لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است ؟

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است ؟ امروزه افراد از جراحی های زیبایی استقبال بسیاری کرده اند. یکی از عمل های زیبایی لیفت صورت با نخ می باشد که در واقع نوعی جراحی زیبایی غیرتهاجمی به شمار می رود. هدف از لیفت صورت با نخ کم کردن چین و چروک های صورت و همینطور سفت کردن پوست صورت است. یکی از سوالاتی که برای علاقه مندان به این روش زیبایی وجود دارد ، این است که از چه سنی می توان اقدام به لیفت صورت با نخ نمود.

در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا به پاسخ سوال لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است ؟ برسیم.

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است ؟

لیفت با نخ در هر سنی که چین و چروک و یا افتادگی بر روی پوست صورت مشاهده شود ، قابل استفاده است. در واقع اینطور باید بگوییم که سن مشخصی برای لیفت صورت با نخ برای افراد در نظر گرفته نشده است. با این حال پزشکان توصیه می کنند که افرادی که دارای سن 35 سال به بالا هستند و چین و چروک ها به تدریج بر روی پوست نمایان می شود ، اقدام به لیفت صورت با نخ نمایند.

افتادگی پوست به دلایل مختلفی اتفاق می افتد و لیفت صورت با نخ از بهترین راهکارها برای از بین بردن این افتادگی ها بدون هیچ گونه درد و عوارض می باشد. از نظر پزشکان بهترین سن برای لیفت صورت با نخ سن 35 الی 60 سال به شمار می رود.

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است ؟ پزشکان بر این باور هستند که لیفت صورت با نخ برای چروک های عمیق صورت و برای افرادی که دارای بیش از 60 سال سن هستند ، بازدهی بالایی ندارد.

چراکه در این حالت چروک ها دارای عمقی بسیار بیشتر از حد معمول خود می باشند. بنابراین نخ هایی که برای لیفت صورت استفاده می شوند ، در این سنین توانایی نگه داشتن افتادگی های پوستی را ندارند و ممکن است بعد از مدت زمان کوتاهی نتایج ایجاد شده از بین برود.

افرادی که بر روی پوست آن ها چین و چروک های عمیقی وجود دارد ، بهتر است که از دیگر روش ها برای لیفت پوست و صورت خود استفاده کنند. لیفت صورت با نخ بدون جراحی و یا حداقل عوارض حانبی است، اما زمانی دارای نتایج رضایت بخشی می باشد که از نظر پزشک کاندید مناسبی برای این جراحی به شمار بروید.

مرتبط بخوانید : عوارض لیفت با نخ – لیفت با نخ چیست و چه عوارضی دارد؟

آیا لیفت با نخ محدودیت سنی دارد ؟

عمل لیفت صورت با نخ دارای محدودیت سنی نیست و افراد بسیاری کاندیداری این نوع عمل زیبایی به شمار می رود. افتادگی پوست در قسمت های مختلف صورت به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. گاهی به دلیل یک عارضه ای ، پوست افراد دچار افتادگی می شود ، در این صورت اگر سن فرد کم باشد ، ممکن است پزشک از روش های جراحی برای برطرف کردن مشکل استفاده کند.

به طور کلی لیفت صورت با نخ ، یک روش موقتی است و افراد در سنین مختلف در صورتی که از آن استفاده کنند ، پس از مدتی با جذب نخ توسط بدن ، آثار آن از بین می رود. نخی که در لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرد ، در بر دارنده ترکیباتی است که منجر به بهبود کلاژن سازی در پوست می شود. با جذب این نخ در پوست جوانسازی پوست صورت می گیرد.

بنابراین اگر با سوال لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است ؟ مواجه هستید و می خواهید بدانید این عمل آیا محدودیت سنی دارد یا خیر. باید بگوییم که  لیفت صورت با نخ مخصوص سن خاصی نیست. بنابراین در حالت کلی انجام لیفت صورت با نخ برای هر گروه سنی امکان پذیر است و می تواند مشکلات و نواقض پوستی را برطرف کند. اما اغلب افرادی که در سنین میانسالی هستند ، نسبت به افراد مسن و یا جوان تر گزینه مناسبی برای لیفت صورت با نخ به شمار می روند.

مرتبط بخوانید :لیفت صورت با نخ در تهران 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در تهران

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است ؟ انجام لیفت با نخ در چه سنی ممنوع است ؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم برای لیفت صورت با نخ هیچ محدودیتی وجود ندارد. معمولا افراد بین سن 30 الی 60 سالگی می توانند از لیفت صورت با نخ نتایج خوبی را دریافت کنند. برخی از افراد ممکن است به لیفت صورت حساسیت داشته باشند در این صورت فارغ از این موضوع که چند سال دارند ، بهتر است که لیفت صورت با نخ را انجام ندهند.  ضمن اینکه افراد مبتلا به بیماری های پوستی ، مبتلا به دیابت و مصرف کنندگان داروهای انعقاد خون نیز نباید لیفت با نخ را انجام دهند.

بنابراین لیفت صورت با نخ از نظر سنی ممنوعیتی ندارد اما افرادی که در یکی از دسته های نامبرده قرار بگیرند بهتر است که لیفت صورت را انجام ندهند. لیفت صورت ضمن اینکه منجر به از بین رفتن پوست های افتاده می شود ، با جذب تدریجی توسط پوست منجر به بهبود کیفیت پوست نیز می گردد.

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

سوالات متداول

  • لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است ؟

برای لیفت صورت با نخ محدودیت سنی تعریف نشده است.

  • آیا لیفت صورت با نخ یک روش موقتی است ؟

بله ، پس از یک بازه زمانی مشخص نخ ها توسط بدن جذب می شوند و ضمن بهبود کیفیت پوست ، اثرات لیفت با نخ از بین می رود.

  • آیا برای لیفت صورت با نخ محدودیت سنی وجود دارد ؟

خیر ، برای لیفت صورت با نخ محدودیت سنی تعریف نشده است اما این روش برای افرادی که در سنین میانسالی هستند ، نسبت به افراد جوان تر و یا مسن تر مناسب می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پاکسازی پوست مختلط

پاکسازی پوست مختلط 💎 5 مرحله پاکسازی پوست مختلط

پاکسازی پوست مختلط چگونه باید انجام شود ؟ پوست مختلط ترکیبی از پوست خشک و …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *