پروتئین تراپی مو در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین سالن پروتئین تراپی مو اصفهان

پروتئین تراپی مو در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین سالن زیبایی برای دریافت خدمات پروتئین تراپی مو در اصفهان کدام است ؟ به اندازه ای که پروتئین در سلامت بدن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد ، در سلامت موها نیز بسیار تاثیرگذار است. کمبود پروتئین موها را خشک ، آسیب دیده‌ ، مستعد شکستن و همینطور موخوره می کند. از سویی دیگر از دست دادن پروتئین بیش از اندازه ، عاملی برای ریزش مو نیز به شمار می رود. کسانی که دارای موهایی قوی هستند نیز ممکن است به دلیل عدم دریافت پروتئین کافی از طریق رژیم غذایی ، با مشکلات مو مواجه شوند.  پروتئین تراپی یک روش و گزینه مناسب برای جبران پروتئین از دست رفته‌ موها به شمار می رود. در این روش تارهای مو با پروتئین و مواد مغذی تغذیه و تقویت می شود. در ادامه برای آشنایی با بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در اصفهان و همینطور جزئیات تکمیلی در مورد پروتئین تراپی ، همراه ما باشید.

معرفی بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در اصفهان

پروتئین تراپی یکی از روش های درمانی برای ترمیم مو به شمار می رود. پروتئین در سلامت موها تاثیر بسیار زیادی دارد و امروزه اغلب افراد از این موضوع اطلاع دارند. با پروتئین تراپی ، یک لایه محافظ و مقاوم بر روی موها ایجاد می گردد که در افزایش استحکام و تقویت تارهای آسیب دیده‌ مو بسیار موثر است.

با افزایش استقبال از پروتئین تراپی ، امروزه شاهد تاسیس سالن های زیبایی بسیاری که خدمات پروتئین تراپی را ارائه می دهند ، هستیم. در ادامه یکی از بهترین این سالن ها که می توانید خدمات پروتئین تراپی در آن را از افراد مجرب و با متریال باکیفیت دریافت کنید را معرفی کرده ایم.

کلینیک مدرن لیزر

پروتئین تراپی مو در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، دروازه شیراز ، ابتدای خیابان چهار باغ بالا ، ابتدای کوچه ۴۱ (کوچه نسترن) ، پلاک ۴۳۶
  • نوبت دهی بانوان : ۰۹۱۳۸۰۰۰۳۸۸
  • نوبت دهی آقایان : ۰۹۱۳۸۰۰۰۴۲۷

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کراتینه مو در اصفهان

پروتئین تراپی مو در اصفهان برای چه افرادی مناسب است؟

پروتئین تراپی یکی از روش های درمانی و مراقبتی برای موهاست که برای اغلب افراد مناسب است. با این حال کسانی که دارای یکی از شرایط زیر هستند ، بهترین کاندید برای پروتئین تراپی مو می باشند :

  • افرادی که دارای موهای نرم و نازکی می باشند.
  • کسانی که موهای شکننده دارند.
  • افرادی که موهایشان کمی خشک و آسیب دیده‌ است.
  • کسانی که دچار ریزش مو شدید هستند.
  • افرادی که موهایشان سوخته و یا آسیب دیده است و یا از محصولات شیمیایی و رنگ و دکلره استفاده می کنند.
  • کسانی که به دلیل سشوار و اتوکشی مداوم ، موهایشان آسیب دیده‌ است و موخوره گرفته‌ است.

برای اینکه مطمئن شوید برای پروتئین تراپی مو در اصفهان ، کاندید مناسبی هستید ، ابتدا با افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص دارند ، مشورت کنید.

فواید پروتئین تراپی مو در اصفهان

پروتئین تراپی مو در اصفهان

اغلب خانم ها با شنیدن نام پروتئین تراپی مو ، با این سوال مواجه هستند که این روش درمانی برای چه هدفی خوب و کاربردی است ؟ در پاسخ باید بگوییم که پروتئین تراپی ، پیوند پروتئینی از بین رفته موها را ترمیم می کند. این ترمیم و بازسازی مو ، با هدف درمان موخوره ، رفع حالت وزی و خشکی موهای سر و … صورت می گیرد. به طوری که بعد از پروتئین تراپی ، موها صاف و درخشنده می شوند.

از مزیت های پروتئین تراپی موها ، می توان به مواردی که در ادامه آورده‌ ایم ، اشاره کرد :

  • جلوگیری از آسیب دیدن موها
  • تقویت تارهای مو
  • بهبود حالت پذیری موها
  • افزایش استحکام موها
  • و …

آیا پروتئین تراپی در صاف شدن‌ موها تاثیرگذار است ؟

یکی از سوالاتی که برای افراد وجود دارد ، این است که آیا پروتئین تراپی نیز مشابه با روش هایی از جمله کراتین ، در صاف شدن‌ موها تاثیرگذار می باشد. در پاسخ باید بگوییم که میزان صافی موها بعد از پروتئین تراپی ، به نوع پروتئین مورد استفاده در این خدمات درمانی بستگی دارد.

بسیاری از پروتئین هایی که در روش پروتئین تراپی مو در اصفهان استفاده می شوند ، مشابه با کراتین دارای کراتین هیدرولیز شده می باشند. این پروتئین ها وقتی از پوست سر عبور می کنند و به ساختار داخلی مو نفوذ پیدا می کنند ، منجر به صاف تر شدن مو نیز می گردند. از سویی دیگر پروتئین ها در بازسازی و تقویت ساختار مو نیز بسیار موثر هستند ؛ به همین دلیل در حفظ صافی و افزایش لطافت مو نیز تاثیرگذار می باشند. بنابراین پروتئین تراپی نیز تا حدودی موها را صاف می کند و دلیل این موضوع این است که با این خدمات زیبایی حالت وزی ، خشکی ، بد حالتی و شکنندگی موها از بین می رود و در نتیجه مو صاف تر و درخشان تر به نظر می رسد.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در اصفهان

پروتئین تراپی مو در اصفهان در دوران بارداری

اغلب متخصصان بر این باور هستند که پروتئین تراپی یکی از روش های بی خطر برای بهبود و تقویت سلامت موها در دوران بارداری می باشد و در سلامت مادر باردار و جنین او ، خطراتی را ایجاد نمی کند. با این حال پزشکان توصیه می کنند برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکلات احتمالی از جمله بروز حساسیت به محصولات مورد استفاده در فرآیند پروتئین درمانی ، افراد دریافت این خدمات را به بعد از دوران بارداری موکول کنند.

در دوران بارداری ، مادران باردار تغییرات شدید هورمونی را تجربه می کنند. همین تغییرات هورمونی منجر به افزایش حساسیت موها و پوست سر می شود و افراد را با عوارضی شامل خشکی ، خارش و یا سوزش کف سر مواجه می کند.

مراقبت‌ های بعد از پروتئین درمانی مو

پروتئین تراپی مو در اصفهان

پس از پروتئین تراپی ، افراد باید برخی مراقبت های لازم را به درستی انجام دهند تا به این وسیله ، ماندگاری و تاثیری که این خدمات درمانی دارد را بیشتر کنند. توجه به نکات مراقبتی بعد از پروتئین درمانی ، از ریزش موها جلوگیری می کند. در ادامه به مهم ترین مراقبت های بعد از پروتئین تراپی اشاره کرده ایم :

  • پس از پروتئین تراپی ، بهتر است افراد به مدت دو هفته ، از رنگ و دکلره موها اجتناب کنند.
  • به مدت 72 ساعت بعد از پروتئین تراپی ، شستن و یا بستن موها ممنوع است.
  • شستن‌ موها بعد از پروتئین تراپی ، باید با استفاد از شامپوهای بدون سولفات انجام شود.

تفاوت پروتئین تراپی مو در اصفهان با کراتین چیست؟

اصلی ترین تفاوتی که میان پروتئین تراپی و کراتین وجود دارد ، موادی است که در ترکیبات مواد هر یک از این دو به کار می رود. اصلی ترین ترکیب کراتین مو ، ماده ای پروتئینی تحت عنوان کراتین می باشد. این در حالی است که در روش پروتئین تراپی ، از مجموعه ای از پروتئین های ضروری و آمینو اسیدهای مفید برای موها استفاده شده است.

در کراتینه مو ، اصلی ترین هدف ، صاف تر شدن موها می باشد. ضمن اینکه دارای ماندگاری بالایی در حدود چهار الی شش ماه است. این در حالی است که در روش پروتئین تراپی ، هدف اصلی تمرکز بر ترمیم ، بازسازی ، تقویت و افزایش رطوبت موهاست. همینطور ماندگاری پروتئین تراپی نیز بین چهار الی شش هفته است.

آیا پروتئین تراپی مو در اصفهان دارای عارضه است ؟

پروتئین تراپی موها ، عارضه جانبی خاصی ندارد. در صورتی که برای دریافت خدمات پروتئین تراپی مو در اصفهان به بهترین سالن های زیبایی مراجعه کنید که در آن از متریال باکیفیت استفاده شود و این خدمات توسط نیروی ماهر به شما ارائه گردد ، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

با این حال ، در برخی از افراد عارضه های شکستگی موها ، خارش پوست سر ، تضعیف تار موها ، چربی بیش از حد موها ، خشکی پوست سر ، واکنش آلرژیک و … پس از پروتئین تراپی بروز پیدا کرده‌ است.

مرتبط بخوانید : بهترین رنگ کار مو در اصفهان

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در اصفهان ، کجاست ؟

بهترین مرکز پروتئین تراپی مو در اصفهان  را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه پروتئین تراپی مو در اصفهان چقدر است ؟

هزینه پروتئین تراپی بر اساس قد و حجم مو و میزان موادی که برای پروتئین تراپی موها نیاز است ، متغیر می باشد.

  • پروتئین تراپی مو در اصفهان برای چه سنینی مناسب است ؟

پروتئین تراپی مو در اصفهان برای افراد بالای 12 سال مناسب می باشد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *