مرکز لیزر کرج عظیمیه 💎 لیست 10 تایی مراکز لیزر در عظیمیه کرج + نظرات مراجعین

مرکز لیزر کرج عظیمیه

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر کرج عظیمیه هستید ، این مقاله از وبسایت پاسخ تو برای شما نگارش شده است. وجود موهای زائد در قسمت های مختلفی از بدن برای هیچ کس خوشایند نیست و اغلب افراد اعم از زنان و مردان به دنبال روشی برای رفع این موها هستند. امروزه لیزر به عنوان روشی بسیار موثر و کاربردی برای رفع موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که شما ساکن محدوده عظیمیه کرج هستید ، در ادامه برای  آشنایی با بهترین مرکز لیزر کرج عظیمیه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج

معرفی بهترین مرکز لیزر کرج عظیمیه

لیزر موهای زائد مدت زمان زیادی است که در نقاط مختلف از دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. اما تاریخچه آن به دهه 90 میلادی باز می گردد و از آن زمان تاکنون به تدریج با افزایش آگاهی افراد نسبت به مزیت های این دستگاه ، از آن استقبال بسیاری شده است. در محدوده عظیمیه مراکز لیزر متعددی وجود دارد که در ادامه قصد داریم معتبرترین مراکز لیزر در این منطقه را معرفی کنیم.

مرکز لیزر و کلینیک زیبایی تاج

مرکز لیزر عظیمیه کرج

این کلینیک زیبایی یکی از بهترین گزینه های زیباجویان ساکن کرج میباشد که در منطقه عظیمیه و در برج ماندگار واقع شده است . این مرکز لیزر و زیبایی، مجموعه ای متشکل از متخصصان با تجربه زیبایی به همراه پرسنل آموزش دیده که دارای مدارک بین المللی در حوزه ایستتیک و زیبایی در زمینه سلامت پوست، مو و لیزر می‌باشند است.
از دیگر سو خدمات گسترده این کلینیک در حیطه زیبایی و سلامت پوست و مو به همراه استفاده از برترین تکنیک ها و تجهیزات روز، و ارائه بهترین خدمات مشاوره ای ما به مراجعین گرامی از دلایل رضایت مراجعین به این مجموعه بوده است.

خدمات این مرکز لیزر و کلینیک زیبایی :

  •  لیزر موهای زائد  – فیلر لب
  • زاویه سازی صورت – جوانسازی – هایفو تراپی
  •  رفع غبغب – تزریق ژل و بوتاکس
  •  مزوتراپی – ترمیا آر اف فرکشنال
  • مزونیدلینگ –  انواع مزوتراپی
  • کربوکسی تراپی – مزو ژل جوانسازی و PRP
  •  بوتاکس برای میگرن ، پیشانی ، خط اخم ، زیر بغل ، درمان تعریق شدید
  •  لیفت با نخ –  لیفت بینی
  •  فیشیال و پاکسازی پوست

اینستاگرام : taaj_clinic@

تلفن تماس و نوبت دهی :  09909056926  واتساپ :

آدرس : کرج ، عظیمیه ، میدان مهران ، برج ماندگار (قسمت اداری ) ، طبقه ۸ ، واحد ۸۰۹

لوکیشن : مسیریابی

مرکز لیزر و خدمات زیبایی دکتر زهرا آزادی پیکر

مرکز لیزر عظیمیه کرج

اگر از آن دسته زیباجویانی هستید که کیفیت خدمات لیزر و زیبایی در عین حفظ سلامتی برایتان مهم است، این مرکز لیزر و خدمات پزشکی در کرج یکی از گزینه های خوب برای شما خواهد بود ، چرا که در این مرکز خدمات زیبایی را زیر نظر پزشک دریافت خواهید کرد.

سایر خدمات این مرکز:

  • بوتاکس
  • فیلر(ژل)
  • تزریق چربی
  • ساکشن غبغب
  • هایفوتراپی
  • نخ لیفت – نخ کلاژن
  • مزوتراپی – مزونیدلینگ
  • فشیال

مشاوره و نوبت دهی :   –   واتساپ :

اینستاگرام:

آدرس : کرج، عظیمیه

لوکیشن :

مطب زیبایی دکتر مهدی ربانی 

مرکز لیزر کرج عظیمیه

  • آدرس : کرج ، عظیمیه ، میدان مهران ،
  • شماره تماس : 026325112

مرتبط بخوانید : کلینیک زیبایی در عظیمیه

موی زائد چیست؟

هر مویی در بدن زائد نیست. درست است وجود مو در قسمت های مختلفی از بدن مانند دست و پا ، صورت و … برای اغلب افراد ناخوشایند است اما باید در نظر بگیرید که این موها به طور طبیعی در بدن تمامی افراد وجود دارند. به طور کلی رشد مو در قسمت های مختلف بدن برای خانم ها خوشایند نیست و مایل هستند با استفاده از روش های موجود آن ها را از بین ببرند.

اما در حقیقت موی زائد به موهای ضخیم و تیره ای گفته می شود که در خط میانی بدن شامل صورت ، چانه ، گلو ، سینه ، دور ناف و … رشد می کنند. این موها با موهایی که در سراسر بدن وجود دارند ، متفاوت هستند. به طوری که رشد بیش از اندازه آن ها منجر به بروز مشکل و ناراحتی در خانم ها می گردد.

دلیل رشد موهای زائد چیست؟

برای رشد موهای زائد در بدن ، دلایل بسیار زیادی وجود دارد. در ادامه به برخی از مهم ترین این دلایل اشاره کرده ایم :

  • نشانه ای از آمادگی بیولوژیکی بدن برای تولید مثل است.
  • موهای زائد در سراسر بدن منجر به قرار داشتن بدن در یک دمای متعادل می شوند. به طوری که این موها در هوای گرم و یا هوای سرد دمای بدن را متعادل نگه می دارند.
  • در برخی موارد رشد بیش از اندازه موهای زائد در قسمت های مختلف بدن ، به دلیل مشکلات هورمونی است.
  • و …

بهتر است به مراکز لیزری مراجعه کنید که ابتدا توسط پزشک معاینه شوید. اینگونه اگر مشکلی داشته باشید ، ابتدا مشکل حل می شود و سپس می توانید از خدمات لیزر موهای زائد استفاده کنید. به عنوان مثال افرادی که دارای اختلالات هورمونی هستند ، نباید از لیزر برای رفع موهای زائد بدن خود استفاده کنند.

مرتبط بخوانید : کلینیک دندانپزشکی کرج عظیمیه

لیزر موهای زائد چیست؟

مرکز لیزر کرج عظیمیه

برای رفع موهای زائد در کلینیک لیزر عظیمیه کرج از روش های بسیار مختلفی استفاده می شود. لیزر از روش های دائمی برای رفع موهای زائد بدن است ، چراکه در این روش فولیکول های موهای ناخواسته در نقاط مختلف از بدن با استفاده از نور گرمایی از بین می روند.

در این روش موهایی که در ناحیه تحت تابش نور لیزر قرار می گیرند ، از بین می روند. در حقیقت هدف نور لیزر نیز برطرف کردن موهای زائد با نابودی فولیکول های مو است. پس از تکرار چندین جلسه لیزر ، به تدریج موهای زائد از بین می روند.

ليزر عظیمیه کرج چگونه باعث رفع موهاى زائد مى‌ شود؟

لیزرعظمیه کرج

لیزر از روش های دائمی و ماندگار برای رفع موهای زائد بدن به شمار می رود. از اصلی ترین دلایل ماندگاری این روش ، عملکرد آن است. به طوری که در تکنیک لیزر از نورهای مرئی و نامرئی برای حذف موهای زائد بدن و همینطور هدف قرار دادن رنگدانه های مو استفاده می گردد.

رنگدانه ها که تحت عنوان ملانین در پوست و مو وجود دارند ، در داخل ساقه و و همینطور در اطراف فولیکول های مو به میزان بسیار زیادی وجود دارند. ملانین از قابلیت جذب نور برخوردار است. جذب نور در حقیقت منجر به افزایش دمای ملانین می گردد. در حقیقت وقتی دما در ریشه مو افزایش پیدا می کند ، فولیکول ها از بین می روند. در اثر تخریب فولیکول های مو ، رشد آن ها متوقف می گردد و پس از حدود یک الی دو هفته موها ریزش می کنند و موی جدیدی جایگزین آن ها نمی شود.

بنابراین عملکرد لیزر به گونه ای است که نور لیزر بر روی ملانین های موجود در مو متمرکز می شود و با ایجاد حرارت ، منجر به نابودی ریشه مو می گردد. افرادی که دارای پوست روشن و موی تیره و ضخیم هستند ، بیشترین بازدهی را از لیزر دریافت می کنند. در لیزر موهای زائد ، طول موج نور مورد استفاده و همینطور طول مدت پالس ها وابسته به نوع و رنگ پوست و مو تعیین می گردد.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در عظیمیه

آیا لیزر در مرکز لیزر کرج عظیمیه برگشت پذیر است؟

مرکز لیزر عظیمیه کرج میدان مهران

شما لیزر را در هر مکانی با هر دستگاهی انجام دهید ممکن است پس از مدتی برگردد، البته این موضوع به شرایط بدنی فرد بستگی دارد . ممکن است به مرور داروهایی استفاده کنید که سبب افزایش موهای زائد گردد ، و یا سبک زندگی و رژیم غذایی شما به گونه ای باشد که این امر را ایجاد کند ، و یا فولیکول های آسیب دیده به مرور زمان خود را ترمیم کنند ، به همین علت ممکن است شما بعد از چند سال که از لیزر موهای زائدتان میگذرد ، دوباره شاهد رشد موهای زائد باشید، البته بازگشت دوباره موهای زائد نمیتواند مانند دفعه اول همانقدر زیاد و پر حجم باشد و احتمالا کمتر رشد دارند و شما با یکی و دو جلسه میتوانید دوباره آنها را از بین ببرید.

به همین علت است که عمر لیزر برای موهای زائد را تا ده سال تخمین زده اند و افراد بر حسب شرایط بدنی ممکن است زودتر و یا دیرتر از این زمان شاهد رشد مجدد موهای زائد بدنشان باشند.

چه افرادی نمیتوانند لیزر کنند؟

لیزر عموما برای همگان بی ایراد است و مشکلی را بوجود نمی آورد ، اما باید توجه داشت که همین لیزر بی خطر برای عده ای معدود نباید انجام پذیرد . و این افراد کاندیدای مناسبی برای لیزر نیستند.

پوستهای آفتاب گرفته و لیزر در مرکز لیزر کرج عظیمیه

پوستهایی که آفتاب گرفته اند و سولار رفته اند نباید تا مدتی برای لیزر مراجعه کنند و این امر موقتی است.

مصرف ماینوکسیدل

اگر از این دارو برای بیشتر شدن مو استفاده میکنید لیزر بر خلاف این هدف عمل میکند.

وجود زخم

با وجود زخم و جای زخم تازه و حتی وجود تبخال شما نمیتوانید به مرکز لیزر برای امر لیزر مراجعه کنید.

بیماری لوپوس

این دستته افراد به نور واکنش منفی نشان میدهند و نباید لیزر بگیرند.قبل از انجام لیزر از بیماریها و داروهایی که مصرف میکنید با پزشک خود مشورت کنید.

بیماری کلویید

این بیماری نیز مانع لیزر است ، ممکن است اگر زخمی بروز کند گوشت اضافه بیاورید.

عوارض احتمالی لیزر در لیزر عظیمیه کرج

لیزر عظیمیه کرج

بی آسیب بودن لیزر مدتها است که از طرق تحقیقات پزشکی به اثبات رسیده است، بنابراین با خیال راحت میتوان لیزر را انجام داد، منتها لیزر یک سری عوارض کوتاه مدت دارد که ممکن است برای افرادی پیش آید و برای عده ای دیگر هم همین عوارض را هم نداشته باشد.

ممکن است از مواردی که در ذیل به عنوان عوارض لیزر نام میبریم عده ای چند مورد را با هم داشته باشند ، و عده ای دیگر یک مورد را در بدن خود ببینند و باز هم عرض میکنیم که ممکن است هیچ کدام از عوارض لیزر پدیدار نگردد.

عوارض لیزر در مرکز لیزر کرج عظیمیه به قرار ذیل است:

  • پوسته پوسته شدن که ممکن است در جلسات اول لیزر بیشتر شاهد آن باشید.
  • قرمزی و التهاب که اکثرا این مورد را به دلیل انرژی گرمایشی لیزر تجربه خواند کرد و خیلی زود مرتفع میشود.
  • عده ای که پوست روشنی دارند احتمالا کمی تغییر در رنگ پوست خود احساس میکنند و افرادی که رنگ پوست تیره تری دارند کمتر این مورد را تجربه خواهند کرد.
  • پدیداری لکه های تیره رنگ پوستی که با پزشک حتما صحبت کنید و از کرمها و پمادهای موضعی که تجویز میکند استفاده کنید.
  • سوختگی ، که در گذشته های بسیار دور و در نسل های قدیمی دستگاه های لیزر بیشتر دیده میشد و امروزه بسیار نادر است مگر اپراتور لیزر بسیار کم تجربه باشد که بخواهد چنین اتفاقی بیافتد.
  • تاول هم در صورتیکه که سوختگی اتفاق بیافتد ممکن است شاهد تاول هم باشیم که همانطور در بالا گفته شد اتفاق نادری خواهد بود.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز لیزر کرج عظیمیه کجاست ؟

بهترین مرکز لیزر کرج عظیمیه را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین مرکز لیزر کرج عظیمیه چقدر است ؟

هزینه خدمات لیزر وابسته‌ به ناحیه تحت درمان و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز متغیر است.

  • از خدمات مرکز لیزر در عظیمیه کرج برای چه قسمت هایی از بدن می توان استفاده کرد ؟ 

از خدمات لیزر در عظیمیه در کرج می توان برای تمامی قسمت های بدن استفاده نمود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *