برداشتن خال در اصفهان – 💎 لیست 10 تایی بهترین مراکز برداشتن خال در اصفهان

برداشتن خال در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز برداشتن خال در اصفهان کجاست ؟ خال ها ضایعات پوستی هستند که ممکن است در پوست افراد مختلف ایجاد شوند و یا به صورت مادرزادی بر روی پوست وجود داشته باشند. برای بسیاری از افراد وجود این خال ها بر روی پوست چندان خوشایند نیست و تمایل دارند با استفاده از روش های مختلف ، آن ها را از روی پوست خود پاک کنند. خوشبختانه امروزه از روش های مختلفی برای پاک کردن خال از روی پوست صورت استفاده می شود. به همین منظور در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز برداشتن خال در اصفهان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

برداشتن خال در اصفهان

خال ها از شایع ترین و متداول ترین ضایعات پوستی هستند که در واقع نوعی تومور پوستی نیز محسوب می شوند که از سلول هایی به نام ملانوییت ساخته می شوند. امروزه برای حذف این ضایعات پوستی و خال ها از روش های مختلفی استفاده می شود. به همین دلیل اغلب افراد تمایل دارند که با استفاده از این روش ها ، ضایعات پوستی خود را حذف کنند.

در نظر داشته باشید که اغلب خال هایی که بر روی پوست ایجاد می شوند ، بی ضرر و بی خطرند اما در برخی موارد نادر با شناسایی خال ها می توان متوجه شد که یک خال از نوع سرطانی است و هر چه سریع تر باید برداشته شود. بنابراین برداشتن برخی خال ها صرفا به دلیل زیبایی نیست و دارای دلایل پزشکی نیز می باشد. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز برداشتن خال در اصفهان را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

مدرن لیزر

برداشتن خال در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای خیابان چهار باغ بالا ، ابتدای کوچه 41 (کوچه نسترن) ، پلاک 436 ، مدرن لیزر
  • نوبت دهی بانوان : 09138000388
  • مشاوره و نوبت دهی آقایان : 09138000427
  • مشاوره بانوان : 09138000324

مطب دکتر نسرین روزبهانی

برداشتن خال در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، چهار باغ بالا ، مجتمع پارک ، ورودی اول ، طبقه اول ، واحد 523
  • شماره تماس : 3667 1412

مرکز تخصصی پوست مو زیبایی نلسا

برداشتن خال در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، حد فاصل خیابان نیکبخت و شیخ مفید ، جنب داروخانه دکتر نایب زاده ، ساختمان اندیشه ، واحد نه
  • شماره تماس : 03136636967 – 03136631211

کلینیک پوست ، مو و زیبایی سینایار

برداشتن خال در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان شیخ صدوق شمالی ، نبش کوچه 41 ، کلینیک تخصصی پوست ، کاشت مو و لیزر سینایار
  • شماره تماس : 03136640008 – 09109105494

کلینیک زیبایی رونیک

برداشتن خال در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان هزار جریب ، ابتدای خیابان آزادی (مرداویج) ، برج سانیار ، کلینیک زیبایی رونیک
  • شماره تماس : 03136696235 – 0313669679

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین مراکز کرایولیپولیز در اصفهان

برداشتن خال در اصفهان چگونه انجام می شود ؟

دکتر پوست به منظور درمان و یا برداشتن خال ها در اصفهان ابتدا باید فردی که قصد برداشتن خال خود را دارد را معاینه کند و نوع خال و مشکلات پوستی او را شامل تعداد خال ها ، سن خال ها ، وجود سابقه خال در خانواده فرد و … را بررسی کند و سپس از روش مناسب برای برداشتن خال بیمار استفاده نماید.

در نظر داشته باشید که تمامی این اطلاعات در روند بهبودی فرد در جهت برداشتن خال او بسیار مهم است. اما فراموش نکنید که بهتر است بهترین کلینیک و بهترین پزشک را برای برداشتن خال خود استفاده کنید. در بهترین مراکز از دستگاه های مختلفی شامل دستگاه کندلا ، فوتوتا ، ویرا و مگاسون نیز استفاده کنید.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین سالن های زیبایی اصفهان

معرفی انواع خال 

خال ها دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • خال غیر طبیعی : خال های غیرطبیعی دارای شباهت بسیار زیادی به ملانوم می باشند اما ملانوم نیستند ولی می توانند فرد را در معرض ملانوم قرار دهند. این خال ها از پاک کنی که در انتهای مدادها قرار دارند ، بزرگ تر هستند و دارای اشکال غیر منظمی می باشند و بیش از یک رنگ را دارند.
  • خال مادر زادی : وقتی شخصی در هنگام تولد خالی داشته باشند ، به آن خال مادر زادی گفته می شود. بر اساس آمار از میان هر صد نفر نوزاد ، یک نفر دارای خال است.
  • خال اسپیتز : این خال دارای شباهت بسیاری به خال ملانوم است که پزشک متخصص نیز به سختی قادر به تشخیص آن خواهد بود.

لازم است اشاره کنیم که بیشتر افراد به دلیل اینکه نکند خال ها سرطانی باشند ، نگران می شوند. برای اینکه بدانید آیا خالی که دارد بی ضرر است یا خیر ، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین کلینیک های لاغری اصفهان

روش های برداشتن خال در اصفهان

برداشتن خال در اصفهان

محل پیدایش خال ها و نوع خال ها با یکدیگر متفاوت است ؛ از همین رو برای برداشتن خال از روش های مختلفی استفاده می شود. پزشک پس از بررسی و معاینه خال بیمار با توجه به عوامل مختلفی همچون میزان بزرگ یا کوچک بودن خال ، سن بیمار ، عمق خال ها ، رنگ خال و حتی محل خال از روش های مختلفی استفاده می کند.

اما به طور کلی باید بگوییم که خال هایی که در طول زمان دچار تغییر شکل و اندازه می شوند و رنگ آن ها تغییر می کند، بایستی که مورد آزمایشات مختلف قرار بگیرند تا در نهایت پزشک با استفاده از روشی مناسب، اقدام به برداشتن خال آن ها نماید.

مرتبط بخوانید : پلاژن تراپی در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین مراکز پلاژن تراپی اصفهان

انواع روش های برداشتن خال در اصفهان 

از پرکاربرد ترین روش ها برای برداشتن خال ، جراحی می باشد. طی این روش جراح ابتدا پوست و ناحیه مورد نظر را بی حس می کند و سپس بخش رشد کرده و خال را توسط قیچی و یا چاقو بر می دارد. برداشتن خال ها با استفاده از جراحی به سه روش شامل بیوپسی پانچ ، خارج سازی کامل تراشه ای و جراحی برشی  ضورت می گیرد. البته برای برداشتن خال روش های دیگری شامل کرایو ، کوتر و لیزر نیز کارایی دارند.

  • روش خارج سازی کامل تراشه ای : در این روش پزشک با استفاده از بی حسی موضعی، ابتدا ناحیه خال را برش می زند و سپس آن را با پوست اطراف و مجاور خال هم سطح می کند.
  • روش بیوپسی پانچ : این روش نیز به گونه ای است که دستگاه قطعه مکعبی شکل از پوست را پانچ می کند و سپس خال را بر می دارد. این روش برای برداشتن خال های کوچک کارایی دارد.
  • جراحی برشی : در این روش خال به صورت کامل برش زده می شود و در نهایت نیز بخیه می خورد. این روش های برای خال های پوستی صاف و بدخیم کارایی دارد.

هزینه برداشتن خال در اصفهان

یکی از سوالات رایج زیباجویان در مورد نحوه پرداشتن خال می باشد که تمایل دارند پیش از اینکه اقدام به برداشتن خال خود نمایند ، از هزینه آن اطلاعات کافی را به دست آورند. موضوعی که در رابطه با هزینه برداشتن خال در اصفهان وجود دارد ، این است که ابتدا پزشک باید نوع خال را شناسایی کند. عدم شناسایی درست نوع خال ، ممکن است مشکلات بیشتری را برای فرد ایجاد کند. به همین دلیل سعی کنید با انتخاب یک کلینیک ، ابتدا به پزشک معالج خود مراجعه کنید تا پس از بررسی نوع خال شما از روش مناسبی برای رفع آن استفاده کنید.

نکاتی مهم برای برداشتن خال در اصفهان

  • برای برداشتن خال ها حتما به پزشک مراجعه کنید.
  • خال هایی که به صورت ناگهانی تغییر می کنند ، حاشیه های نامنظم پیدا می کنند ، رنگشان عوض می شود و .. باید پس از بررسی های بیشتر برداشته شوند.
  • خال های بدخیم پس از آزمایش تکه برداری و آسیب شناسی برداشته می شوند.
  • برای برداشتن خال ها با ضرورت طبی و یا به خاطر زیبایی لازم است که آزمایش های آسیب شناسی و پاتولوژی بر روی خال انجام شود.
  • اکثریت خال ها و لک های پوستی خوش خیم می باشند و خطر ابتلا به سرطان آن ها بسیار کم است.
  • خال هایی که در معرض اصطحکاک قرار دارند و یا در ناحیه ریش آقایان ، در ناحیه کمربند و یا آرنج هستند ، بهتر است برداشته شوند.
  • در صورتی که پس از برداشتن خال متوجه شدید که خال عود کرده است ، بهتر است برای برداشتن آن به پزشک مراجعه کنید.
  • برخی روش ها شامل درم ابریژن ، لیزر و لایه برداری خال ها را به طور کامل محو نمی کند و خطر ابتدا به سرطان پوست را از بین نمی برند.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان – لیست 10 تایی کلینیک های زیبایی اصفهان 1401

سوالات متداول

  • بهترین مرکز برداشتن خال در اصفهان کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز برداشتن خال در اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • آیا برداشتن خال در اصفهان دارای عوارض است ؟

خیر، میزان باقی ماندن اسکار و زخم بعد از برداشتن خال در اصفهان تا حد زیادی وابسته به مهارت و تجربه پزشک است.

  • هزینه برداشتن خال در اصفهان چقدر است ؟

هزینه برداشتن خال وابسته به نوع خال ، تعداد خال و … متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه برداشتن خال بهتر است به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان کیست ؟ با ارزیابی بدن ، می توان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *