بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج 💎 + 10 دکتر منتخب + نظرات

بهترین دکتر کانتورینگ در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

کانتورینگ و مادلینگ صورت امروزه از سوی بانوان و آقایان با استقبال بالایی همراه است و طرفداران زیادی را دارد. در کانتورینگ و مادلینگ صورت از انواع تکنیک های زیبایی غیرتهاجمی و یا حتی جراحی برای خوش فرم تر کردن صورت استفاه می شود. به طوری که بهترین دکتر کانتورینگ در کرج با استفاده از روش های مختلف شامل تزریق فیلر ، تزریق بوتاکس ، لیفت صورت با نخ ، رفع غبغب و … سعی می کند تا با پر کردن فرورفتگی ها و حجم دهی به برخی قسمت ها ، یک تناسب زیبا را در صورت برقرار کند. اگر علاقه مند به زاویه سازی صورت هستید ، برای آشنایی با بهترین دکتر مادلینگ صورت در کرج در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : دکتر تزریق مزوژل در کرج

معرفی بهترین دکتر کانتورینگ در کرج

با توجه به اینکه امروزه تقاضا برای کانتورینگ و مادلینگ صورت بسیار زیاد است ، این خدمات زیبایی در بسیاری از کلینیک های زیبایی و توسط متخصصان پوست و مو ارائه می شود. توصیه می کنیم برای اینکه به نتایج مورد انتظار خود برسید ، حتما به بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج مراجعه کنید تا متناسب با فرم صورت شما از روش های زیبایی مناسبی استفاده کند و بتوانید به فرم دلخواه خود برسید. در ادامه یک پزشک نام آشنا در این زمینه را معرفی کرد‌ه ایم که می توانید از خدمات زاویه سازی صورت او بهره مند شوید.

کانتورینگ صورت در مرکز زیبایی دکتر پوران

کانتورینگ صورت در کرج

کانتورینگ و مالدینگ صورت هم مثل سایر امور زیبایی میابیست توسط پزشک متخصص و در مرکز معتبر انجام پذیرد ، شما زیباجویان ساکن کرج با مراجعه به این مرکز میتوانید علاوه بر دریافت خدمات شکل دهی و مادلینگ صورت خود را زیر نظر پزشک سایر خدمات زیبایی را نیز دریافت نمایید:

شماره تلفن هماهنگی و رزرو : ۰۹۱۹۶۳۵۸۴۹۸

لطفا قبل از مراجعه حضوری،  تماس گرفته و وقت بگیرید.

واتساپ :    اینستاگرام : Doctor.pouran

آدرس : کرج – جهانشهر، میدان مدنی، ساختمان آفتاب، طبقه اول، واحد۱

لوکیشن : مسیریابی

مطب زیبایی دکتر سودابه نخعی و دکتر صادق میرزایی

کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرجدر این مرکز نیز خدمات کانتورینگ و مادلینگ صورت به صورت کاملا حرفه ای توسط پزشک متخصص و با تجربه ارائه میگردد سایر خدمات این مرکز را میتوانید در زیر مشاهده فرمایید.

سایر خدمات این مرکز :

  • روشن سازی واژن و لابیا
  • تزریق چربی و ژل به واژن و ناحیه تناسلی
  • لیزر موهای زائد
  • تزریق ژل لب روسی ، تزریق بوتاکس ، اصلاح لبخند لثه ای
  • بوتاکس طبیعی و لیفت پیشانی
  • تزریق تخصصی فیلر زیرچشم – تزریق فیلرگونه
  • کانتورینگ صورت با فیلر
  • لیفت صورت و ابرو با نخ
  • مزوتراپی صورت و مو
  • پی آر پی – جوانسازی صورت
  • پلکسر بینی و پلک – برداشت خال

اینستاگرام : Dr.nakhaei_Dr.mirzaee@

مشاوره و نوبت دهی :   ۰۹۱۰۳۲۰۲۱۴۴

واتساپ :

آدرس : بلوار مؤذن ، نبش خیابان اشتراکی شمالی ، جنب املاک آداک    لوکیشن : مسیریابی

دکتر مسعود مهاجر 

بهترین دکتر کانتورینگ در کرج

  • آدرس : کرج ، عظیمیه ، میدان مهران ،
  • شماره تماس : 0263226466

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر

کانتورینگ و مادلینگ صورت چیست ؟

کانتورینگ و مادلینگ صورت برای برطرف کردن عیوب و یا نواقص ظاهری صورت کارایی دارد. به طوری که در این تکنیک بهترین دکتر کانتورینگ در کرج سعی می کند فرورفتگی های صورت شامل گودی زیر چشم و یا شقیقه های فرو رفته را پر کند. همینطور به برخی قسمت ها از جمله گونه و لب نیز حجم بدهد. برای برقراری تناسب در صورت ، در فرم پیشانی ، چانه ، فک و … نیز تغییراتی ایجاد می شود.

برای رسیدن به اهداف زیبایی که نام بردیم ، متخصص زیبایی به تناسب فرم صورت زیباجو و نواقصی که دارد ، از روش های مختلفی نیز استفاده می کند. به طوری که برای کانتورینگ و مادلینگ صورت روش های متعددی شامل تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ، لیفت صورت با نخ ، هایفوتراپی ، جراحی بوکال ، جراحی غبغب و … مورد استفاده قرار می گیرند.

برای اینکه کانتورینگ و مادلینگ صورت به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد ، بهترین دکتر مادلینگ صورت در کرج ضمن اینکه گونه ها را کمی برجسته تر می کند ، در زیر گونه نیز کات و یا خطی را ایجاد می کند تا این برجستگی بیشتر نمایان شود. برای صورت هایی که دارای فرم گرد و یا کشیده هستند نیز تغییراتی در چانه و فک ایجاد می شود تا به یک تناسب ایده ال برسند.

مرتبط بخوانید : رفع غبغب در کرج

مراحل دریافت خدمات از بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج

بهترین دکتر کانتورینگ در کرج

در صورتی که برای زاویه سازی صورت خود به بهترین دکتر کانتورینگ در کرج مراجعه کنید ، این خدماتی زیبایی در مراحلی که در ادامه آورده ایم ، برای شما عزیزان ارائه می گردد.

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در گوهردشت

مشاوره اولیه

ابتدا شما با بهترین دکتر کانتورینگ در کرج یک جلسه مشاوره خواهید داشت. در طی این جلسه مشاوره پزشک وضعیت سلامتی شما و داروهایی که مصرف می کنید را مورد بررسی قرار می دهد تا اطمینان به دست آورد که انواع خدمات زیبایی که برای مادلینگ و کانتورینگ صورت به شما ارائه می شود ، برای سلامتی تان مشکلی نداشته باشد. همینطور شما می توانید در طی این جلسه مشاوره ، انتظارات و خواسته های خود را به پزشک بگویید تا او متناسب با آناتومی صورتتان به شما مشاوره دهد که آیا امکان تحقق انتظارات شما وجود دارد یا خیر.

شناسایی نقایص صورت

طی مرحله بعدی ، پزشک اقدام به آنالیز آنالومی صورت زیباجو می کند. در‌ این مرحله تمامی نواقص و عیوب صورت شناسایی می شوند. توجه کنید مادلینگ برای کسانی که صورت های خیلی چاق دارند ، مناسب نیست. افراد با صورت لاغر به نتایج بهتری از مادلینگ و کانتورینگ صورت می رسند.

تعیین تکنیک‌ های کانتورینگ و مادلینگ مناسب برای زیباجو

بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج در این مرحله مشخص می کند که زیباجو برای دستیابی به انتظاراتی که دارد ، به چه خدمات زیبایی نیاز دارد. پس از مشخص شدن انواع تکنیک های کانتورینگ و مادلینگ مورد نیاز زیباجو ، در صورت تمایل فرد مراحل رفع نواقص ظاهری آغاز می گردد.

مرتبط بخوانید : مرکز بوتاکس در کرج 

ارائه انواع روش‌ های مادلینگ صورت توسط بهترین دکتر کانتورینگ در کرج

بهترین دکتر کانتورینگ در کرج

بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج برای زاویه سازی صورت از انواع روش ها و تکنیک های زیبایی استفاده می کند. در ادامه پیرامون هر یک از تکنیک های زیبایی که برای زاویه سازی صورت استفاده می شوند ، توضیحاتی را آورده ایم.

بوتاکس

بوتاکس ضمن اینکه در فرآیند مادلینگ صورت برای لیفت ابرو و رفع چین و چروک های صورت کارایی دارد ، برای کوچک تر کردن عضله فک نیز استفاده می شود.

برخی از افراد به دلیل فشرده شدن عضله ماستر ، دارای فک گشاد و بزرگی هستند. در این دسته از افراد می توان با تزریق بوتاکس به عضله زیر استخوان گونه ، در مدت زمان کوتاهی فک را باریک تر کرد. به طوری که بوتاکسی که به عضلات زیر استخوان تزریق می شود منجر به فلج شدن موقتی این عضلات می گردد که در کاهش اندازه فک تاثیر گذار است. با تکرار چندین باره این خدمات زیبایی در طی هر سه الی چهار ماه یکبار ، عضله دچار آتروفی می شود و فک نسبت به اول باریک تر می گردد.

تزریق چربی توسط بهترین دکتر کانتورینگ در کرج

متخصص زیبایی ابتدا چربی را از شکم ، پهلو ها ، ران و … خارج می کند. سپس اقدام به تصفیه چربی می کند و آن را به قسمت های مختلف صورت تزریق می کند. از تزریق چربی برای پر کردن و فرم دهی به پیشانی ، شقیقه ، پلک های فوقانی و پایینی ، گونه ها ، بینی ، لب ها ، چانه و … استفاده می شود. با پر شدن قسمت های فرو رفته ، تناسب بهتری در صورت برقرار می گردد.

تزریق فیلر

یکی دیگر از تکنیک های زیبایی که توسط بهترین دکتر مادلینگ صورت در کرج  مورد استفاده قرار می گیرد ، تزریق فیلر یا ژل است. فیلرها دارای خاصیت پرکنندگی و حجم دهندگی هستند. از تزریق ژل برای فرم دهی به گونه و همینطور حجم دهی و لیفت لب ها استفاده می شود. ضمن اینکه می توان با آن فک و چانه را نیز به شکل دلخواه تغییر داد.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق ژل گونه در کرج

لیفت با نخ

یکی از مواردی که با افزایش سن اتفاق می افتد ، افتادگی صورت است. بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج برای زاویه سازی صورت از نخ های مخصوصی استفاده می کند تا افتادگی صورت را رفع کند. متخصص زیبایی محل ورود و خروج نخ ها را نشانه گذاری می کند و سپس سوزن های ظریفی که دارای نخ لیفتینگ هستند را از زیر پوست به بافت های عضلانی و چربی وارد می کند و با استفاده از آن عضلات را به سمت بالا می کشد. با لیفت با نخ می توان افتادگی در ناحیه پیشانی ، گونه ، گردن ، ابرو و … را رفع نمود.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز فیشیال صورت در کرج

سوالات متداول
  • بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج کدام پزشک است ؟

برای آشنایی با بهترین‌ دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • بهترین دکتر کانتورینگ در کرج برای رفع غبغب از چه روش هایی استفاده می کند ؟

رایج ترین روش برای رفع غبغب ، تخلیه چربی در این قسمت با استفاده از جراحی است.

  • بهترین‌ دکتر مادلینگ صورت در کرج برای زاویه سازی صورت از چه روش هایی استفاده می کند ؟

بهترین دکتر مادلینگ صورت در کرج برای زاویه سازی صورت از روش های متعددی شامل تزریق فیلر و بوتاکس ، لیفت با نخ ، تزریق چربی و … استفاده می کند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *