لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟ 💎

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟ لیفت صورت از بهترین روش های برای از بین بردن حالت افتادگی پوست های شل و افتاده می باشد. اما سوالی که برای علاقه مندان به لیفت صورت با نخ وجود دارد ، این است که ماندگاری این روش چقدر است. ماندگاری و دوام لیفت صورت با نخ وابسته به عوامل مختلفی از جمله الاستیسیته پوست ، تعداد نخ های مورد استفاده ، نحوه قرار دادن ها در پوست و … متفاوت می باشد. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با پاسخ سوال لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری‌ دارد ؟ آشنا شویم.

لیفت صورت با نخ چیست ؟

با افزایش سن ، افتادگی پوست صورت امری طبیعی است اما به نوبه خود می تواند چهره را غمگین تر و پیرتر نشان دهد. ضمن اینکه بر روی اعتماد به نفس افراد نیز تاثیر منفی می گذارد. امروزه لیفت صورت با نخ به عنوان یکی از روش های غیرتهاجمی و قابل دسترس برای بیماران با مشکل افتادگی پوست به شمار می رود.

این پروسه لیفت غیرجراحی در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل عوارض جانبی برای صورت ، گردن و غبغب قابل انجام می باشد. این روش ضمن اینکه منجر به سفت تر شدن پوست های شل و افتاده می شود ، بافت های داخلی پوست را نیز دوباره جوان می کند و حالت شکستگی و پیری ایجاد شده در آن را برطرف می کند.

اگر شما نیز از کسانی هستید که با سوال لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد مواجه هستید ، لازم است به این نکته توجه داشته باشید که در این روش نخ ها دیده نمی شوند و ظاهر شما بهبود پیدا می کند.

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

لیفت صورت با استفاده از نخ از بهترین روش های غیرتهاجمی برای متعادل سازی صورت به شمار می رود. لیفت لایه های عمیق پوست منجر به ایجاد ظاهری جوان تر می شود و شما می توانید بلافاصله نتایج درمان را مشاهده کنید. در این روش نیازی به استراحت نیست و افراد می توان پس از مدت زمان کوتاهی به فعالیت های روزانه خود باز گردند.

پس از مدت زمان کوتاهی ، نخ ها توسط بدن جذب می شوند. ضمن تولید کلاژن به بازسازی پوست و ایجاد نتایج طولانی مدت کمک می کنند ، افراد می خواهند بدانند که لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

برای لیفت صورت با نخ از دو نوع نخ PDO (پلی دی اکسانون) و نخ PLLA (پلی ال لاکتیک اسید)  استفاده می شود. این نخ ها هر دو پس از قرار گرفتن در بافت پوست جذب می شوند. به طوری که با گذشت زمان از بین می روند. نتایج لیفت صورت با استفاده از نخ های PLLA تا 18 ما ماندگاری دارد و پس از این مدت نتایج ایجاد شده به مرور از بین می روند. این در حالی است که نخ های PDO پس از گذشت مدت زمان 3 الی 6 ماه از بین می روند. هر دو نخ ها پس از جذب منجر به تحریک کلاژن سازی می شوند.

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در تهران 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد و به چه عواملی بستگی دارد ؟

همانطور که اشاره کردیم ، لیفت‌ صورت دارای 12 الی 18 ماه ماندگاری است. اما در این مدت زمان عواملی تاثیر گذار می باشد که می تواند این بازه زمانی را کاهش و یا افزایش دهد. بنابراین اگر می خواهید بدانید که لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ، در ادامه همراه ما باشید تا با عوامل تاثیر گذار در دوام لیفت‌ صورت با نخ آشنا شویم.

سن فرد

از مهم ترین فاکتورها در بررسی میزان ماندگاری لیفت صورت با نخ ، سن فرد می باشد. پوست انسان از حساس ترین بافت های بدن او می باشد. به گونه ای که به شدت تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد.

هر چقدر سن افراد بیشتر شود ، توانایی بدن او برای تولید پروتئین هایی همچون کلاژن و الاستین نیز کاهش پیدا می کند. این مساله خود منجر به کاهش طراوات و زیبایی پوست نیز می شود. همینطور سلول های پوستی نسبت به دیگر سلول های بدن ، سرعت تقسیم بالاتری دارند. به همین علت نیز زودتر از دیگر سلول ها دچار تحلیل می شوند. با توجه به همین موارد ، میزان بازدهی و ماندگاری لیفت صورت با نخ ، در افراد مسن کمتر از افراد جوانتر می باشد.

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد – میزان خاصیت کشسانی پوست

میزان خاصیت کشسانی پوست با میزان ماندگاری لیفت ، رابطه مستقیمی دارد. هر چه پوست خشک و شکننده تر باشد ، ماندگاری لیفت کمتری را نیز نجربه می کند. این در حالی است که ماندگاری لیفت صورت برای افراد با پوست چرب ، بیشتر است.

میزان مهارت پزشک متخصص برای لیفت صورت

از مهم ترین عوامل در ماندگاری لیفت صورت با نخ ، میزان مهارت پزشک متخصص است. در صورتی که پزشک از تجربه و مهارت کافی در این زمینه برخورد باشد ، ماندگاری و دوام لیفت صورت با نخ نیز بیشتر خواهد بود. عدم برخورداری پزشک از مهارت کافی منجر به بروز مشکلاتی از جمله کاهش بازدهی ، عدم تقارن صورت ، کاهش میزان ماندگاری نخ ها ، جابه جایی نخ ها و … می گردد.

تعداد نخ های استفاده شده برای لیفت صورت

تمامی نخ های مورد استفاده برای لیفت صورت ، نخ های جذبی هستند. به طوری که پس از مدت زمان کوتاهی نیز خاصیت خود را از دست می دهد. هر چه تعداد نخ های مورد استفاده برای لیفت صورت بیشتر باشد، میزان ماندگاری لیفت نیز بیشتر خواهد بود. چراکه بدن انسان به مدت زمان بیشتری برای جذب تمامی نخ ها نیاز خواهد داشت.

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد – نوع نخی مورد استفاده برای لیفت صورت 

نوع نخ نیز از دیگر عوامل موثر بر میزان ماندگاری لیفت صورت می باشد. به طور کلی نخ ها در دو نوع ساده و خاردار موجود هستند. نخ های ساده از اولین نخ هایی می باشند که برای لیفت صورت کارایی دارند. اما نخ های لیفت خاردار جدیدتر هستند و توانایی بیشتری برای تحریک بافت پوست برای تولید کلاژن و الاستین دارند. ضمن اینکه به دلیل داشتن خار، ماندگاری بیشتری نیز دارند.

سوالات متداول

  • لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

ماندگاری لیفت صورت با توجه به عوامل مختلفی متغیر است که جزئیات آن را در متن مقاله فوق آورده ایم.

  • آیا پس از لیفت صورت ، نخ ها توسط پوست جذب می شوند ؟

بله ، نخ های مورد استفاده در لیفت صورت پس از مدت زمان کوتاهی جذب می شوند.

  • آیا نوع نخ در میزان ماندگاری لیفت صورت تاثیری دارد ؟

بله ، نخ های خاردار نسبت به نخ های معمولی ماندگاری بیشتری دارند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پاکسازی پوست مختلط

پاکسازی پوست مختلط 💎 5 مرحله پاکسازی پوست مختلط

پاکسازی پوست مختلط چگونه باید انجام شود ؟ پوست مختلط ترکیبی از پوست خشک و …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *