فیلر بینی در اصفهان – 💎 لیست 10 تایی بهترین مراکز فیلر بینی اصفهان

فیلر بینی در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مراکز تزریق فیلر بینی در اصفهان کجاست ؟ برخی از افراد دچار مشکل قوز بینی هستند اما تمایلی به جراحی نیز ندارند. یکی از روش های کم تهاجم برای از بین بردن قوز بینی بدون انجام جراحی ، تزریق ژل و یا فیلر بینی است. از جدیدترین روش هایی که برای اصلاح فرم بینی استفاده می شود ، تزریق فیلر بینی می باشد که با توجه به اینکه بدون عوارض است و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و دوره نقاهت عمل زیبایی بینی را ندارد ، بسیار مورد استفبال قرار گرفته است. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز تزریق فیلر بینی در اصفهان را معرفی کنیم.

مرتبط بخوانید : برداشتن خال در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین مراکز برداشتن خال در اصفهان

بهترین مراکز تزریق فیلر بینی در اصفهان

تزریق فیلر بینی از روش های درمانی ساده می باشد که برای صاف کردن بینی و یا بالا بردن نوک بینی و رفع قوز بینی کارایی دارد و می توان به کمک آن بدون اینکه نیاز به عمل جراحی باشد ، مشکلات و عیوب ظاهری بینی را برطرف کرد. تزریق ژل و یا فیلر ، برای اصلاج ظاهر نامطلوب بینی استفاده می شود و از این روش می توان برای گرد کردن نوک بینی نیز استفاده کرد.

برای تزریق فیلر بینی پزشک ابتدا بینی بیمار را معاینه می کند و سپس بر اساس معیارهای زیبایی بینی و همینطور تناسب داشتن این معیارها با اجزای صورت ، فرآیند تزریق ژل به بینی را انجام می دهد. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز تزریق فیلر بینی در اصفهان را معرفی کرده ایم :

کلینیک پوست و مو دکتر مرجان حداد

فیلر بینی در اصفهان

  • آدرس : خیابان توحید میانی ، بالای داروخانه دی ، ساختمان پزشکی توحید ، طبقه سوم ، واحد 311
  • شماره تماس : 09026553928 ، 031-36281305 ، 031-36281304

دکتر رامین مدرسی

فیلر بینی در اصفهان

  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهار راه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
  • شماره تماس : 36703885 031

دکتر یلدا عطار زاده

فیلر بینی در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان شریعتی ، روبروی اورژانس شریعتی ، مجتمع فراز ، واحد ۱۰۲
  • شماره تماس : 36253348 031

دکتر هومان حسینی

فیلر بینی در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان چهار باغ بالا ، مجتمع اوسان ، طبقه چهارم ، واحد 403
  • شماره تماس : 03136670523

دکتر محمد مهدی طرزی

فیلر بینی در اصفهان

  • آدرس : چهار باغ بالا ، مقابل شرکت زمزم ، کوی کاویان ، مجتمع پزشکی کوه نور ، واحد 21
  • شماره تماس : 03136205826

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان – لیست 10 تایی کلینیک های زیبایی اصفهان 1401

فیلر بینی در اصفهان

برای از بین بردن عیوب ظاهری بینی ، امروزه از روش های مختلفی استفاده می شود ؛ بسیاری از افراد علاقه مند به رفع این عیوب ظاهری هستند اما نمی خواهند با عمل جراحی وارد دوره نقاهت طولانی این عمل زیبایی شوند و یا از عمل جراحی می ترسند. بهرحال تمامی افرادی که از عمل جراحی زیبایی بینی اجتناب می کنند ، می توانند اقدام به تزریق فیلر بینی نمایند که یک روش غیر جراحی و غیرتهاجمی است و بدون درد و خونریزی انجام می شود.

پزشک برای تزریق فیلر بینی از فیلرهایی از جنس اسید هیالورونیک استفاده می کند و سپس بر اساس فرم درخواستی بیمار ، نقاط مورد نظر برای تزریق فیلر بینی را مشخص می کند و در نهایت نیز میزان مشخصی از فیلر را به نواحی مورد نظر تزریق می کند.

کاربرد تزریق فیلر بینی در اصفهان

از تزریق فیلر بینی برای رفع نامنظمی ها و فرورفتگی هایی که در پشت بینی و یا کنار پره های بینی وجود دارد ، استفاده می شود. در برخی موارد ممکن است بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفته باشد و پس از عمل فرورفتگی ها و نامنظمی هایی بر روی بینی او دیده شود ، در چنین شرایطی نیز می توان با استفاده از تزریق فیلر بینی عیوب ظاهری بینی را برطرف نمود.

از سویی دیگر جراحی زیبایی پر ریسک است و عوارض زیادی نیز دارد ؛ تزریق فیلر بینی بدون کوچکترین عارضه ای انجام می شود و تاثیرات آن نیز در ظاهر بینی زیاد است. پس از تزریق فیلر بینی شما می توانید از مطب خارج شوید و به کارهای روزمره خود بپردازید. با تزریق فیلر بینی می توانید عدم تقارن بینی ، افتادگی بینی ، فررفتگی های بینی و … خود را درمان کنید.

البته لازم است بدانید این روش برای کسانی مناسب است که بینی آن ها دارای مشکلات ظاهری جزئی است و برای کسانی که بینی بزرگی دارند و بینی شان دارای انحراف است ، روش مناسبی نیست.

ماندگاری فیلر بینی چقدر است ؟

فیلر بینی در اصفهان

فیلرهایی برای حالت دهی به بینی مورد استفاده قرار می گیرد که هر یک بر اساس برند تولید کننده و مواد اولیه تشکیل دهنده آن ، دارای ماندگاری های متفاوتی می باشند. اما به طور کلی ماندگاری فیلرهای بینی بین هشت الی دوازده ماه است. البته لازم است اشاره کنیم که اگر در جلسات با فاصله زمانی تعیین شده اقدام به تزریق فیلر توسط پزشک نمایید ، بدون شک ماندگاری فیلر شما بیشتر خواهد بود.

مرتبط بخوانید : پلاژن تراپی در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین مراکز پلاژن تراپی اصفهان

تعداد جلسات تزریق فیلر بینی در اصفهان

بدون شک برای اینکه بتوانید به فرم دلخواه در بینی خود برسید ، لازم است که تزریق فیلر را در چندین جلسه انجام دهید. چراکه تزریق فیلر بر اساس نظر پزشک و در جلسات مختلفی به صورت انجام می شود. مدتی کوتاه پس از تزریق فیلر ، بدن شروع به تولید اسید هیالورورنیک می کند که این موضوع سبب افزایش ماندگاری فیلر بینی می شود. در صورتی که می خواهید از تعداد جلسات تزریق فیلر بینی مطلع شوید ، می توانید در یک جلسه مشاوره با پزشک مورد نظرتان اقدام کنید.

مرتبط بخوانید : کلینیک لاغری در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین کلینیک های لاغری اصفهان

مراقبب های پس از تزریق فیلر بینی در اصفهان 

در صورتی که اقدام به تزریق فیلر بینی کرده باشید ، لازم است اقدام به برخی مراقبت های پس از تزریق نمایید که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • از دست زدن و یا فشار دادن به بینی خود اجتناب نمایید.
  • در صورتی که در ناحیه بینی خود دردی داشتید ، زیر نظر پزشک مسکن مصرف کنید.
  • به منظور کاهش التهاب بینی و قرمزی هایی که در اثر تزریق فیلر بینی ایجاد شده است ، می توانید در ناحیه تحت درمان از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  • از قرار گرفتن در محل گرم و یا گرفتن آب دوش بسیار داغ خودداری کنید.
  • به مدت یک هفته از رفتن به استخر و سونا اجتناب نمایید. در هنگام خواب از بالش های دورگردنی استفاده کنید و یا چند بالش را زیر سر خود قرار دهید.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین سالن های زیبایی اصفهان

چه کسانی نمی توانند فیلر بینی تزریق کنند ؟ 

بسیاری از افراد از عوارض تزریق فیلر بینی می ترسند و می خواهند بدانند آیا تزریق فیلر بینی برایشان مناسب است یا خیر. بهتر است افرادی که در یکی از دسته های زیر قرار می گیرند ، پیش از تزریق فیلر بینی با پزشک مشورت کنند :

  • خانم های باردار و شیرده
  • افرادی با عفونت فعال در ناحیه سینوس ها
  • افراد با آلرژی به اسید هیالورونیک
  • افراد با سایقه سینوزیت

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در اصفهان – لیست 10 تایی بهترین مراکز کرایولیپولیز در اصفهان

قیمت فیلر بینی در اصفهان

در تعیین قیمت نهایی تزریق فیلر بینی ، فاکتورهای مختلفی تاثیر گذار است ؛ نوع فیلر و میزان فیلر مورد نیاز برای تزریق به بینی تعیین کننده قیمت نهایی آن می باشد.  البته سابقه و مهارت پزشک نیز در هزینه نهایی تاثیر گذار است.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز تزریق فیلر بینی در اصفهان کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز تزریق فیلر بینی در اصفهان را معرفی کردیم.

  • ماندگازی فیلر بینی در اصفهان چقدر است ؟

معمولا فیلر بینی از برند ها و مارک های مختلف بین 8 الی 12 ماه ماندگاری دارد.

  • هزینه تزریق فیلر بینی در اصفهان چقدر است ؟

هزینه تزریق فیلر بینی در اصفهان وابسته به فاکتورهای مختلفی شامل سابقه و مهارت پزشک ، برند فیلر و … متفاوت است. برای اطلاع از هزینه دقیق تزریق فیلر می توانید با کلینیک مورد نظر خود تماس بگیرید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان کیست ؟ با ارزیابی بدن ، می توان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *