تغییر رنگ چشم در اصفهان 💎 معرفی 7 بهترین دکتر تغییر رنگ چشم در اصفهان

تغییر رنگ چشم در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز تغییر رنگ چشم با لیزر در اصفهان کجاست ؟ رنگ چشمان هر فردی در دوران کودکی تکامل پیدا می کند و ثابت می شود. پس از گذر از دوران کودکی ، رنگ چشمان هر فرد نیز ثابت می شود. اما موضوعی که وجود دارد ، این که برخی از افراد از رنگ چشمان خود رضایت ندارند و به دنبال روشی برای تغییر رنگ دادن چشم هایشان می باشند. برای رسیدن به این هدف ، ابتدا باید بررسی کرد که آیا عمل تغییر رنگ چشم وجود دارد یا خیر. در پاسخ باید بگوییم بله ، امروزه بهترین دکتر تغییر رنگ چشم در اصفهان برای تغییر رنگ چشمان ، از روش های مختلفی استفاده می کند. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با بهترین مرکز تغییر رنگ چشم در اصفهان ، با جزئیات تکمیلی در مورد جراحی تغییر رنگ جشم نیز آشنا شویم.

معرفی بهترین دکتر تغییر رنگ چشم در اصفهان

در شهر اصفهان مراکز بسیاری ارائه دهنده خدمات تغییر رنگ چشم در اصفهان هستند. در ادامه یکی از بهترین پزشکان در این زمینه را معرفی کرده ایم.

دکتر نسرین سنجری

تغییر رنگ چشم در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، جنب اورژانس عیسی بن مریم ، مجتمع مریم
  • شماره تماس: 03132358783

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در اصفهان

آیا رنگ چشم در طول زمان تغییر می‌ کند ؟

معمولا رنگ چشم ها در تمامی کل زندگی یک فرد ، ثابت می ماند. برای برخی از افراد سطح ملانین با افزایش سن ، تغییر می کند و دچار افزایش و یا کاهش می شود. البته تغییر رنگی که در اثر افزایش سن ایجاد می شود ، بی ضرر است و جای نگرانی برای آن وجود ندارد.

با این حال ، بیماری های مختلفی نیز وجود دارند که منجر به تغییر خود به خودی رنگ چشم ها می شوند. این موارد شامل گزینه های زیر هستند :

  • سندرم فوش یوئیت (Fuchs uveitis) : سندروم فوش یوئیت یکی از بیماری های نادر می باشد که منجر به بروز مشکلات بینایی و تغییر در رنگ عنبیه می گردد.
  • سندرم پراکندگی رنگدانه : این بیماری بسیار نادر است که در اثر ابتلا به آن ، رنگدانه عنبیه از بین می رود و منجر به مسدود شدن مسیر تخلیه چشم می گردد.
  • سندرم هورنر (Horner’s syndrome) : این سندروم یک عارضه شایع پس از سکته مغزی می باشد که در آن مردمک چشم ها کوچک تر می شوند.
  • ضربه‌ های چشم : در صورتی که چشم ها آسیب ببینند ، ممکن است عنبیه از بین برود و رنگ چشم ها روشن تر می شود.

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در اصفهان 

برای تغییر رنگ چشم از چه روش هایی استفاده می شود ؟

تغییر رنگ چشم در اصفهان

برای تغییر رنگ چشم ، روش های متعددی وجود دارند ؛ در ادامه پیرامون رایج ترین روش هایی که برای تغییر رنگ چشم مورد استفاده قرار می گیرند ، توضیحاتی را آورده‌ ایم.

استفاده از لیزر برای تغییر رنگ چشم

امروزه از لیزر به عنوان یکی از روش هایی که دارای تاثیر طولانی مدت است ، برای تغییر رنگ چشم ها استفاده می شود. لیزر تابشی از نور می باشد که منجر به حذف شدن رنگدانه های عنبیه چشم و بخش رنگی چشم می گردد.

با اینکه این روش مورد آزمون قرار گرفته‌ است، با این حال کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و مطالعاتی برای تائید ایمنی و اثرگذاری آن ، در حال انجام است. بر اساس تحقیقاتی که شرکت پزشکی استرومای آمریکا (STRŌMA Medical Corp) انجام داده‌ است ، با این روش می توان رنگ چشمی که به رنگ قهوه ای است را به رنگ های قهوه ای روشن ، سبز قهوه ای ، خاکستری ، آبی و یا سبز تغییر داد. این گروه بر این باور می باشند که افرادی که برای تغییر رنگ چشم با لیزر اقدام می کنند ، می توانند ضمن دستیابی به رنگ چشم دلخواه ، به نتایج دائمی نیز برسند.

تغییر رنگ دائمی چشم با جراحی

جراحی یکی دیگر از روش هایی است که بهترین دکتر تغییر رنگ چشم در اصفهان ، از آن برای تغییر رنگ دادن‌ چشم ها استفاده می کند. در این روش ابتدا پزشک سطح قرنیه را برش می زند و سپس یک عنبیه مصنوعی از جنس سیلیکون را در درون چشم فرد قرار می دهد.

عنبیه پیوند زده‌ شده‌ ، سطح عنبیه طبیعی را پوشش می دهد. با اینکه این روش در ابتدا با اهداف درمانی مورد استفاده قرار می گرفت ، با این حال کم کم وارد حوزه زیبایی نیز شد. به طوری که برخی از افراد با اینکه دارای عنبیه سالمی بودند ، از این روش استفاده کردند تا با استفاده از آن ، رنگ چشمانشان را تغییر دهند.

تغییر رنگ چشم با این روش ، دارای عوارض زیادی نیز می باشد که ممکن است خطرناک نیز باشند. به طور کلی جراحی پیوند عنبیه برای تغییر رنگ چشم ، نیازمند مطالعات زیادی برای تائید تاثیرگذاری و ایمن بودن در افرادی است که نیاز ضروری به این جراحی ندارند.

تغییر موقت رنگ چشم با لنز تماسی

یکی از روش هایی که برای تغییر رنگ چشم در اصفهان کاربرد دارد ، تغییر رنگ چشم با استفاده از لنز تماسی است. لنزهای تماسی لایه ای نازک از جنس های مختلف می باشند که بر روی چشم قرار می گیرند.

این لنزها توسط خود فرد بر روی چشم ها قرار می گیرند. لنزهای تماسی در رنگ ها و انواع گوناگونی موجود می باشند و افراد می توانند بر اساس نیاز و سلیقه خود ، از آن ها استفاده نمایند. همانگونه که مشخص است ، لنزهای تماسی در ساختار چشم تغییری را ایجاد نمی کنند.

آیا تغییر رنگ چشم در اصفهان دارای عارضه است ؟

تغییر رنگ چشم در اصفهان

یکی از پرتکرار ترین سوالات در مورد عمل تغییر رنگ چشم در اصفهان این است که آیا تغییر رنگ چشم با روش های مختلف امکان پذیر است یا خیر.

  • برخی از افراد ممکن است در این روش بینایی خود را از دست بدهند.
  • گلوکوم و یا آب سیاه ، یک بیماری جدی و خطرناک است ، ممکن است بعد از عمل تغییر رنگ چشم ایجاد شود.
  • آب مروارید از دیگر عارضه های رایج پس از عمل تغییر رنگ چشم می باشد.
  • آسیب دیدن‌ قرنیه و یا ورم قرنیه (اِدم قرنیه) از دیگر عارضه های ناشی از تغییر رنگ چشم می باشد.
  • التهاب چشم نیز بعد از تغییر رنگ چشم ایجاد می شود که با علائمی شامل قرمزی ، درد در چشمان و تاری در دید همراه است.

مرتبط بخوانید : فیلر بینی در اصفهان

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر تغییر رنگ چشم در اصفهان ، کدام پزشک است ؟

بهترین دکتر تغییر رنگ چشم در اصفهان را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه تغییر رنگ چشم در اصفهان ، چقدر است ؟

هزینه تغییر رنگ چشم در اصفهان بر اساس روش مورد استفاده برای تغییر رنگ چشم متغیر است.

  • آبا روش تغییر رنگ چشم در اصفهان با استفاده از لیزر ، دارای عوارض است ؟

هر جراحی زیبایی با عارضه های خاص خود همراه است ؛ با این حال با مراجعه به بهترین دکتر تغییر رنگ چشم در اصفهان می توان از شدت آن ها کم کرد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *