لیزر تاتو تهران 💎 لیست 10 بهترین مراكز پاك كردن تاتو در تهران

پاک کردن تتو در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز لیزر تاتو در تهران کجاست ؟ تتو کردن یکی از روش های زیبایی پوست و اندام های بدن است که عده ای به آن علاقه مند هستند. اما ممکن است برخی از افراد پس از مدتی از طرح تتو خود خسته شوند و یا طرح به مرور کم رنگ شود و به فکر پاک کردن آن از روی پوست خود باشند. پشیمان شدن از خالکوبی و تلاش برای پاک کردن آن بسیاری از افراد را درگیر می کند ، به همین دلیل بسیاری مایل هستند با اطلاع از بهترین مراکز پاک کردن تتو ، طرحی که روی پوستشان ایجاد کرده اند را پاک کنند. از همین رو در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو ، تعدادی از بهترین مراکز پاک کردن تتو در تهران را معرفی کرده ایم.

بهترین مرکز لیزر تاتو در تهران

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم، ممکن است افراد مختلف به دلایل مختلفی از اینکه بر روی پوست خود تاتو کرده اند ، پشیمان شوند. برای پاک کردن تتو از روی پوست ، روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین آن ها استفاده از لیزر کیو سوییچ است. به کمک لیزر ، رنگ های تتو در زیر پوست تجزیه می شود و پس از اینکه توسط بدن جذب شد ، دفع می گردد. متناسب با عمق و میزان تتو ، پاک کردن تتو در تهران در چندین جلسه انجام می شود. در ادامه به بهترین مراکز پاک کردن تتو در تهران اشاره کرده ایم :

کلینیک زیبایی گلبان

پاک کردن تتو در تهران

  • آدرس : تهران ، شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ، خیابان گلبان ، پلاک 6
  • شماره تماس : 09202454469 – 09120165591 – 09120165592

پاک کردن تتو در مطب ندای سلامت تهران

پاک کردن تتو در تهران

  • آدرس : خیابان سهروردی شمالی ، بالاتر از خیابان بهشتی ، ابتدای شهرتاش ، پلاک 75 ، طبقه 2 ، واحد 4
  • شماره تماس : 02188503893 – 02188509414 – 09128881646 – 02188503986

مرتبط بخوانید : اندولیفت در تهران

مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا

پاک کردن تتو در تهران

  • آدرس : تهران ، بلوار کاوه ، بالاتر از دولت ، نبش بهار جنوبی ، پلاک ۲ ، واحد ۱۸
  • شماره تماس : ۲۶۶۰۲۹۰۰ – ۲۶۶۰۱۹۰۰

کلینیک زیبایی چهره نگار

  • آدرس : زعفرانیه ، خیابان اعجازی ، بالاتر از میدان اعجازی ، روبروی کوچه ارغوان ، پلاک ۸۰
  • مشاور پوست مو  :  09129725428 – 09107727748
  • شماره کلینیک : 02122809088

مرتبط بخوانید : برداشتن خال در تهران 

پاك كردن تاتو با ليزر در تهران

مواد تتو در لایه سطحی پوست قرار می گیرد به همین دلیل حذف کردن و یا پاک کردن کمی دشوار می باشد ؛ از موثرترین روش ها برای پاک کردن تتو از بدن ، استفاده از لیزر می باشد. استفاده از لیزر برای پاک کردن تتو از روی بدن ، از روش های غیرتهاجمی است که طی این روش از اشعه لیزر برای شکستن رنگدانه های زیر پوست استغاده می شود.

انرژی نورانی در بازه های زمانی بسیار کوتاهی به پوست تابانده می شود ؛ سپس از بی حسی موضعی و خنک کننده پوست استفاده می گردد و در نهایت متناسب با نوع و رنگ خالکوبی ، از نوع لیزر کیویئچ جهت شلیک اشعه استفاده می گردد. وقتی اشعه به پوست خالکوبی شده برخورد می کند ، ذرات رنگ به کار رفته را به ذرات بسیار کوچکی تقسیم می کند. این ذرات بسیار کوچک به تدریج توسط سیستم ایمنی بدن هضم و دفع می شوند. در صورتی که رنگ خالکوبی تیره باشد و حداقل یکسال از عمر خالکوبی و تتو گذشته باشد ، نتایج مثبت تری ایجاد می شود.

مرتبط بخوانید : پلاژن تراپی در تهران

پاک کردن انواع رنگ تتو در تهران

بسیاری از افراد برای تتوی بدن خود از جوهر های خاص که دارای ماندگاری بالایی هستند ، استفاده کرده اند ؛ به همین دلیل نگران هستند که تتو به طور کامل پاک نشود. در چنین حالتی باید بگوییم که ممکن است تتو به طور کامل پاک نشود اما بی شک استفاده از لیزر تاثیر زیادی در ریموو آن خواهد داشت. به طور کلی استفاده از لیزر برای پاک کردن تتو با رنگ جوهر سیاه و سپس جوهر قرمز تاثیر بالایی دارد.

اگر در تتوی بدن خود از رنگ های قهوه ای ، خرمایی ، آبی و یا سبز پررنگ استفاده کرده اید ، لازم است بدانید که این رنگ ها کمی در برابر لیزر مقاوم هستند و به تعداد جلسات بیشتری برای حذف آن ها از روی پوست نیاز است. برخی رنگ ها همچون رنگ های زرد ، نارنجی و یا قهوه ای روشن نیز ممکن است به وسیله لیزر از بین نروند. با این حال توصیه می کنیم که از یک متخصص پوست مشورت بگیرید.

نحوه عملکرد لیزر در پاک کردن تتو

در شیوه لیزر کردن در روش پاک کردن تاتو با لیزر پرتوهای لیزر با فرکانس بالا ی سطح پوست تابانده می‌شود و باعث شکستن رنگدانه‌ها در زیر پوست می‌گردد. رنگدانه‌های سیاه تاتو با جذب طول موج‌های لیزر به رنگ‌های ساده‌تر تبدیل می‌شود .

رنگ های دیگر غیر از سیاه را با طول طول موج‌های دیگر لیزر که در تخصص متخصص لیزر است پاک خواهد شد. در پاک کردن تاتو با لیزر اولین قدم ویزیت شدن شما توسط یک متخصص پوست است . وی با ویزیت کردن شما می‌تواند تاتوی شما را ارزیابی کند و بهترین شیوه را با توجه به نوع پوست ، گسترش تاتو، محل قرار گرفتن تاتو و نوع پوست به شما پیشنهاد دهد.

لیزر تاتو تهران چند جلسه زمان میبرد؟

در پاک کردن تاتو با لیزر میزان زمان اختصاص یافته به عوامل مختلفی از جمله رنگ تاتو شما، قدمت تاتو شما، محل قرارگیری و سایر عوامل بستگی دارد. با توجه به زمان عوامل گفته شده میزان زمان اختصاص یافته برای تاتو معمولاً بین دو تا ۱۱ هفته خواهد بود.

فاصله‌های منظمی بین جلسات درمان وجود خواهد داشت که تکنسین یا پزشک متخصص به شما خواهند گفت. در بین جلسات شما استراحتی خواهید داشت برای ترمیم رنگدانه‌های پوست. فاصله بین جلسات لیزر در پاک کردن تاتو با لیزر معمولاً ۴۰ تا ۴۵ روز است.

مرتبط بخوانید : سابسیژن در تهران 

عوامل تاثیر گذار بر تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن تتو در تهران

پاک کردن تتو در تهران

از بین بردن تتو به بیش از یک جلسه نیاز دارد ؛ در برخی موارد به دلیل مواد به کار رفته و همینطور گستردگی تتو به بیش از ده جلسه برای پاک کردن تتو نیاز است. برای اینکه متوجه شوید شما برای ریموو تتوی بدن خود به چند جلسه نیاز دارید ، حتما باید از پزشک مشاوره دریافت کنید. عمر تتو و رنگ های مورد استفاده در آن ، تعیین کننده تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن تتو خواهند بود. لازم است اشاره کنیم که بعد از هر جلسه پاک کردن تتو ، بیمار باید دو الی سه روز دوره نقاهت را طی کند.

مرتبط بخوانید : کربوکسی تراپی در تهران 

انواع لیزر برای پاک کردن تتو در تهران

  • لیزر کیو سوییچ ان دی : لیزر کیوسوییچ ان دی برای کم کردن رنگ تتوهایی با رنگ گرم مثل قرمز ، بنفش ، قهوه ای ، نارنجی و زرد مناسب است.
  • لیزر کیوسویچ روبی : این لیزر برای پاک کردن رنگ های قرمز مناسب است.
  • لیزر فرکشنال CO2 : این لیزر در کمرنگ کردن تتو موثر است.
  • لیزر الکساندرایت : لیزر الکساندرایت برای از بین بردن رنگدانه های سیاه آبی و سبز کارایی دارد.
  • تکنولوژی لیزر پیکو : جدیدترین دستگاهی می باشد که به دلیل آزاد کردن حجم زیادی از انرژی نتایح مثبتی را نیز به همراه دارد.

مرتبط بخوانید : فیلر بینی در تهران

نکات مراقبتی مهم پاك كردن تاتو با ليزر

پس از انتخاب کلینیک مناسب برای پاک کردن تتو در تهران ، به نکات مراقبتی توجه داشته باشید :

  • تا چند هفته قبل از پاک کردن تتو از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید.
  • یک روز قبل از پاک کردن تتو ، ناحیه مورد نظر را اصلاح و تمیز کنید.
  • از زدن موارد آرایشی در ناحیه تحت درمان اجتناب نمایید.
  • پس از اتمام جلسات پاک کردن تتو ، از کمپرس آب سرد به منظور کاهش ورم و درد در ناحیه تحت درمان استفاده کنید.
  • تا بهبودی کامل ، از شنا کردن ، خوابیدن در وان گرم و … اجتناب نمایید.
  • به منظور رفع قرمزی های ایجاد شده از پماد های مخصوص استفاده کنید.
  • از خاراندن و دست کشیدن بر روی ناحیه تحت درمان بپرهیزید.

مرتبط بخوانید : پلاسماجت در تهران 

سوالات متداول

  • بهترین مراکز پاک کردن تتو در تهران کجاست ؟

برای اطلاع از بهترین مراکز پاک کردن تتو در تهران به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • آیا پاک کردن تتو دردناک است ؟

در هنگام پاک کردن تتو در برخی نقاط استخوانی بدن همچون مچ دست ، جناق سینه و … ممکن است دردی احساس شود. اما معمولا این درد نیز به واسطه استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی به حداقل می رسد.

  • هزینه پاک کردن تتو در تهران چقدر است ؟

هزینه پاک کردن تتو وابسته به نوع و میزان تتو و تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن آن متفاوت می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پروتئین تراپی مو در سعادت آباد

پروتئین تراپی مو در سعادت آباد 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو سعادت آباد

بهترین سالن پروتئین تراپی مو در سعادت آباد کجاست ؟ موهای انسان به صورت عادی و طبیعی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *