بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج 💎 لیست 5 تایی + نظرات مراجعین

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

‌بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج کیست ؟ امروزه داشتن زاویه صورت که در واقع خط فک مشخص می باشد به یکی از معیار های زیبایی تبدیل شده است. در هر سنی که باشید ، خط فک مشخص ، سبب می شود که جوان تر به نظر برسید. در صورتی که با رعایت رژیم غذایی و ورزش سعی کرده اید به خط فک دلخواه خود برسید اما موفق نشده اید یا اگر پوست شما شل است که خط فک شما را می پوشاند ، می توانید از روش های جدیدی که امروزه برای زاویه سازی فک مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده کنید. برای زاویه سازی صورت هم می توان از گزینه های جراحی و هم گزینه های غیر جراحی استفاده کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج آشنا شویم.

مرتبط بخوانید :لیفت صورت با نخ در کرج

معرفی بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

در صورتی که تصمیم گرفته اید برای زاویه سازی صورت خود اقدام کنید ، حتما باید با یک پزشک مجرب و دارای صلاحیت در این زمینه مشورت کنید. افراد مختلف از زاویه سازی صورت خود ، انتظارات و ایده آل هایی را در ذهن دارند. بهترین دکتر زاویه سازی صورت باید متناسب با آناتومی صورت و مشخصات چهره زیبا جو ، از بهترین روش های ایجاد خط فک صورت برای او استفاده کند.

در اعلب موارد ایجاد زاویه 120 الی 130 درجه در خط فک زنان و کمتر از آن در مردان ، منجر به ایجاد تناسب و همینطور افزایش جذابیت در چهره می گردد. البته این زاویه مقدار تعریف شده و ثابتی نیست و برای عموم مناسب است. برخی از افراد زاویه های تندتر را می پسندند و پزشک باید سعی کند مطابق با نظر بیمار نیز عمل کند.

در ادامه تعدادی از بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه پزشک حاذق و کاربلدی را می شناسید ، در بخش نظرات معرفی کنید.

زاویه سازی صورت در کلینیک زیبایی مهرتاج

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

خدمات این کلینیک زیبایی عبارتند از :

– مزوتراپی مو و ابرو- نخ لیفت و جوانسازی، زاویه سازی صورت
– تزریق ژل و بوتاکس و فیلر
– پاکسازی پوست (فیشیال) و رفع جوش با جدیدترین متد و دستگاه های روز
– خالبرداری و جراحی ضایعات پوستی
– هایفوتراپی و لیزر مو زائد و لاغری تضمینی
– بلفاروپلاستی توسط فوق تخصص چشم

شماره مشاوره و رزرو : ۰۲۶۳۳۴۱۱۹۲۶  واتساپ :      

اینستاگرام : Mehrtaj.clinic@

آدرس : کرج ، مهرشهر، فاز۱، بلوار دانش غربی، نبش خیابان مریم، ساختمان پارسه، پلاک ۱۴، زنگ ۹، طبقه ۴    لوکیشن : مسیریابی

کلینیک پوست و زیبایی آنسه

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

  • آدرس : کرج ، عظیمیه ، ابتدای بلوار کاج ،
  • شماره تماس : 093315004

دکتر امید نامداری بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

  • آدرس : استان البرز ، کرج ، خیابان شهید بهشتی
  • تلفن تماس : 0263449196

دکتر‌ حامد عباسی

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

  • آدرس : استان البرز ، کرج ، خیابان شهید بهشتی ،
  • تلفن تماس : 0263226555

دکتر مسعود مهاجر 

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

  • آدرس : استان البرز ، کرج ، عظیمیه ،
  • تلفن تماس : 02633253298

دکتر محمد ابراهیمی

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

  • آدرس : استان البرز ، کرج ، چهار راه طالقانی ،
  • تلفن تماس : 0263221915

زاویه سازی صورت چیست ؟

 زاویه سازی صورت در کرج

خط فک از مهم ترین ویژگی های یک صورت جذاب است. خط فک در واقع شکل و زاویه صورت را تشکیل می دهد. فرقی نمی کند صورت یک فرد به شکل بیضی ، گرد و … باشد ، در نگاه به چهره هر فردی ، انحناهای صورت فرد دیده می شوند. بنابراین داشتن یک خط فک ساختار یافته و مناسب برای داشتن یک چهره جذاب و زیبا ضرورت دارد. اغلب افرادی که دارای چانه های کوچک ، صورت گرد و توپر ، غبغب و … می باشند ، خط فک ندارند.

خط فک از سه بخش شامل قسمت جلویی فک شامل چانه ، قسمت میانی یا بدنه و قسمت تکیه گاه دندان ها و یا پشت فک که به آن زاویه فک نیز گفته می شود ، تشکیل می گردد. ممکن است افراد در تمامی این نواحی دچار نقصان و یا اختلال باشند ، یا در برخی موارد نیاز به اصلاح صحیح فک آن ها وجود داشته باشد.

در زاویه سازی صورت ، برای رفع ناهنجاری ها و اختلالاتی که در ناحیه صورت و فک وجود دارد ، اقداماتی صورت می گیرد تا انحنای فک تقویت شود. عدم تعادل در این قسمت به دلایل مختلفی شامل مادرزادی ، تصادف ، افزایش سن ، چاقی و …. ایجاد می شود. اما خوشبختانه با زاویه سازی فک و صورت می توان این تناسب را در چهره ایجاد کرد.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق چربی در کرج 

ویژگی های بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

بهترین دکتر زاویه سازی صورت

در صورتی که به دنبال بهترین دکتر زاویه سازی صورت هستید ، در نظر داشته باشید که می توانید از طریق پرس و جو از دوستان و آشنایان و همینطور از طریق جستجو در صفحات وب ، لیستی از بهترین پزشکان در زمینه زاویه سازی صورت را جمع آوری کنید.

  •  بهترین دکتر زاویه سازی باید دارای مدارک معتبر دانشگاهی و همینطور مجوزهای قانونی از جمله پروانه نظام پزشکی باشد.
  • به سراغ پزشکانی بروید که دارای تجربه بالایی در این زمینه هستند و نمونه کارهای زیادی دارند. اینگونه می توانید با بررسی نمونه کارها ، متوجه شوید نتیجه نهایی کارها ، تا چه اندازه به نتیجه مورد انتظار شما نزدیک است. اینگونه با اطمینان بیشتری می توانید تصمیم گیری کنید.
  • بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج باید دارای برخورد مناسب و اخلاق حرفه ای باشد. به طوری که در جلسات مشاوره به تمامی سوالاتی که ممکن است ذهن بیمار را مشغول کند ، پاسخ دهد تا ابهاماتی برای او وجود نداشته باشد. پزشک با بررسی آناتومی صورت زیبا جو از روش های جراحی و یا غیر جراحی شامل تزریق چربی ، تزریق ژل و … برای زاویه سازی صورت استفاده می کند.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در کرج ( بلفاروپلاستی ) 

توصیه های دکتر خوب برای زاویه سازی در کرج

دکتر خوب زاویه سازی در کرج

پس از اینکه زاویه سازی انجام شد باید به نکاتی که در ذیل به تشریح آن میپرداریم توجه کنید ، و حتما این نکات را به کار ببندبد .

رژیم غذایی مناسب

باید آب کافی بنوشید و از خوردن غداهایی که جویدنشان مشکل است ماننند ته دیگ خودداری کنید. همچنین از خوردن مشروبات الکلی بپرهیزید.

توجه به نوع خوابیدن 

بر روی صورت نحوابید و همچنین سعی کنید که طاق باز بخوابید و به هیچ وجه به صورت خود فشار نیاورید.

توجه به استحمام 

زمانی استحمام کنید که به دستور پرشک باشد و صورت خود را با شوینده های ملایم بشویید، از اسکراب استفاده نکنید و همچنین دوش آب گرم تا زمانیکه پزشک مقرر داشته نگیرید و تا مدتی به سونا و جکوزی گزم نروید.

خودداری از حرکات سنگین

تا مدتی از دویدن ، پرش و حرکات و ورزشهای سنگین اجتناب کنید.

رعایت توصیه های پزشکی بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

دستورات پزشکی زا دقیقا رعایت کنید و تمامی داروها و یا مسکنهای که گفته شده را مصرف نمایید.

انواع روشهای دکتر زاویه سازی صورت در کرج کدام است؟

زاویه سازی صورت در کرج

برای مادلینگ صورت و چهره همواره روشهای مختلفی وجود دارد که در پایین به اختصار توضیح خواهیم داد:

زاویه سازی صورت در کرج با تزریق بوتاکس

افرادی که میخواهند فک به صورت مربعی داشته باشند با تزریق بوتاکس در ناحیه چانه این کار را انجام میدهند. و در این ناحیه بوتاکس تزریق میشود، و ماندگاری آن دقیقا به اندازه ماندگاری سایر بوتاکس ها است.

زاویه ساری با تزریق چربی

در این روش با تزریق به اندازه چربیهای بدن خودتان که از ناحیه ای از بدن که برای این کار مناسب است ، انجام میپذیرد.

زاویه سازی با نخ توسط  دکتر خوب برای زاویه سازی در کرج

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج

استفاده از نخ ها در زیبایی همواره کاربرد لیفت صورت دارند و در مادلینگ صورت هم با نقطه گذاری که پزشک انجام میدهد و به صورت شما می آید بوسیله سوزنهای نازکی وارد موضع مد نظر میگردند و در انتها پزشک آنها را گره میزند و فیکس میشود.

مادلینگ صورت با ژل 

این کار در زاویه سازی صورت بسیار مشهور است و اغلب با تزریق ژل و فیلر  اختلالات ناحیه فک را درست میکنند. و ماندگاری 6 تا 12 ماه خواهند داشت ، بعضی از انواع فیلرها ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

عوارض زاویه سازی صورت چیست؟

دکتر زاویه سازی صورت در کرج

هر امر زیبایی یک سری عوارض کوتاه مدت دارد و اگر عارضه ای بلند مدت شد ، حتما کار زیبایی به طریقه درستی انجام نشده است. بنابراین یک سری عوارض کوتاه مدت بعد از هر کار زیبایی طبیعی است. زاویه سازی صورت هم با هر روشی انجام میگردد ، این عوارض را دارد ، به خصوص اگر زاویه سازی با ژل و یا زاویه سازی با چربی باشد.

البته جای نگرانی نیست و این عوارض که عموما کبودی و سرخی و کمی التهاب است که به مرور از بین میرود و با کمپرس آب سرد و و استفاده از برخی پمادهای موضعی از بین میرود و البته بهتر است همه این کارها با دستورات پزشک هماهنگ باشد.

در برخی موارد در ناحیه تزریق شاهد عفونت هستیم که این به دلیل رعایت نکردن بهداشت و یا استفاده از مواد بی کیفیت است که سبب ایجاد عفونت شده است ، در مواد حاد عفونت باید مواد از صورت خارج شود، به کلینیکی که برای امر زاویه سازی مراجعه میکنید بسیار دقت کنید تا این موارد برای شما پیش نیاید.

کمترین حالت عارضه زاویه سازی صورت با بوتاکس است و بیشترین عوارض که عمر کوتاهی نیز دارند و به مدت زیادی بر روی صورت نمیمانند زاویه سازی و مدلینیگ صورت با تزریق چربی و فیلرها هستند.

بررسی ماندگاری زاویه سازی صورت در کرج به طرق مختلف

زاویه سازی صورت در کرج

همانطور که از قبل گفته شد زاویه سازی صورت به روشهای مختلفی صورت میگیرد و هر روش که شما انتخاب کنید ، دوام آن را تعیین خواهد کرد.در سطور بعدی به شرح آن خواهیم پرداخت:

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج و تزریق بوتاکس

اگر برای مدلینگ صورت از بوتاکس استفاده کنیم باید هر شش ماه بوتاکس را تمدید کنید ، این زمان به نوع بوتاکس تزریق شده و شرایط بدنی خود شما هم دارد و ممکن است کمتر از این مدت هم مجبور به تمدید شوید.

زاویه سازی صورت در کرج به روش تزریق ژل 

پر طرفدارترین زاویه سازی چهره ، مادلینگ صورت با تزریق ژل است و ماندگاری 6 تا 12 خواهد داشت، و دوباره در صورت نیاز و درخواست شما باید تجدید شود. کم عارضه ترین حالت مادلینگ چهره همین تزریق ژل میباشد.

مادلینگ صورت با تزریق چربی

نسبت به دو روش بالا تزریق چربی کمی سختر است ولی به دلیل اینکه پزشک از چربیهای بدن خود شما استفاده میکند واقعا حساسیت به آن نخواهید داشت و مدت ماندگاری بهتری نیز نسبت به دو روش بالا وجود دارد و تقریبا تا دوسال برای شما میماند.

زیباسازی چهره با روش لیفت صورت با نخ

این نخ ها که تقریبا از جنس نخ بخیه میباشند با ورودشان به صورت سبب تحریک کلاژن گشته و با جذبشان بیشتر سبب تولید الاستسو کلازن میشومد ماندگاری 12 تا 18 ماه دارند و روش خوبی برای لیفت و جوانسازی ودر نتیجه زاویه سازی صورت خواهند بود.

روش جراحی

این روش از همه طرق مادلینگ صورت سختر است چرا که یک کار تهاجمی است و افرادی خواهان تغییرات زیاد هستند و ماندگاری دائمی میخواهند به سراغ این روش میروند ، به دلیل برگشت ناپذیر بودن این روش برای انتخاب مدل و پزشک تحقیقات گسترده انجام دهید.

هزینه زاویه سازی صورت توسط دکتر خوب برای زاویه سازی در کرج

دکتر خوب برای زاویه سازی در کرج

همانطور که در سطور بالا گفته شد . زاویه سازی صورت یا مادلینگ چهره یک کار مشخص نیست که بتوان در مورد قیمت و نرخی واحد صحبت کرد. زاویه سازی به طرق گوناگون انجام میگیرد که هر یک قیمت خاص خود را بر حسب آیتمهای مختلف دارند.بنابراین نمیتوان در دنیای پزشکی در حوزه زیبایی آن هم در مورد زاویه سازی که به روشهای گوناگون انجام میگردد از رقم واحد صحبت کرد.

چرا قیمتهای زاویه سازی صورت در کرج متفاوت است؟

  • هر روش زاویه سازی یک قیمت مجزا دارد .زاویه سازی به روشهای تهاجمی گرانتر و به روشهای غیر تهاجمی چون تزریق چربی و بوتاکس و ژل قیمتهای ارزانتری نسبت به زاویه سازی به روش جراحی خواهد داشت.البته در روشهای غیر تهاجمی به دلیل این که برگشت پذیر هستند شما بعد از سپری شدن مدتی باید دوباره روش غیر تهاجمی را تجدید کنید. واین نیز هزینه ساز است.
  • مدلهایی که افراد برای زاویه سازی به روش غیر تهاجمی درخواست دارند ممکن است مواد بیشتری به کار بگیرد یعنی بیشتر ژل و یا چربی و یا بوتاکس تزریق شود که این مورد هم دلیل تفاوت در ارائه قیمتها و دلیل عدم بیان رقم ثابت است.
  • موضعی که نیاز به زاویه سازی دارد نیز سبب تغییر در قیمت مادلینگ چهره خواهد شد. به طور مثال قیمت زاویه سازی در ناحیه گونه ها با چانه متفاوت است.
  • برندهایی که پزشکان در زاویه سازی به روش غیر جراحی استفاده میکنند هم سبب تغییر در قیمتها میگردد.

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج کیست ؟

در متن مقاله فوق بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج را معرفی کرده ایم.

  • بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین دکتر زاویه سازی صورت دارای مدارک دانشگاهی معتبر ، مجوز نظام پزشکی ، اخلاق حرفه ای ، برخورد مناسب و … است.

  • هزینه زاویه سازی صورت در کرج چقدر است ؟

هزینه زاویه سازی صورت در کرج بر اساس فاکتورهای مختلفی شامل روش مورد استفاده از جمله روش های جراحی و یا غیر جراحی با یکدیگر متفاوت است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *