بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان 💎 + 10 دکتر منتخب + نظرات

بهترین دکتر کانتورینگ در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

کانتورینگ و مادلینگ صورت از تکنیک های زیبایی است که هدف از آن تغییر فرم صورت متناسب با معیارهای زیبایی می باشد. در روش کانتورینگ و مادلینگ صورت ، از روش های مختلفی از جمله تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، تزریق چربی ، لیفت با نخ و … استفاده می شود تا ضمن پر کردن فرورفتگی های صورت و حجم دهی به برخی قسمت ها ، افتادگی پوست نیز برطرف گردد. بهترین دکتر کانتورینگ در اصفهان برای فرم دهی صورت ، بر روی قسمت هایی از جمله چانه ، فک ، لب ، گونه و … تمرکز دارد. برای آشنایی با بهترین دکتر مادلینگ صورت در اصفهان در ادامه ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

معرفی بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان

کانتورینگ و مادلینگ صورت و یا به عبارت بهتر زاویه سازی صورت ، یکی از تکنیک های زیبایی است که در علم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از تکنیک های زیبایی مختلفی از جمله تزریق فیلر و ژل و یا لیفت با نخ برای ایجاد یک فرم ایده آل در صورت استفاده می شود. چنانچه که شما نیز علاقه مند به استفاده از تکنیک کانتورینگ و مادلینگ صورت هستید ، سعی کنید به یکی از بهترین پزشکان در این زمینه مراجعه نمایید. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان یکی از متخصصان زیبایی نام آشنا در حوزه کانتورینگ و مادلینگ صورت در شهر اصفهان را معرفی کرده‌ ایم.

دکتر پدرام یوسفی

بهترین دکتر کانتورینگ در اصفهان

  • آدرس: اصفهان ، چهار راه فلسطین ، ابتدای خیابان فردوسی ، ساختمان حکیم ، طبقه دوم ، واحد 15
  •  شماره تماس: 09130304142 – 03132206651

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در اصفهان 

کانتورینگ و مادلینگ صورت چیست ؟

کانتورینگ و یا مادلینگ صورت نام دیگری است که برای زاویه سازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. برای رسیدن به اهداف کانتورینگ صورت ، بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان از روش های تهاجمی و غیرتهاجمی متعددی استفاده می کند.

چنانچه که صورت زیباجویان از نظر استخوان بندی و ابعاد استخوان به خصوص در ناحیه چانه و فک مشکلی نداشته باشد ، معمولا متخصص زیبایی برای حجم دهی به صورت او و ایجاد فرم و حجم دلخواه ، از روش های غیرتهاجمی که معمولا موقتی نیز هستند ، استفاده می کند.

در برخی مواقع نیاز است پزشک تغییراتی را در ابعاد استخوان فک ایجاد کند. اینگونه نیاز به جراحی خواهد بود. بنابراین بهترین دکتر کانتورینگ در اصفهان ابتدا بیمار را معاینه می کند و متناسب با ویژگی های ظاهری صورت بیمار ، از روش های متعددی برای فرم دهی به صورت او استفاده می کند.

روش‌ های متداول کانتورینگ صورت

  • کانتورینگ و مادلینگ به روش جراحی : این روش دائمی است و برای زاویه سازی فک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • مادلینگ صورت با تزریق ژل : روشی موقتی می باشد که با عارضه های جراحی همراه نیست. از تزریق ژل برای حجم دهی به گونه ، لب ، چانه و پر کردن فرو رفتگی زیر چشم و شقیقه استفاده می شود.
  • کانتورینگ صورت به وسیله لیفت با نخ : در این روش از نخ های مخصوصی برای کشیدن پوست در نواحی که دچار افتادگی شده است ، استفاده می گردد.
  • زاویه سازی صورت با تزریق چربی : تزریق چربی از روش های طبیعی برای فرم دهی به صورت است. در این روش از چربی بدن خود فرد استفاده می شود.
  • کانتورینگ با تزریق بوتاکس : با بوتاکس می توان ضمن رفع چین و چروک های سطحی و عمقی صورت ، اندازه عضلانی فک هایی که بزرگ هستند را نیز کاهش داد.

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در اصفهان 

توصیه های مراقبتی بهترین دکتر کانتورینگ در اصفهان

بهترین دکتر کانتورینگ در اصفهان

اگر با روش هایی که به آن ها اشاره کردیم ، اقدام به کانتورینگ و مادلینگ صورت خود نمودید ، توصیه های مراقبتی بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان را جدی بگیرید تا بتوانید از خدمات زیبایی که دریافت کرده‌ اید ، بازدهی بالایی را تجربه کنید.

  • روزانه به میزان زیادی آب بنوشید و بدن خود را هیدراته نگه دارید.
  • حداقل برای دو ماه پیش از اقدام برای کانتورینگ و مادلینگ صورت خود از مصرف دخانیات و سیگار اجتناب نمایید.
  • به مدت چند هفته پیش از زاویه سازی صورت خود ، سعی کنید از داروهای رقیق کننده خون ، مکمل‌ های ویتامین و دارو های گیاهی استفاده نکنید.
  • در صورت مصرف داروی خاصی ، حتما به پزشک خود اطلاع دهید و سعی کنید مطابق با نظر پزشک خود اقدام کنید.

مراقبت های مورد نیاز پیش از کانتورینگ و مادلینگ صورت خود را پس از دریافت خدمات نیز ادامه دهید تا سریعا از دوران نقاهت عبور کنید. برای اینکه پس از دریافت این خدمات زیبایی عوارض کمی را تجربه کنید ، توصیه می کنیم به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • در صورتی که پزشک استفاده از داروی خاصی را برای شما تجویز کرده است ، آن را به صورت منظم مصرف کنید.
  • تا زمانی که بهبودی به صورت کامل اتفاق نیافتاده است ، از لوازم آرایشی بر روی پوست صورت خود استفاده نکنید.
  • برای طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و در صورت خارج شدن‌ از خانه نیز از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.
  • در رژیم غذایی خود از غذاهای سالم و تازه استفاده کنید.
  • تا چند روز از انجام فعالیت ها و ورزش های سنگین اجتناب نمایید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان

هزینه کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان 

بهترین دکتر کانتورینگ در اصفهان

یکی از سوالات رایج پیرامون دریافت خدمات از بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان سوال پیرامون هزینه زاویه سازی صورت می باشد.

در نظر داشته باشید برای زاویه سازی صورت از روش ها و تکنیک های پزشکی متعددی استفاده می شود. به طوری که این تکنیک ها از فردی به فرد دیگر و متناسب با ویژگی های ظاهری هر فرد متغیر می باشند. در صورتی که متخصص زیبایی برای زاویه سازی صورت زیباجو از جراحی استفاده کند ، هزینه فرم دهی صورت به مراتب بیشتر از زمانی است که فرم دهی به صورت با تزریق ژل و یا بوتاکس انجام شود.

در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان ، عوامل موثر بر قیمت کانتورینگ و مادلینگ صورت را مورد بررسی قرار داده‌ ایم. آشنایی با این عوامل می تواند به شما کمک کند تا بتوانید تا حدودی با هزینه های زاویه سازی صورت آشنا شوید.

تجربه و تخصص پزشک

پزشکان زیبایی که در زمینه کانتورینگ و مادلینگ صورت فعالیت دارند ، از تجربه و مهارت متفاوتی برخوردار می باشند. به همین دلیل هر یک دستمزد متفاوتی را برای زاویه سازی صورت دریافت می کنند. معمولا دستمزد پزشکانی که تجربه و تخصص بالاتری دارند ، بیشتر است.

نوع روش کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان

همانطور که اشاره کردیم برای کانتورینگ و مادلینگ صورت از تکنیک های زیبایی متعددی استفاده می شود. اینکه برای زاویه سازی صورت از چه تکنیکی استفاده شود ، در قیمت نهایی تاثیر می گذارد. روش هایی شامل جراحی فک ، لیپوساکشن چربی های غبغب و … در مقایسه با خدمات زیبایی تزریقی از جمله تزریق ژل و فیلر ، تزریق بوتاکس و چربی و … هزینه به مراتب بیشتری را دارند.

هزینه تجهیزات و مواد مورد استفاده

در کلینیک های زیبایی متعدد ، بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان از تجهیزات و مواد مختلفی نیز برای رسیدن به فرم دلخواه صورت استفاده می کند. هر چه تجهیزات پیشرفته تر باشند و مواد اولیه از برندهای باکیفیت تر باشد ، قطعا هزینه نهایی نیز بیشتر خواهد بود.

مدت زمان ارائه خدمات

در برخی از تکنیک های زیبایی که برای کانتورینگ و مادلینگ صورت کارایی دارند ، نیاز به تکرار چندین باره خدمات است. به طوری که افراد باید در چندین جلسه از این خدمات زیبایی بهره‌ مند شوند که در این صورت باید هزینه بیشتری را نیز پرداخت نمایند.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح پلک در اصفهان

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان کدام است ؟

بهترین‌ دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان را در متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم.

  • برای زاویه سازی و کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان از چه روش هایی استفاده می شود ؟

رایج ترین روش های کانتورینگ و مادلینگ صورت ، تزریق ژل ، تزریق چربی ، بوتاکس ، لیفت صورت با نخ و … هستند.

  • هزینه کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان چقدر است ؟

هزینه کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان بر اساس فاکتورهای مختلفی شامل روش زیبایی مورد استفاده ، دستمزد پزشک و … متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *