگرانند فرش آسیب ببیند. این نگرانی زمانی که فرش دستباف و ارزشمند باشد ، بیشتر نیز می شود. برای اطمینان سعی کنید قالیشویی هایی را انتخاب کنید که عدم آسیب دیدن‌ فرش را تضمین می کنند. اینگونه در صورت هر گونه آسیب در تار و پود فرش ، ایجاد پارگی در فرش ، ایجاد سوراخ در فرش و … قالیشویی ملزم به پرداخت خسارت خواهد بود.

البته قالیشویی هایی که تضمین کننده کیفیت شستشو و عدم آسیب دیدن فرش هستند ، کیفیت خدمات بالایی دارند و تضمین عدم آسیب دیدن‌ فرش از سوی آن ها ، نشان دهنده عملکرد خوبشان است. بنابراین می توانید با اطمینان بیشتری شستن‌ قالی های خود را به آن ها بسپارید.

تحویل به موقع فرش

یکی دیگر از ویژگی های بهترین قالیشویی ها در شمال تهران ، خوش قول بودن است. به طوری که فرش را کاملا سالم و تمیز در موعد مقرر به مشتری تحویل دهند. برای اطلاع از خوش قول بودن قالیشویی انتخابی ، می توانید نظرات دیگر مشتریان را در صفحات مجازی و یا وبسایت قالیشویی مورد نظر بررسی کنید.

قیمت مناسب

از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین قالیشویی شمال تهران ، قیمت شستشوی فرش است. بهترین قالیشویی ها برای شستشوی قالی ، هزینه ای را مطابق با نرخ مصوب اتحادیه دریافت می کنند. بنابراین صرفا دریافت قیمت بالا نشان دهنده کیفیت نیست. قالیشویی که هزینه مشخص شده‌ از سوی اتحادیه را دریافت می کند ، انتخاب بهتری است.

سوالات متداول 

  • بهترین قالیشویی شمال تهران کدام است ؟

بهترین قالیشویی شمال تهران را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • در انتخاب قالیشویی خوب در شمال تهران ، چه معیارهایی را باید در نظر گرفت ؟

در انتخاب بهترین قالیشویی شمال تهران سعی کنید به کیفیت خدمات و دریافت قیمت بر اساس نرخ اتحادیه توجه داشته باشید.

  • در بهترین قالیشویی شمال تهران چه خدماتی ارائه می شود ؟

در بهترین قالیشویی های شمال تهران انواع خدمات شستشو و خشک کردن فرش و موکت ، مبل شویی ، رفو فرش و … ارائه می شود.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *